Dim.on-zt

Mодератор
  • Публикаций

    6 042
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Победитель дней

    18
  • Отзывы

    N/A

Dim.on-zt стал победителем дня 2 июня

Dim.on-zt имел наиболее популярный контент!

Репутация

261 Доверенный

Social Info

6 Подписчиков

Информация о Dim.on-zt

  • Звание
    siempre solo
  • День рождения 11.03.1985

Информация

  • Автомобиль
    ВАЗ-2108 1.5 16кл '85р.в. + Ланос 1.4
  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Київ.СоцМісто, Воскресенка.

Контакты

  • Сайт
    http://forum.2108.kiev.ua
  • ICQ
    0

Посетители профиля

11 435 просмотров профиля
  1. Dim.on-zt

    Audi a8 panzer d3

    Тут уже конкретные модели надо изучать. Я вот практически только заправляюсь и надо сейчас масло и фильтра поменять. На более лухури тачки то понятно, что несколько дороже будет ТО. Но на более свежих всяих ремонтов меньше. Та и раз сделал и тысяч на 100 забыл. Если не брать всякие слишком навороченые технологически модели. Думаю, например, типа х-трейла\рога из кроссоверов вполне бюджетно содержание может быть. Но снова ж таки - надо изучать конкретные модели и даже конкретные комплектации в зависимости от твоих хотелок и бюджета.
  2. Dim.on-zt

    Audi a8 panzer d3

    Смотря какие моторы. И насколько современные. У америкосов в этом плане дольше держались моторы с распределённым впрыском. На непосредственный впрыск тоже есть системы ГБО, но там окупаемость более долгая, где часть бензина и часть газа подаётся. С полным приводом это разве что кроссоверы или япошкти типа фиников или лехусов.
  3. Dim.on-zt

    Audi a8 panzer d3

    А как насчёт более свежего америкоса? Учитывая твои бюджеты на обслугу, то вполне мог бы на Пассат или ту же Кемри со штатов напакованую довольно сэкономить пол года не вкладывая в А8 . Это варианты из больших седанов самых популярных я предложил. Но есть же ещё куча других вариантов. Только что бюджет твой не известен. И нахрен тот дизель - газ рулит!)
  4. Dim.on-zt

    VW Jetta mk.VI Mexicana

    Як половинка ламбо!) 5.0\2=2.5 Десь я знаходив в інтернеті таку назву навіть.
  5. Dim.on-zt

    VW Jetta mk.VI Mexicana

    Там одиниці виміру в зворотньому порядку. Скільки миль ти можеш проїхати на одному галоні. Відповідно більше миль на одному галоні - то менше витрата. Чесно кажучи динаміка в нього вся внизу і на 1\4 педалі. Далі нічого не відбувається. Рівний овоч. Для швидкого обгону все ж краще передачу скидати. Все таки еконорми затиснули його нормально. Думаю, якщо до євро 2 відкотити все, то % 10 має би додатись. Але я не буду цим гратись. Возить дупу за недорого, то і чудово. Для душі треба інакшої концепції авто. Було б круто, якби з розмитненням зробили, як ходять чутки, коли буде 1 платіж незалежно від об'єму і наскільки більше ніж 10 років машині. Я би зі штатів щось 5.7, або 6.0 притащив. Навіть конкретні моделі 2 цікавлять. Але поки це мрії дурня, то збираю паралельно на нового Бобіка собі, бо сумно без нього - відчуття що чогось не вистачає, яке мені муляє. 170 коней по любому цікавіше за 115
  6. Dim.on-zt

    VW Jetta mk.VI Mexicana

    Махнув на вихідні в Закарпаття на водоспад Шипіт і оз.Синевір. Витрата пального порадувала 42mpg, що менше 6л на 100км при швидкості 110-120км\год. При 130-140 десь 38mpg. По грошам вийшло біля 1750грн на біля 1650км. Тепер час міняти мастило і всі фільтри.
  7. Dim.on-zt

    Dim.on-Zt 2108

    От сходив на базар, передивився краби - то там такої різниці немає. Треба кузов міряти між кронштейном на лонжероні і болтами краба. Короче, підуть в діло дочка болгарина і електроди...Думаю на переварю вперед цей палець, що в краб входить. Оскільки в Черкасах етапу не буде, то буду чекати ТМ рейс тоді. Спішити нема куди.
  8. Dim.on-zt

    Dim.on-Zt 2108

    Ну я різні думки хочу дізнатись же Плащадка в мене приварена Юнгою. Думаю, криво навряд приварив він. Вся нижня частина панелі мінялась на ту, що посилена з товстого металу. Ще в 2011 році це робилось. Ось фото знайшов ще. Бачу в тебе між крабом і важелем теж шайб напхано.
  9. Dim.on-zt

    Dim.on-Zt 2108

    Які альтернативи ще є ресиверу ТМ-рейс с подібними характеристиками? Запитав у Жені СТІ - півтора місяці зараз чекати замовлення. Тобто до етапу в Черкассах не буде його. Хоча ще треба там спитати чи мене знову нолями пустять Поки з альтернатив, що не дорожче тм-рейс серед того що я нагуглив - це копія "НФР-стайл" з дудками. І друга проблемка. Ось тулю трикутні важелі. Вже і так, і сяк. Спершу був прикрутив де с\б, потім шарову і тоді краб намагався притулити. Нічого не вийшло в мене. Зайшов з іншого боку. В результаті з краба різьба не вилазить зовсім, щоб гайку нактутити. Вже поміряв довжину. Сходиться зі стоком. Виходить це в крабах засада? Краби Техномастер. Зі зміщенням вперед для збільшення кастору. Тож, чи правильно я розумію, що треба краби якісь без зміщення? Ось фото:
  10. Dim.on-zt

    VW Jetta mk.VI Mexicana

    Треба спробувати ще якісь шаманські натискання кнопочок і крутіння ключа запалення. Добовий одометр в мене довгим натисканням кнопки скидається. Думаю, що має бути спосіб це без компа зробити. Треба в профільній групі в ФБ попитати, може хто знає таємну комбінацію. Це як читав, щоб вимкнути одноразово ESP в кого кнопки немає для цього, то треба ввімкнути запалення, 5 раз на педаль газу натиснути, вимкнути запалення, потім знову увімкнути і 1 раз воно відключиться. От як без книжки таке можна було би дізнатись?))
  11. Dim.on-zt

    VW Jetta mk.VI Mexicana

    Замінив ліве дзеркало на європейське. Спершу трохи не звична сферичність була, навіть зір звиклий до плаского дзеркала часом перші долі секунди погляду в нього дещо "плив" перш ніж сфокусуватись. Заодно і побачив чого обігрів не працював. Чомусь "мамки" з контактів були зняті. І видно що не самі злетіли. Також накопав ломаний додаток "каріста" на телефон, перевів одометр в кілометри і запас ходу на залишках бензину в літри. А от витрату пального не вийшло перевести в зрозумілий формат. Також активував блимання аварійки при екстренному гальмуванні (не перевіряв). Активував пробіжку стрілок по циферблату при ввімкненні запалення. Ніби і беззмістовна фіча, але прикольно Відкривання і закривання дистанційне вікон з брелка утримуванням кнопок закриття чи відкриття також не працює чогось, хоч і ввімкнене Ще сервісний лічильник почав за 4400км вже нагадувати. Треба буде якраз при наступній заміні мастила потім їхати перемикати його чи х.з. як воно там працює. Хоча там ще одна циферка щодня зменшується на 1. Але не знайду ще інформації, що саме воно відраховує і що з тим робити. Проїхався по трасі, витрата пального по БК чисто по трасі вийшло трохи менше 6 літрів на 100км при швидкості 110-120
  12. Алюминиевый ресивер с 1.5 16кл. не интересен? Могу на пластину усиления КПП поменяться
  13. Dim.on-zt

    Dim.on-Zt 2108

    Залежно від обертів і навантаження росте і більше ніж 14.6. Раз був чек навіть вискочив через надмірно високу напругу. Тобто напруга не постійно велика, а наприклад при включених фарах і вентиляторі пічки на 2000об\хв може бути 13.6, а на 4000 і з вимкнутими фарами 14.8, а крутнути до 5000-6000 так і до 15В доходить.