ERC Rally Islas Canarias El Corte Inglés 21-23.03.2013


Рекомендуемые сообщения

І чо? На шпильках атмосферники курять... тому на асвальті в розумних руках це дає свій результат, а на гравії взагалі дуже помітний. Якщо траса пряма то час одинаковий, а якщо багато шпильок то турбо краще. От і висновок... атмосферники гірше в загальному плані.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 59
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

Кстати модератор вышеупомянутого форума говорил такое:

Last year, with top driver (on comparation test) atmospheric S2000 was in average 0,4 sec faster than S2000 1,6T (on tarmac).

"Есть только одна линия в повороте, по которой можно "скользить" определенным образом". Ники Лауда (с)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ну і ... що він порівнював?

DS3 RRC vs Shkoda S2000? Якби зараз Копецьки і Брін валили на таких же ш машинах, то було б що роздумувати. Тим паче, що тестова траса була явно не 25 чи 30 км... Статистика каже про зовсім інше.

З. І. Холівар ніачьом. Не зря ж добавляють атмосферники з більшим літражем через брак потужності )

Изменено пользователем NORBY
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

значит пока спишем успехи поляка на технику?

Посмотри результаты Тур де корс 2012

http://www.ewrc-results.com/results.php?e=...r-de-Corse-2012

Надеюсь, про уровень Дани Сордо на асфальте вопросов нет? :)

"Есть только одна линия в повороте, по которой можно "скользить" определенным образом". Ники Лауда (с)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ніачьом... він не на DS3 RRC... порівняння недоречне. Міні по діфолту сліває. Якщо зробити POLO RRC, то він точно буде ще краще ... толку тут щось показувати... Це потрібно щоб одна людина з достатнім досвідом їзди на машинах які порівнюють проїхала в одинакових умовах СУ з швидкісними та технічними секціями раз 10 і то довжиною 25км десь... тоді буде видно щось. І накше це просто пусті слова.

Изменено пользователем NORBY
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ну і ... що він порівнював?

DS3 RRC vs Shkoda S2000? Якби зараз Копецьки і Брін валили на таких же ш машинах, то було б що роздумувати. Тим паче, що тестова траса була явно не 25 чи 30 км... Статистика каже про зовсім інше.

З. І. Холівар ніачьом. Не зря ж добавляють атмосферники з більшим літражем через брак потужності )

Хорошо-хорошо, я понял, просто везучий поляк...

Думаю Горбань надерет ему задницу в Португалии :lol:

Ну загалом там RRC тачкі натягують атмосферники.

Це потрібно щоб одна людина з достатнім досвідом їзди на машинах які порівнюють проїхала в одинакових умовах СУ з швидкісними та технічними секціями раз 10 і то довжиною 25км десь... тоді буде видно щось. І накше це просто пусті слова.

Отакое... Чему верить? пойду напьюсь...

ЗЫ Кубица выиграл 7й и 8й доп.

Изменено пользователем TrololLoL

"Есть только одна линия в повороте, по которой можно "скользить" определенным образом". Ники Лауда (с)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Піди поговори з людьми, які їздили наприклад на Фієсті тій і тій... і буде тобі щастя.

Був би минулого року в Ожьєра RRC варіант Сітроєна, то він би на подіумі сидів дуже часто.

Вы Вову не перепрете! Если он так думает, то Вы все лохи и ничего не понимаете, он всегда прав! А те пилоты что реально ездили (на одной и другой фиестах) говорят что атмо побыстрее будет являются ботами, ибо Вова думает совершенно иначе! Холивар ниачем! Пилоты боты - Вовка чемпион! :good:

Це потрібно щоб одна людина з достатнім досвідом їзди на машинах які порівнюють проїхала в одинакових умовах СУ з швидкісними та технічними секціями раз 10 і то довжиною 25км десь... тоді буде видно щось. І накше це просто пусті слова.

Если я не прав, поправь: то есть ты являешся таковым пилотом если утверждаешь что ррс будут посильней атмо? Изменено пользователем Ha3aP
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Звичайно не перепрете... є ТХ і є закони фізики... решту тільки водій... Ожьєр теж на шкодці валив швидше ВРЦ машин і що? Це означає що атмосферники швидші?

Як діти в школу... суть в тому, що атмосферники програють на крутному моменті, для чого він потрібний читайте самі... які тут ще можуть бути питання. Буде гонка на гравії тоді і побачите різницю... навіть на ондобрдах видно.

Да я пілот Фієсти в двох варіантах і знаю що кажу.

З.І. мо що тут зрозумієте.

Изменено пользователем NORBY
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Да я пілот Фієсти в двох варіантах і знаю що кажу.

Это на одних и тех же оборотах атмо сливать будет, но у них рабочий диапазон повыше будет. Как то на еврике выкладывали видео где ехала атмо фабка и ррц фиеста и фабка нивчем не уступала фиесте.

Ты ж вроде не дурак. но такую охинею несешь, я в шоке просто!

Кста, у всезнающего пилота ваз-2107-турбо-атмо-фиеста хочу спросить: если ррц являются такими нОгибаторами, почему люди все еще на атмиках гоцают? Скажем та же заводская Шкода так на турбо мотор не пересела, и пЫж усовершенствовав 207-ой турбо мотор не поставил, этому же есть какое то объяснение?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А мне непонятно почему пилоты молчат? Новиков весь прошлый сезон ныл, что его фиеста хуже. А в ИРЦ все смиренно созерцают доминацию турбомоторов, но упорно едут на атмосферниках.

"Есть только одна линия в повороте, по которой можно "скользить" определенным образом". Ники Лауда (с)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти