ВОВ@Н 209 Опубликовано 11 мая, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 11 мая, 2012 (изменено) Вчора зробив заміну включатіля заднього ходу на КПП. Сцуко третій включатіль за рік, що їм робиться чорт його знає. Вже дешевше було б тумблер поставити. А то так знімай защіту, зливай масло, міняй датчик, заливай масло - вже задовбався. Коли зняв защіту побачив, що задні вуха полопали не на шутку, знайшов в гараші полоску металу десь товщиною 2-2,5 мм. Поїхав до знайомого сварщика, він мені автогеном нагрів ту полоску, красиво наварив на старі вуха. Тепер я думаю лопати не буде. Зняв защіту, злив масло, замінив включатель заднього ходу. Потім відкрутив привід спідометра і залив масло, через нього майже на одному уровні з корпус КПП, а щоб лишнє масло не виганяло, то у мене виведений сапун за допомоою шлангочки довжиною десь 15 см. Все поставив на місце і тепер все працює і все світиться. :yahoo: Фоток проробленої роботи немає бо мій телефон в ремонті , а фотика забув. І ще одне питання, вчора одна гайка на ричагові не хотіла відкручуватись, я її пропшикав ВД-40, але так як трубочки на банці не було, то заодно намочив добряче салінблоки (ризинки на ричагові фото для прикладу). Тепер виникає питання чи ВД-40 не пошкодить мені ці салінблоки, бо мене товариш налякав,що ризина може послоїтися і так далі, короче салінблокам прийде п---дець. Що робити далі? Изменено 11 мая, 2012 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
AXID 0 Опубликовано 14 мая, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 14 мая, 2012 Вроді сайленблоки з маслостойкої резини, так що нічого страшного не станеться. Можеш попшикати сайленти силіконовою змазкою на всякий випадок.От про вд цікава стаття http://www.volgauniversal.ru/forum/index.php?topic=109.0 Не усложняйте простое! Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства. Лучшее — враг хорошего... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 14 мая, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 14 мая, 2012 Вроді сайленблоки з маслостойкої резини, так що нічого страшного не станеться. Можеш попшикати сайленти силіконовою змазкою на всякий випадок.От про вд цікава стаття http://www.volgauniversal.ru/forum/index.php?topic=109.0Да стаття і правда цікава.Поки що катаюсь і нічого з сайлентами не помітив. Наразі йде накопичення грошей на покраску авто. Планую провести цю роботу десь у липні-серпні. Уже куплені довгі крила б/у в доброму стані, капот довгий - б\у нігде не знайшов прийшлось купувати новий, двері праві - велике спасибі Dima777 за предоставлені двері, бо моїм уже хана конкретна. Ще на день народження (тобто завтра) брат обіцяв подарувати ляду багажника. Так що з облицюванням кузова я думаю уже кінець. Потім поїду до сварщика, щоб глянув на мої задні лонжерони та внутрішні арки задніх коліс, і скаже чи міняти їх повністю чи є якісь ремвставки.В планах після покраски хочу поставити Євроручки, центаральний замок. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
fanat_v08 3 Опубликовано 14 мая, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 14 мая, 2012 Вчора зробив заміну включатіля заднього ходу на КПП. Сцуко третій включатіль за рік, що їм робиться чорт його знає.тока поэтому я 2 года без защиты ездил....жабка это даже не болезнь , я бы сказал геморой ... борт Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 14 мая, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 14 мая, 2012 тока поэтому я 2 года без защиты ездил....жабка это даже не болезнь , я бы сказал геморой ... Ну, машина в мене з 2009. Три роки все було нормально, а потом 3 штуки за рік... Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 27 мая, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 27 мая, 2012 (изменено) Привіт всім.На даний час ніяких поломок не виявлено, і добре :lol: , бо збираю гроші на поварку машини (задні лонжерони і задні внутрішні арки) і також покраску всього авто. Але недавно міняв вмикач світла заднього ходу. І заодно долив масла в КПП,с але мабуть трошки переборщив. На такий випадок у мене на сапуні була виведена шлангочка, щоб коли масло в роботі піднімалося то не виганало через сапун. Але до доливу було все нормально, потім трохи поїздивши побачим що коробка зі сторони колеса в маслі, подумав може лопнула шлангочка на сапуну, але ні масло почало гнате наверх через 30см шлангу. Прийшлось поставити бачочок зі щеплення від ВАЗ 2101 (Фото). Тепер коли масло піднімається (видно на фото, як у шланзі осталися круги від масла) воно попадає в бачочок, а потім потихньку збігає назад в КПП. Питання в тому, чому воно так високо піднімається, адже долив буквально не багато, і чи не попре воно недай Бог через сальники. А і ще одне братові подарували ось такі гальмівні колодки, написано "ВАЛЕО", чи можна по фото визначити чи це нормальні колодки чи ні, і чи ставити їх на машину. Изменено 27 мая, 2012 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
AXID 0 Опубликовано 28 мая, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 28 мая, 2012 Привіт всім.На даний час ніяких поломок не виявлено, і добре :lol: , бо збираю гроші на поварку машини (задні лонжерони і задні внутрішні арки) і також покраску всього авто. Але недавно міняв вмикач світла заднього ходу. І заодно долив масла в КПП,с але мабуть трошки переборщив. На такий випадок у мене на сапуні була виведена шлангочка, щоб коли масло в роботі піднімалося то не виганало через сапун. Але до доливу було все нормально, потім трохи поїздивши побачим що коробка зі сторони колеса в маслі, подумав може лопнула шлангочка на сапуну, але ні масло почало гнате наверх через 30см шлангу.Прийшлось поставити бачочок зі щеплення від ВАЗ 2101 (Фото). Тепер коли масло піднімається (видно на фото, як у шланзі осталися круги від масла) воно попадає в бачочок, а потім потихньку збігає назад в КПП.Питання в тому, чому воно так високо піднімається, адже долив буквально не багато, і чи не попре воно недай Бог через сальники.А і ще одне братові подарували ось такі гальмівні колодки, написано "ВАЛЕО", чи можна по фото визначити чи це нормальні колодки чи ні, і чи ставити їх на машину.В мене також стоїть бачок. Долив в коробку масла більше десь на 200 гр (долив 1 бачок), сапун почищений, а масло поперло через тросік спідометра... поміняв сальник штока вроді не тече, але спідометр непрацює Може збіг... Коротше висновок такий - може гнати масло через старі сальники, якщо вони нормальні тоді жене через сапун, доливати потрібно небагато. Не усложняйте простое! Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства. Лучшее — враг хорошего... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 1 июня, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 1 июня, 2012 (изменено) Ось сьогодні прилаштував розширюваний бачок КПП на такий собі будівельний кронштейн , а т о висів прикручений ізолентою , а також зробив "цюнінг" поводка заднього склоочисника . Изменено 1 июня, 2012 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 4 июня, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 4 июня, 2012 (изменено) І знову всім доброго дня. Сьогодні накінець рішився зняти задні підкрилки, щоб сварщик глянув, які елементи кузова потрібні для заміни. А там (матюки пропущу) повний капець. Я надіявся на менші гниляки, але ні. Ось фото лівої задньої сторони, справа ситуація така ж сама. Завтра їду до сварщика на 17:00, нехай скаже свій вердикт. ...Я в шоці Изменено 4 июня, 2012 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
niiio 0 Опубликовано 4 июня, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 июня, 2012 Хорошо хоть пороги не полезли ))). Попробуй вычисти грязь что сможешь, а после поварки нигролом задуть. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти