Рекомендуемые сообщения

Звичайно є і защолки також(вони одноразові).

О, ти згадав про защолки, в мене на цих накладках стоять такі як на ляді багажника на пласмасі, що закриває моторчик заднього очисника, а мають стояти якісь не такі, це мені так сказав один знайомий. Це правда чи ні.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

Щось фоток вазівських не зміг знайти, але подібні до 80171 на фото. В них стержень забивається всередину, а коли хочеш зняти толкаєш його далі в поріг.

post-18352-1338899342.jpg

Изменено пользователем AXID

Не усложняйте простое!

Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства.

Лучшее — враг хорошего...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Щось фоток вазівських не зміг знайти, але подібні до 80171 на фото. В них стержень забивається всередину, а коли хочеш зняти толкаєш його далі в поріг.

Так річ не у самій формі, а в тому що ті що стоять у ляді грубшого діаметра, а значить приходиться розсверлювати більшу дірку в крилі. Так мені казали. Але я не заміряв.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Неможу сказати який там заводський діаметр. Якщо цей метал з отворами міняти не будеш, тоді шукай защолки під цей діаметр, нічого страшного що на 1 мм більша дирка. А якщо буде новий тоді сверли під такі, які знайдеш ;)

Изменено пользователем AXID

Не усложняйте простое!

Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства.

Лучшее — враг хорошего...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Неможу сказати який там заводський діаметр. Якщо цей метал з отворами міняти не будеш, тоді шукай защолки під цей діаметр, нічого страшного що на 1 мм більша дирка. А якщо буде новий тоді сверли під такі, які знайдеш ;)

Не знаю чи буду міняти, сьогодні на 17:00 їду до сварщика, уже він мені скаже, які деталі під заміну, а там буду бачити.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

І так, вчора був у сварщика :wacko: :wacko: , результат такий, під заміну:

- лонжерони задні лівий + правий

- задня панель (нижня частина, та що під номерами її закриває бампер)

- арка внутрішня задня ліва + права

- зовнішня арка задня ліва + права

- стакани задні лівий + правий

- пороги лівий + правий

- підсилювачі порогів лівий + правий

- планка пола ліва + права

- піддомкратник передній лівий (можливо правий теж)

- ремвставка передніх лонжеронів з шпильками, де прикручується стабілізатор.

Короче це піпєц :blink::wacko: .

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ну приблизно я так теж думав, стан приблизно такий як в мене був. Тільки я частинами робив і стакани не міняв, а ремонтували, бо часу постійно не вистачає. Кріпись і збирай бабло. В мене теж вже пора пердній лонжерон ремонтувати в одному місці прогнив, треба часу а його вічно не має.

Або як другий варіант гнати на базар, віддавати і брати щось свіжіше, бо по грошам дорожче робити вийде.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ну приблизно я так теж думав, стан приблизно такий як в мене був. Тільки я частинами робив і стакани не міняв, а ремонтували, бо часу постійно не вистачає. Кріпись і збирай бабло. В мене теж вже пора пердній лонжерон ремонтувати в одному місці прогнив, треба часу а його вічно не має.

Або як другий варіант гнати на базар, віддавати і брати щось свіжіше, бо по грошам дорожче робити вийде.

Якщо гнати на базар то більше ніж 2300-2500 у.о. я за неї не візьму, а щоб купити, щось свіжіше потрібно стільки ж докласти, а грошей як завжди немає.

І тим паче уже давно куплені довгі крила, капот, праві двері, і ляда багажника, так що відступати пізно, буду потроху робити.

Тільки, що звонив взнавав ціни, виходить матеріали стануть десь у ціну бриблизно 2000 грн. :wacko: :wacko:

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Думаю реально можливо продати за 2000-2100. Щось свіжіше можна взяти за +-6000. Невесела матиматика виходить :(

Краще робити зразу, бо поки доберешся до покраски вже почнуть ржавіти нові деталі через грунт. Підскладай грошей і роби разом.

З майстрами наперед обговорюй ціну, бо вони вміють вкінці називати в 2 рази більшу суму - провірено.

А номерний стакан в якому стані? Глянь уважно поки не взявся, щоб не було сюрпризів.

Не усложняйте простое!

Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства.

Лучшее — враг хорошего...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Думаю реально можливо продати за 2000-2100.

За поварку и покраску машины сумма выйдет не менее 2000...2500 у.е.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти