Рекомендуемые сообщения

В 07.03.2016в23:24, sergey_res сказал:

 

А если без выключателя массы, то лучше рядом с аккумулятором держать маленький топорик, чтобы в случае аварийной ситуации перерубать массу))))))))))))))))

Шутнік однако

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

Вчора перевзув машину на літні коліщата, а сьогодні сніг пішов.:o_bozhe:

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 4 недели спустя...

Вчора проводив огляд свого авто і побачив доволі цікавий момент. Я 4,5 роки назад поставив нові тормозні диски і нові колодки. Колодки я ставив ТРВ

aec13bu_960_500.jpgi.gif

В рік я проїжжаю в середньому до 10 тис.км, тобто за 4,5 роки я наїздив приблизно 40 000 км. І що я бачу, що колодки візуально майже не зносились, а на диску появився ледь відчутний бугорок. Коли вибирав колодки, то чув, що ТРВ "з'їдає" тор.диски, але тоді не придав цьому значення.

А в загашнику в мене лежали колодки ВАЛЕО

IMG_0364_500.jpgi.gif

IMG_0366_500.jpgi.gif

В інструкції ні одного слова "по нашому" а на коробці написано Зроблено у Франції. 

До речі ,якщо міняти колодки  як по інструкції, то виходить трохи більше треба робити маніпуляції, я вирішив, що    можна легшим способом - відкрутивши  2 болта з внутрішньою граньонкою на 10 мм  і знявши вершню частину супорта - відкриється доступ до колодок

IMG_0361_500.jpgi.gif

IMG_0360_500.jpgi.gif

Знайшов я у Гуглі які мають бути товщина тор диска і колодок, тобто диск - 12 мм, а колодки із металевою частиною - 17,5 мм.

Міряю я колодки ТРВ - їх товщина становить 15 мм (з металевою частиною), тобто різниця у 2,5 мм, а диск став тоншим майже на 1,5 мм і все це за 4,5 роки, тобто металевий диск зношується майже одночасно із колодками.

IMG_0362_800.jpgi.gif

Такого я не очікував. 

Зрівняв нові колодки і свої з пробігом майже у 40 000 км, різниця є, але не дуже то й суттєва.

IMG_0368_500.jpgi.gif

Далі завів авто вмикнув 2 передачу і прижимаючи напільнік, познімав з обох сторін диска той буртик, що утворився на диску

IMG_0370_500.jpgi.gif

Потів зібрав все в  обратній послідовності

IMG_0369_500.jpgi.gif

З водійською строною я впорався буквально за 1 годину, а от із пасажирською програвся годинки дві.

Закисший поршень у супорті не дуже охоче вертався назад, і колодки практично не відходили від диска. Я думав проткатаюсь трохи - воно притреться, але проїхавши майже 1 км, піддомкрачене колесо не можна було провернути руками, бо там все нагрілося і приклинювало. Приїхавши назад у гараж став розбиратись, що до чого. Розібравши супорт і видавиши трохи поршень назовні я побачив який він місцями поржавів. Зрозуміло, що поршня я окремо не куплю, спробував полірнути його "нольовою"  наждачкою, але нічого з того не вийшлло, ржавчина була надто глибокою. І тут я згадав, що у мене лежить старий (водійський) супорт . Видавив я  знього поршня і бачу що він у дуже хорошому стані

IMG_0371_500.jpgi.gif

Протерши його і циліндр, почистиши грязюку під резинкою в циліндрі, поршень ввійшов без особливих натисків і без заїдання рухався в супорті. Прокачав обидві сторони. Все зібрав назад - прокатався, машина тормозить і нічого не гріється, піддомкрачені колеса крутятся нормально.

На черзі буде доробка ВУТа, так як описано на https://www.drive2.ru/l/1973262/

 

 

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Молодец все правильно делаешь!!! не поленился проверил 

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
22 минуты назад, BOGDAN_SC Club сказал:

Молодец все правильно делаешь!!! не поленился проверил 

Я б давно все провірив і зробив, але часу не вистачало, а ще треба ручнік підтягнути і прокачати задні колеса, а потім спробую доробити ВУТа.

Замінити масло і фільтра. Зняти панель і замінти корпус пічки, бо на моєму працює тільки одна заслонка, промити систему охолодження і замінити тосол.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Сьогодні "дійшли руки" до заміни масла в двигуні. Описувати нема нічого, але все ж є одне питання.

Купив фільт фірми "Кнехт"

Foto1342_500.jpgi.gif

і коли порівняв зі своїм, тим що зняв, то побачив що Кнехт трішки менший в діаметрі хоча посадкові місця однакові. 

Foto1343_500.jpgi.gif

Foto1344_500.jpgi.gif

і. Підкажіть від того що фільтр трішки менший ніж у мене був, робота двигуна не зміниться, бо ніколи з таким не зустрічався?

Також сьогогодні була наклеєна наклейка, яка вже давно чекала своєї черги.

IMG_0697_500.jpgi.gifi.gif

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
11 час назад, ВОВ@Н сказал:

Підкажіть від того що фільтр трішки менший ніж у мене був, робота двигуна не зміниться?i.gif

Нет.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

От і добре.:yes2: Далі буде тюнєнх ВУТа.:smile:

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Молодець, багато роботи проробив!!! удачі з ВУТом!!!

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ВУТ вже доопрацьований. Детальніше на днях розпишу.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти