Дисквалификация пилотов ФАУ


Рекомендуемые сообщения

1. Зачем он ее брал? 2. Поставить фишки и покрутить баранку или проехать вне зачета. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

А можно все-таки услышать четки правила, по которым человек может понять получит он за участие в мероприятии дисквалификацию или нет?

Чес слово - очень интересно. :ph34r:

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 251
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

А можно все-таки услышать четки правила, по которым человек может понять получит он за участие в мероприятии дисквалификацию или нет?

Чес слово - очень интересно. :ph34r:

ФАУ решила внести ясность в сложившуюся ситуацию. Похоже форум таки читается :)

Володарям ліцензії Автомобільної Федерації України

Володарям ліцензіїАвтомобільної Федерації УкраїниШановні колеги,Останнім часом пожвавилось обговорення інформації про участь володарівліцензій ФАУ у автомобільних заходах, що мають характер змагання, але якіпроводяться без дозволу ФАУ, та за результатами яких КАС ФАУ приймає рішенняпро накладання пеналізації на учасників таких заходів.В зв’язку з цим виникла необхідність роз’яснити позицію КАС ФАУ по цьомупитанню.Не виникає сумнівів, що автомобільний спорт є небезпечним, принедотриманні вимог безпеки. Небезпечним для учасників, глядачів, та навіть длязовсім сторонніх людей.Нажаль нам час від часу доводиться стикатись з сумними наслідкаминехтування жорсткими правилами безпеки.Правила автомобільного спорту, в тому числі вимоги безпеки,формулювались протягом більше 100 років і нажаль нерідко вони писалисьздоров’ям і навіть життям спортсменів, суддів, глядачів.Кажемо вам це не для того, аби когось залякати, а для того, щоби у вас небуло зайвих ілюзій.Коли життя попереду, автомобіль швидкісний, коли немає «зайвих»обмежень та «жорсткого» контролю – все здається легким і досяжним.Нажаль все не зовсім так.На Автомобільну Федерацію України, як на національну спортивну федераціюта члена ФІА, покладено велику відповідальність, як зі сторони держави, так зісторони міжнародного автоспортивного співтовариства – не допускати проведенняна території України небезпечних змагань, які не відповідають законодавству,вимогам ФІА та розробленим на їх базі національним регламентуючим документам.Для цього за неповні 20 років діяльності ФАУ створено необхідний обсягрегламентної та методичної документації, яка базується на вимогах ФІА,законодавстві України. У автоспорті України працює достатня кількість спеціалістіввсіх напрямків діяльності, кваліфікація яких підтверджена проведенням і участю учисленних якісних і безпечних змаганнях, як в Україні, так і за її межами.Кожного року, незважаючи на складні економічні умови, з’являються новіспортсмени, судді, нові змагання, серії, освоюються нові траси та нові дисципліниавтоспорту.Нажаль, робиться не все, що можливо.На сьогодні ми відчуваємо недостатність змагань для аматорів та початківців,але КАС ФАУ завжди йшла на зустріч слушним пропозиціям, приймала і приймаєрішення на користь розвитку, при безумовному забезпеченні безпеки змагань тазахисту інтересів спортсменів, дотриманні НСК ФАУ та «Правил чесної Гри».Так було з ралі-рейдами, парними гонками, серіями аматорських ралі,гонками на прискорення, це відбувається зараз з дріфтінгом та трофі-рейдами.Таким чином, коли окремі особи не можуть або не бажають виконувативимоги ФАУ, треба розуміти, що це не ФАУ щось вимагає, а така реальність, ітреба або робити як вимагають регламентуючі документи, або вчитись удосвідчених спеціалістів.Інше питання, відношення до автомобільних заходів, що проводяться безучасті ФАУ.Чи є проблемою для цивілізованого автоспорту проведення таких заходів, якізовні «нагадують» автоспорт?Такі заходи є проблемою для кожного члена ФАУ!В історії ФАУ вже були випадки, коли після «проблем» на несанкціонованихФАУ автомобільних заходах, виникали суттєві складнощі зі сторони державнихорганів у організаторів змагань ФАУ.І така небезпека існує постійно. Ситуація, коли ми будемо відповідати занехлюйство інших, можлива кожного дня.В таких ситуаціях ми можемо розраховувати виключно на особистийавторитет керівництва ФАУ та самих організаторів на місцях.Підсумовуючи вищесказане вважаємо за необхідне ще раз звернути вашуувагу, що основними перевагами участі у змаганнях ФАУ є:[indent]- розповсюдження на всі аспекти змагання вимог Національного спортивногоКодексу ФАУ, в тому числі процедур захисту прав учасників при розглядісуперечливих та конфліктних ситуацій;- залучення до обслуговування змагання суддів, кваліфікація якихпідтверджується ліцензією ФАУ та регламентований розподіл повноважень,контролю та відповідальності між офіційними особами змагання;- використання та чітке розповсюдження на всіх учасників змаганнязагальновизнаних правил та регламентів проведення змагань;- здійснення контролю за дотриманням безпеки змагання на етапі йогопідготовки та недопущення проведення змагання особами та організаціями, які неможуть підтвердити свою кваліфікацію навіть на етапі підготовки змагання;- можливість, за результатами змагань, отримати визнання своїх досягненьвід найкращих автогонщиків України, підвищити свою кваліфікацію та отриматидержавні спортивні розряди та спортивні звання України;- можливість брати участь у міжнародних змаганнях за кордоном в рамкахФІА під прапором України;- наявність вимог щодо страхування відповідальності учасників змагання зашкоду третім особам;- можливість обрати собі будь-який напрямок участі у автомобільному спорті:стати гонщиком, суддею та\або організатором змагання.Враховуючи вищесказане, КАС ФАУ звертається до всіх власників ліцензійФАУ з проханням виконувати свої зобов’язання, добровільно взяті під часотримання ліцензії ФАУ, та не брати участі у будь-яких автомобільних заходах, щомають ознаки змагання, які недозволені ФАУ, не брати участі у підготовці абоорганізації таких заходів.Нагадуємо, що ознаками автомобільного змагання, дозволеного ФАУ є, в томучислі:- наявність вказівки у всіх документах змагання «Організовано у відповідностіз Міжнародним Спортивним Кодексом ФІА та Національним Спортивним КодексомФАУ»;- наявність у організатора «Свідоцтва організатора змагання», виданого ФАУ,при цьому необхідно звернути увагу на відповідність: назви змагання, назвиОрганізатора, дат проведення, місця проведення, вказаних у свідоцтві. У разінеобхідності цю інформацію ви можете перевірити у Дирекції ФАУ.[/indent]В свою чергу КАС ФАУ підтверджує, що буде постійно реагувати на кожнийвипадок порушення НСК ФАУ, який стане нам відомий, та прийматиме рішеннящодо накладання на винних осіб відповідної пеналізації, аж до дискваліфікації.Маємо надію, ваші особисті зусилля сприятимуть покращенню безпекизмагань, кваліфікованому, об’єктивному спортивному суддівству та зменшеннюнебезпеки для учасників, глядачів та всіх присутніх під час кожногоавтомобільного змагання, перетворюватимуть кожне змагання у свято для всіхлюбителів цього найкращого з видів спорту.З найкращими побажаннями,Комісія автомобільного спорту Автомобільної Федерації УкраїниПрийнято КАС ФАУ 25 вересня 2009 року
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вода.

не убедили.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А можно все-таки услышать четки правила, по которым человек может понять получит он за участие в мероприятии дисквалификацию или нет?

Чес слово - очень интересно. :ph34r:

Капец, народ, что же вы такие ленивые *негодует*!!! Все хотят развивать автоспорт а спортивный кодекс почитать влом? B)

118. Вилучення ліцензії:

Особа, що взяла участь, керувала автомобілем чи виконувала будь-які функції офіційної особи або будь-яким іншим чином брала участь у забороненому змаганні, підлягає дискваліфікації спеціальним рішенням ФАУ.

Якщо заборонене змагання проводилось або проводитиметься за межами сфери впливу ФАУ, то термін пеналізації визначається відповідно спільним рішенням двох федерацій. У разі виникнення протиріч між ними це питання відноситься на вирішення ФІА, яка приймає мотивоване рішення.

Ну и пункты 58, 59 тоже можно упомянуть.

Изменено пользователем Aquagen
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Дуже багато написали і все про безпеку. От тільки останні два роки в автоспортивних оглядах я постійно читаю - недостатня організація безпеки змагань. І це про змагання які «Організовано у відповідності з Міжнародним Спортивним Кодексом ФІА та Національним Спортивним Кодексом ФАУ».

Але менш з тим, сюди знову приплели - хто не з нами, той проти нас:

Нагадуємо, що ознаками автомобільного змагання, дозволеного ФАУ є, в тому

числі:

- ...

- наявність у організатора «Свідоцтва організатора змагання», виданого ФАУ,

Тобто, якщо змагання підготовлене у відповідності до МСК та НСК і ні у кого немає нарікань щодо безпеки як для учасників, так і глядачів - таке змагання все одно не буде дозволене ФАУ. І усіх власників ліцензій ФАУ, які братимуть участь в цьому змаганні - позбавлять ліцензій у відповідності до правил ФАУ.

Це не по спортивному якось...

Гонки это постоянный стресс, истерика, идиотизм можно назвать как угодно, но нормальным людям путь сюда закрыт, нормальные люди играют в футбол.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Честно говоря задело меня это объяснение. И они еще не стыдятся говорить о безопасности? Да весь ЧУ - это ужос летящий на клыльях ночи. О какой безопасности мы говорим? Если ведущие пилоты отказались от участия в ЧУ, потому что безопасность там отсутствует как таковая. А фау еще имеет наглость писать, что кто то должен учиться у них. Единственный человек, у которого можно учитьтся - это Тесленко. В остальном чу - это экстремальные гонки на выживание. Что бы не быть голословным, приведу несколько примеров.

1. Леша Тамразов, пролежал в кювете со сломанной рукой полтора часа, и никто его не спохватился.

2. Желудов снес в Каменце судейскую машину на финише. На него еще помнб тогда наезжали.

3. Петрик снес судейскую машину во Франеке. В машине был ребенок и холодильник. Холодильник размазало по газону, сорвав двери.

Список можно продолжать очень долго. И это компетентность фау? В общем противно читать их заявление. Противно, и обидно.

Маленького, кто хочешь обидит.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Капец, народ, что же вы такие ленивые *негодует*!!! Все хотят развивать автоспорт а спортивный кодекс почитать влом? B)

118. Вилучення ліцензії:

Особа, що взяла участь, керувала автомобілем чи виконувала будь-які функції офіційної особи або будь-яким іншим чином брала участь у забороненому змаганні, підлягає дискваліфікації спеціальним рішенням ФАУ.

Якщо заборонене змагання проводилось або проводитиметься за межами сфери впливу ФАУ, то термін пеналізації визначається відповідно спільним рішенням двох федерацій. У разі виникнення протиріч між ними це питання відноситься на вирішення ФІА, яка приймає мотивоване рішення.

Ну и пункты 58, 59 тоже можно упомянуть.

Можно ссылочку на документ, очень нужно.

Мой вопрос касался именно этой фразы, которая появилась позже поего поста:

та не брати участі у будь-яких автомобільних заходах, що

мають ознаки змагання, які недозволені ФАУ,

Що це за ознаки? Наприклад, я бачу що буде проводитись захід, яких називається "Тренувальний звір анонімних штурманів", або "Хонда Опен Кап", яких начебто в назві має Кап, але не є кубком. Можеш відповісти?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Можно ссылочку на документ, очень нужно.

Мой вопрос касался именно этой фразы, которая появилась позже поего поста:

Що це за ознаки? Наприклад, я бачу що буде проводитись захід, яких називається "Тренувальний звір анонімних штурманів", або "Хонда Опен Кап", яких начебто в назві має Кап, але не є кубком. Можеш відповісти?

НСК тут

Я не могу отвечать на вопрос, суть которого изменена после ответа. :lol:

Ссылку я дал - изучайте если интересуетесь.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

1. Леша Тамразов, пролежал в кювете со сломанной рукой полтора часа, и никто его не спохватился.

фото сделано через минут 10 после того как он убрался

может быть он потом и лежал в кювете, я не видел

http://project-t3.kiev.ua/displayimage-88-109.html

Холодильник размазало по газону, сорвав двери.

http://project-t3.kiev.ua/displayimage-22-23.html

машина с дверями

Изменено пользователем BB_

Rally Photo Gallerywww.project-t3.kiev.ua

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

1. Леша Тамразов, пролежал в кювете со сломанной рукой полтора часа, и никто его не спохватился.

2. Желудов снес в Каменце судейскую машину на финише. На него еще помнб тогда наезжали.

3. Петрик снес судейскую машину во Франеке. В машине был ребенок и холодильник. Холодильник размазало по газону, сорвав двери.

+Львовский ретардер.

Валер, а тебе не кажется что все эти соревнования, на которых происходили вот эти ЧП проводились одной компанией организаторов? и где эти организаторы в этом году?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти