emigrant-l

Помощник клуба
  • Публикации

    788
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    5
  • Отзывы

    N/A

emigrant-l last won the day on 3 марта

emigrant-l had the most liked content!

Репутация

67 Доверенный

2 подписчика

О emigrant-l

  • День рождения 16.03.1987

Старые поля

  • Автомобиль
    ВАЗ 21099і, 2005 р.в.

Контакты

  • Сайт
    http://
  • ICQ
    347402431

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Київ (в основному) та Волинь

Посетители профиля

2 467 просмотров профиля
  1. як і в попердньому відео, на дату не звертайте уваги) так як видно фігово, то опишу, якийсь чєл на класиці яка "затюнена" "по смаку" (на відео не видно, але там чого тільки немає :))) ) вирішив газонути і несправившись зі своїм "диким металевим звіром" виїхав на газон... там, на газоні були люди... добре що все добре (тільки здається дівчина головою трішки вдарилась об іншу людину коли відстрибувала від жиги).
  2. вже приходить
  3. Тану, на ТТС позавчора вночі перезувся. За просто перекинути на 4-ох дисках шини - 140. Ну і зверху за грузики (ті що наклейки).
  4. а в мене навпаки, перестали приходити повідомлення на пошту :) останнє повідомлення на пошту прийшло 22.03.
  5. Антон привіт! Хотів би в тебе взяти: 1. Калинокарданчик (оригінал) 2. Пильник для калинокарданчика 3. Сальники КПП (комплект, стокова 5-ти ступка з щупом на 21099 2005 року) 4. Датчик рівня ОЖ (щось з кращого, а то не довго вони ходять :) ) 5. Фільтр масляний І ще там є невеличке питаннячко, пишу тобі в ПМ...
  6. МЭРТ сняло санкции с трейдеров сжиженного газа, - источники | РБК Украина Авось ціна трішки "спуститься" ...
  7. Почитай статейку В январе — о Январях. Снова и подробно о массах ЭСУД-ЭБУ Можливо в проблема в тих "масах". Ще в мене є думка щодо можливої корозії провідників на самих обжатих клемах. Недавно мав реальний живий приклад корозії проводу в фарі (десь вище писав),тому проводку не варто "виключати" зі списку...
  8. ДМРВ чи проводка? сьогодні рішився перевірити напругу безпосередньо на ДМРВ. Чому вирішив це зробити: 1. ще до того як зкидали голову, при підключенні по шнурку в прозі OpenDiag показало напругу на ньому 1,05 В (а по інфі з інету це багато) 2. вже разів три глох в русі. Наприклад, перед світлофором зкидаю передачу, оберти швидко падають десь до 500 об/хв, тоді підскакують десь до 1100 і тоді вже стають рівними +/- 800. От і в деяких випадках оберти падали і двиг глох. Знову таки начитавшись інфи в неті - признаки помираючого ДМРВ. В цього датчика окрім напруги спокою є ще якась динамічна характеристика, типу на скільки швидко датчик розуміє що потік повітря збільшився/зменшився. ДМРВ я ще ніколи не міняв. повітряний фільтр замінюю зазвичай раз в 10 ткм, деколи було раз в 15 ткм, але не більше. Чому вирішив заміряти напругу - замітив, що коли на світлофорі стою з ввімкненим поворотником, хх чуть плавають в ритм поворотника. Тобто десь є неконтакт або десь є контакт де його не має бути. А ще Ярик (Мустанг) мені кинув ссилочку на досить корисну інфу, про яку раніше я не чув. Це щодо поганої обв'язки маси (мінуса) поблизу ЕБУ. (про це ще буду описувати, так як вже заплановано на теплу літню погоду зробити там "переполох"). Загалом. Прога видавала 1,05. Мультиметром я наміряв 1,024 Питання: ДМРВ помирає чи ні? Якщо ні, то де шукати косяк? В тих же "масах" чи ще десь може бути? Ну і звісно я ще попрошу одну людину дати мені сертифікованого мультиметра з нормальною точністю (не виключаю що мій може підбрехувати).
  9. Моя практика показала, що вони (опори) дають ефект десь +2 см. Жорсткості та/або несучої здатності не добавляють. Ставив їх як альтернативу домікам. Оскільки навіть на мінімальному положенні доміків, зад задраний получався. По пружинах - щось мені здаєтсья що ці маленькі витки мають бути догори. По особистому досвіду експлуатації цих пружин я тобі вже розповідав. В мому випадку (судячи з потертостей коли їх знімав) ці короткі витки на пустому авто були приблизно в такому ж стані і при наявності пасажирів завжди складені... Власне тому коли купував нові пружини навіть не дивився в сторону перемінного кроку.
  10. Привіт! В мене стояли деякий час такі опори разом з старими просівшими пружиами. Колись писав про їх встановлення в свому БЖ, фух, ледве знайшов))) Накатали вони в мене десь до 35 ткм. Все гуд, не розлетілись. Коли ставив пружини від 2111, то ці зняв і замість низ поставив стокові. Так і лежать на балконі з того часу. Якщо хочеш, можу тобі дати на експеримент.
  11. Так, працює добре, від ДТП не постраждав. З вцілілого з правої фари були: лампа Н4 і світловідбивач. Гідрокоректор вцілів, бо корпус фари поламало так нормально і поршень гідрокоректора просто вискочив з фари. Я насправді дуже радий що він вцілів, бо роботи по його заміні якось не радують... По пам'яті той гідрокоректор не дорого коштує, щось до 150 грн. Замінити собі не думав? (розумію що там геморно:) )
  12. Невже ніхто не стикався з таким нюансом? В мене стійки з патронами. Вчора погуглив чи можна поставити корпуса стійок від десятки, нажаль під заміну тільки все стійку в зборі бо вони чи коротші чи що... Доречі, "контакт" є тільки при крайньому вивороті вправо (тобто правий накінечник і права стійка), зліва такого не спостерігається... (сходження зроблене норм, кількість обертів керма вправо і вліво однакова). Ось тут виділив зону де "зашліфовано".
  13. Привіт! Відносно недавно поставив собі рульові тяги від 2110. Розвальщикам їх простіше регулювати. Трохи покатався, і замітив, що при повному вивороті керма вправо є лівий звук. а якщо при цьому щей з бровки "злажити" можна почути навіть стук. При огляді, замітив що на корпусі рульового накінечника є потертості зі сторони стійки. По фото тяг в зборі з накінечниками видно що накінечники 2110 мають більш угловату форму. І, походу, якраз тим кутом накінечник "впирається" в стійку при вивороті керма. Хто собі робив таку заміну, підскажіть, як виходили з ситуації? фото порівняння тяг взборі
  14. В продажі, 250 грн
  15. Сьогодні з пробігом +/- 102900 заїхав вранці на регулювання світла фар. В принципі можна було і не їхати) Ліва фара світила трішки вліво (тобто на зустрічку) геть трішки. Праву фару як виявилось я виставив від руки на око взагалі тютілька в тютільку. По ціні спочатку сказали 80 грн, але зробили знижку до 60 грн.