Рекомендуемые сообщения

Поможіть! Проблема з двигуном!

Привіт)

Утримувати ваз -- це як бавитися спорядженою гранатою.. завжди не чеку!))))

Помітив, що авто після певного часу стоянки (як правило, більше доби) хоче завестися лише на щепленні і необхідно підгазовувати певний час... Власне зараз прочитав тему затруднёный запуск, вже й сам думаю що форсунки... Спершу подумали з батьком в чому може бути біда.. прийшли в голову наступні варіанти: подача палива або запалювання.... Все мало обійтися малою кровю))) Змінив бензофільтр.. Це цікаво було, так як заміна проводилася без ями, на пеньках)) Сказати про стан фільтра неможу нічого, треба провести його "розтин".... Далі загорівся бажанням провірити свічки... Купив головку ключа, так як зазделегідь куплений Т подібний ключ і не думав мені допомогти у цьому, щуп для зазору і вазелін... Викрутив... Всі свічки мають зазор 1мм (як і книжка пише) але мають сухий чорний нагар... Його зчистив шліфшкуркою... На облямівці ізолятора трошки видно червоний нагар... Закрутивши, змастив контактну клему вазеліном (ну і де, крім 2108, можна підхопити таку ідею))... Про те, чи зник цей баг не можу сказати... Мало запусків було.. Але з тих що були: такого вже не помічав.. Правда раз теплий двигун відмовлявся слухатися стартера, а з другої спроби завівся з півоберту! Але сам розумію, що це не вирішення... Cessanta causa cessat effectus - з усуненням причини усувається дія... А причина так і невідома...

Потім почав логічно міркувати над цим питанням... Якщо є чорний нагар, значить суміш не згорає повністю, Свічка "б'є" не тоді коли потрібно... І що я хочу запитати: кут випередження запалювання, у такому випадку, завеликий чи замалий? Якщо замалий, то можна спробувати заправляти 92, і таким чином перехитрити електроніку? Я думаю, що скоріш за все, кут навпаки, завеликий, і бензин не встигає догоряти. Просто сумніви зародилися після екскурсії до братського мотору 1118 (ваз 21099-4)... Брат їздить на 92... Свічки ЕЄ (якось так) і кут запалювання 0,6 (!)... Але свічки без чорного... лише червоний нагар на ізоляторах.... двигун вже намотав 22 тис... Відповідно в мене стоять з заводу BRISK з зазором в 1 мм.... Думаю, ще завтра треба глянути по бортовиках і порявняти кути запалювання, але двигуни ж різні...

І які з цього всього можуть бути міркування? Думаю треба прочистити форсунки (хоча.. на 15 тис не вкрай вже й хочеться, пальонки, наче б то, ніколи не заливав... Укрнафта 95... Але тепер литиму ОККО 95 чи 92.. тут вже й не знаю... (про те, як я дійшов такого окрема історія про цікавий дрім Тернопіль-Житомир через трасу Київ - Чоп.. Мене розпирала гордість, що євро 2012 не лише скандали, але й якісні дороги!!! Мені таке і не снилося... Хоча багато обїздів (вклинився в трасу біля Дубно), але 100 км рівної дороги перед Житомиром виснажили... лише права нога тримає 90 км/год і розхід 5л/100км :pardon: ..

Власне їхав сильно завантажений, колеса вже ховалися трішки в арку, підкачав зад до 2,5 і поїхали... Тяги було недостатньо.. думали що маса.. але й порожняком (4 чоловіки, але без вантажу, топити треба було до 3000, а після заправки WOC 95 до 2500... Але цій заправці я не довіряю.. В хмельницькому все сподобалося, але в тернополі віддаю перевагу іншій жовто-зеленій... А їз мінусів: на швидкості більше 100 км б'э руль... і посилюється з збільшенням швидкості... думаю балансування прояснить ситуацію... І на 99 в далеку дорогу краще іхати вдох... Автобаном -- не сперечаюся, але по маршруту Тернопіль-Хмельницький-Житомир (так верталися назад... бажали скоротити, але краще їхати автобаном :rolleyes: ) -- це виснажливо... Я немав жодного бажання допилювати останні 90 км... за 250 моя спина надокучала, а враховуючи те, що спав я в машині, ще і змученість/сонливість...

Ось такий ключ - помічник:

post-7738-1282500410.jpg

Далі можна і таким, але ним ніяк не міг відкрутити...

post-7738-1282500477.jpg

Почистив, звіряю зазор...

post-7738-1282500655.jpg

Пане міністр палива, паливо є? - Нє, палева ноль! :ph34r:

post-7738-1282501079.jpg

А так недавно повертався з села... Водійська кнопка не підіймала, а їхати з закритими вікнами, щоб всі думали що в нас кондиціонер було не в понт))) :pardon: Ціна питання: 20грн...

post-7738-1282501270.jpg

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 23
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

хорошее авто!ничего лишнего!состояние как новая!

%7Boption%7Dhttp://line4auto.ru/vaz/m711.gif[/

IMG]

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

хорошее авто!ничего лишнего!состояние как новая!

Дякую! Авто не експлуатується під забій, тому гріх його запустити)

Ап. Які поради будуть зі свічками?... Певно темку запущу в ремонті...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 1 месяц спустя...

колір гарний, та і взагалі не заколхожена :good:

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти