Заміна Рульових Тяг+Накінечників 2108 На 2110(2112)


Рекомендуемые сообщения

Привіт!

Відносно недавно поставив собі рульові тяги від 2110. Розвальщикам їх простіше регулювати.

Трохи покатався, і замітив, що при повному вивороті керма вправо є лівий звук. а якщо при цьому щей з бровки "злажити" можна почути навіть стук.

При огляді, замітив що на корпусі рульового накінечника є потертості зі сторони стійки.

По фото тяг в зборі з накінечниками видно що накінечники 2110 мають більш угловату форму. І, походу, якраз тим кутом накінечник "впирається" в стійку при вивороті керма.

Хто собі робив таку заміну, підскажіть, як виходили з ситуації?

фото порівняння тяг взборі

IMAG1654.jpg.08fc8ea287e3adbc81d923244c027fb2.jpg

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Невже ніхто не стикався з таким нюансом? 

В мене стійки з патронами. Вчора погуглив чи можна поставити корпуса стійок від десятки, нажаль під заміну тільки все стійку в зборі бо вони чи коротші чи що... :(

Доречі, "контакт" є тільки при крайньому вивороті вправо (тобто правий накінечник і права стійка), зліва такого не спостерігається... (сходження зроблене норм, кількість обертів керма вправо і вліво однакова).

Ось тут виділив зону де "зашліфовано".

IMAG1654.jpg.08fc8ea287e3adbc81d923244.jpg

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Лично мне развальщик не советовал ставить такие тяги с наконечниками так как сгоны разбиваются быстрей (это те внутряшки которые регулируют).

Поэтому лучше сток, а развальщик берет деньги за развал, поэтому пусть работает и не выделывается.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти