Dim.on-zt

Mодератор
  • Публикаций

    6 160
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Победитель дней

    39

Dim.on-zt стал победителем дня 9 июля

Dim.on-zt имел наиболее популярный контент!

Репутация

320 Доверенный

Social Info

1 Подписчик

Информация о Dim.on-zt

  • Звание
    siempre solo
  • День рождения 11.03.1985

Информация

  • Автомобиль
    ВАЗ-2108 1.5 16кл '85р.в. +Jetta USA 2.0 8кл 2014р.в.+Isuzu Trooper 3.2AT 1997
  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Київ. Воскресенка.

Контакты

  • Сайт
    http://forum.2108.kiev.ua
  • ICQ
    0

Посетители профиля

12 176 просмотров профиля
  1. Хай спочиває з миром
  2. Почистив як змір іржу щітками, наждачками, молотком. Пару раз перетворювачем іржі обробляв. Поки тепло, то за день встиг і пофарбувати. Поки швидко підсихає, то мокрим по мокрому і фарбував. Задув один шар, він підсох хвилин 10, настпуний наносив. Всього наніс кислотний, епоксидний, звичайний грунти. І потім 2 шари фарби. Думаю, чи в місця, де більше всього бруд накопичується ще бітумної мастики намазюкати, чи не треба? З середини задньої частини рами ще пів кіло піску видув Що там робити х.з. Задути перетворювачем іржі, потім мовіллю задути? Кажуть рідка жижа погано -буде налипати б
  3. З кутом з'їзду проблем не було особо. Там більше факоп стирчить.. Та і зрізати з рами кронштейни кріплення баку не хотілось би.
  4. Лазив сьогодні з рулеткою картоновим кругом 330мм під машиною. Під заднім правим пасажиром по місцю лише 15-18см висоти. Тобто ніякий балон не влізе туди Балонів з габаритами до 18см х 40-45см немає ні циліндричних, ні тороїдальних. А бензиновий бак туди хіба якийсь додатковий можна втулити, але до нього треба буде ще насоси і трубопроводи перекачувати з основного баку, бо від горловини протягнути товсту трубу нема кудою. Ззаду ж притулив захист бензобаку, там виявляється по вистоті можна до 40см запхати. Подививсі які є балони в цих габаритах - 36см х 78см. це десь 70-76літрів. Ц
  5. Ні. Трошки з'явилось. Але поки все ж більшість з них різні ртр і та їздить, бо в кільці об інших побити машину стрьомно, правила вивчити треба та інші вимоги. Якщо згадати роки 3-4 тому, то з іномарок хіба на фіестах їздили. Потім почали з'являтись хонди і бнв більш-менш постійно, а не окремі виїзди.
  6. Зняв радіатор кондиціонера. Шубу повидував і з нього і з основного. Але не так щоб і наглухо були забиті. Радіатор і конденсатор в одну сторону продуваються добре, в одну слабо. Зберу все назад і заправлю як було. В компресор точно лазити не буду. Скинув ремінь навісного, шорхання яке було до того зникло. Вдягнув ремінь назад, так і не з'явилось. Схоже, розібрати+зібрати назад все як було= поремонтувати працює не тільки з Ладами Замінив мастило з фільтром. Пробіг 156.2к км. Наступна заміна по бортовику якраз 7.7к виходить. Треба ще для повного щастя під задні пружини прос
  7. Видалення банки глушника там особо погоди не зіграє. Ну хай 2 баки по 30 літрів - возні багато, а толку мало. Там все впирається, що по висоті місця мало, а балонів же плоских немає. Ліпше вже туди бензинові додаткові пхати. Але ще не вивчав питання як в них заливати тоді пальне і як викачувати, якщо баків декілька. Ще важливе питання, щоб воно не сильно знизу стирчало і можна було захист додатковий вчепити. Хоч і не часто, але вилазки в багнюку будуть, треба цей фактор враховувати. Зроблю з картону кілька кругів відповідно діаметрам балонів і буду дивитись скільки де виступає і куди якого роз
  8. На цілих 2 заїзди машин назбиралось. Вперше за багато років, що радує. Може нарешті в нас якось почне розвиватись справа. Відстріли в Леона прикольні такі))
  9. Так. Місце де бензобак і під аднім правим пасажиром. Але під пасажиром мало місця, бензобак туди перенести можна було б, а от газу там літрів на 30 максимум влізе. В принципі можна на майбутнє закласти можливість туди 2 балон гбо під'єднати. Я взагалі хочу з картону кілька шаблонів зробити по діаметру дивитись чи не будуть сильно ніде виступати, щоб 30см діаметр вліз.
  10. Зняв бензобак. Думаю, як би на це місце прикрутити і балон ГБО, і зменшений бензиновий бак Бак товщиною 26см. По ідеї циліндр 30см діаметру і 75-80см має влізти. Треба мінімум літрів на 40 хоча би щоб вліз. А то з витратою пального 20л\100+- від заправки до заправки така собі ідея. Можна 2 балони втулити, але тоді бензобак х.з. куди ставити. Перед заднім мостом з боку то можна, але як до нього заливну горловину протягнути - теж ще питання. Та і у випадку виникнення потреби оформлення ГБО є думка, що з 2 балонами не пройти сертифікацію. Х.з. наскільки правда. Аби набрати 2 балона літрів на
  11. В неділю планую поїхати подивитись. Може і в суботу, якщо не знайду з ким на оффроад поїхати.
  12. Дофарбував нарешті і наліпив "бровки" на фари. Думав дозаправити кондиціонер, бо дути холодним починав після 20-30 хвилин роботи в спекотну погоду. Під'єднали шланги з манометрами, а хрін там. Якась борода з тиском в системі. Де має бути високий тиск - він недостатній, а де має бути низький тиск - високий. Коротше кажучи, синій манометр показує забагато і не спадає значення при увімкненні А/С, ще і стрілка трохи дригається, а червоний навпаки мало показує. Спробую знайти конденсатор, перевірити чи продувається він. Залишається сподіватись, що не компресор. Але так воно "працювало" і
  13. Ну що я зроблю, як там де їжджу ями\горби більші за кліренс. Та і бордюри високі. І це коли сам в машині. А коли ще навантажити, то взагалі пузотер в буквальному розумінні.