ВОВ@Н 209 Опубликовано 30 декабря, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 30 декабря, 2013 На амморт одеть пружину нужно от зонтикаМожна й пружинку від зонтика (колись в Інтрернеті бачив відео), або попробувати поставити жорсткіші аморти на ляду. В мене якось був один потік, я купив фірми АТ для ВАЗ 2108 з силою 340 Ньютонів. Своєю вагою (67 кг) нажати практично не міг. Поставив на ляду, то її треба було підняти тільки на 10см, далі вона піднімалась сама, але так підкидало ляду, що думав завіси повириває. І при закриванні треба було добре нажимати на багажник, щоб він закрився. Якщо поставити два таких аморти, то мені здається ляду буде само піднімати, але й мабуть пагубно відіб'ється на завісах і самому замку. Короче здав я той аморт назад і поставив свій потікший назад. Да, треба піднімати вручну, але й ляда закривається дуже легко і тихо і на голову не падає. А на рахунок пружинок чи сильніших амортів то ж кажу, бачив відео, коли мужик не виїхав повністю з гаража і відкрив кнопкою багажник, в результаті попав на нове скло і рихтовку ляди, бо гараж оказався занизьким.Я вже два дні користуюся кнопкою все задовільняє, навіть багажник не відмикаю :yahoo: . Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
voyajer75 5 Опубликовано 30 декабря, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 декабря, 2013 Можна й пружинку від зонтика (колись в Інтрернеті бачив відео), або попробувати поставити жорсткіші аморти на ляду. В мене якось був один потік, я купив фірми АТ для ВАЗ 2108 з силою 340 Ньютонів. Своєю вагою (67 кг) нажати практично не міг. Поставив на ляду, то її треба було підняти тільки на 10см, далі вона піднімалась сама, але так підкидало ляду, що думав завіси повириває. І при закриванні треба було добре нажимати на багажник, щоб він закрився. Якщо поставити два таких аморти, то мені здається ляду буде само піднімати, але й мабуть пагубно відіб'ється на завісах і самому замку. Короче здав я той аморт назад і поставив свій потікший назад. Да, треба піднімати вручну, але й ляда закривається дуже легко і тихо і на голову не падає. А на рахунок пружинок чи сильніших амортів то ж кажу, бачив відео, коли мужик не виїхав повністю з гаража і відкрив кнопкою багажник, в результаті попав на нове скло і рихтовку ляди, бо гараж оказався занизьким.Я вже два дні користуюся кнопкою все задовільняє, навіть багажник не відмикаю :yahoo: .все вірно, але до теми про "трошки відскочило"- то краще слабий амморт з пружинкою, щоб не відірвало Тазы валят, а BMW говно, Это факт, доказанный давно Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 30 декабря, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 30 декабря, 2013 (изменено) все вірно, але до теми про "трошки відскочило"- то краще слабий амморт з пружинкою, щоб не відірвало Слабий аморт не підніме ляду вгору, чи я не так поняв.А на рахунок, щоб ляда трішки підскакувала вверх то в мене так і є, при натисканні кнопки в салоні язичок вискакує з зацепки, далі тільки рукою підняв і все.Щоб піскакувало, можна ще трішки повикручувати відбійники резинові, ті що стоять по боках ляди. Изменено 30 декабря, 2013 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
voyajer75 5 Опубликовано 30 декабря, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 декабря, 2013 Слабий аморт не підніме ляду вгору, чи я не так поняв.А на рахунок, щоб ляда трішки підскакувала вверх то в мене так і є, при натисканні кнопки в салоні язичок вискакує з зацепки, далі тільки рукою підняв і все.Щоб піскакувало, можна ще трішки повикручувати відбійники резинові, ті що стоять по боках ляди.і в мене так, але я зрузумів що камрад Vasjok хоче щоб дуще підстрибувала, то і запропонував пружину від парасолі Тазы валят, а BMW говно, Это факт, доказанный давно Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 27 марта, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 27 марта, 2014 Ого, скількия вже не писав нічого.В принципі й писати не було про що в цей період. А це ось недавно почалися танці з бубном біля карбюратор.Маленька предісторія:Якось дивно стала машина заводитись на холону, подумав може мембрана пробита на пусковому. Я її замінив і заодно викрутив на пару витків гвинт якості для більш м'якої роботи на ХХ.На другий день авто завелось наче краще але появилися провали при трішки різкішому нажиманні на педаль газу. Коли прогріється до робочої температури наче й пропадає. Провал (малесенька затримка на 0,5 секунди) на початку ходу педалі, а далі підрив і машина їхде нормально. Переміняв все і вся, виставив всі зазори, відрегулював все по книжці і всеодно ці провальчики інколи появляються. Забив пока катаюсь так, може пройде.На днях найшов тріщину біля подушки двингуна.Поки, що заварили і трішки підсили ось так, дал іпланую поміняти всю цю балку цілою.Також вже якосб приїлися мені мої стопаки із білими поворотами, тай за півтора року вони стали не такими блискучими як були колись. Вирішив їх замінити на куплені сток тут на форумі.Було такстало такСтало якось наче веселіше, чи то не привик ще до них.На днях вже перезувся на літню гуму, ще наче морози передають, яле я не так часто і їздю то може ті морози і пройдуть.Також чекає своєї черги установка вже давно купленого центального замка у товариша alikkirov із функцією відкриття багажника з брелкаплюс викидний ключ на брелку.Також чекає установки радіатор пічки і кран пічки.Ось поки, що все. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
sashagl 0 Опубликовано 27 марта, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 марта, 2014 Точно такой же выкидной ключик ношу уже с пол года))) Удобно, но мук было чтобы всунуть плату сигналки ... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 27 марта, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 27 марта, 2014 Точно такой же выкидной ключик ношу уже с пол года))) Удобно, но мук было чтобы всунуть плату сигналки ...Не зрозумів, куда всунуть плату сигналки? Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Dimagsm2108 0 Опубликовано 27 марта, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 марта, 2014 Не зрозумів, куда всунуть плату сигналки?в корпус выкидного.радиатор печки какой фирмы купил?тоже предстоит менять а то тосол на коврике раздражает Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 27 марта, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 27 марта, 2014 (изменено) в корпус выкидного.радиатор печки какой фирмы купил?тоже предстоит менять а то тосол на коврике раздражаетТак в мене в корпусі брелка вже стоїть плата, я все підключав через акум: проводку, інтерфейс і соленоїди - все працює Осталось тільки дублікат ключа зробити і вставити його туда замість тої заготовки, що в брелку.Радіатор пічки ДААЗ брав у Антона. Изменено 27 марта, 2014 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
RichCat 0 Опубликовано 27 марта, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 марта, 2014 (изменено) Так в мене в корпусі брелка вже стоїть плата, я все підключав через акум: проводку, інтерфейс і соленоїди - все працює Осталось тільки дублікат ключа зробити і вставити його туда замість тої заготовки, що в брелку.Радіатор пічки ДААЗ брав у Антона.В тебе просто ЦЗ працює з ключа а от сама сигналка залишається незадіяна. Для того, щоб задіяти сигналку треба плату з брелка засунути в той ключик відкідний.Мінус в тому, що не працюватиме датчик удару і датчик відкритих дверей. Якщо монтіровочкою все-таки відкрити двері цього ніхто не помітить. Изменено 27 марта, 2014 пользователем RichCat Мой бортовичёк Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти