Aquagen 65 Опубликовано 6 октября, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 октября, 2009 фото сделано через минут 10 после того как он убралсяможет быть он потом и лежал в кювете, я не виделhttp://project-t3.kiev.ua/displayimage-88-109.htmlhttp://project-t3.kiev.ua/displayimage-22-23.htmlмашина с дверямиЭто фотошоп Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
БОРОДА 9 Опубликовано 6 октября, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 октября, 2009 Пришло мне на ящик, думаю не лишним будет прочесть и Вам парни Володарям ліцензії Автомобільної Федерації України Шановні колеги, Останнім часом пожвавилось обговорення інформації про участь володарів ліцензій ФАУ у автомобільних заходах, що мають характер змагання, але які проводяться без дозволу ФАУ, та за результатами яких КАС ФАУ приймає рішення про накладання пеналізації на учасників таких заходів. В зв’язку з цим виникла необхідність роз’яснити позицію КАС ФАУ по цьому питанню. Не виникає сумнівів, що автомобільний спорт є небезпечним, при недотриманні вимог безпеки. Небезпечним для учасників, глядачів, та навіть для зовсім сторонніх людей. Нажаль нам час від часу доводиться стикатись з сумними наслідками нехтування жорсткими правилами безпеки. Правила автомобільного спорту, в тому числі вимоги безпеки, формулювались протягом більше 100 років і нажаль нерідко вони писались здоров’ям і навіть життям спортсменів, суддів, глядачів. Кажемо вам це не для того, аби когось залякати, а для того, щоби у вас не було зайвих ілюзій. Коли життя попереду, автомобіль швидкісний, коли немає «зайвих» обмежень та «жорсткого» контролю – все здається легким і досяжним. Нажаль все не зовсім так. На Автомобільну Федерацію України, як на національну спортивну федерацію та члена ФІА, покладено велику відповідальність, як зі сторони держави, так зі сторони міжнародного автоспортивного співтовариства – не допускати проведення на території України небезпечних змагань, які не відповідають законодавству, вимогам ФІА та розробленим на їх базі національним регламентуючим документам. Для цього за неповні 20 років діяльності ФАУ створено необхідний обсяг регламентної та методичної документації, яка базується на вимогах ФІА, законодавстві України. У автоспорті України працює достатня кількість спеціалістів всіх напрямків діяльності, кваліфікація яких підтверджена проведенням і участю у численних якісних і безпечних змаганнях, як в Україні, так і за її межами. Кожного року, незважаючи на складні економічні умови, з’являються нові спортсмени, судді, нові змагання, серії, освоюються нові траси та нові дисципліни автоспорту. Нажаль, робиться не все, що можливо. На сьогодні ми відчуваємо недостатність змагань для аматорів та початківців, але КАС ФАУ завжди йшла на зустріч слушним пропозиціям, приймала і приймає рішення на користь розвитку, при безумовному забезпеченні безпеки змагань та захисту інтересів спортсменів, дотриманні НСК ФАУ та «Правил чесної Гри». Так було з ралі-рейдами, парними гонками, серіями аматорських ралі, гонками на прискорення, це відбувається зараз з дріфтінгом та трофі-рейдами. Таким чином, коли окремі особи не можуть або не бажають виконувати вимоги ФАУ, треба розуміти, що це не ФАУ щось вимагає, а така реальність, і треба або робити як вимагають регламентуючі документи, або вчитись у досвідчених спеціалістів. Інше питання, відношення до автомобільних заходів, що проводяться без участі ФАУ. Чи є проблемою для цивілізованого автоспорту проведення таких заходів, які зовні «нагадують» автоспорт? Такі заходи є проблемою для кожного члена ФАУ! В історії ФАУ вже були випадки, коли після «проблем» на несанкціонованих ФАУ автомобільних заходах, виникали суттєві складнощі зі сторони державних органів у організаторів змагань ФАУ. І така небезпека існує постійно. Ситуація, коли ми будемо відповідати за нехлюйство інших, можлива кожного дня. В таких ситуаціях ми можемо розраховувати виключно на особистий авторитет керівництва ФАУ та самих організаторів на місцях. Підсумовуючи вищесказане вважаємо за необхідне ще раз звернути вашу увагу, що основними перевагами участі у змаганнях ФАУ є: - розповсюдження на всі аспекти змагання вимог Національного спортивного Кодексу ФАУ, в тому числі процедур захисту прав учасників при розгляді суперечливих та конфліктних ситуацій; - залучення до обслуговування змагання суддів, кваліфікація яких підтверджується ліцензією ФАУ та регламентований розподіл повноважень, контролю та відповідальності між офіційними особами змагання; - використання та чітке розповсюдження на всіх учасників змагання загальновизнаних правил та регламентів проведення змагань; - здійснення контролю за дотриманням безпеки змагання на етапі його підготовки та недопущення проведення змагання особами та організаціями, які не можуть підтвердити свою кваліфікацію навіть на етапі підготовки змагання; - можливість, за результатами змагань, отримати визнання своїх досягнень від найкращих автогонщиків України, підвищити свою кваліфікацію та отримати державні спортивні розряди та спортивні звання України; - можливість брати участь у міжнародних змаганнях за кордоном в рамках ФІА під прапором України; - наявність вимог щодо страхування відповідальності учасників змагання за шкоду третім особам; - можливість обрати собі будь-який напрямок участі у автомобільному спорті: стати гонщиком, суддею та\або організатором змагання. Враховуючи вищесказане, КАС ФАУ звертається до всіх власників ліцензій ФАУ з проханням виконувати свої зобов’язання, добровільно взяті під час отримання ліцензії ФАУ, та не брати участі у будь-яких автомобільних заходах, що мають ознаки змагання, які недозволені ФАУ, не брати участі у підготовці або організації таких заходів. Нагадуємо, що ознаками автомобільного змагання, дозволеного ФАУ є, в тому числі: - наявність вказівки у всіх документах змагання «Організовано у відповідності з Міжнародним Спортивним Кодексом ФІА та Національним Спортивним Кодексом ФАУ»; - наявність у організатора «Свідоцтва організатора змагання», виданого ФАУ, при цьому необхідно звернути увагу на відповідність: назви змагання, назви Організатора, дат проведення, місця проведення, вказаних у свідоцтві. У разі необхідності цю інформацію ви можете перевірити у Дирекції ФАУ. В свою чергу КАС ФАУ підтверджує, що буде постійно реагувати на кожний випадок порушення НСК ФАУ, який стане нам відомий, та прийматиме рішення щодо накладання на винних осіб відповідної пеналізації, аж до дискваліфікації. Маємо надію, ваші особисті зусилля сприятимуть покращенню безпеки змагань, кваліфікованому, об’єктивному спортивному суддівству та зменшенню небезпеки для учасників, глядачів та всіх присутніх під час кожного автомобільного змагання, перетворюватимуть кожне змагання у свято для всіх любителів цього найкращого з видів спорту. З найкращими побажаннями, Комісія автомобільного спорту Автомобільної Федерації України Прийнято КАС ФАУ 25 вересня 2009 року Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
BB_ 0 Опубликовано 6 октября, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 октября, 2009 борода быстрый шо пипецАндрюха, уже бАян порвалиЭто фотошоп PAINT !!!!! Rally Photo Gallerywww.project-t3.kiev.ua Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
John Ripper 5 Опубликовано 6 октября, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 октября, 2009 фото сделано через минут 10 после того как он убралсяможет быть он потом и лежал в кювете, я не виделhttp://project-t3.kiev.ua/displayimage-88-109.htmlhttp://project-t3.kiev.ua/displayimage-22-23.htmlмашина с дверямиА холодильник где? Двери с него сорвало ) Я добропорядочный гражданин, ездящий на кредитной малолитражке. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Andruxa 0 Опубликовано 6 октября, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 октября, 2009 Андрюха, уже бАян порвали как видишь иногда стоит вспомнить))))))))))) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
BB_ 0 Опубликовано 6 октября, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 октября, 2009 А холодильник где? Двери с него сорвало )ну да, я ж забылтам был с двумя распашными форточками холодильниккак видишь иногда стоит вспомнить)))))))))))не так же быстространицу флуда хотя бы переждал Rally Photo Gallerywww.project-t3.kiev.ua Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Aquagen 65 Опубликовано 6 октября, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 октября, 2009 А холодильник где? Двери с него сорвало )Дык в багажнике ВАЗа сумка-холодильник - видно даже крышку сорвало Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Владимир Некрасов 0 Опубликовано 6 октября, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 октября, 2009 Честно говоря задело меня это объяснение. И они еще не стыдятся говорить о безопасности? Да весь ЧУ - это ужос летящий на клыльях ночи. О какой безопасности мы говорим? Если ведущие пилоты отказались от участия в ЧУ, потому что безопасность там отсутствует как таковая. А фау еще имеет наглость писать, что кто то должен учиться у них. Единственный человек, у которого можно учитьтся - это Тесленко. В остальном чу - это экстремальные гонки на выживание. Что бы не быть голословным, приведу несколько примеров.1. Леша Тамразов, пролежал в кювете со сломанной рукой полтора часа, и никто его не спохватился. 2. Желудов снес в Каменце судейскую машину на финише. На него еще помнб тогда наезжали.3. Петрик снес судейскую машину во Франеке. В машине был ребенок и холодильник. Холодильник размазало по газону, сорвав двери.Список можно продолжать очень долго. И это компетентность фау? В общем противно читать их заявление. Противно, и обидно.Валера, справедливости ради отметим, что в качестве примеров ты привел соревнования 2007 и 2008 годов. Я очень надеюсь, что их еще долго будут вспоминать за неимением новых примеров. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ValerKat 407 Опубликовано 6 октября, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 октября, 2009 фото сделано через минут 10 после того как он убралсяможет быть он потом и лежал в кювете, я не виделhttp://project-t3.kiev.ua/displayimage-88-109.htmlhttp://project-t3.kiev.ua/displayimage-22-23.htmlмашина с дверямиБлин, Юра, ну не юродствую. Ты бы еще фото машины Лехи выложил с другой стороны, что бы народ испугался. И за руку он держится не просто так. И с Петриком ты тоже ситуацию знаешь.Валера, справедливости ради отметим, что в качестве примеров ты привел соревнования 2007 и 2008 годов. Я очень надеюсь, что их еще долго будут вспоминать за неимением новых примеров.Хорошо, возьмем Ялту этого года. Знакомый после проезда поехал вниз, в город. Обогнал метлу, и Бельского. Потом уперся в Соустову, и только тогда понял, что еще не все финишировали. Где тут хваленая безопасность? Зрители во время проезда ходили посреди дороги. Это я лично могу подтвердить, и отпрыгивали из под колес. И так на каждом этапе.А в общем, если пришло такое письмо, то значит удостоены вниманием. Значит перешли из разряда стритракеров, на которых плевать, в разряд чего то большего. Жаль конечно, что работать не дают, но нужно же кому то продвигать любительские ралли. А то все так и погрязнут в рд, вкв, щедро разбавленных длинными слаломами. Маленького, кто хочешь обидит. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
vd9 0 Опубликовано 6 октября, 2009 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 октября, 2009 ...погрязнут в рд, вкв, щедро разбавленных длинными слаломами.если бы то эти слаломы были длинными... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти