ВОВ@Н 209 Опубликовано 22 декабря, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 22 декабря, 2013 ну ти ж сам написав Так написав. Проводив цю процедуру, щоб визначити чи крива підошва чи ні, але коли бенз попадав на ось другої камери то тоді оберти піднімались, а так більше нігде. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
voyajer75 5 Опубликовано 22 декабря, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 декабря, 2013 Так написав. Проводив цю процедуру, щоб визначити чи крива підошва чи ні, але коли бенз попадав на ось другої камери то тоді оберти піднімались, а так більше нігде.аа, зрозуміло Тазы валят, а BMW говно, Это факт, доказанный давно Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rem8v 0 Опубликовано 22 декабря, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 декабря, 2013 Так оберти піднімались коли бенз попадав на ось другої камери, а не на підошву.если хочеш можеш перевтулить оськи ,я так делал на старом карбе себе сейчас все нормально Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 23 декабря, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 23 декабря, 2013 если хочеш можеш перевтулить оськи ,я так делал на старом карбе себе сейчас все нормальноЯ про це думав, але немаю навиків і часу, може на весну, щось буду думати. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 24 декабря, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 24 декабря, 2013 Согодні отримав ось такий кронштейн для інсталяції відкривання багажника через кнопку за допомогою електроприводу. Привід є, кронштейн є, осталось тільки пропихнути провід через ляду, купити кнопку і все це діло підключити.Спочатку пробував сам зробити такий кронштейн, але вийшов він якись не акуратний, а потім згадав що в мене дядько працює на заводі. Найшов в Інтернеті креслення і готові фотки цього девайсу, відправиви йому і через пару днів на Новій Почті вже забрав готову деталь.Фото з телефону але суть понятна. На зимніх вихідних які плануються з 1 по 8 січня думаю поставлю і відпишусь як воно. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
voyajer75 5 Опубликовано 24 декабря, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 декабря, 2013 Согодні отримав ось такий кронштейн для інсталяції відкривання багажника через кнопку за допомогою електроприводу. Привід є, кронштейн є, осталось тільки пропихнути провід через ляду, купити кнопку і все це діло підключити.Спочатку пробував сам зробити такий кронштейн, але вийшов він якись не акуратний, а потім згадав що в мене дядько працює на заводі. Найшов в Інтернеті креслення і готові фотки цього девайсу, відправиви йому і через пару днів на Новій Почті вже забрав готову деталь.Фото з телефону але суть понятна. На зимніх вихідних які плануються з 1 по 8 січня думаю поставлю і відпишусь як воно.А чому не калинозамок, чи ти противник ? Тазы валят, а BMW говно, Это факт, доказанный давно Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 24 декабря, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 24 декабря, 2013 А чому не калинозамок, чи ти противник ?НЕ противник, але кажуть що ляда з калинозамком тарабанить, а мій за 6 років експлуатаці машини ні разу не підвів. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 29 декабря, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 29 декабря, 2013 І так, на вихідних відбулася інсталяція відкривання багажника (ляди) за допомогою електрозамка (чи як він там правильно називається). Для цього білшість вазоводів використовували Калино-замок, для встановлення якого треба трішки береробляти кріплення замка, викидання моторчика двірника заднього скла.Тепер все по іншому: замок залишається рідним, моторчик теж залишається, навіть залишається обшивка ляди.Також хочу подякувати товаришу Aleksandr_m за прпедоставлену ідею, товаришу lightstar1411 за консультацію в питаннях електрики.І так для початку зібрав всі деталі: кнопка відкривання багажника ВАЗ 2110, електрозамок, механізм відкривання, реле на 4 лапки, провода, гнізда під запобіжники, жменька клем папа і мама.Першим ділом була примірка механізму, а так як на тоненьких шпильках буде триматись і замок і механізм, вирішено було замок закріпити ще й на два саморізи, що не дасть йому втікти від виставленого місця.Далі прийшлось спиляти трішки язичок замкатак як в оригіналі коромисло крвпиться на заклепці, а в мене воноо тримається на болтику, от і язичок трішки впирався в головку болтикаДалі була установка самого механізму і тягою я використав шпицю від колеса велосипедапотім примірка і установка електрозамка бажано його кріпити, щоб тяга (шпиця) стояла якомога пряміще до коромисла механізму і можна було все це закрити обшивкою лядиПотім кидання (протяжка) провода до замка. Так як не хотілося, щоб звисали якісь сомплі, провід вирішено було пускати паралельно штатній проводці, яка йде від ЧЯ, через лобову стійку, під кришею і через ту резинку (гофру) заходить в саму ляду, і виходить біля моторчика заднього двірника.Найгірше було пропихнути провід через гофрочку, яка знаходиться міжлядою і кузовом.Далі підключення реле і кнопки по схемі Кнопку встановив над ричагов відкриття капота (замість заглушки малюнка) фото забув зробити.Від акумулятора кинув провід з гніздом запобіжника і встановив туда запобіжник номіналом 10 ампер.Після кількох тестових проб, почав ставити обшивку ляди, а вона падлюка впирається в електрозамок. Добре що вона пластмасова. За допомогою запальнички нагрів місце, де впирається і пальцев (в рукавиці) надавив, сформувавши ось таку "гульку". Поставив все на місце. Все працює як часи, тепер багажник можна ключем не відмикати, кнопку в салоні тиць, багажник клац і відкрився - БОМБА. А і головне побільше салідолу, літолу чи іншої мазюки на рухому частини механізму, так йому буде легше працювати.От і все, в кого які питання пишіть, радо проконсультую. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Vasjok 8 Опубликовано 30 декабря, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 декабря, 2013 (изменено) Нормально все зробив, плюсую Собі планую так само зробити, тільки є невеличка проблема, як зробити щоб при відкриванні ляда хоч трішки відпружинювала вверх. У мене чомусь стоїть на місці, теба рукою піднімати під час натискання на замок. Уплотнітєль потовще ставити не варіант. Пріоровський мені зараза завісу зламав і цим самим край ляди обдер від ЛКП, виинув його так і валяєтьсь в гаражі, більше його не поставлю. Изменено 30 декабря, 2013 пользователем Vasjok Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
voyajer75 5 Опубликовано 30 декабря, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 декабря, 2013 Собі планую так само зробити, тільки є невеличка проблема, як зробити щоб при відкриванні ляда хоч трішки відпружинювала вверх.На амморт одеть пружину нужно от зонтика Тазы валят, а BMW говно, Это факт, доказанный давно Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти