emigrant-l

Помощник клуба
  • Публикации

    815
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    6
  • Отзывы

    N/A

emigrant-l last won the day on 1 апреля

emigrant-l had the most liked content!

Репутация

75 Доверенный

2 подписчика

О emigrant-l

  • День рождения 16.03.1987

Старые поля

  • Автомобиль
    ВАЗ 21099і, 2005 р.в.

Контакты

  • Сайт
    http://
  • ICQ
    347402431

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Київ (в основному) та Волинь

Посетители профиля

2 647 просмотров профиля
  1. Навіть не знаю що сказати. Дуже різноманітні відгуки про ці свічки. В одиних емоці тільки позитивні - в других навпаки. Я їх брав тільки із-за того, що дешеві (щоб якісь нормальні на забити перегорішим маслом... ну навіть не знаю... самі перші підшипники вбф (на стоковому гені) померли також швидко (ну тоді там взагалі дуже швидко померли). тоді був демпферний стоковий шків. Коли цієї зими знімали ГБЦ, тоді демпферний диск замінили на бездемпферний 2110. Тобто ці підшипники "летіли" на двох різних шківах... не знаю що тобі відповісти щодо овалу чи яйця. з такого ракурсу не розглядав шків КВ...
  2. Не довго пісенька лунала... 09.06.2017 орієнтовний пробіг був 112300 - рухаючись в тягнучці по Теліги замічений шум, який ну капець схожий на шум підшипника генератора. Моїм емоціям не було краю, коли я відпустивши "до неможу" ремінь генератора не почув цього звуку. Хто б що не говорив, для себе я вирішив раз і назавжди - російськи йдуть на.... Мій сток гена помер від заміни підшипників на вбф (майже відразу зашуміли, а на дальняку не було як їх міняти) На новому б/у гені також були вбф. Вони потім зашуміли, але тут історія мутна, оскільки в мене був шків "лопнув", можливо із-за шківа зашуміли. Замінив я їх 26 лютого. Тоді, із-за вихідних замовити ніде було, а на ринку Лепсе були VBF(раша) або LSA (чіна), прийшлось брати знову вбф... Вони були вскриті, доповнені змазкою. запресовані та законтрені в кришці генератора. гайку шківа затягнув більше як треба, законтрив - надіявся що не полізу туди ще довго... а не тут то було... В решті. якщо купуватиму російські підшипники, то тільки від безвиходдя. І відразу за можливості купувати імпортні і при нагоді міняти не чекаючи поки зашумлять. Скажу відразу, ремінь я не перетягую (особливо після того як шків порвало), вже мені казали що слабка натяжка реміня, на що отримували відповідь "так треба" ))) Отже. Цього разу, я зняв ремінь, порухав шків гени. люфт шківа відсутній (значить гайка тримає - ок), люфт в поперечній площині невеликий є - це якраз із-за підшипника... Накинув назад ремінь, натяжку зробив та її рахууй не було, чисто "символічно". І так поїхав додому. На вихідних авто стояло і нікуди не їздило. Але за понеділок-середа все таки прийшлось накатати 262 км. В вівторок забрав підшипники FAG. 6303.2RSR - 145грн та 6202.2RSR - 96грн. (надіюсь оригінальні) В середу 14.06.2017 з пробігом 112 562 км я заїхав після роботи на гараж до кума і до гени. Передній (303) підшипник був фактично сухим + люфти... Задній (202) підшипник був норм, але я за разом його також замінив. Також завчасно була куплена підсилена гайка шківа гени з юбкою від відкручування. Зібрав все назад та затягнув шків від душі. Буду мати надію що все буде ок. Також в той же вечір встиг відключити обігрів ДЗ та замінити свічки на нові. По підігріву ДЗ: Газовий редуктор в мене включений послідовно з ДЗ. Не пам'ятаю де, але десь знаходив інфу що підігрів ДЗ в принципі не потрібний, як такий. Тим паче влітку. Тому зняв гофру повітря, і переключив контур підігріву ДЗ повністю на редуктор. на виводи ДЗ надів потрубок що лишився - хай там буде лишатись чисто, може взимку переключу назад. По свічках - після вирішення питання з сальниками клапанів, хотілось би норм свічки поставити. а то в 1-ому та 4-ому стояли якісь "залежи" з минулих замін а в 2-ому та 3-му циліндрах А16ДВРМ... Купив Денсо W20ТТ. Фото старих доповню) 2ий та 3-тій циліндри тепер не закидають свічки мастилом - електроди біленькі та гарненькі)) (насторожує тільки сажа на ободку свічки - але можливо це догорають остатки масла які позакидувало раніше)
  3. https://s00.yaplakal.com/pics/pics_original/4/3/6/1091634.jpg
  4. FAG ?
  5. з останнього разу як перевіряв рівень масла проїхав +/- 700 км... який же я був радий побачити, що рівень масла на тому ж рівні!
  6. Щось підзакинув я бортовик вчергове.... Ну що сказати, без пригод, як кажуть, нікуди! Бліна часу пройшло огого... всього достеменно не згадаю. За весь цей період був встановлений новий бу-шний страртер, чесслово, не пам'ятаб чи про це писав. купив в kacatik б/у стартер ELDIX ELD-ST-2108, редукторний Маде ін Болгарія. Загалом, роботою стартера по сьогодні задоволений. попередній походу із-за траблів з втягуючим жрав зуби на вінці маховика, цей же без проблем заводить двиг і все гуд! що далі.. . а далі таке, що щодо жору масла - виявлені причини: 1. свічки 3-го та третього циліндрів в нагарі - не просто нагарі а капітальному нагарі 2. різьба свічок 2-го та 3-го циліндрів в маслі всі опрошені "свідки автоваза" сказали одне - маслозйомні ковпачки. так і сталось )) 106235 ккм... ми з Семеном (він допомагав з зняттям ГБЦ в попередній раз) залізли до сальників клапанів 2-го та 3-го цилідрів (1-ий та -тий в нормі, тому туди і не лізли). Отже.... в 2-ому цилідрі якимось чудом "злетіли" обидва сальники клапанів - тупо сиділи на ножці клапана. В третьому - 50/50 - один зліз, один сидів. Як би сказав мастер йодо - причини цього невідомі. Нові маслозйомні сальники клапанів набили, все назд зібрали і в путь-дорогу. так я проїхав десь 1,5 ткм і зрозумів що двиг всеодно хаває масло.... Тоді ж ми замінили сальники піввісей в КПП та замінили пльники внутрішніх гранат, які були вже з тріщинами... так як в цей же час в мене був намічений переїзд на інше місце пмж (чуть віддаленіше Києва) то на 99 реально не було часу ... вона, на її похвалу, терпіла знатно... правда останніх 500 км почала масло хавати ще більше, що мене реальо почало напрягати. в процесі переїзду в мене сталась така цікава штука, яка мене чуть не сподвигла на капремонт - а саме стукіт в двигуні. реально це було цокотіння. ральне і чітке, з прямою залежністю від оберів двигуна. Як виявилось - це було розклепана!!!!!!! шайба 1-го (випускного) клапана 1-го цилідра. Але нагадаю - на той час в мене проблемні в мене 2-гий та 3-тій цилідри (із-за маслозйомних ковпачків). Регулюючі шайби на клапанах в 1-ому циліндрі хз коли міняв (реально давно), останнього разу тепловий зазор перевіряв разом з Семеном і все було ок . Тобто шайба працювала працювала і тут якось не з того не з сього вирішила що пора їй розклепатись... а розклепалась вона знатно, з 3,75 (що на ній написано) вона в реалі була щось біля 3,35... тобто по факту перший циліндр в мене також працював не правильно.... Це діло я виправив і далі продовжились "катання". Врешті решт я при 110 659 км ( 28.05.2017) добрався до ТО!!!! 1. замінив мастило. ! це та наступний пункт для мене було головним. мастило злилось чуть не чорним - явний признак контакту з газами з камери зрогання. нове мастило гарно залилось в двиг)))) 2. знову зняв РВ... на цей раз легенько, від руки, знялись всі 4-ри сальники клапанів 2-го та 3-го циліндрів. чесно, багато шукав інфи чому та як. Антона декілька раз діставав запитанням (дякую з відповіді та настанови!! ) В основному поради були в розрізі "зняти ГБЦ т а норм все заміряти/вивідати". По-чесноку, зробив навпаки. Інфу черпав з цієї теми https://2108.kiev.ua/topic/123965-маслосъёмные-колпачки-на-клей/ По насаджуванню сальників зробив як писали в темі про "на клей". окрім цього, під тарілки пружин, в зоні стопорних кілець втулок, намазав герметиком (вітька рейнц) потім на кільця сальників клапанів намазував суперклей і "напресовував" їх.... так були замінені всі сальники клапанів 2-го та 3-го циліндрів. Зробив це так тому, що якщо це не підійде - тоді вже 100% знімати ГБЦ і тд і тп ... 3. Заміна масляного фільтра 4. Долив дисцильованої води в акум Це на моїй практиці експлуатації авто відбулось вперше. тому і опишу. В мене зараз акум Іста. І нього є "віконце" з індикатором, який був типу червоний=долий води. я вскрив кришку, відкрутив всі банки.... в реалі "вигляд зверзу" - в двох було видно сухий верх електродів, в остальних було ледве волого. Долив дисцильованої води десь на 1 см вище пластин... Завелась норм , з напругою все ок 5.заміна газофільтрів грубої очистки та очистки парової фази. При заливці свіжого масла залив його на рівень на 1 мм нжче максимуму по щупу. Після цього всього я тиждинь катався і не заглядав під капот.... реально, чесно, не заглядав під капот.. в п'ятницю біля роботи я заглянув під капот подивитись ци все в нормі ( на рівень масла не зважав, оскільки стояв "криво" - головне щоб було біля середини або вище). Далі поїхав на Хмельниччину. Доїхав норм, швидкість старався тримати в межах 100-110 км/год. В процесі переїзду в моєї коханки стався ювілейчик - всі одинички. (02.06.2017) По дорозі замічено що з "низів" тяги стало менше.... реально менше. не знаю поки чим це пояснити. Витрата пального - біля 8 літрів газу на 100 км (це по трасі з наведеною вище швидкістю) На наступний ранок заліз подивитись до рівня масла - трохи вище середнього значення. Розстроївся я, з думками по маслозйомні ковпачки поїхав до себе на Батьківшину - на Волинь. По приїзду, через декілька годин (щоб двиг охолонув) повикручував свічки. І на моє диво та радість вони виявились чистеньуими та сухими. Так само і поршні (які видно через січні отвори) - сухенькі, хоча раніче вони були вологими (в маслі). В решті, суперклей, як виявляється, рулить! Як би це комічно не звучало. Але це допомогло. З приводу жору масла - буду ще спостерігати - є думка, що рівень масла "опустився" із-за того, що після заміни масла воно розтілкось по двигуну (я ж перед від'їздом не став на рівну поверхню щоб точно засікти рівень....). Ну побачимо що там буде далі.... ЗІ свічки в мене зараз різнобой 1. Бріск сільвер, 2 А16ДВРМ1.0, 3. А16ДВРМ1.0, 4. Денсо ТТ. в 2-ому та 3-ому стоїть саме дешеве/робоче - оскільки там були трабли з маслом. В 1-ому та 4-ому - те що лишилось з старих типу "списаних" свічок, які були в норм стані. Найблищі плани - заміна всіх свічок на щось одне та норм.
  7. Ще раз вітаю тебе з обновкою! Хай служить та радує! Розказуй про враження! ) Довго шукав/вибирав? На СТО перед купівлею заганяв на огляд? На свої номери вже поставив чи на транзитних поки катаєшся? якщо поставив то проходив в МРЕО процедуру сам чи з "помічниками"? Історію її "болячок" тобі розповідали? щось серйозне було?
  8. Ох, зря ти про обкатку згадав))) зараз тобі в бортовику почнеться срач дискусія тих хто за обкатку і тих хто не вбачає в ній резону )))))))))))))))
  9. Коли мені відкапіталили ГБЦ два роки назад, на бензі проїхав кілометрів 600, потім перейшов на газ (треба було їхати на дальняк). Але в мене ГБО 4-го покоління (не знаю чи це важливо в цьому випадку)
  10. +1 за пробиту прокладку ГБЦ. В самого взимку була проблема видавлювання ОЖ в бачок. Якщо є можливість, позаглядай через свічні отвори в циліндри, коли поршні знаходяться в ВМТ. Я так побачив що в мене четвертий поршень мокрий і чистенький (вимитий) = пробита прокладка ГБЦ поряд з 4-тим циліндром.
  11. була в мене докатка... продав її. з недоліків: 1. хоч докатка була задється 14" - колесо по зовнішньому діаметрі було менше чим мої старі шини 13" з стоковою росавою 2. докатка не стає в багажнику 99 вертикально = все одно займає простір "в площині". 3. на дальняк все одно в багажнику краще мати повнорозмірну запаску, так як вночі або на вихідних на перифирії не так просто знайти працюючий шиномонтаж. Я, наприклад, на трасі Київ-Чоп на відрізку з Києва до Рівного, від Рівного до Луцька не бачив працюючих вночі/на вихідних шиномонтажів, а, допустимо, 300 км на докатці - ще те радість...
  12. пару годин назад проїжджав повз ОККО на окружній Києва - 11,59 грн/літр....
  13. Думаю через давність. Все таки ці сальники ще ніколи не мінялись - стокові ще були (вже замінив, просто борт трохи пишу з запізненням). Їм чесних 12 років і більше 100 ткм )))) Кста, після того як трохи спустив рівень масла в коробці, походу перестав дристати. Бо рівень масла не падав і коли міняли сальники все було вже підсушене трохи. Та і сальники на вигляд абсолютно нормальні.
  14. Привіт! Щось ніяк мені не получається вести бортовик актуально... 15.03.17 була намічена поїздка на ~1,5ткм. Тому 12.03 з пробігом 103 525 (якщо точно, то 1,468 ткм після зняття ГБЦ) знайшов час щоб трохи заглянути до 99, чи все ок після всіх проведених ремонтів. Також хотів полагодити непрацюючий задній хід. З вигляду зверху все в підкапотці ок. Але виявлено: 1. Впав рівень масла двига (знач появився жор масла) 2. Нагар на свічках 2-го та 3-го циліндрів 2. Дриснув сальнік лівої піввісі. По свічках - різьба свічок в маслі (особливо другої). Через свічні отвори проглядається що 2-гий та 3-тій поршні зверху мокрі... сумно Перша думка була на поршневі кільця, але пізніше мені підсказали що це походу маслозйомні ковпачки позлітали... нічого, розберемось. Свічки 2-го та 3-го циліндрів замінив на нормального стану б/у (чомусь я при заміні свічок попередні не викидаю...) і долив масла. По КПП: Перевірив рівень масла. А він якимось чудом аж на посередині букви"А" напису "MAX" (напис той вище самої рисочки максимуму). Хоча коли міняв мастило робив щоб до букви М ледве діставало... дивина... Думаю із-за цього і дриснув сальник. Датчик включення задньої передачі, і конектор до нього були всі в зелені. ну і сам датчик при включені задньої передачі не дзвонився... Новий датчик куплений, також куплений новий конектор з резиновим чехольчиком (сток геть порвався). Заміну датчика вирішив робити без зливу масла (оскільки його в КПП і так багато). В одній руці новий, другою вікдручую старий і швидко вставляю новий. масла і 50 грам не витекло... Прийшлось ще потім пробку відкручувати, бо рівень масла все одно був високим. Конектор старий розкурочив, піни відрізав, насадив новий чехольчик, обжав нові піни і в конектор. Задній хід працює гуд! Так я і поїхав на дальняк. коли повернувся зміг приблизно розрахувати витрату мастила. Получилось біля 400 грам на 1000 км... багатувато А, і ще, масло потемніло - явний признак його контакту з газами камери згорання... В мене ще пильники внутрішніх гранат з тріщинками. Тому почав готуватись до заміни сальників і пильників гранат. Також тоді активно дивився інформацію з приводу можлививх варіантів жору масла.
  15. ага, є таке) я позавчора прогою OpenDiag збільшував/зменшував відкриття клапану адсорбера (чисто з інтересу) - якщо зменшити до значення нижче 98% (здається) двиг глохне сам...