NEW! Клубные футболки - заказать! Клубные 2108 наклейки - бесплатно!

emigrant-l

Помощник клуба
  • Публикации

    852
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    10
  • Отзывы

    N/A

emigrant-l last won the day on 10 августа

emigrant-l had the most liked content!

Репутация

96 Доверенный

2 подписчика

О emigrant-l

  • День рождения 16.03.1987

Старые поля

  • Автомобиль
    ВАЗ 21099і, 2005 р.в.

Контакты

  • Сайт
    http://
  • ICQ
    347402431

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Київ (в основному) та Волинь

Посетители профиля

2 751 просмотр профиля
  1. Так, я пам'ятаю твої поради. Ну що сказати, поремонтувався, всі живі-здорові, ну і добре. Буває ж і по-іншому (он як та історія як мерс царапнув нове авто і втік...). Нафлужу тут тобі лишнього, сорі) Ну а якщо по темі, рекомендую звертатись до Ярика, толковий спеціаліст і хороша людина (і смачне капучіно вміє робити, тільки тссс, я нікому не казав )))) )!
  2. Ось що роблять з людьми заняття боксом)))) ЗІ: шютка звісно ЗІІ: круто круто! якби такі послуги в тебе були трохи раніше (коли в мене була дтп) то напевне після ремонту лишився б ще й в плюсі))))
  3. Польське інет-радіо RMF.fm, станція RMF-4 або RMF-MAXX
  4. Я точно не запам'ятав, але десь так і є. Ще десь при підїзді до лиману, почали ремонт дороги (можливо вже давно почали)) ) = виїзд на зустрічку та двосторонній рух.
  5. Хто недавно або хоча б цього року їздив трасою Київ - Одеса, як вона там? десь варто притормозити? "прєдупрєждьон - вооружьон"
  6. Ну все все, не жури мене, я все зрозумів... "прості засранца", краще б подзонив... Ну зараз буде так, як зробив. До наступного ремонту вихлопа як мінімум... Поїздив пару днів. По враженнях - на холодну звук як в стока на холодну, ак прогріється і поїздить, то наче тихіше стока (можливо це гофра дала певне зменшення вібрацій). Двиг на низах такий же, а от на верхах їхати став веселіше. Це радує. Кста, каталізатор не забитий, світло проходить)) Сьогодні (тобто вже вчора 10.08.17, пробіг 117473) замінив термос і передні гальма. Термос. Сьогодні був третій день, як я їзджу з повеістю ввімкненою пічкою... Після здоху контроллера карлсона в одному з заторів почав замічати що температура постійно десь біля 95 градусів і карлсон майже не вимикається (і це було якраз як спала жара тут у нас). Так я вкурив чому відкинувся блочок карлсона і чому поплавився запобіжник. Тармос і запчастини для гальм були в мене на наст день, але вільний вечір з'явився сьогодні. Ну і жара ж стоїть в салоні 99 в спекотну погоду з заторі з повність ввімкненою пічкою))))) новий термос взяв Вернет 87 градусів (кста попередній такий же був). Злив антифриз тільки з радіка, з двига не зливав. Буквально трохи пролив коли знімав старий термос. На вигляд з ним все ок, треба буде пролити кип'ятком... З новим усе гуд, авто охолоджується як і зазвичай. Гальма. Десь в понеділок виходжу з роботи і підходячи до коханки бачу, що в неї на передніх гальмівних дисках радіальні кружки. Я туди пальцем, а там хвильки вже відчувається. Пам'ятаючи що товщини там була не сильно гуд, вирішив перед поїздкрю на відпочинок замінити гальма. Колодки феродо червоні купив в Атома ще хз коли, торм диски привіщ мені хороший знайомий (автовазовські) ще купив 2 пакетики змазки супртів (вистачило одного). Попередні торм диски товщиною 18.3 мм кожний якщо проточити то от і будуть 18. В гальмівних накладок лишилось десь відсотків 40-45... Поставив нові і диски і колодки. Супорта разом щі скобами залізли "тютілька в тютільку". З гаража доїхав сюди (приблизно 15 км дороги, з них десь 10 км нова траса на Ірпінь) то до гальмівних дисків дотронутись не можна було... Правда я їхав 130-140 (з кумом зацепились))))). Загалом, походу вже притер)))
  7. нє думаю Але є відмінності))) перша - вогнегасник походу тут новий (в поліетилені) друга - бляха то вже з синім фоном зліва - переоформлена :)
  8. Дякую за приклад! Візьму на озброєння! Наразі вже переварювати нічого не буду, вродь все ок фуричить. але якщо появляться якісь трабли, то тоді можна буде переробити.
  9. На скільки я розумію там за гофроюб розвальцовка під такого типу хомут як між резонатором та глушником в стоці?
  10. Привіт! по порядку з першого посту) 1. давку масла доставити вродь проблеми немає. Установка указателя давления масла (сайт взяв ще з старих збережених посилань, коли тільки тільки шукав інфу, та і тут в бортовиках людей багатьох є як хто робив). Тахометр-вольтрметр - я не впевнений (в мене інж) але вродь як продється якийсь приборчик який і оберти показує і напругу... 2. Якщо незадоволений напругою з гени, замість 3-ох рівневого реле-регулятора постав краще інтегралку ВТН, там реально напругу тримає 14+ при будь-якому навантаженні. 3. По мінусу з акума в мене йде провід на крило і товстий кабель (ну десь 10 мм в діаметрі) на двиг, вродь все. але в мене інж... як на карбових - не знаю. 4. щодо стрілки рівня палива - ну якби спочатку варто дізнатись що міняти. як на мене найбільш вірогідні причини - кірдик смому датчику (резистивній пластині в ньому) або проводка десь перебита і то контачить то не контачить... я б спочатку продзвонив тестером провід. якщо з ним все ок, то замість датчика рівня підключив би змінний резистор і крутячи ручку дивився чи пригає стрілка, якщо не пригає і плавно ходить - значит точняк датчик в баку.... Ну і як тобі написли - пошук маси - одна з найпоширеніших проблем глюків по електриці.... 5. " Библию по авто какого автора лучше искать? " - всіх! ))) за весь час експлуатації моєї "коханки", я накачав кучу книг, передивився багато бортовиків і відосів на ютубі - вважаю що вся інфа корисна і на чомусь одному не варто зупинятись. Щодо масла 20-50 також не чув щоб таке лили) чув щоб в "втомлені" двиги заливали мінералку. Яка в тебе витрата масла на 10 ткм? я знаю як мінімум двох людей в яких витрата наближена до 4-5 літрів і льють 10в40 і все ок (ттт, хай так буде і далі)))) ). Вони просто масло через 10 тис не міняють а доливають))) все одно ж до капіталки йде) По СТО на правому березі з СТО в яких був - в районі Оболоні ЖР-гараж (здаєтсья зараз десь в районі петрівки), в районі академа - Саша Мосс, в Соф.Борщагівці - Женя 21099SR (https://2108.kiev.ua/profile/12116-21099sr/), в Бучі - Алігатор (ті що я знаю і в кого був). Осостанні рази (десь ще в 2015 році) крім мене мою "коханку" крутив саме Женя, мені сподобався його грунтовний і якісний підхід до вирішення питань і ціни в нього були людські. Якби не почалась необхідність економити і не почав сам крутити авто, то обслуговувався б в нього на постоянку (не реклама, просто ІМХО). Це не значить що на інших перечислених роблять гірше чи менш якісно. Шланги Белмаг - хз))) особисто я не юзав. Белмаговські троси ручника в мене трудяться вже десь рік. ттт все ок. Вродь як не з гірших фірм. З хх на газу на карбових двигунах не підскажу, не стикався. (знову таки в мене інж з ГМО-4) На бензі все ок? Газ більш вимогливий до системи, якщо на бензі чогось можна не замітити, то на газу це буде проявлятись більше... з останніх на пам'яті бортовиків - вісімка av2108ri - почитай його борт (зараз в нього вектра, полистай попередні сторінки борта), можливо вирішення його глюків тобі допоможуть... Також рекомендую почитати інші борти, в тому числі ті, що давно не обновлялись... там реально багато цікавого, пам'ятаю як заліпав в читанні... Там і інфи про встановлення "плюшок" багато і про капремонти і про кузовщину і про підвіску/аморти/шини і про свапи і турбо- і атмо- проекти, загалом - купа цікавої інфи. Після заміни ремня ГРМ, не забудь через кілометрів 500-1000 до нього заглянути, буває що його починає "гризти" (поширений трабл). Ну а без цього нікуди)))) з розумними людьми завжди цікаво розмовляти)) ЗІ: з відкриттям борта! ЗІІ: добачив що мінятимеш задні колодки . Не бери Золекс, не ведись на ціну - скупий платить двіччі)) я собі купив а потім їх викинув...
  11. То що потрібно було приварити гофру до штанів і далі до гофри все доварювати? але ж тоді конструкція нерозборна... чи там вварювати якісь інші фланці (типу як в авео з плоскою прокладкою і на два болти)?
  12. Щодо звуку мені важко сказати. Після того пердіння що було, зараз шепче Щодо проїхатись - та не питання, хоч за кермом))) правда тобі моя сідуха після твоєї буде явно муляти)))) ЗІ: якщо під'їзджатимеш, я тут ще тиждень, далі на відпочинок... ну може терішечки Стронгер поставив із-за того, що писали в неті що якщо викинути кат, починає швидко прогорати резонатор. Типу виконує функцію "пламєгасітєля" . На рахунок як викинути той фланець - якось ну не додумав як так зробити, навіть зараз... це хіба гофру приварювати до штанів, і до гофри вже наступне... ну тоді демонтаж вихлопу стане проблемним. А так получилась система +/- наближена до стоку (авось треба буде :))) ) Гофру кста вварював спецом. ще коли порвало, заїзджав на сетакаду і дивився де порвало і що, так на ХХ, місце розміщення хомута з'єднання вихлопної і резонатора реально вібрувало з амплітудою десь сантиметр-півтора, напевне із-за цього і порвало. По цінах получилось так: Вставка замість ката - 75 Гофра - 105 Стронгер - 310 Ремкомплект (пружинки, кільце) - 40 беу резонатор карбової 09 - 150 Та якось не хотілось по дрібницях дьоргати. почитав пару бортовиків і інфу в інеті і от так все "зварилось" )))
  13. Оновлена вихлопна. роботи виконані сьогодні при пробігу авто 117181 км Після капітальної поварки я думав що до наст весни забуду про вихлоп. Але все таки резонатору пора в пунк прийому брухту. Після поїздки до тещі звук був наче газелька. Порвалась труба резонатора біля розвальцовки зі сторони глушника. По цьому я зрозумів що стінка там вже геть фольга. Тимчасово кинули соплю, + взяв бляшку та на хомути закріпив - типу підсилив). Зроблено для того щоб був час все купити. Купив спочатку вставку замість каталізатора. Діаметр її виявився 50 мм. Після цього куплено було стронгер 350х50, гофра 3-х шарова 150х50, ремкомплект ката (графітове кільце + пружинки + болти) новий хомут з'єднання резонатора та глушника. Хотів ще й новий резонатор брати, але побачив тему КТ315 про розбор його 09, і взяв його б/у алюмінізований в дуже хорошому стані. Він правда під карбову, але мені навпаки і краще, всеодно відпилювати, а так хоч запас труби є. Поки це все купував, пролетіли вродь два з половиною тижні. За цей час пукан знову порвало прямо поряд з попереднім місцем. Біля роботи навіть одне авто почало реагувати на мій проїзд поряд))) Отже за допомогою дружини болгарина вийшло в мене таке Потім обварка першої частини, примірка і приварка першої до другої. Те що стронгер 50 а резонатор і вихлоп 45 мене не турбує) може з часом все на 50 переведу)) Жопометр показує, що я задоволений) по звуку все ок, по тязі вродь веселіше, а навіть якщо і ні, то нічого, всеодно двигу легше дихати буде. Також демонтував блок керування карлсоном. Запобіжник хоч і оплавлений, але струм через себе пропускав. В чому проблема поки детально не розбирався, скоро на відпочинок, тому просто демонтував і повернувся до стокової схеми піключення.
  14. ну як не як, а фактично член сім'ї))))
  15. Привіт! Вчора чуть не закипів... Діло булл ввечері. Прибнизно в 22тій годині їхав по січових стрільців в сторону центру і замічав що на вулиці вродь не жарко, а стрілка десь біля 95 градусів (і це при тому, що і заторів немає). Далі була стоянка десь на годинку і в районі 23ої повертався назад. Їду по бульв. Шевченка і спостерігаю що стрілка так і лізе догори... Їхав без музики, почув як щолкнуло реле вентилятора, але щось я не почув, щоб він почав жужати та і температура далі лізе. Аварійка, на обочину, швидко заглядаю під капот, а карлсон таки не крутиться... Заглушив... Добре що з собою вожу інструмент. Зняв корпус повітряного фільтра. Там в глибині, в мене сидить блок керування вентилятором від КМС (вкл. карлсон спочатку на 60% а потім на 100). Керування карлсоном в мене по мінусу, тому стоїть доп реле, яке включене по інверсній схемі. Це реле і блок керування отримують прямий плюс з акума через запобіжник. Візуально реле, блок керування та проводи в нормі. А от запобіжник..... Відключив блок керування і включив карлсон по сток схемі. І вуаля, все працює. Фото вже вранці зробив, щоб краще видно було. Було це 03.08.2017, пробіг. 116 977 км. контроллер вентилятора в мене стоїть з весни 2013 року.... Думаю що це із-за жари та заторів, в яких останнім часом часто вранці та ввечері їду... ЗІ: вдячний моїй 99, що викинула цей коник ввечері в прохолодну погоду. Якби це все стало в заторі в жару вдень, коли кудись поспішаю, напевне закипів би...