Рекомендуемые сообщения

І так маємо ваз 2110,5-річна,ходова останніх 2 роки на пиляних пружинах -2 витка.Останній рік я час від часу мучусь з рульовою-деколи туга,деколи нормально рулиться,підтягувати її нема вже куда-так як починає клинити.Думав,грішив на розвал-зробив нормально було 2 місяці часу.Тепер,коли настала волога і дощі-то моя машина знову почала водитись якось не поянтно-плаває.То по трасі рівно,то потягне вліво-кицнеш різко вправо і машина їде рівно.то тягне то не гятне.Друзі кажуть шо гаплик рульовівй моїй.Інші кажуть шо кузову гаплик-я не думаю,бо якби десь була тріщина то було б чути скрежіт...Принаймні я тріщин не бачу.Розвал зробив в мінус 1 градус.Поїздив і знову така фігня.Таке замічаю коли дощі.

Прочитав що металева панель щитка передка не така жостка в 2110 як в 2109 і зато така вялість на рулю,і підсилюють жовтим залізом ущп ваз 2110.шо воно ніби зменшує хід рульової відносно кузова.Я бачу як рульова рухається відносно кузову...Чи вона рухається на резинках тих шо під кріпленнями до кузова.

Останніх півроку я маю з тим проблеми...рульової давно не перебирали-так підтягували до того шо тепер нема куда тягнути.

шо я маю робити-

1.купити УЩП ваз 2110 і поставити

2.переьрати рульову

3. поміняти гумки резинки під кріпленням до кузова

піднімати не хочу...

а ше питання-від поганого опорного може машина лілати вліво вправо????

Підскажіть,а то на сервісі кажуть шо з ходовою нормально,але шось таки є,бо би тоді авто не літало і не було б вяле...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

УЩП это без полезная вещь, а опорник нужно менять и распорку стаканов поставте.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

УЩП это без полезная вещь

на 2110 - 2170 очень даже полезная

а ше питання-від поганого опорного може машина лілати вліво вправо????

Підскажіть,а то на сервісі кажуть шо з ходовою нормально,але шось таки є,бо би тоді авто не літало і не було б вяле...

в стороны тебя тягает из за развала отрицательного (так называемая колейность). колеса небось 15 не меньше...

с ходовой может быть все хорошо , а вот с рулевым нет (а это не только рейка, еще наконечники \ резинки)

в любом случае рейку перебирать однозначно!

заодно проверить состояние рулевых тяг (усов), а именно их втулок ("гранаток")

Изменено пользователем Atom.DP

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

На 10ках самый слабый моторный щит. можно наблюдать, как при вращении руля прогибается.

Нп Приорах и Богданах уже изнутри приварен усилитель (под ногами пассажира) , но все равно УЩП благоприятно повлияет на управляемость

Останній рік я час від часу мучусь з рульовою-деколи туга,деколи нормально рулиться,підтягувати її нема вже куда-так як починає клинити.

рейка изношена
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

то саме про шити я і считав шо в 2110 слабше...ніж у всіх інших...

лишається перебрати рейку,тяги в норм стані,опорний ніби норм,розпокра стоїть.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти