Горит ламопчка зарядки аккамулятора


Рекомендуемые сообщения

Вчора замінив діодний мост на той, що з одним проводом.

Все зібрав, завів, прогрів до вмикання карлсона.

Цей діодний мост працює краще, принаймні якщо вмикнути карлсон, дальнє світло, пічку на ІІІ положення, туманки, обігрів заднього скла, то лампочка на ХХ на приборах вже не жевріє, як це було на попередньому. Напругу заміряв електронним вольтметром і тестером, чогось між ними є різниця :pardon:

Без споживачів на ХХ показує 14,3-14,4 вольт

Також заміряв тестером напругу на ХХ прямо на генераторі (де болтик) показало 14,42В, а заміряв на клемах АКБ то показує 14,36В. Це нормально що така різниця в проводі, який йде від "+" АКБ до генератора?

До речі на новому діодному мосту просадка обертів на ХХ не пропала. Якщо без споживачів показує 960 об/хв, то із вище перерахованими споживачами показує 730 об/хв. :sad:

1. Мерял на клеммах АКБ и тестером и вольтметром?

2. Просадка будет всегда, просто у тебя она великовата - 230 оборотов.

3. Разница небольшая. Попробуй кинуть ещё один провод сечением не меньше 2.5 мм от генератора к АКБ.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 104
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

1. Мерял на клеммах АКБ и тестером и вольтметром?

2. Просадка будет всегда, просто у тебя она великовата - 230 оборотов.

3. Разница небольшая. Попробуй кинуть ещё один провод сечением не меньше 2.5 мм от генератора к АКБ.

1. Так, заміряв на клемах АКБ обома приборами одночасно.

2. В чому може бути проблема такої великої просадки?

3. Коли кину провід, то тоді ще раз провірити різницю між показниками на генераторі і АКБ? Чи за допомогою заміни провода має пропасти просадка на оборотах?

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

1. Так, заміряв на клемах АКБ обома приборами одночасно.

2. В чому може бути проблема такої великої просадки?

3. Коли кину провід, то тоді ще раз провірити різницю між показниками на генераторі і АКБ? Чи за допомогою заміни провода має пропасти просадка на оборотах?

2. Может быть в проводе от гены до АКБ.

3. Возможно и пропадёт. Попробовать стоит, там делов на 10 минут с перекуром.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

2. Может быть в проводе от гены до АКБ.

3. Возможно и пропадёт. Попробовать стоит, там делов на 10 минут с перекуром.

Я влітку коли варив низ телевізора, то замінив провід який йде від АКБ до гени. Їх там є 4 штуки:

- два грубі червоних проводи скручені в одну клему

- один провід грубий червоний спарений з іншим тонким (йде через фішку)

- один тонкий на кінці з фішкою (вставляється в генератор)

Так от я замінив той, що один провід грубий червоний спарений з іншим тонким (йде через фішку) , інші були в нормі.

Вчора коли ставив генератор, то було темно, прийшлось під капотом вмикнути світло, і помітив одне явище:

що до генератора провода які накручуються на шпильку на кінці мають круглі клеми, якщо вони разом, то електрика по машині присутня, якщо їх роз'єднати, то електрика по машині пропадає. Це нормально?

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Так, один йде з АКБ до генератора, другий з генератора в ЧЯ.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Так, один йде з АКБ до генератора, другий з генератора в ЧЯ.

Я так поняв, що в ЧЯ йдуть ті два червоних грубих спарених провода, бо я вчора з ЧЯ виняв фішку (в салоні), здається під номером 8 (там якраз були якісь червоні грубі провода), то не стало запалення, світла і т.д. Постискав кожну клемку, щоб краще сиділа на місці, але просадка по оборотах не пропала.

Треба буде попробувати справді кинути ще один провід, що йде від генератора до АКБ.

До речі, в кого скільки проводів йде до генератора?

В мене виходить їх аж 5 штук:

- 2 грубих спарених в одну клему

- потім 2 провода (один грубий, інший тонший)

- і 1 тонкий, той що йде на клему 61 генератора

А в схемах електрики, які понаходив в Інтернеті там їх всього 4

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

На генераторе южный мост вроде или что то типа этого мог полететь...У меня недавно такое было,заменил и всё ок.Недорогие автозапчасти нашел в группе в контакте,написал заявку и все

Читайте уважніше. Діодних мости замінено вже 2 штуки.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

На генераторе южный мост вроде или что то типа этого мог полететь...У меня недавно такое было,заменил и всё ок.Недорогие автозапчасти нашел в группе в контакте,написал заявку и все


Изменено пользователем toxa777
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Сьогодні придбав реле зарядки із проводком.

ИзображениеИзображение

На ХХ без споживачів показує 14,5В, із бл. світлом, пічкою, туманками, обігрівом скла, напруга на ХХ падає до 13,8В, якщо підняти обороти то напруга з цими ж споживачами стає 14,5В.

Хіба нормально це для АКБ, якщо напруга на всіх діапазонах 14,5В, чи не буде перезаряду? Звідки воно бере ті 14,5 В?

І навіть при установці реле із проводком обороти на ХХ всеодно просаджуються :pardon: .

А що за дивний звук може бути в генераторі. Коли знімаю клемку (білий провідок), яка в ставляється в реле регулятор, звук пропадає. Звук схожий на підвивання і коли на ХХ вмикнути бл.світло, то звук підвивання є і чути як оберти двигуна просаджуються, а коли виняти ту клемку, то підвивання пропадає і оберти стабілізуються.

Що за звук?

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Сьогодні придбав реле зарядки із проводком.

ИзображениеИзображение

На ХХ без споживачів показує 14,5В, із бл. світлом, пічкою, туманками, обігрівом скла, напруга на ХХ падає до 13,8В, якщо підняти обороти то напруга з цими ж споживачами стає 14,5В.

Хіба нормально це для АКБ, якщо напруга на всіх діапазонах 14,5В, чи не буде перезаряду? Звідки воно бере ті 14,5 В?

І навіть при установці реле із проводком обороти на ХХ всеодно просаджуються :pardon: .

А що за дивний звук може бути в генераторі. Коли знімаю клемку (білий провідок), яка в ставляється в реле регулятор, звук пропадає. Звук схожий на підвивання і коли на ХХ вмикнути бл.світло, то звук підвивання є і чути як оберти двигуна просаджуються, а коли виняти ту клемку, то підвивання пропадає і оберти стабілізуються.

Що за звук?

Я думаю что Вы слишком много уделяете внимания данной проблеме, даже очень. Всё что Вы описали - абсолютно нормально.

14.5 В - это нормальное напряжение для КАЛЬЦИЕВЫХ аккумуляторов. Если у Вас другой - летом могут быть проблемы.

Я Вам в другой теме писал, что обороты холостого ход просаживаются не от падения напряжения, а от появления нагрузки на генераторе. Побороть это явление на карбюраторной машине НЕВОЗМОЖНО. Чтобы понять это, попробуйте покрутить снятый генератор вручную с замкнутым на массу силовым выводом. Провернуть его будет довольно трудно. Чем больше нагрузка - тем сильней он сопротивляется вращению. Это называется правило Ленца.

Касательно звука - возможно это шумят обмотки в генераторе, хотя я не уверен.

Изменено пользователем Pedro De Pacas

Увидел ксенонщика со штатной оптикой - врубай дальний!

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти