ВОВ@Н 209 Опубликовано 23 апреля, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 23 апреля, 2014 (изменено) Любі друзі, допоможіть мені у вирішенні такої проблеми.Значить дав мені ще на кінці осені мій родич АКБ 2013 року виробництва. Поїздив я на ньому пару місяців і помітив, що індикатор на АКБ став білого кольору. Це означало, що його треба підзарядити. Віддав його своєму ж родичу, бо у мене не має зарядного. Коли він відкритув пробки то сказав, що у ньому мало води. Короче долив він воду зарядив, через пару днів я його поставив і їздив. Аж тут на днях я знову помітив, що індикатор білого кольору. Заглянув в банки, а там... знову мало води. Де вона дівається? Якщо випаровується то виходить що йде перезаряд АКБ від генератора?Приїхав після вихідних від батьків і провірив тестером на клемах АКБ, вийшлоНа ХХ - 13.8 вольт без споживачів. На заглушеному мотору - 13,6 ВольтСьогодні після кількох днів простою (маса виключена була) перевірив ще разПісля простоюЗразу ж після заводки мотора на обертах десь 1300По вольтажу наче все в нормі, але ж де дівається вода з АКБ за пару місяців?Також сьогодні переміряв щільність, то показувало десь там де стрілкаМоже виною є реле зарядки на генераторі, в мене стоїьб ось такеРЕГУЛЯТОР НАПРЯЖЕНИЯ Я212А11Підкажіть, бо не хочеться вбити акум. Изменено 12 мая, 2014 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
motorex 0 Опубликовано 23 апреля, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 23 апреля, 2014 Похоже плотность упала, должно быть 1.27г/см^2, а у тебя ~1.21. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 23 апреля, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 23 апреля, 2014 Похоже плотность упала, должно быть 1.27г/см^2, а у тебя ~1.21.Ну то що щільність впала я бачу,а от куди вдруге за пів року дівся рівень води, цього я поняти не можу, а від чого може впасти щільність? Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Nikolasikx 0 Опубликовано 23 апреля, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 23 апреля, 2014 Еще воду проверять нужно перед заливкой, большенство дистилята не есть 100% дистилятом. Я когда у своего электрика обслуживал свой акумулятор,(воды нужно долить было) то из трьох бутылок дистилята нормальной оказалась одна, а остальная при подаче на нее тока кипела, хотя не должна была Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 23 апреля, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 23 апреля, 2014 Еще воду проверять нужно перед заливкой, большенство дистилята не есть 100% дистилятом. Я когда у своего электрика обслуживал свой акумулятор,(воды нужно долить было) то из трьох бутылок дистилята нормальной оказалась одна, а остальная при подаче на нее тока кипела, хотя не должна былаА це можа впливати на зменшення кількості води в АКБ? Як перевірити воду яку продають в автомагазинах, щоб знати чи справжній дистилят? Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
motorex 0 Опубликовано 23 апреля, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 23 апреля, 2014 Ну то що щільність впала я бачу,а от куди вдруге за пів року дівся рівень води, цього я поняти не можу, а від чого може впасти щільність?Возможно посадил раньше аккум и немного осыпались пластины. Т.к. плотность низкая, то аккум быстро заряжается и закипает.Электролит потемнел? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 23 апреля, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 23 апреля, 2014 (изменено) Ні, чистий, тільки рівень менший. Изменено 23 апреля, 2014 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Nikolasikx 0 Опубликовано 23 апреля, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 23 апреля, 2014 А це можа впливати на зменшення кількості води в АКБ? Як перевірити воду яку продають в автомагазинах, щоб знати чи справжній дистилят?Я не узнавал суть его приспособления, но я так понял что у него цепь 12В (как на машине) с лампочкой и розрыв в цепи, когда проводки смыкает лампа светится и т.д. Так он берет наливает в крышку из под бутилки дистилята и окунает туда те самые два проводка. В той воде где очитска плохая будет процес кипения или выделятся много пузырьков, а та воде где все норм в ней примесей нету и она просто проводит ток без каких либо реакций. А залить плохую воду как потом результат быстрого испарения воды, так как у нее реакция, и отложения на пластинах. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
karlson 8 Опубликовано 24 апреля, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 апреля, 2014 А це можа впливати на зменшення кількості води в АКБ? Як перевірити воду яку продають в автомагазинах, щоб знати чи справжній дистилят?Тестером проверь. по идее сопротивление должно быть в бесконечность. Дистилированая вода ток проводить не должна))))) По поводу утечки, во всех банках одинаково уходит? Напруга в норме, выкипать не должно. У меня 14.5в и то я раз в год стакан доливаю.... А вот плотность низкая. Сам акум не в электролите снаружи? К кузову прикручен? Может где расплескалось?..... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 24 апреля, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 24 апреля, 2014 (изменено) Тестером проверь. по идее сопротивление должно быть в бесконечность. Дистилированая вода ток проводить не должна))))) По поводу утечки, во всех банках одинаково уходит? Напруга в норме, выкипать не должно. У меня 14.5в и то я раз в год стакан доливаю.... А вот плотность низкая. Сам акум не в электролите снаружи? К кузову прикручен? Может где расплескалось?.....1. Я з електрикою не дуже, якщо можна то покажи на моїх фотках куди крутити регулятор на тестері, щоб виміряти опір.2. У всіх банках рівень однаковий (на око).3. Акум чистий, тільки під кришкою яка закриває пробки була зразу трішки роса, але перед цим у нас йшов дощ, то може це від дощу.4. До кузова прикручений. PS: збоку акума напроти крайніх банок є типу пробки, вони мають бути глухі чи ні, бо на мому попередньому АКБ у них були пробиті дирочки?PS: а який вольтаж має бути при:1. на АКБ в спокої після кілької днів простою?2. зразу після пуску двигуна?3. зразу після пробігу на заглушеному двигуні4. зразу після пробігу на ХХ5. після пробігу з увімкненим бл.світлом і пічкою на 3 положенні.Я чого питаю, бо може у мене регулятор (таблетка, шоколадка) не в порядку.Як провірити кількість ампер, які ПОВИНЕН видавати 55А генератор, може те що 14 вольт нормально, а наприклад з мого генератора йде більше ампер ніж потрібно для АКБ і через те дівається вода? Изменено 24 апреля, 2014 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти