Горит ламопчка зарядки аккамулятора


Рекомендуемые сообщения

А когда заводишь где стрелка и лампочка сразу гаснет?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 104
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Я на своём 80 амперном генераторе страдал от просадки напряжения. Поменял штук пять реле, ни одно не работало как положено. Потом поставил для пробы реле винницкого завода (ВТН) с доп возбуждением и чудо свершилось! Хоть без нагрузки, хоть со всеми потребителями - на АКБ напряжение 14.3-14.4В.

Реле таке?

ИзображениеИзображение

Хоча заміна реле не вилічить проблему з просадкою напруги і оборотів.

А когда заводишь где стрелка и лампочка сразу гаснет?

Це питання мені?

Якщо мені, то при заводці (коли сатртер крутиться) напруга падає до 11Вольт і лампочка тухне зразу, буває жевріє якщо повмикати багато споживачів, але тільки на ХХ.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Реле таке?

ИзображениеИзображение

Хоча заміна реле не вилічить проблему з просадкою напруги і оборотів.

Принцип такой, только маркировка другая.

У меня тоже идёт просадка оборотов на ХХ при включении мощных потребителей (например обогрев заднего стекла).

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Принцип такой, только маркировка другая.

У меня тоже идёт просадка оборотов на ХХ при включении мощных потребителей (например обогрев заднего стекла).

Ну маркіровка понятно, що інша, ала на вид таке?

А в мене при обігріві наче не сильно йде просадка, більше на світлі ближньому або дальноьму.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Есть еще такое что генератор не возбуждается на малых оборотах из-за отпайки дополнительных резисторов в монтажном блоке.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Есть еще такое что генератор не возбуждается на малых оборотах из-за отпайки дополнительных резисторов в монтажном блоке.

В мене в запасі є ось такий діодний міст, він стояв у мене раніше. Але якось були проблеми із недозарядкою АКБ і я його змінив, думав, що проблема в ньому, але проблема була в іншому.

Так от, я його сьгодні прозвонив зігдно інструкції , то всі діоди цілі. Тільки в тому що у мене стоїть зараз йде два проводи, а в цьому йде один, а замість другого просто припаєна клема, на яку надівається провід з фішкою номер 61.

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Він добре працював у мене, але не пам'ятаю іи була просадка оборотів на ХХ при ввімкнених споживачах. Думаю зняти генератор, добре прозвонити статор і ротор, і поотім поставити цей діодний міст, і побачити що він покаже.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я вот тоже такой как доковыряюсь до чего так все надо сделать.Стоит вон корыто во дворе не крашено не варено то я спать немогу спокойно,поскорей бы весна,дел не впроворот.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я вот тоже такой как доковыряюсь до чего так все надо сделать.Стоит вон корыто во дворе не крашено не варено то я спать немогу спокойно,поскорей бы весна,дел не впроворот.

Так це ж нормально. Бо є такі кадри, як купили машину, то їздять до скону на ній пока вже із салону землю видно буде або навпаки.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ну маркіровка понятно, що інша, ала на вид таке?

А в мене при обігріві наче не сильно йде просадка, більше на світлі ближньому або дальноьму.

Да, на вид такое же.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вчора замінив діодний мост на той, що з одним проводом.

Все зібрав, завів, прогрів до вмикання карлсона.

Цей діодний мост працює краще, принаймні якщо вмикнути карлсон, дальнє світло, пічку на ІІІ положення, туманки, обігрів заднього скла, то лампочка на ХХ на приборах вже не жевріє, як це було на попередньому. Напругу заміряв електронним вольтметром і тестером, чогось між ними є різниця :pardon:

Ось до заводки

ИзображениеИзображение

А це на ХХ з ввімкнеим бл.світлом

ИзображениеИзображение

Без споживачів на ХХ показує 14,3-14,4 вольт

Також заміряв тестером напругу на ХХ прямо на генераторі (де болтик) показало 14,42В, а заміряв на клемах АКБ то показує 14,36В. Це нормально що така різниця в проводі, який йде від "+" АКБ до генератора?

До речі на новому діодному мосту просадка обертів на ХХ не пропала. Якщо без споживачів показує 960 об/хв, то із вище перерахованими споживачами показує 730 об/хв. :sad:

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти