Рекомендуемые сообщения

можно ли на 21093 инжектор,поставить метановое гбо? или пропан но 2-го поколения?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

можно ли на 21093 инжектор,поставить метановое гбо? или пропан но 2-го поколения?

По метану не подскажу, а пропан 2-го поколения можно.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

По метану не подскажу, а пропан 2-го поколения можно.

то можно гбо2 на инжектор ставить? єто проблемно? какие дополнительн ые расходы появляются? и минуса? Спасибо)
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

то можно гбо2 на инжектор ставить? єто проблемно? какие дополнительн ые расходы появляются? и минуса? Спасибо)

В смысле "дополнительные расходы"??
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

то можно гбо2 на инжектор ставить? єто проблемно? какие дополнительн ые расходы появляются? и минуса? Спасибо)

Якщо ресівер металевий (алюмінієвий сплав), то можна встановити і гбо2 і гбо4. Якщо пластиковий, тоді гбо4 онлі! Це я про пропан-бутанове гбо, про метан не в курсі.

Додаткові витрати на що? На сто все зро***ть і все необхідне в них є.... чи сам встановлювати будеш?

Особливо великих мінусів не замітив (собі встановив десь в травні гбо4). Єдине що, так це трохи менше потужності на низах, не крутити двиг вище 3500-4000, і необхіджність частіше регулювати зазори клапанів... А так 100% задоволений.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Якщо ресівер металевий (алюмінієвий сплав), то можна встановити і гбо2 і гбо4. Якщо пластиковий, тоді гбо4 онлі! Це я про пропан-бутанове гбо, про метан не в курсі.

Додаткові витрати на що? На сто все зро***ть і все необхідне в них є.... чи сам встановлювати будеш?

Особливо великих мінусів не замітив (собі встановив десь в травні гбо4). Єдине що, так це трохи менше потужності на низах, не крутити двиг вище 3500-4000, і необхіджність частіше регулювати зазори клапанів... А так 100% задоволений.

а в скільки коштів вам це все обійшлось? наскільки я знаю то гбо4 це дорого. а од гбо2 буде дешевше...яка витрата газу у вас? дякую)
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

а в скільки коштів вам це все обійшлось? наскільки я знаю то гбо4 це дорого. а од гбо2 буде дешевше...яка витрата газу у вас? дякую)

В травні місяці це мені обыйщлось в 6000 грн. Це найкраща пропозиція, яку я мав на той момен, + мені тих майстрів порекомендували.

По витраті пального. Тут є велика багатофакторність:)

За своїм авто я замітив, що в основному витрата пального коливається із-за наявності вітру (справедливо для траси), якості пального (десь більше пропану, десь бутану) ну і звісно швидкості руху. (для розуміння почав вести облік по заправках і кілометражу)

В місті витрата залежить від того як часто попадаю в затори. В середньому це десь 9 л/100 км.

На трасі при швидкості 100-110 км середня витрата 7,5 л/100 км, якщо тошнити 80-90, то вкладався в значення нижче 7, десь 6,5-6,8 л/100 км.

ГБО4 дороге, згідний. Але в нього, як на мене, багато переваг. Хтось мені навіть казав що на ньому витрата газу менша. Ще з плюсів - легкість та точність настройки, можливість в русі переключитись з газу на бенз і назад, індикатор наповненості балону в салоні, можливість зконектити інжекторні мозги з газовими...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти