karlson 8 Опубликовано 19 сентября, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 сентября, 2015 та оно то да,но когда его ставят абы светило побольше-а потом жалуются что болты или в гайки в лобовуху прилетаютЯ имел в виду НОРМАЛЬНЫЙ свет)) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Серый Волк 0 Опубликовано 6 октября, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 октября, 2015 Себе ставил был на 2108 Osram Night Braker, думаю это самые оптимальные галогенки. И ходят хорошо) Автомобиль это средство передвижения, а бензин это роскошь )) БОРТОВОЙ ЖУРНАЛ 2108 https://www.drive2.ru/r/lada/660689/ Lanos https://www.drive2.ru/r/daewoo/659530 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рост 2 Опубликовано 9 октября, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 9 октября, 2015 та оно то да,но когда его ставят абы светило побольше-а потом жалуются что болты или в гайки в лобовуху прилетаютЄ така категорія людей, ставлять ксенон в галогенові фари, або 100-ватні ралійні лампи, які сліплять, при чому дорогу краще не факт, що освітлюють.Я тому і підняв цю тему, бо озвучені філіпси за всіма параметрами відповідають стоковим вимогам, не сліплять, а дорогу освітлюють краще.В звязку з першим жовтня, доробив, нарешті, денне світло. Набором реле вмикаються послідовно спіралі дальнього світла. Тобто, на кожну лампу припадає по 6В, чи по 7 при заведеному двигуні, відповідно світять вони десь в треть накала. Як раз те, що треба. На фото нижче верхня картинка - денне світло, нижня - ближнє, ну, щоб не виникало запитань щодо осліплення зустрічних.Себе ставил был на 2108 Osram Night Braker, думаю это самые оптимальные галогенки. И ходят хорошо)На них я в свій час теж дивився. Але оскільки у них вся колба покрита голубою фарбою, щоб створити ефект білого світла, відповідно світловий потік у них дещо менший, ніж у філіпсів, а біліший відтінок гірше освітлює мокрий асфальт.Ну і вони все-таки трохи сліплять зустрічних. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mikeng 27 Опубликовано 9 октября, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 октября, 2015 ДРЛ то добре, тільки для чого релюхи, в сус темі чоловік ДХО блоки робить а мені ще й ф-ію Corner light прикрутив Осрами я б не сказав що сліплять зустрічних, ближне там не таке і сильне, а от дальне - реально прожектори, але ним я не сліплю. Привик вже до них - 3-й к-кт певно, живуть в районі 1 року, хз скільки зараз вже коштують, думаю +/- то саме що і філіпси Як на мене такі лампочки оптимальні, будь то філіпчи чи осрами - світла вистачає за очі, в тч і зі стоковими цілком нормуль, якщо чисті фари і добре налаштовані. Диски и шины с Польши под заказ Garage sale!!! +38(067)1687302 mikeburian@gmail.com Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рост 2 Опубликовано 9 октября, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 9 октября, 2015 Ну, блок ДХВ треба купувати, а реле у мене були. Крім того автомобільні реле річ дуже надійна. Ті, що в чорному ящику на ввімкнення світла стоять у мене ще заводські, 27 років. І я взагалі приверженець ідеології, що краще один хороший цв'ях, ніж десять мікросхем. Стосовно найтбрейкерів, вони десь на третину, здається, дешевші за філіпси. Дальнє - воно в місті взагалі не потрібне майже, а на трасі на ньому максимум 10-15% часу їдеш, решта на ближньому, через зустрічних. Тому хороше ближнє значно важливіше за дальнє. Взагалі, проблеми б не було, якби не уже згадувані мною вище сліпуни з бидлоксеноном і невідрегульованими фарами. А таких на трасі половина. І от коли воно тобі сліпить в очі, з простими лампочками нічого не видно перед собою. Тут було або ставати таким самим биком і ставити ксенон, або ставити хороші лампи. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Evo15 7 Опубликовано 9 октября, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 октября, 2015 Ну, блок ДХВ треба купувати, а реле у мене були. Крім того автомобільні реле річ дуже надійна. Ті, що в чорному ящику на ввімкнення світла стоять у мене ще заводські, 27 років. І я взагалі приверженець ідеології, що краще один хороший цв'ях, ніж десять мікросхем.Стосовно найтбрейкерів, вони десь на третину, здається, дешевші за філіпси. Дальнє - воно в місті взагалі не потрібне майже, а на трасі на ньому максимум 10-15% часу їдеш, решта на ближньому, через зустрічних. Тому хороше ближнє значно важливіше за дальнє.Взагалі, проблеми б не було, якби не уже згадувані мною вище сліпуни з бидлоксеноном і невідрегульованими фарами. А таких на трасі половина. І от коли воно тобі сліпить в очі, з простими лампочками нічого не видно перед собою. Тут було або ставати таким самим биком і ставити ксенон, або ставити хороші лампи.Найтбрейкеры хорошие лампы,сам на таких ездил. Потом плюнул и поставил билинзы и все вопросы отпали) Мой бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рост 2 Опубликовано 10 октября, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 10 октября, 2015 Найтбрейкеры хорошие лампы,сам на таких ездил. Потом плюнул и поставил билинзы и все вопросы отпали)Лінзи мають одну властивість - у них дуже чітка світло-тіньова межа. В принципі, це у більшості сучасних фар. І, з одного боку, завдяки цьому ще менше сліпиш зустрічних (при правильно відрегульованих фарах), а з другого, перед тобою гарно освітлені 20 метрів, а далі повна чорнота. У штатних фар зубила нема такої ріжучої око межі, при тому, що вони не сліплять зустрічних. Але, власне, за рахунок менш чіткої межі, їдучи на ближньому, не маєш перед собою цієї чорної стіни. І безпека, виходить, вища.З цієї причини я і не поміняв на лінзи, хоча була колись така думка. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Nikolja 71 Опубликовано 10 октября, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 10 октября, 2015 (изменено) Лінзи мають одну властивість - у них дуже чітка світло-тіньова межа. В принципі, це у більшості сучасних фар. І, з одного боку, завдяки цьому ще менше сліпиш зустрічних (при правильно відрегульованих фарах), а з другого, перед тобою гарно освітлені 20 метрів, а далі повна чорнота. У штатних фар зубила нема такої ріжучої око межі, при тому, що вони не сліплять зустрічних. Але, власне, за рахунок менш чіткої межі, їдучи на ближньому, не маєш перед собою цієї чорної стіни. І безпека, виходить, вища.З цієї причини я і не поміняв на лінзи, хоча була колись така думка.Мораль: ездить только днем... Сама вища безпека. Идиотов столько ездит, что чего бы ты не поставил, а если зрение не первой свежести глаза устают от неправельного встречного света очень сильно. Изменено 10 октября, 2015 пользователем Nikolja Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рост 2 Опубликовано 11 октября, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 11 октября, 2015 Мораль: ездить только днем... Сама вища безпека. Идиотов столько ездит, что чего бы ты не поставил, а если зрение не первой свежести глаза устают от неправельного встречного света очень сильно.По можливості так. Але що робити взимку, коли зовсім темно уже в шостій вечора? Тому зовсім від поїздок в темряву не відмовишся. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Dimant 2 Опубликовано 11 октября, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 октября, 2015 Галоген вполнакала снижает ресурс ламп, Из интернета: "Для галогеновых ламп свечение вполнакала ресурс значительно СНИЖАЕТ. Суть галогена в лампе - он реагирует с парами вольфрама, а при контакте с раскалённой нитью снова распадается. Где нить тоньше всего - там она горячее, там и осаждается вольфрам. При работе вполнакала он не осаждается и самовосстановление нити не работает.",,,Хотя чувак на драйве 1000 часов под кроватью от импульсника 5.7 вольт светил лампу - не сгорела. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти