Outlaw 0 Опубликовано 16 декабря, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 декабря, 2014 Авто 21099. Панель низка старого образца. Горит лампочка зарядки аккамулятора, на холостіх оборотах очень ярко горит, на средних тускло но все равно горит, тухнет только на высоких оборотах и то недоконца. Подскажите в чем проблема?поменяй генератор и все будет нормально Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ihorkip 0 Опубликовано 27 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 января, 2015 (изменено) Тускло горить лампа. Акумулятор новий, перевірив струм - 20мА, заряд з генератора - 14,2В, при включених фарах, магнітоф., салон, дальні - 14,2В. Що цікаво, ще вчора при заведеному двигуні відєднав плюсову клему лампа гаснить, сьогодні вже ні. Чорний ящик ще старого зразка, можливо з ним проблема. (Ваз 21093 1999р. карбюратор). Изменено 27 января, 2015 пользователем ihorkip Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Spencerua 21 Опубликовано 29 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 29 января, 2015 Тускло горить лампа. Акумулятор новий, перевірив струм - 20мА, заряд з генератора - 14,2В, при включених фарах, магнітоф., салон, дальні - 14,2В. Що цікаво, ще вчора при заведеному двигуні відєднав плюсову клему лампа гаснить, сьогодні вже ні. Чорний ящик ще старого зразка, можливо з ним проблема.(Ваз 21093 1999р. карбюратор).Снимаешь клеммы с гнератора,и зачищаешь хорошенько.и потом хорошенько прикручиваешь.Я такое у себя лечил таким образом Drive2 2108 "Mary" Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 1 февраля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 февраля, 2015 (изменено) В мене авто ВАЗ 21083. Генератор 55А Обоороти на ХХ 850-900.Сьогодні замінив рідні шківи і ремінь на шків колінвала, шків генератора і ремінь від ВАЗ 2110. По ідеї оберти генератора на ХХ стали більшими. Але просадку оборотів на ХХ всеодно чути навіть на слух (по машині йде вібрація) і видно по тахометрі.Скажіть чого падють оберти, якщо вмикнути наприклад бл.світло + пічку на ІІІ положення? Діодний мост замінив влітку. Ось показник1) Показник на ХХ без споживачів2) показник на ХХ з включеними бл.світлом і пічкою на ІІІ положенні3) показник на ХХ із бл.світлом + пічка + обігрів заднього скла + туманкиВ родича теж ВАЗ 2108 але просадку оборотів при ввімкнених споживачах можна побачити тільки по цифровому тахометрі, на слух не чути. Також в мене є робоча ВАЗ 2107 карб, при вмиканні світла + пічки просадку оборотів не чути, буває навіть індикатор на панелі жевріє, але обороти в нормі.В чому причина? Изменено 1 февраля, 2015 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
poseydon 1 Опубликовано 1 февраля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 февраля, 2015 (изменено) Тускло горить лампа. Акумулятор новий, перевірив струм - 20мА, заряд з генератора - 14,2В, при включених фарах, магнітоф., салон, дальні - 14,2В. Що цікаво, ще вчора при заведеному двигуні відєднав плюсову клему лампа гаснить, сьогодні вже ні. Чорний ящик ще старого зразка, можливо з ним проблема.(Ваз 21093 1999р. карбюратор).При заведенном двигателе снимать клемы не желательно. Изменено 1 февраля, 2015 пользователем poseydon Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Volf 177 Опубликовано 1 февраля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 февраля, 2015 В мене авто ВАЗ 21083. Генератор 55А Обоороти на ХХ 850-900.Сьогодні замінив рідні шківи і ремінь на шків колінвала, шків генератора і ремінь від ВАЗ 2110. По ідеї оберти генератора на ХХ стали більшими. Але просадку оборотів на ХХ всеодно чути навіть на слух (по машині йде вібрація) і видно по тахометрі.Скажіть чого падють оберти, якщо вмикнути наприклад бл.світло + пічку на ІІІ положення? Діодний мост замінив влітку. Ось показник1) Показник на ХХ без споживачів2) показник на ХХ з включеними бл.світлом і пічкою на ІІІ положенні3) показник на ХХ із бл.світлом + пічка + обігрів заднього скла + туманкиВ родича теж ВАЗ 2108 але просадку оборотів при ввімкнених споживачах можна побачити тільки по цифровому тахометрі, на слух не чути. Також в мене є робоча ВАЗ 2107 карб, при вмиканні світла + пічки просадку оборотів не чути, буває навіть індикатор на панелі жевріє, але обороти в нормі.В чому причина?Книжка пише після 15хв.роботи двигуна з включеними фарами на середніх оборотах напруга повинна бути в пределах 13.6-14.6 вольт. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 2 февраля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 февраля, 2015 Книжка пише після 15хв.роботи двигуна з включеними фарами на середніх оборотах напруга повинна бути в пределах 13.6-14.6 вольт.То у мене з включеними фарами після 15 хв роботи на ХХ показує 14,1 - 14,0. Наче зарядка нормальна. А чого ж обороти двигуна падають що їх чути навіть без тахометра на слух. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Volf 177 Опубликовано 2 февраля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 февраля, 2015 То у мене з включеними фарами після 15 хв роботи на ХХ показує 14,1 - 14,0. Наче зарядка нормальна. А чого ж обороти двигуна падають що їх чути навіть без тахометра на слух.У мене тоже падають,але я не обращаю вніманія. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 2 февраля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 февраля, 2015 (изменено) У мене тоже падають,але я не обращаю вніманія.Так в родича на ВАЗ 2108 чогось обороти не падають.Сьогодні вранці, коли катався, на робочій ВАЗ 2107 підключив цифровий вольтметр і на ХХ побачив отаке Якщо газанути, буває стає в норму 14,2 вольта і лампочка при включених фарах жевріє на приборах. Изменено 2 февраля, 2015 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Vito_08 2 Опубликовано 2 февраля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 февраля, 2015 Цитата з сайту дає відповідь на просадку обертів Генераторы— при вращение ветка его рабочие стороны пересекают магнитные селевые линии полюсов, поэтому в них индуктируется ЭДС. Если к ветку подсоединить проводники и нагрузку (потребитель лампочка) то в цепи пойдет электрический ток. Этот ток будет направлен также как и ЭДС. Этот ток образует собственное магнитное поле и при этом он образует силы, действующие на проводники по направлению определяемой правилами левой руки. Эти силы создают электромагнитный вращающий момент, и он направлен в сторону противоположную вращению проводников, поэтому он является тормозным моментом. Для того чтобы предотвратить остановку якоря требуется приладить внешний вращающий момент противоположный тормозному моменту и больший по величине. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти