Раскод бензина 13-15л ВАЗ 21083 карб 1,5л


Рекомендуемые сообщения

Привіт , поможіть вирішити проблему хто може .

у мене ваз 21083 1,5л карб 1991р. , замінив кільця недавно ,масло, сальники клапанів . Крім того була і залишилась проблема великого розходу бензину . До заміни кілець свічі були аж чорні , замінив кільця поїхав до якогось кулібіна Володимира з базару на зеленій .він замінив жеклери повітряні вроді , свічі стали чисті але бензину хавати стала більше 15л, ще й стала дуситись , поміняв знов , їхати стала краще але всеодно пє десь 13-15 л . хоча майстер наміряв 8-9 , але так як він їхав то люди на ровері скоріше їздять .

Що Робити в чому може бути проблема , може річ не тільки в карбі ? і до кого звернутись у Львові. . ?

доречі в кого які жеклери стоять ? мотор 1500

Изменено пользователем American Boy
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 21
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

1) Поміряй пройдений шлях не одометром, а навігатором. Річ у тому, що видів шестерні приводу спідометра щонайменше троє; якщо встановлено неправильну шестерню, лічильник може брехати. Сильно. У мене так було: помітив певні "розбіжності" вперше після того, як довжина маршрута по maps.google.com виявилася на третину довшою, ніж показав лічильник. Остаточно переконався, коли відстань від Пшемишлю до Варшави по одометру виявилася 300 км замість справжніх 400.

2) Коли їдеш повільно, розхід навпаки вищий. Мінімальний він при 90 км/год. Знову ж таки, спідометр не бреше?

3) Заправляєшся де? Бензин не занадто дешевий? Контрафакт не може бути

Власне, основні безпосередні причини перевитрат:

1) ВВ-провода / свічки в нормі? Контакти проводов не окислені? Візьми мультиметр, поміряй спротив - має бути 3,5-10 кОм. Якщо менше - можеш викидати. Постав силіконові.

2) Мотор не троїть/двоїть? Для контролю на працюючому двигуні знімай ВВ-провода по черзі (і не забувай тут же класти обратно) на кожному циліндрі. Якщо ритм роботи мотора при цьому не зміниться - значить, з циліндром проблеми: провід/свічка/компресія. Якщо провід не силіконовий - може сильно вдарити током (не смертельно, але дуже відчутно. Знову ж, якщо вдарило - скоріш за все, з проводом проблеми).

3) Кут випередження зажигання: має бути не лише не замалим, але й не завеликим. У обох випадках буде перерозхід. Плюс, при замалому - проблеми зі "штанами" и глушником (і прокладки згорять, и залізо прохудиться), а при завеликому - передчасний уход з життя самого мотора.

4) Повітряний фільтр не забуваєш міняти? Учора бачив на сервісі одного "товариша" - у нього фільтр майже чорний і схожий скоріше на картонний. Плюс, деякі горе-майстри (і просто автомобілісти) забувають зняти з фільтра етикетку (наслідки сам розумієш).

5) По карбюратору:

а) трос підсосу заслонку повітря нормально відкриває, до кінця? Буває, що вона напівзакрита = суміш надто багата+шалений розхід;

б) велика щілина дроссельної заслонки другої камери - ще один фактор (стандартні параметри точно не пам'ятаю, пошукай тарировочні дані Солекса);

в) пружина повернення "сектору газу" у нормі, не послаблена? Якщо пружина не дотискає - на ХХ витрачається зайве пальне (оберти при цьому можуть бути зависокими - 1300, 1500 й т.п. У мене теж такий випадок траплявся);

г) власне, паливні/повітряні жиклери які стоять?

Изменено пользователем Odessit_1

...лучше, чем супер! (С)

Видеоотчет по ралли "Трембита" 2017 - на моем канале:  Rally, Autocross, Motocross in Bukovyna - YouTube

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Привіт , поможіть вирішити проблему хто може .

у мене ваз 21083 1,5л карб 1991р. , замінив кільця недавно ,масло, сальники клапанів . Крім того була і залишилась проблема великого розходу бензину . До заміни кілець свічі були аж чорні , замінив кільця поїхав до якогось кулібіна Володимира з базару на зеленій .він замінив жеклери повітряні вроді , свічі стали чисті але бензину хавати стала більше 15л, ще й стала дуситись , поміняв знов , їхати стала краще але всеодно пє десь 13-15 л . хоча майстер наміряв 8-9 , але так як він їхав то люди на ровері скоріше їздять .

Що Робити в чому може бути проблема , може річ не тільки в карбі ? і до кого звернутись у Львові. . ?

050-027-2601, Александр, созвонись, переговори, может, справится с твоей проблемой.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

050-027-2601, Александр, созвонись, переговори, может, справится с твоей проблемой.

часом він не із Давидова ?

1) Поміряй пройдений шлях не одометром, а навігатором. Річ у тому, що видів шестерні приводу спідометра щонайменше троє; якщо встановлено неправильну шестерню, лічильник може брехати. Сильно. У мене так було: помітив певні "розбіжності" вперше після того, як довжина маршрута по maps.google.com виявилася на третину довшою, ніж показав лічильник. Остаточно переконався, коли відстань від Пшемишлю до Варшави по одометру виявилася 300 км замість справжніх 400.

2) Коли їдеш повільно, розхід навпаки вищий. Мінімальний він при 90 км/год. Знову ж таки, спідометр не бреше?

3) Заправляєшся де? Бензин не занадто дешевий? Контрафакт не може бути

Власне, основні безпосередні причини перевитрат:

1) ВВ-провода / свічки в нормі? Контакти проводов не окислені? Візьми мультиметр, поміряй спротив - має бути 3,5-10 кОм. Якщо менше - можеш викидати. Постав силіконові.

2) Мотор не троїть/двоїть? Для контролю на працюючому двигуні знімай ВВ-провода по черзі (і не забувай тут же класти обратно) на кожному циліндрі. Якщо ритм роботи мотора при цьому не зміниться - значить, з циліндром проблеми: провід/свічка/компресія. Якщо провід не силіконовий - може сильно вдарити током (не смертельно, але дуже відчутно. Знову ж, якщо вдарило - скоріш за все, з проводом проблеми).

3) Кут випередження зажигання: має бути не лише не замалим, але й не завеликим. У обох випадках буде перерозхід. Плюс, при замалому - проблеми зі "штанами" и глушником (і прокладки згорять, и залізо прохудиться), а при завеликому - передчасний уход з життя самого мотора.

4) Повітряний фільтр не забуваєш міняти? Учора бачив на сервісі одного "товариша" - у нього фільтр майже чорний і схожий скоріше на картонний. Плюс, деякі горе-майстри (і просто автомобілісти) забувають зняти з фільтра етикетку (наслідки сам розумієш).

5) По карбюратору:

а) трос підсосу заслонку повітря нормально відкриває, до кінця? Буває, що вона напівзакрита = суміш надто багата+шалений розхід;

б) велика щілина дроссельної заслонки другої камери - ще один фактор (стандартні параметри точно не пам'ятаю, пошукай тарировочні дані Солекса);

в) пружина повернення "сектору газу" у нормі, не послаблена? Якщо пружина не дотискає - на ХХ витрачається зайве пальне (оберти при цьому можуть бути зависокими - 1300, 1500 й т.п. У мене теж такий випадок траплявся);

г) власне, паливні/повітряні жиклери які стоять?

контактам на кришці трамблера був пиндець , проводи окислені пиндець , один навіть ржавий . і бігунок підгорілий . поняв все це . Той горемайстер що ставив жеклери казав що поставив малі . більше до нього не поїду .

і Взагалі народ не ведітся на ВОЛОДИМИРА з бахару на Зеленій , людина хоче зробити як краще , але він не підходить то проблеми комплексно .Так як машина перша то я часто натикаюся на граблі .

ДОречі як ви відноситесь до сервісу АТЛ на науковій .

Изменено пользователем American Boy
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

попробуйте с трамблера, у меня вместо 7л на 100км по городу начала брать 10л на 100км, поменяв трамблер на новый вернулся расход на место, + отрегулировать зажигание, трасса 5,5л город 7л. 1,5 карб, езда в пределах 2500-3000 об/мин. 80-120км.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

проводи окислені пиндець , один навіть ржавий

Поставив силіконові, сподіваюся? У них є суттєва перевага: торкаєшся - током не б'ють. У мене, в усякому випадку поки що, саме так - на відміну від попередніх звичайних.

Той горемайстер що ставив жеклери казав що поставив малі . більше до нього не поїду

Я номери жиклерів які? Взагалі, є такий спосіб понижати витрати бензи за рахунок карбюратора: кладеш менші паливні жиклери, аж доки уперше не виникне "провал". Я, щоправда, не пробував, але дані у неті проскокували.

і Взагалі народ не ведітся на ВОЛОДИМИРА з бахару на Зеленій , людина хоче зробити як краще , але він не підходить то проблеми комплексно

За моїм досвідом, ця проблема зустрічається далеко не в одного твого Володимира )))

Так як машина перша то я часто натикаюся на граблі .

Вітаю друга по (не)щастю.

ДОречі як ви відноситесь до сервісу АТЛ на науковій .

Спершу прочитав "до сервісу АТО". Пішов чистити автомат :D

Взагалі, якщо є бажання самостійно освоїти карбюратор - тут, напевно, найнаглядніша сторінка по цьому питанню: http://solex-ozon.ru/karburator/ustroistvo...tora_solex.html . А тут - найінформативніша ))) http://solex2108.narod.ru/solex.htm

А, до речі, карб у тебе простий чи "розумний" (з автоматичним регулюванням складу суміші, автопідсосом й т.п.)? "Розумні" проблематичніші.

P.S. До речі, перевір усі шланги, чи не текуть. У мене якось були недостатньо затягнуті хомути на ділянках паливного фильтра й бензонасосу. Зокрема, зверни увагу на шланг обратки. У мене він узагалі знизу був з'їдений - бензин потрохи капав.

...лучше, чем супер! (С)

Видеоотчет по ралли "Трембита" 2017 - на моем канале:  Rally, Autocross, Motocross in Bukovyna - YouTube

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

попробуйте с трамблера, у меня вместо 7л на 100км по городу начала брать 10л на 100км, поменяв трамблер на новый вернулся расход на место, + отрегулировать зажигание, трасса 5,5л город 7л. 1,5 карб, езда в пределах 2500-3000 об/мин. 80-120км.

у мене щелепа відпала коли я ваші циври прочитав . а де можна взяти тахометр зовнішній щоб на торпеду прикрутити бо в мене ж стара панель без тахометра. Изменено пользователем American Boy
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

попробуйте с трамблера, у меня вместо 7л на 100км по городу начала брать 10л на 100км, поменяв трамблер на новый вернулся расход на место, + отрегулировать зажигание, трасса 5,5л город 7л. 1,5 карб, езда в пределах 2500-3000 об/мин. 80-120км.

охренеть мне бы такой расход
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

охренеть мне бы такой расход

я на 40л проезжаю примерно 550-580км считайте))(примерно 6.5-7л) и это в НЕ экономичной езде и по Киеву(пробки стараюсь не ловить), частенько люблю надавить до 3500-4000

а всего лишь сделана бошка(компрессия по 11.5-12) и настроенный карб. средняя езда происходит на 5ой на 2500-3000 (100-120)

Изменено пользователем fataljke

2108Club fatalJkE~

drive2.ru fatalJkE~

БЖшко Красная Turbo Бестия

fatalJkE~ on VK <--

~063 568 70 72 ;) Виктор Сергеевич

~096 227 89 55

Да у меня зрачки порой шире вашего мировоззрения... ©

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

я на 40л проезжаю примерно 550-580км считайте))(примерно 6.5-7л) и это в НЕ экономичной езде и по Киеву(пробки стараюсь не ловить), частенько люблю надавить до 3500-4000

а всего лишь сделана бошка(компрессия по 11.5-12) и настроенный карб. средняя езда происходит на 5ой на 2500-3000 (100-120)

да по трассе у меня тоже где так выходит при полной загрузке 6.2 литра на сотню,меня город смущает компрессия везде более менее равномерна (голову тоже делал ),карб настроен сам их настраиваю,но город 7 литров это где нет перекрестков,светофоров и т.д, у меня может 8 литров и получается когда один без груза да 7 литров это мечта
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти