Hello World!

emigrant-l

Помощник клуба
  • Публикации

    874
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    11
  • Отзывы

    N/A

emigrant-l last won the day on 5 сентября

emigrant-l had the most liked content!

Репутация

103 Доверенный

2 подписчика

О emigrant-l

  • День рождения 16.03.1987

Старые поля

  • Автомобиль
    ВАЗ 21099і, 2005 р.в.

Контакты

  • Сайт
    http://
  • ICQ
    347402431

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Київ (в основному) та Волинь

Посетители профиля

2 849 просмотров профиля
  1. щодо вусів, передивився всі закрома в гаражі, німа. походу відвіз їх на Волинь... туди планую їхати в кінці листопада, як їх відкопаю, дам знати, авось буде ще актуально.
  2. маю вуса 08-09-099, і один вус 2110. нажаль не пам'ятаю чи вони тут чи на Волинь відвіз, на днях буду в гаражі покопаюсь і сфотаю
  3. Привіт! Є помпа dolz, стояла на мому 1,5 8кл. накат біля 60 ткм. Не тікла, міняв разом з ГРМ, люфтів немає. Якщо є інтерес, то напиши в ПМ, вишлю. (може ще хто з Києва буде тобі що слати, то можна в одну посилку засунути, щоб на пересилці дешевше було).)
  4. Привіт! Знаю що телефон досить поппулярний. в мене такий) 3/32. Наперед пишу, телом цілком і повністю задоволений. Тема з розряду "попередження про небажане оновлення ПО". В суботу прилетіло якесь оновлення системної програми від гугла (типу оновленя андроід.апп). Наголошую, що неоновлення самого МУЇ, а оновлення якоїсь частини системного софта. Після його інсталу в мене злетіли повністю всі налаштування звуку - як мелодії/сигнали телефона, так і звуки програм (наприклад вайбер став беззвучним) та відключене вібро. В строчках де прописується мелодія що в налаштуваннях тела, що в прогаз було просто "не обрано". Поки я вдуплився що щось не так, пройшов день, а я все не міг зрозуміти, чому мій тел став безвучним і при дзвінках тільки екран засвічується. Також злетіли налаштування рядку стану (верхньої шторки) та її значків - вернулось тупо до заводських налаштувань. Сьогодні замітив прикол що горить значок ввімкненого ГПС, хоча він по факту вимкнений і всі проги які моглиб його юзати також закриті... (перезагрузка допомогла). Ще, так як лазив по звуках, дивився налаштування дисплею, заліз в додаткові шпалери (типу закачка з нету). вибрав ту що сподобалось щоб закачало і "от непруха!" - "неизвесная ошибка, желаете отправить отчет?" В загальному, я то походу буду відкатуватись до заводської проши. В інеті про цьому суботньному оновленню толком інфи не знайшов. Тому вирішив і запиляти тут темку, може кому корисно буде...
  5. шкода В мене коли була пробита прокладка (доречі також 4-тий цилідр), то навпаки, поршень був найчистіший зі всіх, наче його хтось помив. свічка при цьму просто мокра і білий ізолятор ближче до кольору антифризу...
  6. Тобі вчора-сьогодні не гикалось? :))))) Згадував тебе, звісно з позитивної сторони ;) Проїхався я і з прямотоком))) приблизно 470 км ))))) Діло було так... в неділю їхав з дружиною з Волині на Хмельниччину з 6-мома мішками картоплі.... десь не доїзджаючи кілометрів 30 до місця призначення мене починає насторожувати те, що змінився звук авто і появилась наче басовита вібрація від вихлопу. на ямках навіть щось постукує лишнє... Зупинився, присів, похитав вихлоп і посміхнувся, згадуючи твої слова про прямоток)))) Відламався гусак від вихлопної при самій вихлопній. В мене получився ось такий прямоток: шатни - стронгер - резонатор - кусочок гусака ))) гуділо знатно)))) Зі всього вихлопу, елементи які я не міняв - штани та вихлопна. Вихлопна підварювалась відносно недавно другий раз (перша спроба ремонта вихлопу до інстала стронгера). Сталось це в неділю орієнтовно біля 5-ої дня і хоч запчастини на ваз можна в любому селі купити, в неділю це не так просто, а відавати на сто напевне не менше 200 грн за приварку мотлоху до мотлоха (при мінімальній вартості нової труби 400) мене жаба задавила тому я навіть не заїзджав до них. Що мені подобається в 99 - кліренс - заїхавши на цеглину під неї можна сміло залізти і ковиряти щось)))) так я підв'язав на провід гусака і поїхав далі до Тещі... Там згрузив картофан, годинку перепочив, і попер на Київ (400 км) Далі вранці на роботу, з роботи вискочив раніше, щоб з магазу забрати вихлопну і гов її інсталити. Нову трубу заінсталив сьогодні 18.09.2017, 121 598 км. Кста, нова новою, а її все одно прийшлось різанути та заварити. Нажаль не зафотав, різав трубу гусака ближче до банки, чуть підгинав його вниз і заварювали. Робив це із-за того, що при інсталі між гусаком та днищем авто навіть палець не пролазив = на ямках тарабанила б. їдучи додому кайфував від тишини. В звукові "прямотока" все таки є якийсь кайф. але бліна, не на дальняк! за 400 км в мене вже починага гудіти голова. Для себе зробив один висновок - вихлопну можна підварювати тільки один раз. Якщо після цього почала знову підперджувати - однозначно в утіль, бо після підварки вдруге, все одно її порве в іншому підгнившому місці. Нова труба якась Muffler (ніколи не чув). Разом з 3-ма новими резинками якраз обійшлась мені в 400 грн (знову таки питання резонності підварки).
  7. легко) якщо є ГМО редуктор і він врізаний паралельно пічці при самому кранику пічки. (в мене таке було раніше). в редукторі і появляється та клята повітряна пробка. два раза при заливі-зливі треба було мені ставати носом догори щоб все стало ок з пічкою і редуктором. зараз підключений так само як і в тебе - замість ДЗ і при заміні ОЖ все ок.
  8. Дуже вдячний за поради! Коробка з брухтом поповниться)))) По термосу починаю також схилятись до такої думки. Взимку буде тепліше)) Щодо шламу, от ніколи б не подумав що окалина буває такої тонкої та акуратної форми)) . ті що більші куски - сам подумав про окалину, а от ті маленькі трубочки-втулочки враження наче виготовлялись для чогось, ну але якщо вже таке зустрічалось, то я спокійний)
  9. По дорозі на роботу сьогодні хвилин 15 стояв в заторі і десь з 10 тягнувся зі швидкістю +/- 10 км/год. Покази стрілки нормалізувались, тепер вентилятор включаєтсья і виключається при тих же положеннях стрілки (можливо діло було в відкрученій пробці розширювального бачка і тому стрілка показувала по іншому). І вродь як карлсон менше включався і шивдше виключався. Ноивй радік краще справляється. По термосу поки напевне поїзджу з цим що на 87 градусів, але про запас куплю і 85 , щоб якщо що був під рукою... ))) Поки що лишається актуальним питання тої стружки чи мінівтулочок, що вимило разом з ОЖ з блоку а також цікавть думка знаючих щодо відновлення радіатора. Знаю що бокові пластики розжимають, вимивають все, промазують прокладки герметиком, і обжимають назад. получається типу відремонтований радік "на всякий випадок". Але тут мені по потьоках ОЖ не зрозуміло чи сочилось по прокладці чи в самому радіку тріщини... Можливо хтось зтикався, чи є взагалі резон при такого плану потьоках таких займатись.
  10. Прювед всім! Вчора в мене видався день для 99-ки, про нього згодом. Після заміни торм.дисків та термостата я встиг зганяти на море в Чорноморськ (раніше Іл'їчівськ) та на один деньок поїхали покатались/погуляли по Одесі. В дорозі нічого не ламалось. Єдина "втрата" це десь під кінець відпочинку розлетівся трійничок трубок склоомивача (той що в капоті, перед форсунками), напевне розлетівся від жари. Блін, дрібничка "на 5 копійок" а фіг знайдеш. По місцю сказали що під замовлення можуть привезти. Як запитую де найближча розборка - морозяться, ну лад. Назад я доїхав з зупинкою щоб протерти скло від комашні вже перед Києвом (БРСМ поблизу Василькова). Ще десь з тиждень їздив без того трійничка, бо як виявляється і в місцевих магазах ця супер-пупер позиція "під замовлення", а спецом їхати на ринок за ним - більше палива спалити чим вартість трійника. Врешті трійничок був куплений за 10 грн (блін ще й переплатив) на розборці ланосів повз яку проїзджав (гади ще й стібались з мене, типу менш як за 50 не продадуть бо ж якщо їхати на ринок то десь так з пальним і получиться). ))) На цьому пригоди трійника закінчились. По термостату. Щось мені здається що 87 градусів - надто пізно... треба було брати 85. Жара вродь вже й спала, але затори з 1 вересням зросли... І тілький й замічаю як стрілка підіймається, включається карлсон, маслає десь хвилину чи більше, вимикається і далі цикл повторюється. Так як радік мій "сопливити" почав ще навесні, плюс пам'ятається в мене була загажена система ОЖ, подумалось мені що пора мені радік поміняти, тим паче скоро будуть більші перепади температур холодного та робочого двигуна = більше сочитиметься. Вчора радік я замінив. Ще по пробках не поїздив, але вже думаю що треба міняти термостат на 85 градусів, щоб раніше відкривався. Тепер про вчорашній день 99-ки. (вчорашній - мається на увазі субота 09.09.2017, пробіг 120008) 1. замінив задню подушку дрига 2. заміна масла + масляного фільтра 3. заміна фільтрів ГБО 4. перевірка та регулюв. теплових зазорів клапанів 5. заміна радіатора та двох датчиків температури. По п.1 - замітив тріщинки на ній ще десь з місяць назад, так і планував замінити її як мінятиму мастило. Нова подушка лежала в мене вже більше року. Севі експерт, Десь в мене в БЖ є запис в районі минулорічної весни, як пробував собі поставити передню подушку автопродукт. Вона мені не сподобалась і я тоді купив передню севі експерт і заодно задню. так задня з тих часів так і чекала свого часу. п.2 - 4 прийшов їх час. По теплових зазорах все +/- гуд, в четвертому циліндрі на впуск треба було поставити тоншу на 0,05 мм шайбу, і в другому циліндрі на впуск товстішу на 0,05 шайбу. В клапанаї першого циліндру зазори норм (останнього разу там якимось дивом розклепало одну шайбу). По п.5 - Датчики температури купував обидва, той що в блок одноконтактний (для стрілки) та той що перед термосом двоконтактний для мізків та включення вентилятора. Радіатор взяв ОАТ ДААЗ (судячи по перевірочному коду - оригінал, т.т.т. або не потік). Порівнював датчики температури на опір. Сток двоконтактний при 22 градусах показував 2,34 кОм, новий - 2,8 кОм. Я типу обрадувався, подумав - ось він, корінь зла. через хвилину ще раз заміряли - 2,54 стоковий, новий так і остався 2,8. Ну а через 5 хвилин вони вже показували 2,75 і 2,8. ХЗ. може я руками його нагрів трохи. вирішив постаивти новий. Одноконтактний на показчик температури також поставив новий. їх також порівнював, і вродь новий датчик має не такий опір як стоковий і не такий як пише в неті, але це я попам'яті, точних цифр не зафіксував. знаю тільки те, що раніше вентилятор включався як стрілка була десь за 2-3 мм до червоної зони то тепер він включаєтсья десь за 1-2 мм до червоної зони. Врешті, я ще тут пропроводжу досліди з стоковими датчиками, і якщо що, будуть резервні або заінсталю назд одноконтаткного. Заміна радіка нічим нзвичайним не супроводжувалась. все стало на свої місця. Дозбирував авто вже як темно було, поспішав трохи, спочатку забув втикнути штекер в модуль запалення, потім завівся і чую що двиг десь засасує повітря - не насадив товстий патрубок вентиляції картерних газів (той що йде в гофру між ДМРВ та ДЗ). Більше косяків не було. Вродь ніде не сочиться і все гаразд, температуру тримає по трасі стабільно 90+ градусів (стрілочка десь на 1 мм за 90 градусами). Коли перший раз прогрівав, кришку розширювального бачку не накручував. Перед включенням вентилятора в бачку почав збільшуватись рівень ОЖ - походу температура включення вентилятора близька по "градусу" до температури кипіння ОЖ. (ОЖ розливна тойотовська). Загалом, завтра на роботу, побачимо що буде в пробках/тянучках. Ще з розряду "дослідів" (над собою :) ). У зв'язку з драконською вартістю газу і для того щоб вартість катання моєї опи була +/- співрозмірна з вартістю гром транспорту почав випробовувати своє терпіння в плані овощної їзди. Тепер педалі в підлогу в мене немає, плавно розганяємось, стараюсь на світлофорах докачуватись на передачі і тд і тп.... Минулого тижня заправлявся, отримав витрату пального 8,52 л/100км, сьогодні заправлявся, отримав 8,51л/100 км. Цикл змішаний "місто-траса" (Ірпінь-Київ-Ірпінь). По трасі не більше 90 км/год... от так от. Задоволення отримую лише від того, коли бачу в дзеркало заднього виду як хтось тикається вліво вправо типу "підганяє" мене, знайде "вікно", газне, обжене, відтомозиться і стоїть разом зі мною на світлофорі)))) Перекидав фотки, згадав. Як зливав ОЖ з блока в тазік злились також наче мінівтулочки, діаметром десь в 1 мм, а також одна напіврадіусна десь біля 4 мм. Таких ніде раніше не бачив. Що це і з чого це може бути, в який агрегат треба заглядати? ( знизу дві фото, ті штучки в мене на руці) Фото по порядку робіт: Стара подушка дрига ось так виглядала Старий масляний фільтр, новий, масло (ну типу стандартна фотка для ТО ))) ) Фільтр газовий грубої очистки, кста вродь не сильно був забитий, заправлявся в основному на КЛО Регулювання клапанів не фоткав)))) Новий гарний радік і його перевірка і фото старого (відремонтований штуцер обратки тримається класно) Та хрінь, яку вимило з блоку Ну і під кінець, отака звірюка прилетіла контролювати виконувані мною роботи та підганяти мене їхати додому ))))
  11. Не знаю як в тореллі, в мене гбо-4, редуктор томасетто. Свій редуктор перебирав сам (там все просто, якщо що, то і на ютубі відео є як люди перебирали). По тому, що в тебе газ проходить через редуктор, я б сказав що або відкритий або заклинівший електромагнітний клапан. в мому редукторі на вході є такий клапан з катушкою на ньому, - принцип як в форсунках - подав напругу клапан відкрився. Ну і якщо він буде відкритий, то в редуктор подається газ. так як редуктор обмерз, думаю полюбому варто замінити йому всі мембрани та резинки. заодно і подивишся до клапана. в ремкомплекті резинок куча вродь, може там і для клапана є заміна Купить продажа Ремкомплект для редуктора Torelli Taurus недорого стоимость отзывы цена в мому редукторі клапан такий Купить сердечник электромагнитного клапана ЗІ: не реклама, просто на цьому сайті мені найзручніше дивитись розхідники по гбо...
  12. Вчора отримав посилочку. Все як завжди гуд! Пакування оригінальне (невеличка коробочка + ручка зі скотчу), на тому відділенні де отримував, видавали з посмішкою - ніколи такого не бачили.)) Дякую!
  13. Доречі щодо помпи. думаю полюбому треба заглянути. В мому випадку недавно був прикол - газ включився тільки коли стрілка температури була десь більше 80 градусів. Це або глючить датчик температури редуктора або погана циркуляція ОЖ по малому кругу... В користь поганої циркуляції ОЖ також іде те, що при їзді по Києву, оберти двига невеликі - помпа повільніше крутиться. На трасі оберти біля 3000 = постійний поток. Ну але це в випадку моїх "глюків".....
  14. А в мене почались тупо дзеркальні проблеми... по Києву їздити - двиг гріється, часто включається вентилятор, по трасі - все ок, температура градусів 92 (стрілка чуть-чуть далі за 90)... Термос міняв. був на 87 градусів і новий такий же поставив - спочатку вродь стало ок, навіть на море з'їздив, а як вернувся сюди то симптоми повернулись "на круги своя". Зараз думаю радіатор міняти. Він в мене трохи підгулявший (прокапує). Думаю можливо він підзабився, оскільки вентилятор в мене стоїть покращеної продуктивності (лузаровський) і коли він включається, то щоб скинути температуру маслає по часові як стоковий. Прокладка ГБЦ? та ну на))) знову до цього я не готовий (тільки он взимку міняли). Доречі, аналогічно не можу допетрати як пробита прокладка може давати такі симптоми. Напевне як мінятиму радік то до помпи таки загляну, авось вона...