Рекомендуемые сообщения

Всі операції при розборці, зборці і регуліровці проводяться на холодному моторі, щоб не повело деталі.

Сам не стикався з такою проблемою, але думаю ти недооцінюєш мотористів, принаймні у нас навіть гаражні мають динамометри.

От цікаві лінки знайшов, може пригодиться інфа

http://www.autolada.ru/viewtopic.php?t=301125&highlight=

http://www.autoprospect.ru/vaz/2110-zhigul...-2111-2110.html

http://www.autolada.ru/viewtopic.php?t=301756&start=0

ну не знаю, в мене знайомі навпаки кажуть що діно-ключ для клієнтів ))))), щоб не падали коли їм тянуть так. Изменено пользователем niiio
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

Да статті цікаві, але останні етапи по 90 градусів, якось страшно, а не дай Бог болт не витримає, і п...ць.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Да статті цікаві, але останні етапи по 90 градусів, якось страшно, а не дай Бог болт не витримає, і п...ць.

лучше не делать доворотов на старых болтах, а затягивать, как написано в мурзилке.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

лучше не делать доворотов на старых болтах, а затягивать, как написано в мурзилке.

Значить викоритовуємо моменти 1 і 2, а 3 і 4 не потрібно. Так я зрозумів?

1-й — моментом 20 Н·м (2 кгс·м);

2-й — моментом 69,4–85,7 Н·м (7,1–8,7 кгс·м);

3-й — доверните болты на 90°;

4-й — окончательно доверните болты на 90°.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Добре, дякую.

А що буде якщо заберу оту хрінь що на фото, а дирки позаварюю.

У меня заварены и все отлично! Изображение

050 782 61 39

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

У меня заварены и все отлично! Изображение

А краску в тих місцях не оббиває камінцями? Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А краску в тих місцях не оббиває камінцями?

Уже пол-года так езжу, красил в январе-все в порядке!

050 782 61 39

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Уже пол-года так езжу, красил в январе-все в порядке!

Понятно, ну мені сварщик теж радить ці пластмаски не ставити.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Значить викоритовуємо моменти 1 і 2, а 3 і 4 не потрібно. Так я зрозумів?

1-й — моментом 20 Н·м (2 кгс·м);

2-й — моментом 69,4–85,7 Н·м (7,1–8,7 кгс·м);

3-й — доверните болты на 90°;

4-й — окончательно доверните болты на 90°.

по поводу доворотов, написано, что нужно довернуть. Некоторые мастера склоняются только к одному довороту, некоторые вообще делают без доворотов.

а болты я бы взял новые, что бы на верочку, не оборвало.

ну и между этапами затяжки нужно делать перерывы, что бы снялось напряжение в ГБЦ

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

по поводу доворотов, написано, что нужно довернуть. Некоторые мастера склоняются только к одному довороту, некоторые вообще делают без доворотов.

а болты я бы взял новые, что бы на верочку, не оборвало.

ну и между этапами затяжки нужно делать перерывы, что бы снялось напряжение в ГБЦ

У меня родные болты были, после трех вскрытий и затяжек длина болтов не увеличилась, хотя на всякий случай брал 3 штуки.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти