Рекомендуемые сообщения

на передней ступице есть буртик на который надевается диск и он должен соответствовать ЦО диска, у меня он был немного больше, вот это "больше" я и "решил" болгаркой)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 244
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Вот сижу я тут знач, нашел свой бортовик и как то понимаю что давненько (очень дофига давненько) ничего не писал, о чем мне уже как то напомнил многоуважаемый emigrant-l Но особо то и не было что

Через несколько дней Я понял что апетит у мафинки недетский - самое время было занятся карбуратором, свечами и двигателем. Карбюратор сначала почистили слегка, то же проделали и со свечами, поменяли р

Христос воскрес! Радий читати твій БЖ! Диски - бімба!!!! виглядають на баааааагато краще аніж те, що ти писав - типу " ну я просто купив собі нові диски" ))))))) скромняга ти однако !!! ))))

Изображения в теме

Вигляд гарний :yes4:

Може маєш фотку в такому ракурсі на 13 дисках щоб було видно різницю?

Як змінилась динаміка, на комфорт не вплинув менший профіль? В тебе підвіска стокова чи занижав?

Не усложняйте простое!

Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства.

Лучшее — враг хорошего...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

підвіска абсолютний сток, фото на сток 13-х штамповках ввечері закину

відчуття - руль важче крутити, загальмувати юзом тре дууууже вже потиснути на гальма

керується як по рейках, крениться що аж страшно, але в знос не йде

Та і толком часу попробувати можливості ен було коли

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

підвіска абсолютний сток, фото на сток 13-х штамповках ввечері закину

відчуття - руль важче крутити, загальмувати юзом тре дууууже вже потиснути на гальма

керується як по рейках, крениться що аж страшно, але в знос не йде

Та і толком часу попробувати можливості ен було коли

в мене також підвіска повний сток, і кренится просто ..опа :unsure:

В нашому випадку, думаю що тільки стаб від 10 і допоможе

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

в мене також підвіска повний сток, і кренится просто ..опа :unsure:

В нашому випадку, думаю що тільки стаб від 10 і допоможе

Не думаю, що він дуже змінить картину. В мене стоїть, особливої різниці не помітив, може я не з тими швидкостями входжу в повороти... Є така думка, що товстіші стаби це добре на асфальті, по бездоріжжю від них тільки -. Изменено пользователем AXID

Не усложняйте простое!

Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства.

Лучшее — враг хорошего...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

зараз зріє питання заміни передніх стійок і думаю опорних за компанію, от думаю що поставити

робочі версії:

1) сток сааз - вже є, 60тис вижили вроді

2) вкладиші, тільки блін які - масло, газ/масло, більштайн, боге, кайаба????, хз

3) перепакувати то що є зараз - якось недовіряю тому

стиль їзди більше комфорт і економія на газу, іноді поганяти під настрій + перельоти на далекі дистанції - літом хочу в Європу як варіант

п.с. стаб від 10-ки чи Пріори думаю є сенс ставити вже після перетряхання пер підвіски, і то не факт

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

зараз зріє питання заміни передніх стійок і думаю опорних за компанію, от думаю що поставити

робочі версії:

1) сток сааз - вже є, 60тис вижили вроді

2) вкладиші, тільки блін які - масло, газ/масло, більштайн, боге, кайаба????, хз

3) перепакувати то що є зараз - якось недовіряю тому

стиль їзди більше комфорт і економія на газу, іноді поганяти під настрій + перельоти на далекі дистанції - літом хочу в Європу як варіант

п.с. стаб від 10-ки чи Пріори думаю є сенс ставити вже після перетряхання пер підвіски, і то не факт

з цимм питаннями я не один форум перечитав і зупинився на такому варіанті:

1.Опори СЄВІ САФАРІ 2110

2.Вставки в ідеалі БОЖЕ,але якщо буде сутужно з грошима тоді ХОЛА виключно масло.

3.Мав перепаковку не сподобались і продав :pardon:

+ хочу ще пружини поміняти на ППРЗ комфорт , тимпаче що знайомий пропонує нові за 200 грн. :good:

Не думаю, що він дуже змінить картину. В мене стоїть, особливої різниці не помітив, може я не з тими швидкостями входжу в повороти... Є така думка, що товстіші стаби це добре на асфальті, по бездоріжжю від них тільки -.

спасибі відговорив :rolleyes: ,краще ці гроші на більш благі діла спрямую :thank_you:

Изменено пользователем Любомир
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

о, тоді розповідай якщо тема прохавана:

1) чому від 2110, а не від 2108. В чому їх прикол пере іншим СС і тд стоком?

2) Боге масло?

3) так і думав

п.с. про стаб не планую наразі

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

о, тоді розповідай якщо тема прохавана:

1) чому від 2110, а не від 2108. В чому їх прикол пере іншим СС і тд стоком?

2) Боге масло?

3) так і думав

п.с. про стаб не планую наразі

1.СЄВІ Сафарі для 2108 піднімає машину,чого нікому не потрібно :rolleyes: ,а от від 2110 все залишається як є,

тільки по-перше - в них конструкція інша і більш надійна ніж у стандартних,відповідно і навантаження розподіляється по іншому.

І що саме приємне руль буде крутитись по легше :rolleyes:

2.Тому що їздив на задніх перепаковках не сподобалось, а от коли перейшов на БОЖЕ масло стало набагато приємніше.

Уже півроку катаюсь,одним словом :good:

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

То БОЖЕ у тебе і перід і зад, чи тільки зад?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти