ВОВ@Н 209 Опубликовано 23 октября, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 23 октября, 2013 смазка на шестерни подается действительно из втор.вала на 10кпп..для этого и стоит пустотелый вал и маслосгонная шайба(грибок пластмассовый.)на шестернях кпп 2110 отсутствуют сверления для попадания масла к игольч. подшипнику. на фото,шо кинул Вован,слева кпп 2108(так наз.ст.образец),справа 2109(нов.образец) крышка 5пер.идет с индексом 2110(потому что без сапуна,сапун в картере сцепы),обе коробки с 3мя шпильками под стартер.у 2110 две шпильки.. по поводу механизма выбора,на фото вверху 2110,ниже соот-сно 2108.а есть еще и калиновский,по моему 11118..На скільки я пам'ятаю "донорську" КПП то там було 3 шпильки під стартер. То що означає, що то могла бути коробка від 2109 нового образця і вал там не пустотілий, а такий як на ВАЗ 2108? Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
yandex 16 Опубликовано 23 октября, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 23 октября, 2013 На скільки я пам'ятаю "донорську" КПП то там було 3 шпильки під стартер. То що означає, що то могла бути коробка від 2109 нового образця і вал там не пустотілий, а такий як на ВАЗ 2108?Совершенно верно, такое тоже могло быть Я на DRIVE2.RU Мой бортовик ВАЗ 21093 "Бежевая зажигалка" Интернет-магазин климатической техники и оборудования Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 23 октября, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 23 октября, 2013 Совершенно верно, такое тоже могло бытьТреба якось виловити того "майстра", може пам'ятає, що він туди мені "всунув". Бо якщо стойть вал не з ВАЗ 2110 то це може означати, що шестерні в мене не на втулках , а на підшиниках, як у ВАЗ 2108 і все змащується нормально. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
wehrwolf 0 Опубликовано 23 октября, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 23 октября, 2013 разобрали коробку от 2110 сделал пару фото, на корпусе кстать выбито внутри ВАЗ 2111слышал что ставят на десятошную коробку вилку сцепления от восьмёрки. Это реально? размеры одинаковые? Я на Драйв2.ру Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 23 октября, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 23 октября, 2013 (изменено) Блін, а я валянок ту половину, що від щеплення здав на прийом металу (в ній діра була як кулак завбільшки), тепер не пам'ятаю яка маркіровка там була, хоча стартер там кріпився на 3 шпильки це точно, а другу половину продав тут на Форумі, разом з кришкою 5-ї передачі, хоча на кришці точно було 2110.Найшов я в Інтернеті корпуса КПП ВАЗ 2115 і статтю http://www.alllada.net/pyatnashka/15/vaz21...15kp_riskp.html з розборки КПП. По фото видно, що корпус такий як був у мене: на 3 шпильки і на корпусі проявляється маркіровка ВАЗ 2109. Судячи з статті по розборці там видно, що вторичний вал є цільним (такий як на ВАЗ 2108). Також в корпусі куди вставляється цей вал видно що немає тої лієчки яка змащує вал так як у ВАЗ 2110.Потім позвонив до свого "майстра" , що робив мені КПП і він сказав що в тій "донорській" коробці з ВАЗ 2115 стояв цільний вал, де шестерні на підшипниках, а не на втулках як у ВАЗ 2110. І сказав, що якби там був десяточний вал, то він тоді б сказав, що з ним далі робити.На моє питання чому чути легеньке підвивання на 2 і 3 передачі, то він сказав, що залишив мою головну шестерню, а вал поставив з "донора" вийша не пара. Я питаю, то чого ж залиши мою головну шестерню, треба вже було ставити її теж з донора, щоб була пара, а він каже, що якось там перевірив і люфту наче не було. Хоча сам визнав, що можна було б і головну шестерню залишити донорську.Ну, саме головне що він мене заспокоїв на рахкнок цільності вторвала, а тоя думав, що в мене справді на полусуху все крутиться. Изменено 23 октября, 2013 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
yurich3230 0 Опубликовано 23 октября, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 23 октября, 2013 (изменено) Блін, а я валянок ту половину, що від щеплення здав на прийом металу (в ній діра була як кулак завбільшки), тепер не пам'ятаю яка маркіровка там була, хоча стартер там кріпився на 3 шпильки це точно, а другу половину продав тут на Форумі, разом з кришкою 5-ї передачі, хоча на кришці точно було 2110.Найшов я в Інтернеті корпуса КПП ВАЗ 2115 і статтю http://www.alllada.net/pyatnashka/15/vaz21...15kp_riskp.html з розборки КПП. По фото видно, що корпус такий як був у мене: на 3 шпильки і на корпусі проявляється маркіровка ВАЗ 2109. Судячи з статті по розборці там видно, що вторичний вал є цільним (такий як на ВАЗ 2108). Також в корпусі куди вставляється цей вал видно що немає тої лієчки яка змащує вал так як у ВАЗ 2110.Потім позвонив до свого "майстра" , що робив мені КПП і він сказав що в тій "донорській" коробці з ВАЗ 2115 стояв цільний вал, де шестерні на підшипниках, а не на втулках як у ВАЗ 2110. І сказав, що якби там був десяточний вал, то він тоді б сказав, що з ним далі робити.На моє питання чому чути легеньке підвивання на 2 і 3 передачі, то він сказав, що залишив мою головну шестерню, а вал поставив з "донора" вийша не пара. Я питаю, то чого ж залиши мою головну шестерню, треба вже було ставити її теж з донора, щоб була пара, а він каже, що якось там перевірив і люфту наче не було. Хоча сам визнав, що можна було б і головну шестерню залишити донорську.Ну, саме головне що він мене заспокоїв на рахкнок цільності вторвала, а тоя думав, що в мене справді на полусуху все крутиться. вот и славненько Вован))))теперь можеш спокойно спать хоть а то за эти дни поседел небось отакий вин шлях до знань Изменено 23 октября, 2013 пользователем yurich3230 http://www.drive2.ru/cars/lada/2109/21093/yurich3230/2/ http://vk.com/id103499557 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
wehrwolf 0 Опубликовано 23 октября, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 23 октября, 2013 (изменено) Товарищи подскажите, слышал что ставят на десятошную коробку вилку сцепления от восьмёрки. Это реально? размеры одинаковые? Изменено 23 октября, 2013 пользователем wehrwolf Я на Драйв2.ру Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
yurich3230 0 Опубликовано 23 октября, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 23 октября, 2013 Ребята подскажите, слышал что ставят на десятошную коробку вилку сцепления от восьмёрки. Это реально? размеры одинаковые? а что мешает померять? http://www.drive2.ru/cars/lada/2109/21093/yurich3230/2/ http://vk.com/id103499557 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
wehrwolf 0 Опубликовано 23 октября, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 23 октября, 2013 а что мешает померять?разные местоположения коробок) Я на Драйв2.ру Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
yurich3230 0 Опубликовано 23 октября, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 23 октября, 2013 разные местоположения коробок) а если попробовать в магазине вилки в руках покрутить)) http://www.drive2.ru/cars/lada/2109/21093/yurich3230/2/ http://vk.com/id103499557 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти