Є хто з сервісних центрів по пилососах?


Рекомендуемые сообщения

Всім привіт!

Історія така. Є пилосос LG V-C3G42ND

Двигун там 1.4 кВт

Пилососили ним збірники відходів відпрацьованого тонеру (тонер лазерних принтерів).

Тонер дуже дрібний і не все фільтрувалось і залишалось в мішку - час від часу робили йому ревізію з пропилосошуванням нутрощів іншим пилососом.

Однак одного разу почувся запашок горілого і в пилососа пропала тяга та через декілька секунд він фактично заглох... Виключений був в той же момент, а може й трішки раніше.

Розбор показав, що щітки заліпли в щіткотримачах і не дожимались до ротора. Видно із-за статичного заряду на щітки наліпав тонер і із-за температури там же присихав - тому і закисли.

Все було акуратно розібрано та прочищено... На щітках пошкоджену поверхню зняв напильником, круглим напильником постарався відновити форму. Контакти ротора зачистив. Скільки міг - стільки притер щітки до ротора.

Зібрав все назад.

Двигун працює, тяга є. Але в місці контакту щіток іскрить і з'являється запах горілих щіток (не плавленої обмотки (цей запах знаю, було що трансформатор не правильно намотав), а щіток). На контактах ротора знову потемніння. На щітках з'явилась наче "корозія". Розмір шітки площа контакту - 6,4 х 9,9 мм, довжина в поточному стані - одна 21,6 мм, друга 23,7 мм

Питання такі

1. біда в щітках? де їх купити, скільки коштують?

2. як перевірити ротор на КЗ в домашніх умовах

Изображение

Изображение

Изображение

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Посмотри на этом сайте http://magnetron.com.ua/

Себе покупал на пылесос запчасти.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Посмотри на этом сайте http://magnetron.com.ua/

Себе покупал на пылесос запчасти.

Вдячний за "наводку". Вже декілька подібних сайтів переглянув. Діло в тому, що всі вони продають двигуни в сборі, ще ніразу не бачив щоб можна було купити окремо щітку....
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вдячний за "наводку". Вже декілька подібних сайтів переглянув. Діло в тому, що всі вони продають двигуни в сборі, ще ніразу не бачив щоб можна було купити окремо щітку....

Щётки просто подбери по размеру. Если что, их можно обточить до нужного размера.

Если бы было КЗ в роторе, двигатель бы не работал, а при включении выбивало автоматы.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вдячний за "наводку". Вже декілька подібних сайтів переглянув. Діло в тому, що всі вони продають двигуни в сборі, ще ніразу не бачив щоб можна було купити окремо щітку....

[/qu

там и щетки продаються

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

там и щетки продаються

О, точно... нарив в "різному"... вчора видно із-за пізнього часу не все передивився, дякую!!!!!! Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

В загальному, з інет магазів на щітки для двигуна намальовується цінник в 100+ грн

Тепер питання резонності їх купівлі...

Мене все бентежить ота дивна "корозія" контактів щитки... чи не одначає вона що одна із обмоток коротить?

Повторюсь, щітки зачищав начисто до рівної чистої щітки...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 3 недели спустя...

В загальному, з інет магазів на щітки для двигуна намальовується цінник в 100+ грн

Тепер питання резонності їх купівлі...

Мене все бентежить ота дивна "корозія" контактів щитки... чи не одначає вона що одна із обмоток коротить?

Повторюсь, щітки зачищав начисто до рівної чистої щітки...

необхідно перевірити опір між ламелями якоря по кругу,опір в ідеалі повинен бути однаковим,а взагалі якщо нема кругової дуги то можна особливо не перейматись.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я повторно зачистив щітки начисто, але вже не відформовував їх (тобто вони були чисто паралелепіпедами). Після 10 сек роботи з нормальним іскрінням вийняв щітки. Вони стали відформованими і з тою ж "корозією"... Проконсультувавшись ще з одним чоловіком, дійшли висновку, що в роторі є короткозамкнуті витки... Дешевше замінити двигун в зборі + взяти вже потужніший двигун, а не такий же 1,4 кВт...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

В случае зависания щеток скорее всего между ламелями коллектора образовался нагар. Сажа, графитная пыль проводят ток. Это возможная причина замыкания. Проще всего продорожить коллектор. подобрать металлический предмет по ширине изолятора между коллекторными пластинами и прошкрябать изоляторы. Иэолятор, как правило, светлый. Поэтому когда хорош будет видно. После этого взять самую мелкозернистую наждачку и почистить коллектор, чтобы убрать нагар и заусенцы от продорожки. Потом еще раз аккуратно процарапать иголочкой изоляторы или продуть. Дать моторчику поработать немного без нагрузки. Сначала будет искрение до образования политуры. А потом должно быть :good: Удачи!

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти