ВОВ@Н 209 Опубликовано 6 июня, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 6 июня, 2012 Думаю реально можливо продати за 2000-2100. Щось свіжіше можна взяти за +-6000. Невесела матиматика виходить Краще робити зразу, бо поки доберешся до покраски вже почнуть ржавіти нові деталі через грунт. Підскладай грошей і роби разом. З майстрами наперед обговорюй ціну, бо вони вміють вкінці називати в 2 рази більшу суму - провірено.А номерний стакан в якому стані? Глянь уважно поки не взявся, щоб не було сюрпризів.Ні передок, як на диво живий, тільки лівий піддомкратник (можливо і правий) замінти, а так все добре.За поварку и покраску машины сумма выйдет не менее 2000...2500 у.е.Ого у вас ціни, вчора взнавав то виходить:- підготовка (перетирання, шпаклювання) 1300 грн- грунтовка і знову перетирання 400 грн- робота за покраску 800 грн- краска 3 літри + матеріали приблизно 720 грнВиходит 3220 ну може плюс-мінус.Тепер матеріали (залізо) десь 2000 грнРобота 2500 грнМалярка 3220 грн Разом 7720 грн Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
niiio 0 Опубликовано 6 июня, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 июня, 2012 (изменено) Думаю реально можливо продати за 2000-2100. Щось свіжіше можна взяти за +-6000. Невесела матиматика виходить Краще робити зразу, бо поки доберешся до покраски вже почнуть ржавіти нові деталі через грунт. Підскладай грошей і роби разом. З майстрами наперед обговорюй ціну, бо вони вміють вкінці називати в 2 рази більшу суму - провірено.А номерний стакан в якому стані? Глянь уважно поки не взявся, щоб не було сюрпризів.4400у.е. 2004-2005рік 2109, тиждень тому був на автобазарі. Аксід вірно каже, майстри кажуть приблизну ціну по суто вварці, але коли починають варити вилазять ще проблеми. Изменено 6 июня, 2012 пользователем niiio Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 6 июня, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 6 июня, 2012 (изменено) 4400у.е. 2004-2005рік 2109, тиждень тому був на автобазарі. Аксід вірно каже, майстри кажуть приблизну ціну по суто вварці, але коли починають варити вилазять ще проблеми.Того літа знайомий взяв ВАЗ 21099 2006 року за 4800 у.о. На базарі облазили її вздовж і впоперек, знайшли тільки пару дутиків на криші над заднім склом.За рік повилазили такі пухірі ржавчини завбішки 50 копійок, причому майже сквозні: двері, крила, капот, таж задня частина криші над склом вздовж грубиною з олівець.Може тому, що українська зборка, а може не оброблена нормально, тай він тепер думає, чи робити її для себе, чи збувати. Изменено 6 июня, 2012 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
AXID 0 Опубликовано 6 июня, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 июня, 2012 Якщо брати іншу, то тільки 2113 Не усложняйте простое! Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства. Лучшее — враг хорошего... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 6 июня, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 6 июня, 2012 Якщо брати іншу, то тільки 2113 Угу, губа не дура . Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 11 июня, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 11 июня, 2012 Доброго всім дня. Виникла неприємна проблемка. В районі 3-го ціиліндра під прокладкою ГБЦ почало потрошки слюнявити масло. Питання в тому що робити, чи можна підтягнути болти на ГБЦ, підтягувати в тій послідовності як в книжці, чи тільки в тих місцях де слюнявить масло? Якщо підтягнути то як це правильно зробити, одні казали потрібно на болтові і на ГБЦ зробити мітку маркером, потів відпустити трішки болт, щоб зрушити його, а вже потім затягувати. Мітки служитимуть для того, щоб відслідкувати, чи провернувся болт в сторону затяжки. І потрібно це робити на холодний двигун чи ні. Дайте відповідь або підкажіть чи правильно мені порадили по даному питанні. Дякую. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
niiio 0 Опубликовано 11 июня, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 июня, 2012 Доброго всім дня.Виникла неприємна проблемка. В районі 3-го ціиліндра під прокладкою ГБЦ почало потрошки слюнявити масло. Питання в тому що робити, чи можна підтягнути болти на ГБЦ, підтягувати в тій послідовності як в книжці, чи тільки в тих місцях де слюнявить масло?Якщо підтягнути то як це правильно зробити, одні казали потрібно на болтові і на ГБЦ зробити мітку маркером, потів відпустити трішки болт, щоб зрушити його, а вже потім затягувати. Мітки служитимуть для того, щоб відслідкувати, чи провернувся болт в сторону затяжки. І потрібно це робити на холодний двигун чи ні.Дайте відповідь або підкажіть чи правильно мені порадили по даному питанні. Дякую.Можна підтягнути і подивитися чи буде далі підтікати. Дотягувати голову так як по книжці намальовано, динамометричнем ключем всі болти з однаковим зусиллям. Я собі пару років тому дотягував але не допомогло, прийшлось скидати голову і ставити нову прокладку, на старій була тріщина в районі першого циліндра. Я робив на холодному моторі, та й на гарячому не бажано. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 11 июня, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 11 июня, 2012 (изменено) Можна підтягнути і подивитися чи буде далі підтікати. Дотягувати голову так як по книжці намальовано, динамометричнем ключем всі болти з однаковим зусиллям. Я собі пару років тому дотягував але не допомогло, прийшлось скидати голову і ставити нову прокладку, на старій була тріщина в районі першого циліндра. Я робив на холодному моторі, та й на гарячому не бажано. Блін, а от ключа в мене немає, тай у наших МОТОРИСТІВ навряд, вони все роблять, "На слуг или на глаз". А без ключа ніяк ?Дякую за відповідь. Изменено 11 июня, 2012 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
niiio 0 Опубликовано 11 июня, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 июня, 2012 Блін, а от ключа в мене немає, тай у наших МОТОРИСТІВ навряд, вони все роблять, "На слуг или на глаз". А без ключа ніяк ?Дякую за відповідь.можна попробувати по 30-45 градусів, пройтись в один прохід, якщо ще буде тянутись, але з чуйкою, то ще градусів 15 можна спробувати. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
AXID 0 Опубликовано 11 июня, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 июня, 2012 Всі операції при розборці, зборці і регуліровці проводяться на холодному моторі, щоб не повело деталі.Сам не стикався з такою проблемою, але думаю ти недооцінюєш мотористів, принаймні у нас навіть гаражні мають динамометри.От цікаві лінки знайшов, може пригодиться інфа http://www.autolada.ru/viewtopic.php?t=301125&highlight=http://www.autoprospect.ru/vaz/2110-zhigul...-2111-2110.htmlhttp://www.autolada.ru/viewtopic.php?t=301756&start=0 Не усложняйте простое! Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства. Лучшее — враг хорошего... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти