AXID 0 Опубликовано 5 декабря, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 5 декабря, 2012 (изменено) Даа, ВОВ@Н не просто тобі вгодити..., все перевіряєш "до грама " Я купив вже готову рідину в знайомого, 60 грн 5л польського виробництва. Експерименти не проводив, тому неможу нічого сказати про якість. Раніше купляв в Епіцентрі також готову, хватило на 2 роки 5л, при тому і на літній сезон Краще візми якусь дорожчу, найчастіше по ціні можна визначити якість. В знайомого минулого року тосол з таких банок замерз в -20 Изменено 5 декабря, 2012 пользователем AXID Не усложняйте простое! Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства. Лучшее — враг хорошего... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Palchik 40 Опубликовано 5 декабря, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 5 декабря, 2012 Питання полягає в тому ж, хто який концентрат/рідину використовує?Я пользуюсь "Ликви моли" концентрат- 39 грн. 1 литр. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 7 декабря, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 7 декабря, 2012 (изменено) Я пользуюсь "Ликви моли" концентрат- 39 грн. 1 литр.Якщо можна фотку баночки.Вчора їздив в Київ. Блін я думав, що у Вінницькій області ніхто дороги не прочищає, але бачу що в Київській така сама ситуація.250 км я їхав майже 5 годин, сніг, дощ, туман, а ще якщо перед тобою фура їде - це зовсім кошмар.Назад трохи дороги були розбитіші - доїхав за 3,5 години. Десь тут на форумі спорили про літню ризину на зиму, ніфіга для зими повинна бути зимня і крапка. Вчора на літній гумі я б не доїхав туди.І просто пару фоток машинка на заправці: Изменено 7 декабря, 2012 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
AXID 0 Опубликовано 7 декабря, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 7 декабря, 2012 (изменено) Якщо можна фотку баночки.Напевно така (фото)5 литров на 2 года ? Самому дивно, але факт. Купив ще літній 5л, але так і невикористовував, стоїть в гаражі. Изменено 7 декабря, 2012 пользователем AXID Не усложняйте простое! Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства. Лучшее — враг хорошего... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 7 декабря, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 7 декабря, 2012 Такого концентрату в себе не бачив. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Palchik 40 Опубликовано 7 декабря, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 7 декабря, 2012 Якщо можна фотку баночки.можно Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 7 декабря, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 7 декабря, 2012 Дякую, буду шукати. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 8 января, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 8 января, 2013 (изменено) Давненько щось не писав. В принципі й писати нема про що. З нинішньою погодою майже нікуди не їздив, а якщо й їздив то помаленьку й потихенько (жалію її) - на довше вистачить.На днях щось здалося, що трохи туго заводиться мотор, думав, що може причиною є немалі морози. Але вирішив поміняти мембрану на карбюраторі на пусковий механізм. Купив якусь таку червоненьку, продавець дуже хвалив, що вона найкраща. Намудохався з заміною капець. В мене ж стоїть розпорка стаканів, і труба розпорки якраз напроти кришечки де стоїть мембрана, довга викрутка не влазе, а короткою не можу відкрутити. Якось з горем пополам я її все таки здолав.Наче заводитись стала краще, і якось стабільніше мотор працює на холодну.На Різдво їздив до батьків у село, дороги там триндець - їдеш і аж зупи тарабанять, або гойдає як на кораблі. Проте моя малеча це оцінила, проїхавши пару км вона заснула .Перший раз цієї зими прийшлось використати КОЛЬЧУГУ (цепи-сітки), бо без них машинка відказувалась їхати. Наклавши їх - вона пішла як танк.Із неприємного помітив слід від тріщини напроти панельки приборів і тягнеться вона аж до обдуву скла. Хто знає чим можна вилікувати. Я так поняв що далі воно може й не трісне, але може піти в ширину, а цього не хочеться. Изменено 8 января, 2013 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
AXID 0 Опубликовано 9 января, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 января, 2013 Що за ланцюги -Vitol KN40? Давно вже ними користуєшся, як враження? По тріщині - думаю нічого страшного, торпеда на дві частини не розсипеться Це тріщина верхньої пластикової оболонки (переважно від сонця), для впевненості можеш подивитись з внутрішньої сторони. Можна залити епоксидним клеєм ЄДП (вирівняти), а потім підкрасити. Але в колір важко попасти, буде виділятись. Не усложняйте простое! Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства. Лучшее — враг хорошего... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 9 января, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 9 января, 2013 (изменено) Що за ланцюги -Vitol KN40? Давно вже ними користуєшся, як враження?По тріщині - думаю нічого страшного, торпеда на дві частини не розсипеться Це тріщина верхньої пластикової оболонки (переважно від сонця), для впевненості можеш подивитись з внутрішньої сторони. Можна залити епоксидним клеєм ЄДП (вирівняти), а потім підкрасити. Але в колір важко попасти, буде виділятись.Ланцюги купив ще років 4 назад, в мене тоді ще ВАЗ 2106 була. Тоді вони ще 150 грн коштували. Яка фірма не пам'ятаю, треба на коробці дивитись, щось там з фінами пов'язано, коробка синьго кольору. Використовую в тих випадках коли вже конкретно "Сижу", або коли бачу що без них не проїду. В основному використовував для проїзду по сільській місцевості. Головне з ними не давати добрих "...дюлей", і по голому асфальті не бажано їхати, бо я бачив таких клоунів на трасі: голий асфальт, місцями сніжок, а вони пруть кілометрів так до 90, аж іскри з під коліс летять .В тріщину налив густого лаку для нігтів, то трохи тріщину зарівняло. В колір попав случайно . Изменено 9 января, 2013 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти