-
Публикаций
6 187 -
Зарегистрирован
-
Посещение
-
Победитель дней
55
Dim.on-zt стал победителем дня 23 июня
Dim.on-zt имел наиболее популярный контент!
Репутация
348 ДоверенныйSocial Info
Информация о Dim.on-zt
-
Звание
siempre solo
- День рождения 11.03.1985
Информация
-
Автомобиль
ВАЗ-2108 1.5 16кл '85р.в. +Jetta USA 2.0 8кл 2014р.в.+Isuzu Trooper 3.2AT 1997+F-body1999
-
Пол
Мужчина
-
Город
Київ. Воскресенка.
Контакты
-
Сайт
http://forum.2108.kiev.ua
-
ICQ
0
Посетители профиля
13 754 просмотра профиля
-
193т.км. Перевзувся на зиму, замінив мастило. Ось фото ще на літніх колесах. Продавати планую весь час володіння нею. Але все ніяк не продам. Дивлюсь на ринок - продати можна хіба дешево, а взамін дешево нічого не купити, або хлам якийсь. Хотілось би щось гібридне. Та і трохи розпродати автопарк не завадило б. Поки обстановка не сприяє якимось рухам стосовно купівлі/продажу авто.
-
Хотів заправити кондиціонер. Навіть знайшов нові ніпелі по 85грн, а не по 900+. А компресор не працює. Вичитав інфу, що в компресорах Денсо болячка з керуючим клапаном. Бюджет ремонту мені озвучували в 7к. А якшо стружку погнало, то 33к. Поїжджу без кондиціонера поки. Не таке вже жарке літо... Треба ще і фото на нових дисках зробити. Минулого року купив 16 Дезенти. Пофарбував в "мокрий асфальт". Вид машини суттєво покращився.
-
Станом на зараз пробіг складає 190т.км. Недавно замінив катушку запалення, бо іноді відмовлялась заводитись і ніякої помилки не показувала. Мозок винесла добряче, поки локалізував проблему. В зимку промивали систему антифризу. 2 рази довелось знімати радіатор пічки промивати. Зовні вже по шорхана вся, але їздить і окрім халепи з катушкою заплання особих проблем не доставляє.
-
Цінники одначе, для ІТшників хіба шо
-
Хтось порівнював реально? Дуже сумніваюсь, що салмани не в китаї зроблені. Помоєму всі бюджетні світлодіодні ліхтарі там робляться. Тільки з алі в кробочці не розмальованій під "бренд" приїжджають)
-
-
Згадав, що так і не написав після останньої на теперішній момент гонки нічого. З підсилювачем керма їхати було значно легше. Штурман пару нюансів підказав як правильніше їхати. Хоч і швидше виходило вже, втім до результату, яким можна було б бути задоволеним однак ще далеко. Приїхав в катушку від кабелю. Розвалив фару, покоцав бампера. Молотком кріплення підрівняв, скрутив усе назад, так і продовжив. Після того граж був заблокований, бо за забором від стратегічного об'єкту. Тепер наче вже розблокували т.к. орків з області вигнали поки що. Поїду подивлюсь чи там ще є щось на т
-
Взявсі замінити задню опору кпп, бо на горбах вискакували передачі. А тут така задачка. Дрелі не було, була болгарка)) Схоже, ще одна особливість "раннього" кузова. Опора ще рідна 85 року була)) В результаті навіть вихлоп став плотніше до кузова. Але і виникла ще одна проблемка, яку виявив вже коли бавився з паянням дротиків до лампочок, бо задовбали ті контакти на тих кончених платах. Вмикав задню, а куліса ледве ворушиться. Знизу був не звернув уваги на то. Коротше, тепер труба куліси впритул до кузова опинилась і треться об нього. Треба чи то підгинати якось чи ще що. Наступного разу б
-
Зато не зайобують постійно тим, що не горять)) Та і думаю, світлодіодні запхаю туди.



