Бека 0 Опубликовано 16 августа, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 16 августа, 2013 хороший механик ), не хватет только на ней немного машинного масла и нескольких ключей )В машинном масле как раз я)))) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Credo 0 Опубликовано 16 августа, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 августа, 2013 Соответственно у меня сейчас по очкамЯ думаю свои очки ты сможешь отнять от моих(без ошибок),и понять разницу на етот день,Чемпион!И по поводу оставшихся етапов-планирую их ехать тоже!На двух етапах(Киев,Тернополь)я показал лучшее время в классе!И с каждым етапом я еду все лучше и лучше,потому что я работаю над двигателем и трансмиссией,пока ты тут сидишь и жалуешься на свой мега едущий ротор! і що ?можеш їхати хоть 10 етапів, Чемпіон ))) в залік все одно ідуть 5 найкращих.нема смислу зараз враховувати всі очки з твоїх всіх етапів.На все етапы я приезжал своим ходом!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!И уезжал тоже!!!!!Нащо оце розказувати У Львів на жосткій сцепці.В Тернополі на евакуаторі.Тебе на моем заднем пердаке написать слово *полноценный глушитель*тогда ты успокоишься??????можеш написати. але від того та труба глушником не стане.Наращиваете блоки,коленвалы от Ауди,шатуны еще от че то,со степенями 12.5-13,ето стрит??????СТРІТ. в межах регламенту.К стати сидел сегодня в боксе,с корешом из Шахтерска по телефону разговаривал,еще 40сил обнаружили))))))))))))Если честно на драг я понял мы приезжаем по разным причинам,ты-для того что бы выиграть(тебе не важно,поламался я или еду на трех горшках),а я друг приезжаю за временем,и только!да, я приїжджаю щоб виграти, а смисл тоді взагалі їхати на гонки ?у всьому спорті всі приїжджають за перемогою. (в формулі-1 наприклад всім пофігу на найшвидший круг - головне стабільність і перше місце).час на драгу це як бонус. тому для мене головне перемога і надійність машини. небачу в тому нічого поганого. No pistons. No valves. No problems. ET 13.39. Street FWD. Aтмо 1.3. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Бека 0 Опубликовано 16 августа, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 16 августа, 2013 і що ?можеш їхати хоть 10 етапів, Чемпіон ))) в залік все одно ідуть 5 найкращих.нема смислу зараз враховувати всі очки з твоїх всіх етапів.Нащо оце розказувати У Львів на жосткій сцепці.В Тернополі на евакуаторі.можеш написати. але від того та труба глушником не стане.СТРІТ. в межах регламенту.да, я приїжджаю щоб виграти, а смисл тоді взагалі їхати на гонки ?у всьому спорті всі приїжджають за перемогою. (в формулі-1 наприклад всім пофігу на найшвидший круг - головне стабільність і перше місце).час на драгу це як бонус. тому для мене головне перемога і надійність машини. небачу в тому нічого поганого.Доедешь до Конотопа своим ходом,посмотрим какая у тебя надежная машина!!! Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Credo 0 Опубликовано 16 августа, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 августа, 2013 А теперь только через веса на гонку?Взвесте нашу ниссан микра которая по техпаспорту идет 720кг. или у нее тоже мотор не едет?И можно вопрос? По вашему корса не идет с таким мотором, то как тогда у 888 тоже не было сток мотора с такими параметрами и бутербродами и не чего ездит Просто смешно читать такие посты если у вас не поехал ротор зачем цепляться то не так это тоже не так. либо же делаем ставки ставим Бекин мотор в ваз 2108 а такая есть и заезжаем только уже не на сток коробке как сейчас... Ps не кого не хочу обидеть причому тут ніссан мікра ? про неї взагалі мова не йшла. Їде атлічно - ну прекрасно. Відповідає регламенту і має до 2.0 - тоже атлічно. немаю нічого проти.в регламенті про вагу не йдеться - має право.про вагу розмова йде з Бекою, який ніяк не заспокоїться зі своїм "мега" мотором, зато нехоче чути про вагу. Та якшо їде скоріше - то добре, я не проти.. тільки для чого кричати що мотор "мощнее" )))В драгу виграє машина в комплексі. а не мотор. мотори пропоную поміряти на стенді а взагалі я вважаю що цей регламент класу СТРІТ то повний ацтой. драг на псевдострітових машинах то є бутафорія. кому то інтересно.. ітак 90% стрітових машин повноцінно нікуда по місту не їздять, і ше й на гонки на евакуаторах приїжджають. машини мають бути тільки ПРО, і ввести мінімальну вагу. наприклад 800 кг (якщо менше то дисквал або догруз.) . і небуде проблем. всі зроблять одну вагу і буде рішати тільки технічна частина машини.?????? пацанчик!!! не смеши людей, ты свой интелект уже показал.... учись проигрыватьти в Кубку України їздиш ?можна взнати на якій машині ? тебе все влаштовує в Кубку ?це взагалі то була моя пропозиція по регламенту на наступний рік. Есть люди которые строят мотор на одну гонку, ВЫВОЗЯТ машину на один этап и пытаются показать результят, молясь при этом что бы ничего не отпало!А есть люди которые ездят на все этапы соревнований (а не только те которые рядом с ДОМОМ, где можно попробовая качать свои права), занимают призовые места, набирают очки и по возможности ставят личные рекорды!!!Даже в королеве гонок Формуле 1 болиды дорабатываются на протяжении всего сезона, в плоть до последней гонки!Здесь тоже никто не запрещает делать это!повністю підтримую Всі доробляють свої машини по ходу сезона, і наша команда в тому числі. Це нормально і завжди так було.Незнаю що ти мав на увазі нарахунок "качати права", але ми таким не займаємось і не будем займатися навіть в себе вдома. No pistons. No valves. No problems. ET 13.39. Street FWD. Aтмо 1.3. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Александр Исаков 0 Опубликовано 16 августа, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 августа, 2013 причому тут ніссан мікра ? про неї взагалі мова не йшла. Їде атлічно - ну прекрасно. Відповідає регламенту і має до 2.0 - тоже атлічно. немаю нічого проти.в регламенті про вагу не йдеться - має право.про вагу розмова йде з Бекою, який ніяк не заспокоїться зі своїм "мега" мотором, зато нехоче чути про вагу. Та якшо їде скоріше - то добре, я не проти.. тільки для чого кричати що мотор "мощнее" )))В драгу виграє машина в комплексі. а не мотор. мотори пропоную поміряти на стенді ти в Кубку України їздиш ?можна взнати на якій машині ? тебе все влаштовує в Кубку ?це взагалі то була моя пропозиція по регламенту на наступний рік. повністю підтримую Всі доробляють свої машини по ходу сезона, і наша команда в тому числі. Це нормально і завжди так було.Незнаю що ти мав на увазі нарахунок "качати права", але ми таким не займаємось і не будем займатися навіть в себе вдома."Алексей" что ты мелишь?????приедь в Винницу и посмотрим как ты пройдешь регламент???? и в каком класе будешь ехать со своим ротором???че ты не приехал????? сцыкотно???? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Credo 0 Опубликовано 16 августа, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 августа, 2013 (изменено) "Алексей" что ты мелишь?????приедь в Винницу и посмотрим как ты пройдешь регламент???? и в каком класе будешь ехать со своим ротором???че ты не приехал????? сцыкотно????дядя ти чого хамиш ? представся для початку.. машину покажи.У Вінниці ЧУ а не Кубок. І класи там інші. Мені вони неінтересні, трохи вищий рівень змагань. Смислу там їхати 13 сек взагалі нема. Туда треба 10 секундну машину.на Кубку я був Києві, і директор гонки був Гальчинський, а техком Кулібін - і небуло проблем. пройшли Техком, за мене не переживай. Изменено 16 августа, 2013 пользователем Credo No pistons. No valves. No problems. ET 13.39. Street FWD. Aтмо 1.3. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
YuraDOC 2 Опубликовано 16 августа, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 августа, 2013 (изменено) Невже Тернопільський етап не довів, що у Бєки мотор потужніший? Всі ж басили яка динаміка у авто на 2-3 передачах? Думаю у стенді потреби немає, результат очевидний. Вовка, якщо гора (регламент) не йде до Магомета (Вовки) то ти сам знаєш, що робити , підганяй автівку так як і решта учасників, по максимуму! Изменено 16 августа, 2013 пользователем YuraDOC Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Александр Исаков 0 Опубликовано 16 августа, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 августа, 2013 дядя ти чого хамиш ? представся для початку.. машину покажи.У Вінниці ЧУ а не Кубок. І класи там інші. Мені вони неінтересні, трохи вищий рівень змагань. Смислу там їхати 13 сек взагалі нема. Туда треба 10 секундну машину.на Кубку я був Києві, і директор гонки був Гальчинський, а техком Кулібін - і небуло проблем. пройшли Техком, за мене не переживай.я приiду до тебе в львiв и ми познайомимся...бачу ти дуже смiливий тут. до зустрiчi Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Credo 0 Опубликовано 16 августа, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 августа, 2013 (изменено) Невже Тернопільський етап не довів, що у Бєки мотор потужніший? Всі ж басили яка динаміка у авто на 2-3 передачах? Думаю у стенді потреби немає, результат очевидний.Бека довів що їде швидше. Тут питань нема. Але їде машина, а не мотор, невже і ти цього не розумієш. Саня от їздив з пасажиром і результат на 0.5 сек гірше. пасажир 100кг. Ладно, спорити я більше нехочу.Як надумаєте на стенд помірятися - свисніть. Я за ))я приiду до тебе в львiв и ми познайомимся...бачу ти дуже смiливий тут. до зустрiчiце розцінювати як погрозу ?097 2422807 дзвони. Изменено 16 августа, 2013 пользователем Credo No pistons. No valves. No problems. ET 13.39. Street FWD. Aтмо 1.3. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Tiger-Niger 0 Опубликовано 16 августа, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 августа, 2013 я приiду до тебе в львiв и ми познайомимся...бачу ти дуже смiливий тут. до зустрiчiти хто такий взагалі, що тут рот відкриваєш? ти взагалі навіть неможеш сказати чому це ми не пройдем в Вінниці? тикни пальцем)))) а нє, то іди помий лице холодною водою... успокоїшся. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти