Горит ламопчка зарядки аккамулятора


Рекомендуемые сообщения

А масса хорошая у самого блока трн?

Вроде да, но завтра попробую прям на акум накрутить, провода хватает. Меня терзают такие сомнения, вчера когда просто проверял и блок висел на болте головы зарядка до 15 доходила.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 104
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Вроде да, но завтра попробую прям на акум накрутить, провода хватает. Меня терзают такие сомнения, вчера когда просто проверял и блок висел на болте головы зарядка до 15 доходила.

Ну видимо был аккум сильно разряжен,уменя такое бывает,когда полностью севший.но не на долго,потом сразу до 14.7-14.5 опускается держится
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я в курсе, ты недавно шкивы поменял. А на старых шкивах выло?

Сьогодні зняв генератор з ВАЗ 2107, начепив на нього шків 2110, поставив на свою машину, все підключив, завів. З під капота стало чути знайомий звук, тільки трішки глухіший, схожий на звук, коли їхати на задній передачі, але все одно звук є. Думаю мабуть шківи і широкий ремінь видає таке.

Зняв гену, поставив на нього рідний шків, також поставив рідний шків колінвала, поставив генератор назад на машину, завів... звук залишився. Зняв сімьоочний генератор, на свій генератор поставив рідний шків, поставив його на машину, завів... виття осталось, тільки якесь дзвінкіше. Хотів вже залишити сімьорочний собі, він наче тихіше виє, але там підшипники ще з заводу, тобто з 2000 року і мають люфт. І зломаний один болтик, який тримає реле напруги. Потім вирішив поставити сімьорочну обмотку собі на свій генератор. Свій розібрав без проблем. Почав розбирати з ВАЗ 2107 і стикнувся з проблемою - генератор не можна було розполовини, тобто малий підшипник не вилазить з кришки. І так, і сяк не йде. Згадав як товариш зажигатель розбирав за допомогою молотка. Але нічого в мене не вийшло.

Світла в гаражі не має, все робилось при фонарику, і з часом він почав розряджатись, а сімьорочний гена не розполовинюється. Короче зібрав свій назад на рідних шківах, поставив реле зарядки ВТН з проводком і вже при світлі телефона позбирав ключі. Завтра якось буду розполовинювати того сімьрочного.

Є пару питань?

1. Як розібрати той генератор? Що робити, щоб малий підшипник виліз з кришки? Чи заміною обмотки я нічого не доб'юсь?

2. Я помітив що мій крутиться трішки тугіше, ніж сімьрочний. Чи може це бути із за нових підшипників, плюс я в них напхав літолу, бо там змазки було зовсім мало?

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

І так, довго я куклупався з двома генераторами: і обмотки міняв, і діодні мости, і ротори, і все по окремості і взборі. Аж доки не залишив все своє, а ротор взяв з генератора ВАЗ 2107. І... завивання пропало :yahoo: :yahoo: , ну не те що зовсім пропало, але його майже не чути без споживачів і трішки стає чути коли вмикнути наприклад бл.світло. Провіряв у родича на ВАЗ 2108 то так само.

Виходить проблемою виття у мому генераторі був ротор (якор). Я думаю що те завивання може пропало б повністю, якби ротор був новий, але маю, що маю.

Чого накрився мій рото не знаю, адже я його міняв у 2008 році, там навіть маркування дати є.

Дивно але у всіх книжках пишуть, якщо чути виття, то проблема криється у обмотці. В моєму випадку став ротор.

Так як цей ротор стояв не генераторі і реле напруги було прикручене одним болтиком :wacko: , то одне контакте кільце стерлось трохи більше ніж друге.

Чи можна проточити (шліфанути ті кольца)? Якщо можна то як це правильно зробити? Бо я залишив своє реле напруги, а покамисть воно притреться до кілець, то пройде багато часу.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

І так, довго я куклупався з двома генераторами: і обмотки міняв, і діодні мости, і ротори, і все по окремості і взборі. Аж доки не залишив все своє, а ротор взяв з генератора ВАЗ 2107. І... завивання пропало :yahoo: :yahoo: , ну не те що зовсім пропало, але його майже не чути без споживачів і трішки стає чути коли вмикнути наприклад бл.світло. Провіряв у родича на ВАЗ 2108 то так само.

Виходить проблемою виття у мому генераторі був ротор (якор). Я думаю що те завивання може пропало б повністю, якби ротор був новий, але маю, що маю.

Чого накрився мій рото не знаю, адже я його міняв у 2008 році, там навіть маркування дати є.

Дивно але у всіх книжках пишуть, якщо чути виття, то проблема криється у обмотці. В моєму випадку став ротор.

Так як цей ротор стояв не генераторі і реле напруги було прикручене одним болтиком :wacko: , то одне контакте кільце стерлось трохи більше ніж друге.

Чи можна проточити (шліфанути ті кольца)? Якщо можна то як це правильно зробити? Бо я залишив своє реле напруги, а покамисть воно притреться до кілець, то пройде багато часу.

Можно проточить якорь, выточить новые кольца и напрессовать. Делали так не единожды. Если токарь с руками, то проблем не будет.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Можно проточить якорь, выточить новые кольца и напрессовать. Делали так не единожды. Если токарь с руками, то проблем не будет.

Токаря з рівними руками важко знайти, мене цікавить чи не можна мілкою наждачкою, чи ще чимось просто зпланірувати нерівність. Ось накидав малюнок, то треба зрівняти оті виступи, що показані стрілками.

ИзображениеИзображение

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Токаря з рівними руками важко знайти, мене цікавить чи не можна мілкою наждачкою, чи ще чимось просто зпланірувати нерівність. Ось накидав малюнок, то треба зрівняти оті виступи, що показані стрілками.

ИзображениеИзображение

Можно попробовать спланировать, только без фанатизма, там меди не сильно толстый слой.

А можно купить новые кольца и поменять. По крайней мере на 80 амперные гены такие кольца продаются.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Можно попробовать спланировать, только без фанатизма, там меди не сильно толстый слой.

А можно купить новые кольца и поменять. По крайней мере на 80 амперные гены такие кольца продаются.

Во-во, на 80А продаються, а на 55 А, я навіть в Інтернеті не знайшов.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Токаря з рівними руками важко знайти, мене цікавить чи не можна мілкою наждачкою, чи ще чимось просто зпланірувати нерівність. Ось накидав малюнок, то треба зрівняти оті виступи, що показані стрілками.

ИзображениеИзображение

Если выработка не большая то можно спланировать, но наждачкой вряд-ли получится нормально. Лучше всего на токарный станок в центра и проточить. Потом полирнуть и аллилуя))))
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 1 месяц спустя...

Попався мені ось такий

ИзображениеИзображение

генератор на 73А від ВАЗ 2107 інжекторної.

Чи є смисл ставити на свою ВАЗ 2108? Тобто чи при установці даного генератора пропаде просадка оборотів і напруги на ХХ?

По величині і габаритах точно такий як мій на 55А, звідки тав взяли 73А?

Чи взаємозаємні ротори (якоря) 55А і 73А?

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти