BASSBIN 0 Опубликовано 25 апреля, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 25 апреля, 2011 уже есть смысл взять трехслойный)) доставка товаров из интернет магазинов мира....звоним О66-26О-78-9З Андрей Я на Drive2.ру...тракторист и его трактор=) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rwach110 0 Опубликовано 25 апреля, 2011 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 25 апреля, 2011 Радиатору сколько лет?Если старый - то смысл есть поменять на медный двухрядный,или на Лузар СПОРТ.Радиатор отроду набегал 60 тик км и все время на HEpu. Подумываю о холодном термостате, и карлсонах от шнивы. Не думаю что более модный радиатор поможет аж на столько, машына то не перегревается, а намного бистрее греется. Но в любом случае начну с маслокулера, должно немного скрасить обстановку, если что нетак, то поправте, я рад возможности поучится. Кстати радиатор двухрядный. И неисключена возможность напутать с фазами, может ктото поделится ссилкой как их ставят под турбо, а то я на класике чото намутил, и машина нифига не перла и грелась, проблема была в фазах. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rwach110 0 Опубликовано 6 мая, 2011 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 6 мая, 2011 Знову про доробки. 1) Переустановив віндовс (і знову маю українську) 2) Завдяки Андрію мені дістався насосик субару, на 190л.г. 3) Встановив насос, і відкатав на ньому більше 200км. Стосовно результатів то маю: самому невіриться, але почала менше хавати нафти, якось плавніше розганятись, і в підйом тягучіша. Також пару фото процесу. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rwach110 0 Опубликовано 2 июня, 2011 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 2 июня, 2011 І знову проблеми, вже задовбало. Поставив маслокулер від волги, доп фари, доробив маслонасос, а проблема з тиском масла не пропала. на прогрітий двигун(90 град.) загоряється лампочка тиску масла, провірив манометром, холодна на холостих 0,3-0,5, прогретая на оборотах 1000+ 0,2. масло 10в40, Провірено и дороблено масло насос(зробив по принципу насоса класики, замість шестерней по 7,5 мм поставил по две 6 ммметрові), поміняна резинка на маслоприйомнику, уменьшено отвір в рестрикторі турбіни с 3мм на 2. Чув і читав десь що в маслофорсунках є якийсь клапан, але що воно таке без поняття, просвітіть пліз хто знає, може в них причина,Цікаво буде дізнатись різні точки зору. Ввечері будуть фото. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rwach110 0 Опубликовано 10 июня, 2011 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 10 июня, 2011 Тиск масла, а точніше його відсутність привела до гибелі вкладишів, і до запореного коліна(благо двигун ще не стуканув). Причина заключається в масло форсах без клапана, в моєму виконанні . І так, на четвертій тис. шліфанув вал на 0,25, замінив всі вкладиші, переробив маслофорси, зменшивши отвір(в такому варіанті поршні постійно орошаються маслом), понові перебрав низ, поршнева виявилась ідеал, туди не ліз, лише легенько змив бензином, щоб можна в руки взяти. Голова правда не ідеальна, без гідриків вали явно болтаються, але зібрав і встановив спершу сток маслонасос, побоявся ліпити своє творіння туди. Мех. манометр мені сказав що там на холостих тиск масла 0,7-0,8 і максимум 2, знову роздумиде воно дівається. Втрати тиску масла є: на малофорсах, на постілі рв, на вже встановленому маслокулері, на каналі змазки і на самій турбі, яка далеко не нова, і вирушив ризикнути і поставити свій супер насос. Після танців з бубном біля машини насос замінив, і отримав такий результат - на холостих 1, і піднімається до 2, Плюнув на все і пішов додому. На слідуючий день знов почав танці. Товариш механік мене проконсультував, що може бути причина в стравному клапані масло насоса і був правий. Кількість масла яке перекачує насос значно виросла, отже і виріс тик масла на межі проходу від крильчаток(лопастей чи зубів шестерень) в отвір на блок, в цей момент клапан, відкриваеться і значна частина масла циркулює в середині насоса. Рішення проблеми просте(піджав пружинку клапана), а виконання недуже. Годину мучився відкрутити той довбаний клапан. , шестигранник зализався, та всеж подолав, методи піджиму є різні, я іншу пружинку не підбирав а просто підклав 6мм шайбу спеціальної форми (хто розбирав той знає), і вийшло таке на холостих 2,5-на обертах виходить на 6 - 6,5, Розумію і сам шо космос, але таке воно є. Результат - вирвало шланг з маслорадіатора, - 2 літра мала, і день чиктки гаража, Правда не знаю як себе в зимку поведе фільтр. Далі фото і процес доробки 1. Розідрав насос, і внутрішню кришку відніс до токаря, проточити. Може хтось забажає собі таке то пізсказка- в токарний кріпиться за допомогою виточиних шаблонів, шо вставляються в задню бабку замість конуса, чи сверла, чи що там у вас, і таким чином виставляється зміщення деталі, що кріпиться в токарний лише через предметній столик . проточив на око, тому глибину не повідомлю, приблизно 4-5мм, сток шестерню не заміряв а поставив по дві 6-ти міліметрові, і того 12мм-1мм підгонки шліфовки. Різницю видно на фото. також фото з процесу танців, та ін. трохи кращі вентилятори така мотора на багатій суміші дуже якісної нафти І річ на 100 коней Дякую за увагу, вислухаю всі за і проти того що зробив. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
serg_dn 42 Опубликовано 11 июня, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 июня, 2011 а де твої цековкі під клапана та калюжа у поршнях? яка сж? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
BASSBIN 0 Опубликовано 11 июня, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 июня, 2011 тарас ты маньяк))) доставка товаров из интернет магазинов мира....звоним О66-26О-78-9З Андрей Я на Drive2.ру...тракторист и его трактор=) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rwach110 0 Опубликовано 11 июня, 2011 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 11 июня, 2011 а де твої цековкі під клапана та калюжа у поршнях? яка сж?Придивись уважніше до фототарас ты маньяк)))Андрюха типа ти не маньяк. Ну як причепив ту приблуду? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
BASSBIN 0 Опубликовано 11 июня, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 июня, 2011 Придивись уважніше до фотоАндрюха типа ти не маньяк. Ну як причепив ту приблуду?пигибек поки лежит..я тут пока сбираю гроши на коиловеры))а там будет видно) доставка товаров из интернет магазинов мира....звоним О66-26О-78-9З Андрей Я на Drive2.ру...тракторист и его трактор=) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rwach110 0 Опубликовано 12 июня, 2011 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 12 июня, 2011 пигибек поки лежит..я тут пока сбираю гроши на коиловеры))а там будет видно)Ну ну МАньяк. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти