Зусилля Запресовки Сайлентплоків


Рекомендуемые сообщения

Привіт!

Потрібно на форд мондео (мк1) випресувати та запресувати сайлент в ричагах. Є думка зварити прес на основі гідродомкрата. Питання таке, якого мінімального тонажу має бути домкрат? Щось ніде не можу знайти інфу...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

:o_bozhe:  Нема такого поняття навіть . Все залежить від конструкції та розміру сайлентблока . Та ступіня його окислення . 

Наприклад сайленти пер. ричагів - Авео , Октавія тур, и т.д. потрібне зусилля не більше ніж 4т. . А задній сайлент Фольц. Т 5 близько 10т. Сайлент переднього  заднього кривого ричага Мазда 6 , Пассат Б 5 потребує иноді 15т. 

Заявляю це як власник пресса 20т. з манометром.  І взагалі коли на Авео на ричагу треба міняти шарову і обидва сайленти - то дешевше купити ричаг в зборі.

Я беру за зняття та установку ричага  100грн. перепресовку одого сайлента 40грн ( це в середньому така ціна  )  

Подумай про це та добряче порахуй перед тим як щось купувати та варити . Моя тобі порада.

 

 

Изменено пользователем derzkij09
  • Upvote 3
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Дуже дякую за інформацію! Якраз подібну статистику хотів десь побачити/почитати...

  • Upvote 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти