Брод 7 Опубликовано 28 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 28 января, 2015 не знаю, отцу больше 37 не влазит. срабатывает клапанДо речі, забув дописати, що доїжав уже на бензині.От після таких розрахунків ще питають чи рентабельно реєструвати установку. Один арабський мудрець сказав: و... وسوف يأتي وقت عندما يكون أحد سيقول: المجد لأوكرانيا! والملايين سوف نرد: المجد لأبطال! Класно, правда? Я аж плакав... Особливо на словах: والملايين سوف نرد: المجد لأبطال! Продам стійки 2108 та 2110 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 28 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 28 января, 2015 (изменено) Вопрос не о выгодности ГБО , а о рентабельности регистрации ГБО .Без спорно ГБО выгодно это даже не обсуждается ,а вот стоит регистрировать его в МРЕО или нет это вопрос всегда терзающий авто любителя.Абсолютно підтримую тов. Брод! Реєстрував своє ГБО десь минулого літа (зареєстрував би відразу, однак тоді проблема з наявностю ТП була)... Коштувало мені це 380 грн + паливо на "доїхати до ДАІ" ну і десь пів години - до години часу. Невеличкі калькуляції:За встановлення ГБО Ви виклали нехай 7000 грн (хочая сумніваюсь що зараз є такі ціни).На реєстрацію потрібно 400 грн. Сукупно 7400.Реєстрація ГБО становить 5,4% від вартості всього. Жах як багато Як на мене самий головний "+" - це спокійні нерви, їздиш собі і не паришся при вигляді постів ДАІ.А якщо натрапите на нормального ДАІвця? Це звісно дуууууже маловірогідно, але я був би тільки за, щоб ДАІ не брало на лапу. Так тоді що буде? яку вам "квитанцію випишуть"? Куди заберуть авто?ІМХО, це порівнювально з ситуацією, як викинути кучу грошей на дороге авто і жлобитись купити норм запчастини або не їздити на ньому бо пального багато жре ЗІ: В мене також балон 42 л, максимум скільки запхнули 40,5 л.. Постійно заливають по 38-39 л при остатку газу в балоні... може в них лічильник газу "вірно" працює, або я чогось не розумію...ЗІІ 2 Брод: المجد لأبطال ! ))) Изменено 28 января, 2015 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Leonzp 0 Опубликовано 28 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 28 января, 2015 (изменено) Абсолютно підтримую тов. Брод! Реєстрував своє ГБО десь минулого літа (зареєстрував би відразу, однак тоді проблема з наявностю ТП була)... Коштувало мені це 380 грн + паливо на "доїхати до ДАІ" ну і десь пів години - до години часу. Невеличкі калькуляції:За встановлення ГБО Ви виклали нехай 7000 грн (хочая сумніваюсь що зараз є такі ціни).На реєстрацію потрібно 400 грн. Сукупно 7400.Реєстрація ГБО становить 5,4% від вартості всього. Жах як багато Як на мене самий головний "+" - це спокійні нерви, їздиш собі і не паришся при вигляді постів ДАІ.А якщо натрапите на нормального ДАІвця? Це звісно дуууууже маловірогідно, але я був би тільки за, щоб ДАІ не брало на лапу. Так тоді що буде? яку вам "квитанцію випишуть"? Куди заберуть авто?ІМХО, це порівнювально з ситуацією, як викинути кучу грошей на дороге авто і жлобитись купити норм запчастини або не їздити на ньому бо пального багато жре ЗІ: В мене також балон 42 л, максимум скільки запхнули 40,5 л.. Постійно заливають по 38-39 л при остатку газу в балоні... може в них лічильник газу "вірно" працює, або я чогось не розумію...ЗІІ 2 Брод: المجد لأبطال ! )))Ребят за что мы должны платить за то что за свои деньги поставили ГБО тем самым уменьшили вредные выброси авто, и на долю процента улучшили экологию. ГБО не является переоборудованием авто, это дооборудование у нас корявый закон по этому поводу .На каком основании будут забирать авто на штраф площадкунезаконное переоборудование авто ? Это нужно доказать в судебном порядке что любой даишник не сможет зделать так как закон корявий .По суте вопрос даже не в деньгах ,а в принципе ПОЧЕМУ МЫ ДОЛЖНЫ ПЛАТИТЬ ДЕНЬГИ, ЗА ЧТО ??????В пример в некоторых Европейских странах дают беспроцентный кредит на установку ГБО так как переживают за экологию,а мы платим за воздух по суте.Теперь по поводу регистрации ГБО я уже писал если авто зарегистрировано на нас то в 400 гн. мы вложимся,а если по доверенности то 500 грн. новая доверка+200 грн. доплатить за страховку чтоб переделали+ 200 грн. на номера (если старого образца)+400 грн. за регистрацию ГБО+ безин и нервы (если без бегунов) ИТОГО 1300грн(если без бегунов). Вопрос за что ? По поводу баллона если вам на заправке задули 42 л. газа в 42 литровый баллон, знайте вас обманули .Вот эти 1.5 являются воздушной подушкой и полезный бьем баллона 40 литров два литра это воздушная подушка.В документах на баллон должно быть указано Изменено 28 января, 2015 пользователем Leonzp Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 28 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 28 января, 2015 ГБО не является переоборудованием авто, это дооборудование у нас корявый закон по этому поводу .Особисто я не згідний. Дообладнання - це встановвлення бортового компа, кондиціонера, акустичних систем і іншого дрібноття.Переобладнання - це зміна заводської конструкції основних вузлів та агрегатів. Заводська конструкція передбачає в Вас живлення двигуна газом? Для прикладу, встановлення ЗДТ - переобладнання? заміна силового агрегату - переобладнання? Так, це все переобладнання. Так чому Ви вважаєте що зміна одного з фундаментальних показників авто це не переобладнання? Я точно не пам'ятаю в якій країні, але точно десь є таке, що заміна "баранки" вважається переобладнанням, а тут ГБО!На каком основании будут забирать авто на штраф площадкунезаконное переоборудование авто ? Это нужно доказать в судебном порядке что любой даишник не сможет зделать так как закон корявий .В цих питаннях я не сильний. Але мені здається, що якщо один раз Ви засвітетесь з офіційним штрафом про переобладнання авто і після оплати не зареєструєте це переобладнання, то, можливо, через деякий час і з'явиться якась постанова... я хз, повторюсь, в цих питаннях не сильний. По суте вопрос даже не в деньгах ,а в принципе ПОЧЕМУ МЫ ДОЛЖНЫ ПЛАТИТЬ ДЕНЬГИ, ЗА ЧТО ??????Ну як мінімум за новий бланк ТП.Теперь по поводу регистрации ГБО я уже писал если авто зарегистрировано на нас то в 400 гн. мы вложимся,а если по доверенности то 500 грн. новая доверка+200 грн. доплатить за страховку чтоб переделали+ 200 грн. на номера (если старого образца)+400 грн. за регистрацию ГБО+ безин и нервы (если без бегунов) ИТОГО 1300грн(если без бегунов). Вопрос за что ?нова калькуляція:ГБО - 7000Узаконення - 1300Загалом 8300Узаконення - 15,7 % загальної вартості. Це при Вашій цифрі. Хоча я не знаю ситуації щодо номерів старого зразку. А що, при переобладнанні обов'язково міняти номери? Номери міняють коли авто змінює власника, вірно? Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Leonzp 0 Опубликовано 28 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 28 января, 2015 (изменено) Особисто я не згідний. Дообладнання - це встановвлення бортового компа, кондиціонера, акустичних систем і іншого дрібноття.Переобладнання - це зміна заводської конструкції основних вузлів та агрегатів. Заводська конструкція передбачає в Вас живлення двигуна газом? Для прикладу, встановлення ЗДТ - переобладнання? заміна силового агрегату - переобладнання? Так, це все переобладнання. Так чому Ви вважаєте що зміна одного з фундаментальних показників авто це не переобладнання? Я точно не пам'ятаю в якій країні, але точно десь є таке, що заміна "баранки" вважається переобладнанням, а тут ГБО!В цих питаннях я не сильний. Але мені здається, що якщо один раз Ви засвітетесь з офіційним штрафом про переобладнання авто і після оплати не зареєструєте це переобладнання, то, можливо, через деякий час і з'явиться якась постанова... я хз, повторюсь, в цих питаннях не сильний. Ну як мінімум за новий бланк ТП.нова калькуляція:ГБО - 7000Узаконення - 1300Загалом 8300Узаконення - 15,7 % загальної вартості. Це при Вашій цифрі. Хоча я не знаю ситуації щодо номерів старого зразку. А що, при переобладнанні обов'язково міняти номери? Номери міняють коли авто змінює власника, вірно?Я писал, при номерах старого образца таких как 555-55 НА и старее.Когда меняется хозяин авто номера можно и не менять при условии что они нового образца и соответствуют региону в котором регистрируются. Стаття 32. Основні вимоги щодо переобладнання транспортних засобів Переобладнання транспортних засобів, тобто зміна типу або марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинно відповідати правилам, нормативам і стандартам України.Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси та її розподілу по осях, розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії. ( Частина друга статті 32 в редакції Закону N 234/94-ВР від 10.11.94 )При переобладнанні п'яти і більше транспортних засобів повинні виконуватися вимоги статті 30 цього Закону.Переобладнання, що призвело до зміни облікових даних механічного транспортного засобу, повинно бути відображено у його реєстраційних документах.ВОТ Я И ГОВОРЮ КОРЯВЫЙ ЕСТЬ ЛАЗЕЙКИ И МОЖНО ДОКАЗАТЬ ОБРАТНОЕ НО ДЕЛО КАЖДОГО Лично я катался с начала 2014 и до средины 2014 не регистрируя после чего продал авто.Сейчас лучше зарегистрировать так как на блок постах мозг выносят все кому не лень. Изменено 28 января, 2015 пользователем Leonzp Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти