Dim.on-zt

Mодератор
  • Публикации

    5 618
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    6
  • Отзывы

    N/A

Dim.on-zt last won the day on 3 июня

Dim.on-zt had the most liked content!

Репутация

184 Доверенный

6 подписчиков

О Dim.on-zt

  • Звание
    siempre solo
  • День рождения 11.03.1985

Старые поля

  • Автомобиль
    ВАЗ-2108 1.5 16кл '85р.в. + Оpel Monterey 3.1TD '93

Контакты

  • Сайт
    http://forum.2108.kiev.ua
  • ICQ
    0

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Київ.СоцМісто, Воскресенка.

Посетители профиля

9 792 просмотра профиля
  1. В суботу наверное. Там о прологе шо-то писали на ОРМ. Если будет пролог, то надо на него ехать будет.
  2. Общая информация - интернет-магазин ATL.ua Есть желающие проехаться по смотреть?
  3. Через месяц очередной фестиваль. Хто планирует быть?
  4. Поділіться зрозумілою схемою на Январь 5.1 16 клоповий. для 2108 з низькою панеллю. Вмикаю запалення, ні головне реле, ні реле б\н не клацають. Джекічан теж не горить. Якийсь косяк з керуючими проводами релюх. Чорний з червоною полоскою "мінус" має подавати? Коричневий провід в салоні прикручений. Може бути справа в тому, що я розділив коричневий провід на датчиках під капотом окремо і коричневий в салоні на ЕБК ? Маса то через кузов то все одно поєднана. Я так розумію, що це в мене сам "мозок" не вмикається. Хоча кидав " - " напряму на чорночервоний провод, головна релюха і релюха б\н клацали, але при цьому насос не гудів (напряму + пробував, то гудить, отже робочий).
  5. "Мир катится в жопу. И чтобы быстрее туда попасть, автомобили стали делать похожие на обмылки"(с) Не помню хто сказал, но верно.
  6. Ні. Була підключена. Колись був питав. Відключений абсорбер, бо його немає. Треба якось не забутись йому позвонити спитать, хоча навряд він пам'ятає. Мотор то років 5-6 назад робився. Зрозуміло. Я дивлюсь на те, як він стирчить з труби, то його відбити висока вірогідність. Напевне і справді варто відключити буде, якшо можна.
  7. Как по мне, если есть где, чем и кому работать, то это лучше чем на дядю пахать. Тут пишут процентное соотношение по баблу. У меня это примерно 15%. Потому я понемногу себе инструмент собираю, хочу сам работать, а не на хозяйку у которой всё через Ж организовано... Доктор и техник - это 2 большие разници. А вот по части места согласен. Ищу другое. Но пока только то на другом конце города, то вообще в пригороде. Та и вообще не хочу я больше на износ работать. Лучше меньше буду зарабатывать, но сам себе хозяином быть. К чему и двигаюсь по мере возможностей...
  8. Я всё чаще думаю, нахрена я пошёл те зубы делать ...Надо было учится правильно гайки крутить...
  9. Щодо цього поки не цікавився. І там январь Магеллан мені свого ставив - х.з. шо там залите, не питав, бо однак не тямлю в прошивках. А як воно буде їхати без лямбди? Бенз відрами жерти не буде? Треба буде поцікавитись цим питанням.
  10. Зварили вихлоп. Приварили кріплення АКБ. Ще треба кожух для нього зробити. Знайшов 2 косяка в електриці: при встановленому кермі спрацьовував сигнал - зовнішнє контактне кільце торкалось корпусу ступиці керма, Підігнув вусики кріплення і підклав ізолєнту. Хотів спробувати чи стартер робить, тумблер виявися дохлий, навіть реле не клацало. Замінив. Акум розряджений сильно, тому не знаю чи крутитиме стартер, але реле клацало. Мозок ще не підключений. Хоча, все одно, без лямбди навряд заведеться. Виявляється ніхто не знає на цьому форумі як з'єднати 2 білих, сірий і чорний провода на самому датчику і червоний, білий, сірий і жовтий в моторній проводці. В гуглі купа інфи як підключити вазовську лямбду на іномарки і навпаки, а по моїй ситуації щось не знайду. Також виявили чому не стає лобове скло. У верхніх кутах якогось біса карнизи з металу по 5мм (нагадаю, що кришу купляв б\в), з одного боку сьогодні встиг зрізати, лишилось ще з лівого.
  11. Поехали в Умань на гонку смотреть? Если моим бобиком, то примерно на 55-60л солярки надо будет скинуться.
  12. Одного разу заїхав до знайомих на розборку нарізати труби на вихлоп для бобика, побачив термоекрани. Вирішив що не зайвим буде і собі їх наколхозити, що сьогодні і зробив. Чекаю зварщика (знову, блін, через цю довбану зварку стопориться все), щоб зварити вихлоп і приварити короб акумулятора. Може до того часу з'ясую як правильно припаяти фішку лямбда-зонда, щоб можна було нарешті пробувати запустити мотор. До речі ще: натяжна планка генератора десь в країні втрачених речей опинилась. Якшо блок 83, а гена 10й то це туди планка 082 треба?
  13. Та то я тупанул. Про номера тоёты написал, хотя речь про цену Ауди была
  14. Номера болгарские. Слышал, шо в Болгарии дешевле чем в Польше машины.