З чого починати доводку 2108?


Рекомендуемые сообщения

Привіт усім!

Дісталась, так би мовити, мені у спадщину "вісімка".

1988 р.н.

1300 куб. см

4 ст. КПП

112 000 км проїхала (в основному їздила по вихідним в село та назад їз швидкістю до 90 км/ч, їздив мій батько :)))

тобто стан у неї нормальний.

Виїхавши на трасу Київ-Обухів, вирішив перевірити її максималку, результат за показаннями спідометра =150 км/год (їхав один не завантажений)

Динаміку перевірити ще не довелось (мається на увазі заміряти час секундоміром), але на натискання педалі газу машинка відкликається і наче доволі жваво. Але якщо посадити в неї трьох пасажирів, то їздити вже не дуже цікаво, особливо по трасах їз швидкістю понад 90 км/год.

От і замислився я над тим щоб збілшити потужність свого двигуна.

1. Переше що спадає на думку - збільшити об*єм двигуна до 1500 куб. см

Із книжки про ремонт автомобілів ВАЗ 2108-21099 я довідався, що різниця між двигуном 1300 та 1500 є діаметр поршня який слкадає 76 та 82 мм відповідно, а хід поршня однаковий 71 мм в обох.

Але можливо є ще якісь відмінності між цими двигунами?

Отже питання у мене таке:

чи можна збільшити потужність мого двигуна тільки розточивши блок циліндрів до 82 мм та замінивши поршні відповідного діаметру?

2. Також мені радять поставити розподільний вал від "десятки"...

Хочеться почути враження людини яка цю операцію випробувала на собі і що це дасть у вигляді кінських сил.

Також буду вдячний за будь які поради з приводу збільшення потужності мого двигуна іншими способами.

3. Який би не був стан у моєї машинки, але їй вже 16 років..

Можливо через старіння потрібно міняти пружини, амортизатори сайлентблоки і т.і.???

Дякую сім хто відповість.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вообще то нормальная доводка начинается с подвески и тормозов.......

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вообще то нормальная доводка начинается с подвески и тормозов.......

Підвіска та гальма на данний момент мене влаштовують, а потужність двигуна -ні!

Мета моя не є створення автомобіля для стрітрейсінгу (можливо поки що ;)). Хочеться просто нормальної потужності двигуна.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

НЕужто никто не может помочь человеку????

Можно валик поменять на Тольятинский 10,26...

Может Вам больше и не надо будет.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Привіт усім!

Дісталась, так би мовити, мені у спадщину "вісімка".

1988 р.н.

1300 куб. см

4 ст. КПП

112 000 км проїхала (в основному їздила по вихідним в село та назад їз швидкістю до 90 км/ч, їздив мій батько :)))

тобто стан у неї нормальний.

Виїхавши на трасу Київ-Обухів, вирішив перевірити її максималку, результат за показаннями спідометра =150 км/год (їхав один не завантажений)

Динаміку перевірити ще не довелось (мається на увазі заміряти час секундоміром), але на натискання педалі газу машинка відкликається і наче доволі жваво. Але якщо посадити в неї трьох пасажирів, то їздити вже не дуже цікаво, особливо по трасах їз швидкістю понад 90 км/год.

От і замислився я над тим щоб збілшити потужність свого двигуна.

1. Переше що спадає на думку - збільшити об*єм двигуна до 1500 куб. см

Із книжки про ремонт автомобілів ВАЗ 2108-21099 я довідався, що різниця між двигуном 1300 та 1500 є діаметр поршня який слкадає 76 та 82 мм відповідно, а хід поршня однаковий 71 мм в обох.

Але можливо є ще якісь відмінності між цими двигунами?

Отже питання у мене таке:

чи можна збільшити потужність мого двигуна тільки розточивши блок циліндрів до 82 мм та замінивши поршні відповідного діаметру?

2. Також мені радять поставити розподільний вал від "десятки"...

Хочеться почути враження людини яка цю операцію випробувала на собі і що це дасть у вигляді кінських сил.

Також буду вдячний за будь які поради з приводу збільшення потужності мого двигуна іншими способами.

3. Який би не був стан у моєї машинки, але їй вже 16 років..

Можливо через старіння потрібно міняти пружини, амортизатори сайлентблоки і т.і.???

Дякую сім хто відповість.

сначала над сделать коробочку 5 ступеньку как по мне...это не дорого но дает эфект...поставить гл. пару 4,13... сделать нормальный карб...десяточный вал можно ставить..но я разницы совсем на нем не почуствовал...

ты хочеш бюджетный тюнинг делать? или как могем более детатьно поговорить...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

У МЕНЯ ТОЖЕ ВОСЬМЕРКА 1.3 Я ПОСТАВИЛ НА 79 ПОРШНЯ С ПЯТЕРКИ ЧТО БЫ КЛАПАНА НЕ ГНУЛО И ОБ*ЕМ УВЕЛИЧИТЬ ВРОДИБЫ НЕ ЧЕ НОРМАЛЬНО РЕЗВЕЕ СТАЛА. НА СЧЕТ ДЕСЯТОЧНОГО РАЗПРЕДВАЛА Я ТОЖЕ СЛИШАЛ ЗНАКОМЫЙ МОЙ ГОВОРИТ ЧТО ЕГО ДЕВЯТКА ЛУТШЕ СТАЛА БЕЖАТЬ НО У НЕГО 1.5 ГОЛОВА А НА НАШУ ГОВОРЯТ НАДА СТАВИТЬ РАЗРЕЗНУЮ ШЕСТЕРНЮ ЧТО БЫ ПОЧУСТВЫВАТЬ ЕФЕКТ И ОН БУДЕТ РАБОТАТЬ ТОЛЬКО ПОСЛЕ 4 ТИС. ОБОРОТОВ. НУ И КОНЕШНО ХОДОВОЙ С ТОРМОЗАМИ НАДА ТОЖЕ ЗАНЯТСЯ ПОСТАВЬ ДЛЯ НАЧАЛА ХОТЬ ДЕСЯТОВСКИЙ СТАБИЛИЗАТОР И НОРМАЛЬНЫЕ ПРУЖИНЫ С СТОЙКАМИ ( ПРУЖИНЫ РЕБЯТА ЕСТЬ 111 СТАВЯТ НО Я НЕ СТАВИЛ ТО НЕЗНАЮ ЕТО ТЕБЕ ТОЛЯН РОЗКАЖЕТ) ЧТО ЗНАЛ НАПИСАЛ НОЖЕТ ЧЕ ЕЩЕ ЗАБЫЛ СПОМНЮ ДАМ ЗНАТЬ

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я тож с такого начинал. :D Поставил поршни с выемками, вал 10, сдвижную шестерню. У карбюраторщика всю душу измотал :D Коробку сдела 5-ти, ГП оставил - 3.9. стабилизатор с десятки, тормоза - только колодки Ferodo "Премьер".

Реально стала ехать живее. Крутит до 6.5 тис оборотов.(больше может но страшно :) ) На трасе при полной загрузке крейсерская скорость 130-140. Легко тягаюсь со стандартными 1500 как на трасе так и на разгоне B)

Блок на 1500 не менял, так как он больше боится перегревов. На своем 1300 уже раз 5 закипал.(проклятый черный ящик :angry: - заменил на евро)и без последствий .

А дальше считай по деньгам :D

a1_a2_20_9_1995_2_1a.gif
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
сначала над сделать коробочку 5 ступеньку как по мне...это не дорого но дает эфект...поставить гл. пару 4,13... сделать нормальный карб...десяточный вал можно ставить..но я разницы совсем на нем не почуствовал...

ты хочеш бюджетный тюнинг делать? или как могем более детатьно поговорить...

Ну "тюнінг" це мабуть круто сказано, а от слово "бюджетний" мені подобається :)

Я розумію, що вклавши мінімум отримати максимум дуже складно, але треба ж із чогось починати.

Можна детальніше про коробку?

Бо в книжці я прочитав що 5-ти ст. коробка відрізняється від 4-ьох ст. тільки наявністю 5-ої передачі, а передаточні числа начебто ті самі :blink: ?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Поставил  поршни с  выемками, вал 10,  сдвижную шестерню.  стабилизатор с десятки 

проклятый  черный  ящик :angry: - заменил на евро

Можна про ці речі більш детально? :blink:
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

2 Deranged

Если интересует детально - прыгни в АСЮ или по мылу.

a1_a2_20_9_1995_2_1a.gif
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти