BOGDAN_SC Club 27 Опубликовано 10 февраля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 10 февраля, 2015 Проблеме с генератом 55А меня постояно преследовала, бесли просадки напряжения на моих Вазах, все решилось 80А геной. 0986728151 DRIVE2ru мой бортяк Мой бортовик проект №2 и №3 лачик на forum.2108.kiev.ua Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 10 февраля, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 10 февраля, 2015 (изменено) Проблеме с генератом 55А меня постояно преследовала, бесли просадки напряжения на моих Вазах, все решилось 80А геной.Ну, на 80А грошей поки, що немає. Поки, що після заміни шківів все більш менш нормально. Тільки підвиває якось. Раніше чи не замічав чи не було такого звуку. Изменено 10 февраля, 2015 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Spencerua 21 Опубликовано 11 февраля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 февраля, 2015 Ну, на 80А грошей поки, що немає. Поки, що після заміни шківів все більш менш нормально. Тільки підвиває якось. Раніше чи не замічав чи не було такого звуку.У меня подвывал,когда были плохо зачищены и притянуты клемма на генераторе с + проводами.Зачистил,переобжал их и вой прекратился. Drive2 2108 "Mary" Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 11 февраля, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 11 февраля, 2015 У меня подвывал,когда были плохо зачищены и притянуты клемма на генераторе с + проводами.Зачистил,переобжал их и вой прекратился.Треба буде спробувати. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 28 февраля, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 28 февраля, 2015 (изменено) І так, довго я кулупався з двома генераторами: і обмотки міняв, і діодні мости, і ротори, і все по окремості і взборі. Аж доки не залишив все своє, а ротор взяв з генератора ВАЗ 2107. І... завивання пропало, ну не те що зовсім пропало, але його майже не чути без споживачів і трішки стає чути коли вмикнути наприклад бл.світло. Провіряв у родича на ВАЗ 2108 то так само.Виходить проблемою виття у мому генераторі був ротор (якор). Я думаю що те завивання може пропало б повністю, якби ротор був новий, але маю, що маю.Чого накрився мій ротор не знаю, адже я його міняв у 2008 році, там навіть маркування дати є.Дивно але у всіх книжках пишуть, якщо чути виття, то проблема криється у обмотці. В моєму випадку став ротор.Так як цей ротор стояв на генераторі на іншій машині і реле напруги було прикручене одним болтиком, то одне контакте кільце стерлось трохи більше ніж друге. Думав так і залишити, але покамисть щітки реле притруться до кілець, то пройде багато часу.І сьогодні знову розібрав генератор, виняв ротор. Замість станка використав обичну електродрель. На різьбу намотав ізоленти, щоб не пошкодило різьбу і зажав у патрон дрелі.Однією рукою тримав дрель і "газува" впершись іншим кінцем ротора в підшипник і мілким напильником, потім мілкою наждачною почав потроху сточувати контактні кільця. В кінці полірнув нольовкою наждачкою і все получилось. До ідеальності не доводив, бо знав товщини кілець, просто зробив їх рівними.Ось такими кольца булиА такими сталиЗібрав генератор поставив на машину, завів, прогрів. Зарядка на ХХ без споживічів 14,40-14,43В, із ближнім світлом - 14,35В. Изменено 28 февраля, 2015 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
toxa777 122 Опубликовано 28 февраля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 28 февраля, 2015 А такими сталиЗібрав генератор поставив на машину, завів, прогрів. Зарядка на ХХ без споживічів 14,40-14,43В, із ближнім світлом - 14,35В. Красиво!Зарядка отличная Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 28 февраля, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 28 февраля, 2015 Красиво!Зарядка отличная Старався. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Vasjok 8 Опубликовано 1 марта, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 марта, 2015 Старався. Хм, цікавий спосіб придумав Візьму і собі на замітку на майбутнє.А ці контактні кольца замінити на нові не можна?Вроді продаються, бачив в якомусь інтернет-магазині. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 1 марта, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 1 марта, 2015 Хм, цікавий спосіб придумав Візьму і собі на замітку на майбутнє.А ці контактні кольца замінити на нові не можна?Вроді продаються, бачив в якомусь інтернет-магазині.Теж шукав в Інтрернеті, але знаходилив тільки від генератора ВАЗ 2110, а на наші 55А не бачив, от і вирішив шліфанути. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 16 марта, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 16 марта, 2015 (изменено) ДЕНЬ 1 так дійшли руки до того щоб зробити менший осьовий люфт розпредвалу.Начитався Інтернеті, що можна ставити шайбу індивідуально для кожного люфту між розпредвалом і агрегатом бензонасосу, або сточити трішки той агрегат, щоб він сів глибше і центральною юбкою вперся в розпредвал.Заміряв люфт так: зняв трамплер і дерев'яною проставкою постукав по хвостовику в сторону до шківа, щою змістити розпредвал. З іншого боку штангельциркульом впершись в гайку, яка тримає залізний пильник (під шестернею розпредвалу) і зробив замір до шківа розпредвалу, записав, потім вперся руками в шків і попхнув його назад в сторону АКБ, змістивши розпредвал в іншу сторону. Знову зробив замір. Різниця в мне вийшла в 1 мм. Такі заміри зробив кілька раз з різних точок, щоб знати точний люфт. У всіх випадках було 1 мм.Зробив шайбу із пильничка більшого підшипника з генератора. Той пильничок залізний тільки покритий чи то резиною, чи пластмасою. Ножем все те діло зрізається і наждачкою шліфується до гладенької поверхні. Розмір шайби: внутрішній діаметр 25 мм, зовнішній - 35 мм. Товщина шайби майже 0,5 мм. Дехто казав, що можливо прийдеться збільшувати внутрішній діаметр, бо шайба може не налізти на шийку розпредвала. В мене налізла. Зразу думав ставити шайбу, але не давало спокою, що там буде якась лишня деталь і не знав, до яких наслідків може призвести. Тим паче зазор у мене 1 мм мінус 0,2 мм на тепловий зазор, виходить 0,8 мм, а товщина шайби становить майже 0,5 мм.Думав-думав, але все ж таки шайбу вирішив поставити. Все зібрав, попробував як крутиться розпредвал, чи не зажало. Прогрів і стук пропав, скрутив обороти карбюратора на мінімум, але стуку я не почув.Але все ж таки було вирішено, що краще зробити по нормальному, тобто сточити трішки агрегат, що тримає бензонасос. Свого портити не хотілося, бо не був впевнений у кінцевому результаті такого роботи.Вирішив тут на форумі купити той агрегат.Величезне ДЯКУЮ товаришу av0507ri за предоставлену і оперативно відправлену ним деталь.І так знову я розібрав все те діло, знімаю свій корпус і починаю порівнювати його із присланим. І що я бачу. Кінець юбки на моєму агрегаті має завуження, а присланий плоскийЧого так не знаю, але виймаю раніше підставлену шайбу і ставлю присланий агрегат, зажимаю його одним болтиком і двома шпильками, роблю заміри люфта, описаним вище способом.Зазор на цьому агрегаті становить 0,8 мм. Знімаю і починаю переміряти агрегати і мій має коротшу внутрішню юбку на 0,2 мм. Беру присланий агрегат і починаю шліфувати його по площі яка прилягає, до ГБЦ. Трішки прошліфував переміряв в шести точках, і так поки не дійшов десь до 0,4 мм. Поставив агрегат на ГБЦ, зажав, зробив заміри, зазор вийов десь 0,3-0,4 якраз на тепловий зозор. Почав все ставити і закручувати, ввірвалась різьба куди закручується верхній болтик. Добре, що там був короткий болтик і різьби зірвалось тіки на половину.Вирішив зробити шпильку із довшого болта відрізавши йогму голову і закрутити її до упору.Все зібрав на герметик, попробував чи не зажав розпредвал, переміряв ще раз зазор він становив 0,2-0-3 мм. Завів, прогрів. стуку немає, але наче стали голосніше працювати клапана, чи то так здається.ДЕНЬ 2Після мого приколу із шпилькою почалася боротьба із тіканняи ремня ГРМ в тсорону двигуна. Що я тільки не робив, аби він був по середині. Вирішено було купити новий ремінь . Взяв фірми БРТ ціна 150 грн Поставив, натягнув, ремінь втік від двигуна. Зняв, розвернув іншою стороною. Коли натягнути тікає від двигуна, коли трішки ослабити тікає до двигуна. Знімаю я шків розпредвалу, кприкладаю ножовочне полотно до зуба і між ними бачу добрячий зазор. Думаю ось воно, моя проблема шків. Купую інший шків - 70 грн (тут зазор відсутній), ставлю... знову втік до мотора, на 0,5 мм провернув натяжну гайку, щоб натягнути ремінь - поповз від мотора. Що ж за біда: ремінь новий, нижній шків новий, помпа мінялась на кінці літа, ролик новий, шків розпредвалу новий, а ремінь не стоїть по серединінавіть близько. Знімаю я ролик і провертаю на 90 градусів дистанційну шайбу, зажав натягнув - ремінь втік від мотора. Знову знімаю ролик, провертаю шайбу ще на 90 градусів. Зажав натягнув- зразу був майже по середині, потім трішки попрацював на ХХ почав тікати від мотора, якщо погазувати - переповзає до мотора. Знову знімаю ролик, і з кожним разом думаю про стан різьби в ГБЦ, провертаю шайбу ще на 90 градусів, все зібрав натягнув завів. Ремінь став майже по середині, але ближще до мотора, по крайній мрі зуби шківа видно Хотів щне трішки підтягнути ремінь бо він новий і згодом може ослабне, але тільки но я провернув ролик, як ремінь почав по трішки повзи від мотора, вернув назад. Прогрів знову мотор подивився чи не теліпається ремінь і чи не підвиває - наче все нормально. Пока покатаюсь так і не буду стьаити кожух ГРМ і поспостерігаю. Також помітно, що ремінь трішки бігає по помпі.В чому причина адже всі деталі нові, чого при більшій натяжці ремінь пливе в сторону від мотора, а при меншій до мотора,дистанційна шайба чи помпа, бо помітно, що ремінь трішки бігає по помпі? Изменено 16 марта, 2015 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти