
lusuy81
Участник-
Публикаций
97 -
Зарегистрирован
-
Посещение
Репутация
0 ОбычныйИнформация о lusuy81
- День рождения 03.04.1981
Информация
-
Автомобиль
21086 була, нісан прімастар
-
Пол
Мужчина
-
Город
Дослідницьке
Контакты
-
Сайт
http://
-
ICQ
380262262
-
Брав я вино по 2л. кожного виду і коньяку 2л. 2 бутилки вина і десь 0,7 чи 0,5 коньяку випили в перший день, а остальне так і залишилось в холодильнику, після 6 місяців простою в холодильнику в пляшках осіло муті по 1/3 пляшки, а бутилка в якій були залишки "коньяку" так взагалі покрасилась у коричневий колір і випав осадок... Поруч стоїть бутилочка Курвайзеру вже майже рік і навіть натяку на осадок. Я про те що у натурального вина ніколи не буде стільки муті. Просто багато писалось що це натуральні вина і коньяк а не коньячний напій. Да брав я 28 04 2015р. на рено форумі.
-
На рено форумі ти продавав?
-
І у мну вісімко
-
ВИС багато бракованих корзин, сам на таку попав, нормальна на вигляд - попрацювала 2 години і прослабла....
-
Морози відійшли розмерзалась незамерзайка (-40) і як завжди у потрібний момент забиваються форсунки омивача, дістається діжурна булавка, як не допомагає то насос і тд і тп. Заливається на період морозів в бачок тільки омивач і через сітку але на дні бачка повно всякої срані (де вона береться???) При заміні паливного фільтра до мене "прийшла мисля" поставити фільтр між бачком і насосом, що сьогодні і зробив. Все працює, нічого не забивається- я на радощах вицвиркав з пів-літри омивача. Правда фільтр потрібно заповнити повністю рідиною, щоб не було повітря, а то створюється розрідження і затр
-
У мене скрегоче тільки коли автомобіль рухається, незалежно вижате зчеплення чи ні, то я подумав що це у всіх так, а виявляється що може і на стоячому..... Тоді може у мене не підшипник первинного валу, а вторинного. А я вже замовив підшипники, розпечатав мануал мав міняти. У мене така ситуація: скрегоче на швидкості 50-80км/год, незалежно від вижатого зчеплення,і працює двигун чи ні.
-
Підшипник первинного валу скрегоче і при вижатому зчепленні
-
Класно ти допоміг чоловікові..... Дивись карбюратор, може жиклер відкрутився, хоча тоді лило б добре. Все-одно перебери карб я думаю що гірше йому від того не буде. Від переміни кута запалювання витрата так не може помінятись.
-
Ну ще можуть виникнути всякі непередбачені ситуації: 0 відкрити авто 0,1 нахилитись і потягнути за ричаг відкривання капота в салоні зліва знизу 0,2 підійти до авто спереду лівою рукою намацати під капотом ричажок і натягнути його вверх 1,1 капот поставити на упор 3,1форсунки можуть триматись за допомогою гайок пластмасових, то і їх потрібно відкрутити 5,1 закрутити гайки 9,1 струю направити на верх стікла
-
1- приклинило термостат в закритому положенні + прихватило тосол в радіаторі пічки. 2- зірвало крильчатку на помпі. 3- малий рівень тосолу в розширювальному бачку. Я схиляюся до 1 варіанту, так як у суботу також при температурі майже 100 градусів, дуло холодним повітрям, постукав по термостатові температура одразу спала і постоявши хвилин 10 інтенсивно понажимавши на патрубки прогнав пічку. Вчора пішов подивився на тосол а він перетворився на рідкий сніг, хоча залив чистий при заміні помпи.
-
А якщо я візьму авто десь в Рівному чи в тих краях. зроблю так як написали вище, то мені при перепродажі прийдеться ще раз їхати туди чи ні?(далековато їздити)
-
Перекупи їздять по 2 місяці на червоних номерах- як це можна зробити при купівлі авто, щоб була можливість продати якщо не сподобається?