emigrant-l

Помощник клуба
  • Публикаций

    1 023
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Победитель дней

    18

emigrant-l стал победителем дня 16 августа 2019

emigrant-l имел наиболее популярный контент!

Репутация

157 Доверенный

Social Info

1 Подписчик

Информация о emigrant-l

  • День рождения 16.03.1987

Информация

  • Автомобиль
    Honda CR-V 3
  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Київ (в основному) та Волинь

Контакты

  • Сайт
    http://

Посетители профиля

3 927 просмотров профиля
  1. З такою ж ідеєєю я зтикався коли форда мав. там була ніша запаски такої форми, що був досить нормальний обсяг простору який ніяк не використати. + банка вихлопа тільки з одної сторони (кузов уніфікований і є моделі з двома банками). Перший ідеальний для моїх потреб варіант який обдумувався - зменшити об'єм бензобака до +/- 20 літрів (стоковий 60) і в звільнений простір балон газу + можливо менший балон газу в місці відсутності другої банки вихлопу. Тоді і запаску в своє місце можна кинути. По бензобаках питання складне, ітого був другий варіант - зробити "рівний багажник" і знизу зробит
  2. вітаю з цією подією, чи що) це мені нагадало як я форда продавав) за два дні... коли приїхали/подивились і сказали що все, забираємо - я трохи навіть розгубився))) ще пару днів не міг зрозуміти "що то було" )))
  3. Привіт! А ніхто не в курсі, в нас законно розтаможити праворульку можна? Чи там дорога тільки в розборку?
  4. За це не знаю, але в відсік трапеції двірників дуже просто протягнути проводок. По пам'яті там за переднім лівим стаканом є пластиковий кожух, за який проходить вся підкапотна проводка до ЧЯ. тудою і можна протягнути, правда треба буде підняти ЧЯ і назад на геметик посадити.
  5. Що це за Фучс ? ніколи про таке не чув. Не боїшся якусь пальонку залити? І як тобі Час газу? я також в них ставив... після першого ТО зрозумів, що не довго я з ними проспівпрацюю. Друге ТО це підтвердило, третє робив сам.
  6. Та ні, це все єрунда - ввечері від нічого робити на пару годинок забава))) Хонда реально скучна в плані ремонту (т.т.т.), за майже рік часу тільки і робив що 3 рази планове ТО , з непланового лише заміна задніх амортів перед НР, при тому ще її рідних (13 років). Саме цікаве що коли їх зняв то вони живі і з газом і м'яко йдуть... просто один з них почав пітніти, тому в принципі міг зекономити і ще з рік кататись на тих.
  7. Ну не настільки як хотілось би ) (може в перспективні сідухи перешиватиму, але поки не рішився, так як треба буде на деякий час без колес побути) По моїй машині була відзивна компанія по заміні піропатронів (це я нагуглив в неті, і компанія ця була ще десь +/- в 2015 році, можу помилятись). Приблизно в перший місяць як забрав машину попередній власник мене попередив що до нього дзвонили з дилерського центру по якихось питаннях по хонді і він передав їм мій тел. Через пару годин мені подзвонили і запросили поміняти піропатрони (довгенько вони розчехлялись ), але замінили все безко
  8. В всіх црв 3 з шкіряним салоном є слабке місце - їх шкіра... Місця де найбільше навантаження розслоюються. Моя хонда не виключення. Підлокотники сідух обидва облізлі + підлокотник на карті водійської дверки також розслоєний і протертий... Друзі наші китайці роблять все) як тільки перший раз дивився хонду і вже знав що її заберу, в китаї замовив нові оббивкі на підлокотники. Прийшли вроді швидко, точно не згадаю вже... по факту вечір роботи і на наст день все готово. і в колір чудово все попало, китайці молодці)
  9. Я сам був в шоці, але такі реле є. Вперше про них дізнався, коли купив програмуємий терморегулятор для котла. Він вже три роки працює від одного комплекту батарейок пальчикових. впала температура, він щолкнув реле і котел фігачить, піднялась температура він знову щолкнув реле і котел не працює... по факту получається реально прикольне реле - економічне )) але там контакти чисто на сигнал, не на протікання великого струму. Спешил Фор Ю фото в студії: UPD: відповідно до написів на реле, таки якийсь струм воно витримує (типу 8А)
  10. В мене подібне щось було на 99 і також в мороз. правда не капало, просто штуцер пітнів, але запах давало добрий. Дивно що в тебе там немає кільця резинового. Знову таки по пам'яті в мене воно там було. Замінив кілечко і все. А без заміни жорстко піджимав і не помогло, думав вже зверну. Поки двигун не прогріється (а з ним і шланги) все пітніло і пітніло.
  11. 100%, новий топ-гір взагалі не той, не вистачає того стьобу і поддьовок один одного.
  12. Є такі релюхи, що коли подаєш на них + -, то всередині в них переїджає така типу каретка і перемикає контакти. Тобто від сигналу йде переключення, подаєш на ті ж контакти зворотню полярність - каретка їде назад і розмикає контакти. тобто для переключення достатньо імпульса від наприклад актуатора дверного, не треба постійно подавати напругу для того щоб замикало контакти реле
  13. та да, якщо сиплеться то може підсасувати в циліндри... але вольт - такий вольт))) ти ж врахуй що з цих 170 тис. це не весь час він на ДВС проїхав Заїдь до когось з мікрокамерою, щоб викрутили лямбду і заглянули туди (якщо є як долізти) - переконайся що все ок і спи спокійно )))
  14. Ні, він розміщуєтсья приблизно так само як 99-ці, зараз фото в неті нагуглю, підцеплю
  15. Може поставити перекидне реле, яке буде керувати силовим реле?