2108. Стільки не живуть.


Рекомендуемые сообщения

Справи просуваються.

Машина уже пару днів в гаражі, чекає.

Коли дійшла справа до пофарбування, на митниці затримали матеріали Novol, і фарби 215 в продажу не виявилось. І це, як кажуть, нема нічого поганого, щоб на добре не вийшло - довелось взяти фарбу MIPA, німецького виробництва, яка виявилась кращою на Novol, і за якістю, і відтінок не такий жовтуватий. Можна сказати, повернення до першоджерел, 215 сафарі.

Також підходить до кінця пошиття сидінь. Сьогодні брав приміряти обшивку. Бомба. Чорна якісна шкіра і світло-коричневий бітвін (типу алькантари). Як будуть готові, фото викладу.

Також відкатані після минулого сезону диски, зараз в пофарбуванні. Вирішив поекспериментувати, і замалювати центр дисків в матовий чорний, а полички в колір кузова. Побачимо, як воно вийде, але, думаю, буде гарно.

Як видно, заварено отвори під встановлення "шильдиків". Взагалі, різні написи на машині, ну хіба крім V8, вважаю муветоном. Який смисл писати об'єм двигуна, кількість клапанів, наявність АБС, і подібну муру?

Заодно поміняв на нові ущільнювачі вікон, правда замість 8-их підсунули 9-ті. Завтра поїду міняти :)

Уже поставив передній бампер, завтра продовжу.

Як кажуть, далі буде...

ПС. А вісімка на 175/70-R13 сумне видовище...

post-6528-1365715877.jpg

post-6528-1365715886.jpg

Изменено пользователем Рост
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 59
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

До речі, мені майстер підмальовував переварені пороги теж міпою 2-компонентною. По якості покриття мені сподобалося.

А чим 175\70 R13 не влаштував? В мене вони стоять, на вигляд доволі нічого.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  RichCat сказал:

А чим 175\70 R13 не влаштував? В мене вони стоять, на вигляд доволі нічого.

Це я після 185/60 14 просто так кажу. Вигляд зовсім інший в автомобіля.

Та й в плані якості шин - в 14-му розмірі уже є значно порядніші, яких нема в 13-му. Тому при переході на 14 і кращі шини непогано додається керованості і комфорту, хоча останнє може видаватись дивним в силу нижчого профілю. Але є такий ефект.

Переганяв машину з верхнього гаража в нижній, там пару сотень метрів довкола об'їхати треба, частина по вибоїнах, і так вона грубовато їде на старих моїх 13-ках, які не знаю нащо залишив, не викинув, правда зараз як раз придалися для підміни, щоб машина на козлах не стояла, поки диски рихтують/фарбують. Вже і забув, що вона раніше так і їздила.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

номер супер :)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ніфіга собі і номер.... бомба! я, бува подумав що фотошоп рулить, мажорна вісімка )))

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

:D

Ну так, в правильних вісімок і номери мають бути правильні! :)

Очевидно, що це фейк, там насправді тільки перші два нулі, а решта фотошоп :)

Сьогодні цілий день ставив задній бампер. І ще пару нюансів треба буде завтра доробити. Була в мене незначна вмятина на ньому, навіть дві, вирішив поправити, нагрів феном, вигнув. Ну і кріплення поновив, та підігнав, щоб усі отвори співпадали, та щоб без зазорів сидів, вроді і не так там багато роботи, а день пішов. В кінці вже втомився, плюнув, і зайнявся склопідйомниками і ущільнювачами - напакував ліві двері. Здивувало, що підйомники навіть через їхню рідну проводку, товщиною з волосок, і то піднімають вікна. Як проведу нормальні кабелі, взагалі буде добре. Це такі в мене, Катран:

Изображение

А пробував рейкові, здається, чи не Форвард називаються:

Изображение

вони, звісно, тихіше працюють, але сили підняти вікно вісімки їм вистачало хіба до половини. Може, якщо ущільнювачі добре полити силіконовим спреєм, та при заведеному двигуні, коли буде 14 вольт, але мене то не влаштовує, треба, щоб і при вимкненому двигуні, і без змазки все працювало.

Тепер думаю, чи взяти доводчик Sheriff PWM-200, чи відмовитись від функції повного опускання і піднімання скла за коротким натисканням на кнопку і змайструвати схему на парі релюшок.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Два дні ставив задній бампер. Зате стоїть, як влитий :) Так воно є, як тільки хочеш щось зробити добре, одразу кількість часу на роботу зростає в геометричній прогресії.

Вчора день пішов, щоб поставити підкрилок. Задній, лівий.

Ідея в тому, щоб встановити підкрилок так, щоб його не було видно. Бо його зовнішній край, який ні разу не естетично стирчить під зовнішньою кромкою арки, мене особисто дратує.

Перше - кріплення підкрилка. Праворуч і ліворуч від амортизатора, або перед і позаду нього, якщо по ходу автомобіля, щоб не вкручувати по-колгоспному самонарізом в метал, поставив дві, от, не знаю, як вони правильно називаються, скажемо так, пластикові гайки для самонарізів.

Придбав такі от "гайки":

Изображение

Потім зробив отвір, який розпиляв малим рашпілем до потрібної форми. До речі, на фото видно, що арка закатана віброізоляцією. Під час ремонту арки були прогрунтовані епоксидним грунтом, потім акриловим, далі пофарбовані, тоді наніс два шари бітуму з гумою, а після його висихання уже проклеїв СТП М2. Зсередини автомобіля арку повноцінно не обезшумити, просто немає доступу до усієї поверхні, та і не естетично, в кінці кінців.

Изображение

Грунтую епоксидним грунтом, ставлю "гайку":

Изображение

Від підкрилка відрізав зовнішню частину, що прикриває нижню кромку арки, і взагалі все зайве. Потім знежирив пластик і обклеїв підкрилок СТП М1, в якості додаткової шумоізоляції.

Изображение

В остаточному варіанті все виглядає так:

Изображение

Изображение

А низ кромки, хоч він і покритий антигравієм, додатково захищу від піскострумки з-під коліс шаром чорного поліуретанового герметика. Цим займусь пізніше.

Вийшло, як і хотів, підкрилок стоїть, і його не видно.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  Рост сказал:

Два дні ставив задній бампер. Зате стоїть, як влитий :) Так воно є, як тільки хочеш щось зробити добре, одразу кількість часу на роботу зростає в геометричній прогресії.

Вчора день пішов, щоб поставити підкрилок. Задній, лівий.

Ідея в тому, щоб встановити підкрилок так, щоб його не було видно. Бо його зовнішній край, який ні разу не естетично стирчить під зовнішньою кромкою арки, мене особисто дратує.

Перше - кріплення підкрилка. Праворуч і ліворуч від амортизатора, або перед і позаду нього, якщо по ходу автомобіля, щоб не вкручувати по-колгоспному самонарізом в метал, поставив дві, от, не знаю, як вони правильно називаються, скажемо так, пластикові гайки для самонарізів.

Придбав такі от "гайки":

Изображение

Потім зробив отвір, який розпиляв малим рашпілем до потрібної форми. До речі, на фото видно, що арка закатана віброізоляцією. Під час ремонту арки були прогрунтовані епоксидним грунтом, потім акриловим, далі пофарбовані, тоді наніс два шари бітуму з гумою, а після його висихання уже проклеїв СТП М2. Зсередини автомобіля арку повноцінно не обезшумити, просто немає доступу до усієї поверхні, та і не естетично, в кінці кінців.

Изображение

Грунтую епоксидним грунтом, ставлю "гайку":

Изображение

Від підкрилка відрізав зовнішню частину, що прикриває нижню кромку арки, і взагалі все зайве. Потім знежирив пластик і обклеїв підкрилок СТП М1, в якості додаткової шумоізоляції.

Изображение

В остаточному варіанті все виглядає так:

Изображение

Изображение

А низ кромки, хоч він і покритий антигравієм, додатково захищу від піскострумки з-під коліс шаром чорного поліуретанового герметика. Цим займусь пізніше.

Вийшло, як і хотів, підкрилок стоїть, і його не видно.

гарно зроблено але я так би не заморочувався), доречі всю зиму їздив без задніх підкрилків))...на вихідних планую правити ситуацію))
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Поставив бачок омиву скла.

Взагалі, з ним у мене була якийсь час війна. Тому що після того, як рідний пішов на пенсію, нові поводили себе погано - то тріскали в місці кріплення кронштейну, то зіскакували з нього на вибоїнах. Мені це набридло, і я придумав, як його закріпити.

Є в вісімках місце кріплення заводської сумки з інструментами, в багажнику, перед заднім номерним знаком. Але оскільки інструменти в мене зберігаються по-іншому уже давно, два гумових фіксатори виявились зайвими. Один з них я і застосував.

Над бачком цей ремінець кріпиться гвинтом в клепальну гайку.

Изображение

До речі, сам кронштейн я теж кріплю гвинтами в такі гайки, а то по-заводському не по феншую, з часом місце кріплення іржавіти починає.

Знизу прикручений конштейн, один з болтів кріплення якого використовується ще й як місце заземлення усіх споживачів (фара, моторчик омиву, протитуманка).

Изображение

Ще сьогодні вдягнув перше сидіння. Як уже згадував, замовив оновити обшивку, тепер вона виглядає так (фото смартфоном, звичайно, надто блідо передають реальність):

Изображение

Изображение

Вартість перешивання цієї частинки менше 100 грн. За всі сидіння в околі 1000 набіжить. Зовсім недорого вийшло.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Добрый день. Очень даже не плохо. А можно и мне контакты чтоб перешили??

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти