Рекомендуемые сообщения

На амморт одеть пружину нужно от зонтика

Можна й пружинку від зонтика (колись в Інтрернеті бачив відео), або попробувати поставити жорсткіші аморти на ляду. В мене якось був один потік, я купив фірми АТ для ВАЗ 2108 з силою 340 Ньютонів. Своєю вагою (67 кг) нажати практично не міг. Поставив на ляду, то її треба було підняти тільки на 10см, далі вона піднімалась сама, але так підкидало ляду, що думав завіси повириває. І при закриванні треба було добре нажимати на багажник, щоб він закрився. Якщо поставити два таких аморти, то мені здається ляду буде само піднімати, але й мабуть пагубно відіб'ється на завісах і самому замку. Короче здав я той аморт назад і поставив свій потікший назад.

Да, треба піднімати вручну, але й ляда закривається дуже легко і тихо і на голову не падає.

А на рахунок пружинок чи сильніших амортів то ж кажу, бачив відео, коли мужик не виїхав повністю з гаража і відкрив кнопкою багажник, в результаті попав на нове скло і рихтовку ляди, бо гараж оказався занизьким.

Я вже два дні користуюся кнопкою все задовільняє, навіть багажник не відмикаю :yahoo: :yahoo: .

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

Можна й пружинку від зонтика (колись в Інтрернеті бачив відео), або попробувати поставити жорсткіші аморти на ляду. В мене якось був один потік, я купив фірми АТ для ВАЗ 2108 з силою 340 Ньютонів. Своєю вагою (67 кг) нажати практично не міг. Поставив на ляду, то її треба було підняти тільки на 10см, далі вона піднімалась сама, але так підкидало ляду, що думав завіси повириває. І при закриванні треба було добре нажимати на багажник, щоб він закрився. Якщо поставити два таких аморти, то мені здається ляду буде само піднімати, але й мабуть пагубно відіб'ється на завісах і самому замку. Короче здав я той аморт назад і поставив свій потікший назад.

Да, треба піднімати вручну, але й ляда закривається дуже легко і тихо і на голову не падає.

А на рахунок пружинок чи сильніших амортів то ж кажу, бачив відео, коли мужик не виїхав повністю з гаража і відкрив кнопкою багажник, в результаті попав на нове скло і рихтовку ляди, бо гараж оказався занизьким.

Я вже два дні користуюся кнопкою все задовільняє, навіть багажник не відмикаю :yahoo: :yahoo: .

все вірно, але до теми про "трошки відскочило"- то краще слабий амморт з пружинкою, щоб не відірвало :lol:

Тазы валят, а BMW говно,

Это факт, доказанный давно

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

все вірно, але до теми про "трошки відскочило"- то краще слабий амморт з пружинкою, щоб не відірвало :lol:

Слабий аморт не підніме ляду вгору, чи я не так поняв.

А на рахунок, щоб ляда трішки підскакувала вверх то в мене так і є, при натисканні кнопки в салоні язичок вискакує з зацепки, далі тільки рукою підняв і все.

Щоб піскакувало, можна ще трішки повикручувати відбійники резинові, ті що стоять по боках ляди.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Слабий аморт не підніме ляду вгору, чи я не так поняв.

А на рахунок, щоб ляда трішки підскакувала вверх то в мене так і є, при натисканні кнопки в салоні язичок вискакує з зацепки, далі тільки рукою підняв і все.

Щоб піскакувало, можна ще трішки повикручувати відбійники резинові, ті що стоять по боках ляди.

і в мене так, але я зрузумів що камрад Vasjok хоче щоб дуще підстрибувала, то і запропонував пружину від парасолі

Тазы валят, а BMW говно,

Это факт, доказанный давно

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 месяца спустя...

Ого, скількия вже не писав нічого.

В принципі й писати не було про що в цей період. А це ось недавно почалися танці з бубном біля карбюратор.

Маленька предісторія:

Якось дивно стала машина заводитись на холону, подумав може мембрана пробита на пусковому. Я її замінив і заодно викрутив на пару витків гвинт якості для більш м'якої роботи на ХХ.

На другий день авто завелось наче краще але появилися провали при трішки різкішому нажиманні на педаль газу. Коли прогріється до робочої температури наче й пропадає. Провал (малесенька затримка на 0,5 секунди) на початку ходу педалі, а далі підрив і машина їхде нормально. Переміняв все і вся, виставив всі зазори, відрегулював все по книжці і всеодно ці провальчики інколи появляються. Забив пока катаюсь так, може пройде.

На днях найшов тріщину біля подушки двингуна.

ИзображениеИзображение

Поки, що заварили і трішки підсили ось так, дал іпланую поміняти всю цю балку цілою.

ИзображениеИзображение

Також вже якосб приїлися мені мої стопаки із білими поворотами, тай за півтора року вони стали не такими блискучими як були колись. Вирішив їх замінити на куплені сток тут на форумі.

Було так

ИзображениеИзображение

стало так

ИзображениеИзображение

Стало якось наче веселіше, чи то не привик ще до них.

На днях вже перезувся на літню гуму, ще наче морози передають, яле я не так часто і їздю то може ті морози і пройдуть.

ИзображениеИзображение

Також чекає своєї черги установка вже давно купленого центального замка у товариша alikkirov із функцією відкриття багажника з брелка

ИзображениеИзображение

плюс викидний ключ на брелку.

Також чекає установки радіатор пічки і кран пічки.

Ось поки, що все.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Точно такой же выкидной ключик ношу уже с пол года))) Удобно, но мук было чтобы всунуть плату сигналки :wacko:...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Точно такой же выкидной ключик ношу уже с пол года))) Удобно, но мук было чтобы всунуть плату сигналки :wacko:...

Не зрозумів, куда всунуть плату сигналки?

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Не зрозумів, куда всунуть плату сигналки?

в корпус выкидного.радиатор печки какой фирмы купил?тоже предстоит менять а то тосол на коврике раздражает

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

в корпус выкидного.радиатор печки какой фирмы купил?тоже предстоит менять а то тосол на коврике раздражает

Так в мене в корпусі брелка вже стоїть плата, я все підключав через акум: проводку, інтерфейс і соленоїди - все працює :dance3: Осталось тільки дублікат ключа зробити і вставити його туда замість тої заготовки, що в брелку.

Радіатор пічки ДААЗ брав у Антона.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Так в мене в корпусі брелка вже стоїть плата, я все підключав через акум: проводку, інтерфейс і соленоїди - все працює :dance3: Осталось тільки дублікат ключа зробити і вставити його туда замість тої заготовки, що в брелку.

Радіатор пічки ДААЗ брав у Антона.

В тебе просто ЦЗ працює з ключа а от сама сигналка залишається незадіяна. Для того, щоб задіяти сигналку треба плату з брелка засунути в той ключик відкідний.

Мінус в тому, що не працюватиме датчик удару і датчик відкритих дверей. Якщо монтіровочкою все-таки відкрити двері цього ніхто не помітить.

Изменено пользователем RichCat
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти