Tolyan 1 493 Опубликовано 18 декабря, 2006 Жалоба Поделиться Опубликовано 18 декабря, 2006 Дата основна/ резервна Назва змагання Місто (траса) Організатор 28...29.04 (21...22.04) Ралі „Стара Фортеця” Кам’янець-Подільський Подільський АК 19...20.05 (26...27.05) Ралі ”Чумацький Шлях” Херсон АК „Херсон” 23...24.06 (16...17.06) Ралі ”Трембіта” Івано-Франківськ Прикарпатський АК 28...29.07 (21...22.07) Ралі ”Галіція” Львів Галицький АК 24...25.08 (18...19.0 Ралі „Буковина” Чернівці Чернівецький ОАК 15...16.09 ( - ) Ралі ”Ялта” Ялта Червоненко рейсинг 20...21.10 (13...14.10) Ралі "Донбас" Донецьк уточнюється Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Влад 0 Опубликовано 18 декабря, 2006 Жалоба Поделиться Опубликовано 18 декабря, 2006 каменец первая гочелло конец апрэля-свихнуться скока ждать Cars like a source of inspiration Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
lepa73 8 Опубликовано 18 декабря, 2006 Жалоба Поделиться Опубликовано 18 декабря, 2006 Ура! Из 7-ми на 4-х точно побываю (позырю типа) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ValerKat 407 Опубликовано 18 декабря, 2006 Жалоба Поделиться Опубликовано 18 декабря, 2006 Тю, календарь как календарь. Уже давно было известно. Маленького, кто хочешь обидит. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
lepa73 8 Опубликовано 18 декабря, 2006 Жалоба Поделиться Опубликовано 18 декабря, 2006 Ну , кому было кому нет. Терь можна и лето расплонировать, хотя обстоятельства всегда вмешиваются Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
sirSerik 0 Опубликовано 3 января, 2007 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 января, 2007 (изменено) А вот что мне прислали:<a href="http://www.rallycity.com.ua/forum/viewtopic.php?t=797" target="_blank">http://www.rallycity.com.ua/forum/viewtopic.php?t=797</a>Зміни до регламенту ралі Загальний регламент 1.4 Одночасно з Чемпіонатом проводиться "Кубок Автомобільної Федерації України з ралі" для автомобілів А 1600, N 1600, "Україна 1400" а також "Кубок Автомобільної Федерації України з супер-ралі" у групах N4, A3, У2. група У2 - автомобілі ВАЗ 2108 та його модіфікації підготовленні згідно омологації А-5345, автомобілі групи N 1600 що мають омологацію або термін омологації яких вичерпався, а також автомобілі що відповідають вимогам групи "Україна-1400" Лише у 2006 році в групі У2 допускаються автомобілі групи N 1600 що мають російську омологацію. група У2 - автомобілі ВАЗ 2108 та його модіфікації підготовленні згідно омологації А-5345, автомобілі групи N 1600 що мають омологацію або термін омологації яких вичерпався, а також автомобілі що відповідають вимогам групи "Україна-1400". 6.4 Будь яка спеціальна ділянка повинна бути відкрита для ознайомлення не менше ніж дві години. Ознайомлення з трасою змагань не повинно плануватися більше ніж 12 годин на добу. 6.4 Будь яка спеціальна ділянка повинна бути відкрита для ознайомлення не менше ніж дві години. Ознайомлення з трасою змагань не повинно плануватися більше ніж 12 годин на добу. Розклад ознайомлення повинен передбачити можливість ознайомлення з трасою протягом одного дня. 6.5 Ознайомлення з трасою змагань до офіційного початку ознайомлення забороняється під загрозою відмови у старті. 6.5 Ознайомлення з трасою змагань до офіційного початку ознайомлення забороняється під загрозою відмови у старті. Учасники змагань не мають права з'являтися на трасі спеціальних ділянок за 5 днів до офіційного початку ознайомлення. 6.8 Кожне ралі в Чемпіонаті повинне складатися з двох етапів у різні дні. 6.9 Парк сервісу не повинен змінювати місце розташування протягом дня. Тривалість сервісу після етапу ралі - 45 хв., після секції - 20 хв., після закритого парку - 10 хв. 7.2. Загальна довжина спеціальних ділянок повинна бути не менше 120 км та не більше 150 км. 7.2. Загальна довжина спеціальних ділянок повинна бути не менше 120 км та не більше 150 км. В кожному етапі повинно бути не менше 50 км спеціальних ділянок. 8.1. Після кожного змагання, включеного у залік Чемпіонату встановлюється наступна класифікація: - класифікація екіпажів у абсолютному заліку та у кожній групі (при умові, що у групі допущено 5 і більше автомобілів); - класифікація командного результату серед команд; - Додаткова, "паралельна", класифікація в залік "Кубку України" для автомобілів А1600 (при наявності 5 автомобілів), для автомобілів N1600 (при наявності 5 автомобілів), для автомобілів "Україна 1400" ( не залежно від кількості допущених автомобілів). 8.1. Після кожного змагання, включеного у залік Чемпіонату встановлюється наступна класифікація: - класифікація екіпажів у абсолютному заліку та у кожній групі (при умові, що у групі допущено 5 і більше автомобілів); - класифікація командного результату серед команд; - Додаткова, "паралельна", класифікація в залік "Кубку Автомобільної Федерації України" для автомобілів А1600 (при наявності 5 автомобілів), для автомобілів N1600 (при наявності 5 автомобілів), для автомобілів "Україна 1400" (не залежно від кількості допущених автомобілів). 8.7. Першість на кожному змаганні серед команд визначається по найбільшій кількості очок, набраних 2 і менше кращими екіпажами. При цьому очки екіпажу у командному заліку визначаються як сума очок, нарахованих за місце в абсолютному заліку згідно таблиці: Місце: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Очки: 20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 та очок, нарахованих за місце в групі згідно таблиці: Місце: 1 2 3 4 5 6 7 8 Очки: 10 8 6 5 4 3 2 1 8.7. Першість на кожному змаганні серед команд визначається по найбільшій кількості очок, набраних 2 і менше кращими екіпажами. При цьому очки екіпажу у командному заліку визначаються як сума очок, нарахованих за місце в абсолютному заліку згідно таблиці: Місце: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Очки: 10 9,5 9 8.5 8 7,5 7 6,5 6 5,5 5 4,5 4 3,5 3 2,5 2 1.5 1 0,5 та очок, нарахованих за місце в групі згідно таблиці: Місце: 1 2 3 4 5 6 7 8 Очки: 10 8 6 5 4 3 2 1 8.10. Результати в "Кубку Автомобільної Федерації України з ралі" визначаються аналогічно Чемпіонату. 8.11. Результати в "Кубку Автомобільної Федерації України з супер-ралі" визначаються аналогічно Чемпіонату з врахуванням таких умов: - автомобілі що не закінчили будь-яку спеціальну ділянку можуть знову брати участь у змаганні з наступного етапу ралі після проведення відповідної технічної перевірки; - екіпаж який не отримав результату на будь-якій спеціальній ділянці пеналізується часовим штрафом у розмірі: "кращий час показаний на даній спеціальній ділянці у даній групі автомобілів збільшений на 50%"; 10.2. Час, місце і процедура прибуття для нагородження учасників змагання встановлюється у Індивідуальному регламенті та Програмі змагання. 10.2. Час, місце і процедура прибуття для нагородження учасників змагання встановлюється у Індивідуальному регламенті та Програмі змагання. Нагородження переможців змагання повинно проводитися згідно Програми змагань за попередніми результатами, що не враховують результати заключного технічного огляду. При умові невідповідності остаточних результатів попереднім, учасники змагань, які неправомірно отримали нагороди та дипломи, повинні повернути їх організатору. Зміни до стандартного регламенту. - наявність страховки для водія щонайменше на 5000 грн. - дозволяється реклама на автомобілях для ознайомлення. - стартові номери зразка чемпіонату світу з ралі. - за виявлені відхилення від технічних вимог до автомобіля, які безпосередньо впливають на спортивний результат (габаритні розміри та маса автомобіля або його елементів, тип гуми, аеродинамічні якості, переробки двигуна, бортового комп'ютера, трансмісії, підвіски, гальм та інше) - результат у змаганні анулюється. - за виявлені відхилення від технічних вимог до автомобіля, які безпосередньо не впливають на спортивний результат (відсутність, переробка чи усунення декоративних елементів, панелей, органів керування, інформаційних здавачів та показуючих приладів та інше що не привело до покращення аеродинаміки та істотне (більше 2 кг.) зниження маси автомобіля) - грошовий штраф у розмірі 500 грн. за кожне відхилення._________________Rally City www.rallycity.com.ua Изменено 3 января, 2007 пользователем sirSerik С уважением, Сергей. 8 (097) 279-75-77 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
sirSerik 0 Опубликовано 3 января, 2007 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 января, 2007 Что-то я не понял, может мне кто-то обьяснит зачем нужны были такие изменения? С уважением, Сергей. 8 (097) 279-75-77 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти