Dim.on-zt

Mодератор
  • Публикаций

    6 172
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Победитель дней

    50

Dim.on-zt стал победителем дня 22 января

Dim.on-zt имел наиболее популярный контент!

Репутация

341 Доверенный

Social Info

1 Подписчик

Информация о Dim.on-zt

  • Звание
    siempre solo
  • День рождения 11.03.1985

Информация

  • Автомобиль
    ВАЗ-2108 1.5 16кл '85р.в. +Jetta USA 2.0 8кл 2014р.в.+Isuzu Trooper 3.2AT 1997
  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Київ. Воскресенка.

Контакты

  • Сайт
    http://forum.2108.kiev.ua
  • ICQ
    0

Посетители профиля

12 587 просмотров профиля
  1. Замінив пильник рейки. Невже буває, щоб просто відкрутив, зняв, вдягнув, закрутив? Якось незвично)) Залишається ще в задніх ліхтарях трохи паяльником по працювати, напряму до лампочок дроти по припаюю, бо піджимний пластик контактів вже посипався на деяких. На деяких вже такий радикальний спосіб застосував. Замінити опору задню мотора, вчепити захист, кріплення вогнегасника переварити з 2х одне і по розміру підігнат. Перевзути ще пару коліс в зиму. І можна буде виїхати покататись на тести.
  2. Встановив електропідсилювач керма куплений з @Mustang-1991 99ї. Здавалось би, вже стояло на машині, просто прикрутити треба буде. Але ні. Без болгарки не обійшлось. Треба ще пару шпильок якось вкоротити, бо заважають регулюванню керма. Замість датчика швидкості під'єднав потенціометр для регулювання зусилля. 3 вечора на це діло пішло. З них 1.5 на проводку (паралельно там ще шматок проводки переробити вирішив раз уж один дріт на тахометр треба було під'єднати) і 1 на зняти все, допиляти і поставити назад. Наступний фронт робіт: замінити пильник рульової рейки (потімив розрив), замінити р
  3. Отакий подаруночок сусід по стоянці зробив...
  4. Так вже 2 роки скоро от буде як стоїть)) Я за ці 3 тижні поки нема роботи майже зробив більше, ніж зазвичай за 3 місяці. Це при тому, що паралельно ще 8ку ковиряю зараз. День там, день там. По салону я думаю вечора за 2-3 справлюсь. Поки холодно, то іржею і покраскою днища я не займаюсь. З технічного там зібрати мотор на нових деталях треба, потім витягти котрий зараз стоїть і вкинути відремонтований; глянути шо там з роздаткою. І сальники в мосту всі 3 зразу замінити (сам не буду це робити). По мотору поки міжсезоння, то треба хоча б низ Віталіку віддати зібрати. От тільки там задн
  5. Поки пробую оживити акум щоб переставити машину на 180о щоб зняти роздатку, трошки захопився прокладкою дротів і розкидав салон. Явно треба детейлінг)))
  6. Давно не писав нічого. За роботою мало часу. Ось поки після свят не прийшли ще до тями всі і є трохи вільного часу, то займаюсь трошки. Безобак, днище над ним і задню частину рами вичистив і перефарбував. Арки доварив. Сильно там їх не вишпакльовував. Буду фендери ставити. Самі фендери купив. Трішки підлатати треба, є тріщинки. Шкода, тільки бризковиків не було до них. Якшо адекватний цінник проситимуть за них, то може і рідні куплю якось. А ні, то якісь універсальні приліплю. З аркою тільки з тою, що першу варив вийшла лажа трохи з розміром. Фендер не стає. Треба буде кувалдінгом підги
  7. На 162т.км замінені задні гальмівні диски і колодки. Рідина ГУРа, гальмівна і антифриз. Також встановлені проставки над пружинами задніми. Тепер хоч не виглядає ніби там 150кг завантажено в багажнику. На минулих вихідних з'їздили з Катом в Буковель. Була проблемка, що права сторона пічки погано гріла. Після того ще доливав антифриз. Поки не зрозумів, что то пробка повітряна була, чи забився таки радіатор пічки. Зараз наче дує теплим, але не настільки як з лівої сторони. І ще трохи випендрюється замок водійської двері. Пару днів було закривався через раз. Потім пройшло. Раз був замерз вза
  8. Приладнав нарешті 3" паски безпеки. Загвоздка була в тому, що одна закладні під болти кріплення на внутрішні нижні лямки з кроком різьби 1.5, а не 1.25 і туди римболти не вкручувались. Тому прикрутив в тому місці просто болтами з широкими шайбами, як були попередні паски прикручені.
  9. Навряд хто відоси знімав. Може хіба онборди якось руки дійдуть по заливати. Якщо не дуже соромно буде Треба ще щось зі сходженням задніх колес робити. Бо колеса плугом стоять. Шайби, напевне, підкладати під (чи над) розвальні пластини.
  10. Неочікувано для самих себе заїхали на тумбочку. Штрафи суперників допомогли. Нічого не відригнуло - вже добре.
  11. Хай спочиває з миром
  12. Почистив як змір іржу щітками, наждачками, молотком. Пару раз перетворювачем іржі обробляв. Поки тепло, то за день встиг і пофарбувати. Поки швидко підсихає, то мокрим по мокрому і фарбував. Задув один шар, він підсох хвилин 10, настпуний наносив. Всього наніс кислотний, епоксидний, звичайний грунти. І потім 2 шари фарби. Думаю, чи в місця, де більше всього бруд накопичується ще бітумної мастики намазюкати, чи не треба? З середини задньої частини рами ще пів кіло піску видув Що там робити х.з. Задути перетворювачем іржі, потім мовіллю задути? Кажуть рідка жижа погано -буде налипати б
  13. З кутом з'їзду проблем не було особо. Там більше факоп стирчить.. Та і зрізати з рами кронштейни кріплення баку не хотілось би.
  14. Лазив сьогодні з рулеткою картоновим кругом 330мм під машиною. Під заднім правим пасажиром по місцю лише 15-18см висоти. Тобто ніякий балон не влізе туди Балонів з габаритами до 18см х 40-45см немає ні циліндричних, ні тороїдальних. А бензиновий бак туди хіба якийсь додатковий можна втулити, але до нього треба буде ще насоси і трубопроводи перекачувати з основного баку, бо від горловини протягнути товсту трубу нема кудою. Ззаду ж притулив захист бензобаку, там виявляється по вистоті можна до 40см запхати. Подививсі які є балони в цих габаритах - 36см х 78см. це десь 70-76літрів. Ц
  15. Ні. Трошки з'явилось. Але поки все ж більшість з них різні ртр і та їздить, бо в кільці об інших побити машину стрьомно, правила вивчити треба та інші вимоги. Якщо згадати роки 3-4 тому, то з іномарок хіба на фіестах їздили. Потім почали з'являтись хонди і бнв більш-менш постійно, а не окремі виїзди.