можно ли пересыпать кпп 2110 в корпус 2108?


Рекомендуемые сообщения

смазка на шестерни подается действительно из втор.вала на 10кпп..для этого и стоит пустотелый вал и маслосгонная шайба(грибок пластмассовый.)на шестернях кпп 2110 отсутствуют сверления для попадания масла к игольч. подшипнику.

на фото,шо кинул Вован,слева кпп 2108(так наз.ст.образец),справа 2109(нов.образец) крышка 5пер.идет с индексом 2110(потому что без сапуна,сапун в картере сцепы),обе коробки с 3мя шпильками под стартер.у 2110 две шпильки.. по поводу механизма выбора,на фото вверху 2110,ниже соот-сно 2108.а есть еще и калиновский,по моему 11118..

На скільки я пам'ятаю "донорську" КПП то там було 3 шпильки під стартер. То що означає, що то могла бути коробка від 2109 нового образця і вал там не пустотілий, а такий як на ВАЗ 2108?

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 30
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

На скільки я пам'ятаю "донорську" КПП то там було 3 шпильки під стартер. То що означає, що то могла бути коробка від 2109 нового образця і вал там не пустотілий, а такий як на ВАЗ 2108?

Совершенно верно, такое тоже могло быть
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Совершенно верно, такое тоже могло быть

Треба якось виловити того "майстра", може пам'ятає, що він туди мені "всунув". Бо якщо стойть вал не з ВАЗ 2110 то це може означати, що шестерні в мене не на втулках , а на підшиниках, як у ВАЗ 2108 і все змащується нормально.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

разобрали коробку от 2110 сделал пару фото, на корпусе кстать выбито внутри ВАЗ 2111

Изображение

Изображение

слышал что ставят на десятошную коробку вилку сцепления от восьмёрки. Это реально? размеры одинаковые?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Блін, а я валянок ту половину, що від щеплення здав на прийом металу (в ній діра була як кулак завбільшки), тепер не пам'ятаю яка маркіровка там була, хоча стартер там кріпився на 3 шпильки це точно, а другу половину продав тут на Форумі, разом з кришкою 5-ї передачі, хоча на кришці точно було 2110.

Найшов я в Інтернеті корпуса КПП ВАЗ 2115 і статтю http://www.alllada.net/pyatnashka/15/vaz21...15kp_riskp.html з розборки КПП. По фото видно, що корпус такий як був у мене: на 3 шпильки і на корпусі проявляється маркіровка ВАЗ 2109.

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Судячи з статті по розборці там видно, що вторичний вал є цільним (такий як на ВАЗ 2108). Також в корпусі куди вставляється цей вал видно що немає тої лієчки яка змащує вал так як у ВАЗ 2110.

Потім позвонив до свого "майстра" , що робив мені КПП і він сказав що в тій "донорській" коробці з ВАЗ 2115 стояв цільний вал, де шестерні на підшипниках, а не на втулках як у ВАЗ 2110. І сказав, що якби там був десяточний вал, то він тоді б сказав, що з ним далі робити.

На моє питання чому чути легеньке підвивання на 2 і 3 передачі, то він сказав, що залишив мою головну шестерню, а вал поставив з "донора" вийша не пара. Я питаю, то чого ж залиши мою головну шестерню, треба вже було ставити її теж з донора, щоб була пара, а він каже, що якось там перевірив і люфту наче не було. Хоча сам визнав, що можна було б і головну шестерню залишити донорську.

Ну, саме головне що він мене заспокоїв на рахкнок цільності вторвала, а тоя думав, що в мене справді на полусуху все крутиться.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Блін, а я валянок ту половину, що від щеплення здав на прийом металу (в ній діра була як кулак завбільшки), тепер не пам'ятаю яка маркіровка там була, хоча стартер там кріпився на 3 шпильки це точно, а другу половину продав тут на Форумі, разом з кришкою 5-ї передачі, хоча на кришці точно було 2110.

Найшов я в Інтернеті корпуса КПП ВАЗ 2115 і статтю http://www.alllada.net/pyatnashka/15/vaz21...15kp_riskp.html з розборки КПП. По фото видно, що корпус такий як був у мене: на 3 шпильки і на корпусі проявляється маркіровка ВАЗ 2109.

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Судячи з статті по розборці там видно, що вторичний вал є цільним (такий як на ВАЗ 2108). Також в корпусі куди вставляється цей вал видно що немає тої лієчки яка змащує вал так як у ВАЗ 2110.

Потім позвонив до свого "майстра" , що робив мені КПП і він сказав що в тій "донорській" коробці з ВАЗ 2115 стояв цільний вал, де шестерні на підшипниках, а не на втулках як у ВАЗ 2110. І сказав, що якби там був десяточний вал, то він тоді б сказав, що з ним далі робити.

На моє питання чому чути легеньке підвивання на 2 і 3 передачі, то він сказав, що залишив мою головну шестерню, а вал поставив з "донора" вийша не пара. Я питаю, то чого ж залиши мою головну шестерню, треба вже було ставити її теж з донора, щоб була пара, а він каже, що якось там перевірив і люфту наче не було. Хоча сам визнав, що можна було б і головну шестерню залишити донорську.

Ну, саме головне що він мене заспокоїв на рахкнок цільності вторвала, а тоя думав, що в мене справді на полусуху все крутиться.

вот и славненько Вован))))теперь можеш спокойно спать хоть :rolleyes: а то за эти дни поседел небось :rolleyes:отакий вин шлях до знань Изменено пользователем yurich3230
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Товарищи подскажите, слышал что ставят на десятошную коробку вилку сцепления от восьмёрки. Это реально? размеры одинаковые?

Изменено пользователем wehrwolf
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ребята подскажите, слышал что ставят на десятошную коробку вилку сцепления от восьмёрки. Это реально? размеры одинаковые?

а что мешает померять?
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

а что мешает померять?

разные местоположения коробок)
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

разные местоположения коробок)

а если попробовать в магазине вилки в руках покрутить))
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти