Рост 2 Опубликовано 26 марта, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 26 марта, 2013 Ручка у него начинает играть на М5 когда клёпка уже сжата до предела.на М6 немного раньше , но сжимает нормально.Я брал клёпки М6 с насечкой(типа шлицов), после установки они проворачиваются в металле намного тяжелее, чем М5.Стальні я експертівські беру. Вони так, з насічкою.До речі, я тепер гайки ставлю на "гарячий" грунт. Свердлю отвір, тоді розвожу трошки епоксидного грунту, тампоном густо промазую, і одразу клепаю гайку. І метал від іржавіння захищений, і менше шансів, що колись захоче прокручуватись. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Лесик 41 Опубликовано 27 марта, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 марта, 2013 Привіт) Цікавий проєкт. Особливо мені сподобалася торпеда з розташуванням динаміків як у вектри))...А ремонт закінчвати не поспішай, ям на всіх вистачить) БортовичеГ) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рост 2 Опубликовано 27 марта, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 27 марта, 2013 Привіт) Цікавий проєкт. Особливо мені сподобалася торпеда з розташуванням динаміків як у вектри))...А ремонт закінчвати не поспішай, ям на всіх вистачить) Ну, ті фотки, що я викладав - це вже історія. З минулого життя, можна сказати.По секрету, приєднаю те, з чим експериментував зараз. Воно без декоративного оформлення, тому що постійно вносились якісь зміни. Але вже все відкатано і як заберу машину з малярки, можна буде приступати до виготовлення всього начисто.А не поспішати вже не можу. Я ж з середини грудня на Сенсі, завию скоро від того чудомобіля, навіть при тому, що він кожен день справно заводиться і їде. Принаймні, старається Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рост 2 Опубликовано 27 марта, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 27 марта, 2013 Візьми з собою музику в дорогу... багато музики... дуже багато, всю, що маєш... А ще навігацію, відео, інтернет... та все, що хочеш!Взагалі, уже років чотири минуло від початку наших з Halin-им, моїм незмінним, протягом багатьох років, товаришем в різних аудіо-електронних авантюрах, експериментів із використанням комп'ютера в автомобілі. Звичайного, під управлінням Windows XP. На той час у нас ще толком нічого і не було, а от за кордоном уже появлялись автомобільні блоки живлення, монітори і інша периферія для автомобільного використання. Взагалі, реалізувати це, перш за все, вдалося завдяки появі термінальних материнських плат, маленьких за розмірами і з незначним енергоспоживанням, на рівні 20-25 ват, з інтегрованим на борту усім, що може придатися. Якщо в когось виникне бажання теж реалізувати щось подібне, можливо наступний матеріал стане відправною точкою.Що потрібно.Материнська плата. Я фан платформи Інтел, тому що це надійність і швидкість. Інтел пропонує нашій увазі тепер уже поширену платформу mini-ITX: http://www.mini-box.com/Intel-Mini-ITX-BoardsМій вибір впав на D510MO (на даний момент уже не випускається) з процесором Атом. Свідомо брав у варіанті сингл, тому що в автомобілі важливе мінімальне енергоспоживання, а навіть одноядерного процесора по потужності за очі вистачить.Спершу думав взяти з ще більш швидкою шиною і під DDR3, але її треба було замовляти, а ця була тут і зараз, все рівно 800МГц - це суттєвий крок вперед у порівнянні зі встановленою в мене раніше 201-ю.Оснащення материнки приємно здивувало:- PCI - для мене наявність важлива, під звукову карточку з оптичним виходом s/pdif і 44,1 кГц.- є і miniPCI, мені на разі без потреби, вроді як, але мало там що.- 4 USB + ще 2 на материнці, один з яких під зовнішній SATA-диск - дужже добре, а то USB вічно не вистачає, а тут клондайк цілий.- 2 3-гігабітних SATA-інтерфейси. Дуже добре, бо швидкість обміну з диском - це і швидкість завантаження системи, що важливо.- інтегрований аудіо-контролер з аналоговим виходом AC97, до речі, він на Інтелівських платах дуже нічогенький по якості звучання.- наявний коаксиальний цифровий аудіо-вихід s/pdif. Якщо буде йтися про зовсім бюджетний варіант з зовнішнім ЦАПом, то таки чому би й ні? Звичайно, скоріш за все 44,1кГц підтримується через передискретизацію з 48-ми, але як тимчасовий варант, поки будуть дозбируватись гроші на порядну звукову карточку (доларів 200) цілком підійде.Оот. І це все щастя в розмірі 17х17 см. І при роздрібній ціні 77 умовних одиниць. Плюс 18 за гігабайт хорошої оперативної пам'яті, ну і плюс 6, для рівного рахунку, за кардрідер. Отже, за 100 доларів маємо повністю робочу материнку з можливустю під'єднання будь-яких існуючих носіїв. Круто.Далі, потрібне живлення. Тут цінової революції не сталось, але я її і не чекав, з чого б то блоки живлення мали дешевшати? 100...110 доларів. Значить разом згрубша 200, щоб материнка ожила. До речі, тепер є уже материнки, які мають блок живлення на борту, достатньо просто подати на вхід +12В.Тепер потрібно щось бачити. Монітор. Тут революція цін буяє, за монітор 7" з фізичною роздільчою здатністю 800х480 (реально чудово працює в 800х600, ну і хоч підтримується 1024х768, при цьому без лупи не обійдешся) і тачскріном тепер треба віддати 200...250 доларів. Бляха, років 3-4 назад вони по 400 коштували! Ну і появились монітори повністю USB - тобто, vga-кабелю уже не потрібно. І це дуже зручно, коли комп'ютер зручніше поставити в багажнику.Ну і останнє - твердому потрібне м'яке. Тобто, потрібен диск для встановлення операційної системи. Звичайний вінчестер - не дуже хороший варіант, в Halin-а він уже два роки працює в машині, а в мене і року не прожив, хоч і був військовий, протиударний. Тому я був замінив його на CompactFlash, підєднаний до шини IDE через спеціальний перехідник. Читало воно ще нічого, але писало... гальмо конкретне. Але нічого було робити, вартість на SSD тоді була нівроку собі. А тепер все змінилось. Взагалі-то я хотів взяти SSD-диск гігабайт на 8, просто для системи. А нема! Найменший наявний на 30GB. Можна було звичайно з метою економії пошукати, але мені чекати не захотілось, тому тепер у мене 30-гігабайтний SSD з SATA-2, вартістю 72 долари.Отже, ми отримали повноцінний автомобільний комп'ютер грубо за 500 доларів. В принципі, якщо дуже захотіти, то можна ужатися і до 400 уо, принісши в жертву, наприклад, час завантаження системи (мене кожен раз при ввімкненні чекати півтори хвилини, поки почне звучати музика дратує, але якщо головне зекономити, то ...).Отже. Ми отримали універсальний головний пристрій, який має наступні переваги:- відтворює музику, записану в усіх існуючих форматах, при чому не раз і назавжди прошитих при виготовленні апарата, а з можливістю доставити будь-який кодек.- підтримує будь-які носії інформації: флешки, будь-які карти пам'яті, зовнішні вінчестери. При бажанні слухати музику з компакт-дисків можна доставити зовнішній слім-двд, зі щілинним завантаженням, теж перевірене нами рішення, яке прекрасно працює.- наявні якісні автомобільні оболонки поверх операційної системи WinXP, з допомогою яких дуже зручно всім керувати. Сам користуюсь InCarTerminal, безкоштовною німецькою розробкою. Працює без глюків. Керування здійснюється через тач-скрін, або іншими маніпуляторами (є їх різних багато). Тобто, зручність цим всім добром керувати + наглядність виведення інформації.- в базовому варіанті, при використанні інтегрованого аудіо-контролера можливість отримати звучання хорошого hi-fi рівню.- в базовому варіанті можна отримати звук в цифровому вигляді для зовнішнього ЦАПа, це вже серйозна замашка на хай-енд.- в крутому варіанті при встановленні додаткової звукової карти типу Джулії, яка вміє видавати чесні 44,1 кГц + працює через асіо-драйвери, тобто мимо віндовсівських плагінів, отримуємо джерело звуку для систем найсерйознішого рівня.- мовчу про відео, само собою. До речі, є такі ж материнки, але з інтегрованим аудіо-контролером з декодером 5.1 та 7.1 - для любителів будувати мультимедію в автомобілі.- це тільки базовий варіант. Комп'ютер можна наворочувати донесхочу, добавляючи ті, чи інші опції, типу навігації і т.д.Так що от. Є над чим задуматись. Єдина причина, через яку комп'ютер в автомобілі протипоказаний - якщо власник автомобіля з комп'ютерами на ви. В приєднаному файлі фото мого комп'ютера. Він знаходиться в одному корпусі з ЦАПом. Більше відділення - це, власне, комп, материнська плата, справа блок живлення. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рост 2 Опубликовано 29 марта, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 29 марта, 2013 Сьогодні майже випадково знайшов давно розшукувану металеву решітку радіатора. Заводський "клювик" уже втомлений життям, декілька раз ремонтований, а з замінників для короткого крила лише така подобається. Тепер під піскоструйку, грунтування, а пофарбую в колір кузова, чи в чорний з матовим полиском - ще не вирішив. На машині треба буде подивитись. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Лесик 41 Опубликовано 29 марта, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 29 марта, 2013 Сьогодні майже випадково знайшов давно розшукувану металеву решітку радіатора.Заводський "клювик" уже втомлений життям, декілька раз ремонтований, а з замінників для короткого крила лише така подобається.Тепер під піскоструйку, грунтування, а пофарбую в колір кузова, чи в чорний з матовим полиском - ще не вирішив. На машині треба буде подивитись.ну якщо забрати фіатовські полоски то буде достойний вигляд)...а якщо в хром зробити то вообще прикльний гриль буде)) БортовичеГ) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рост 2 Опубликовано 29 марта, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 29 марта, 2013 ну якщо забрати фіатовські полоски то буде достойний вигляд)...а якщо в хром зробити то вообще прикльний гриль буде))Фіатівські полоски уже відкрутив, само собою. Отвори для їх кріплення віддам заварити.А стосовно хрому - не згоден. Хром - це для класики, вісімці, імхо, не пасує. Та й тоді має ще щось бути хромоване - бампери (хоча би вставки), колеса (чи ковпаки), смужки вздовж бортів і т.д.А класична вісімка - це фарбований метал і чорний пластик. Тут хром ніяк не вписується. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рост 2 Опубликовано 2 апреля, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 2 апреля, 2013 Процес іде до кінця. Відпіскоструєні крила загрунтовані епоксидним грунтом, знизу задуті антигравієм і встановлені/підігнані. Вся машина уже погрунтована, чекає пофарбування. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Лесик 41 Опубликовано 2 апреля, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 апреля, 2013 Процес іде до кінця.Відпіскоструєні крила загрунтовані епоксидним грунтом, знизу задуті антигравієм і встановлені/підігнані. Вся машина уже погрунтована, чекає пофарбування.В новому сезоні у новому фарбуванні)) Скільки зараз коштує покраска? БортовичеГ) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рост 2 Опубликовано 2 апреля, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 2 апреля, 2013 Скільки зараз коштує покраска?Десь повинно вийти в 500-600. Недорого, як при досить сумлінному відношенні. Ну і пофарбовану цим майстром машину, до того, як віддати йому свою, я бачив, нормальний результат. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти