Рекомендуемые сообщения

 

59 минут назад, ВОВ@Н сказал:

Сьогодні  у товариша взяв стартер, попробую поставлю  і послухаю, що воно скаже, бо не дуже хочеться лізти під машину  і втулку в КПП міняти, тим паче ніколи такого ще не робив. 

Про доп реле чув, але спробую покищо без нього. Хоча якщо у тебе є схема підключення , то кинь мені. Дякую.

https://www.drive2.ru/c/595839/

На драйве нашёл. Себе сделал так же.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

1 час назад, ВОВ@Н сказал:

Сьогодні  у товариша взяв стартер, попробую поставлю  і послухаю, що воно скаже, бо не дуже хочеться лізти під машину  і втулку в КПП міняти, тим паче ніколи такого ще не робив. 

Про доп реле чув, але спробую покищо без нього. Хоча якщо у тебе є схема підключення , то кинь мені. Дякую.

Не вздумай до втулки лізти без ями,я вже був спробував,потім з буксира заводили і все одно на яму заїзжав.

 

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
5 минут назад, Volf сказал:

Не вздумай до втулки лізти без ями,я вже був спробував,потім з буксира заводили і все одно на яму заїзжав.

 

Нє, без ями звичайно ні. Я туди взагалі лізти не хочу. Я як поначитувався, що і корпус КПП відкришується біля втулки, або вийняти її з відти важко, то в мене бажання немає її зачіпати.

Я так поняв ти її в себе міняв, Коротше, якщо не дай Бог мені прийдеться її міняти, то розпишеш мені потім що й до чого. Ок?

1 минуту назад, ВОВ@Н сказал:

 

 

35 минут назад, toxa777 сказал:

 

https://www.drive2.ru/c/595839/

На драйве нашёл. Себе сделал так же.

А що робити із заводським реле тим що під капотом, залишати  чи відключити?

1_500.jpgi.gif

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
29 минут назад, ВОВ@Н сказал:

Нє, без ями звичайно ні. Я туди взагалі лізти не хочу. Я як поначитувався, що і корпус КПП відкришується біля втулки, або вийняти її з відти важко, то в мене бажання немає її зачіпати.

Я так поняв ти її в себе міняв, Коротше, якщо не дай Бог мені прийдеться її міняти, то розпишеш мені потім що й до чого. Ок?

 

А що робити із заводським реле тим що під капотом, залишати  чи відключити?

1_500.jpgi.gif

Я заводское оставил. Но, напомню, у меня 2110 и немного другая электросхема.

Смысл установки допреле в моём случае - питание на втягивающее подаётся непосредственно с АКБ, а не через блок предов, замок и кучу метров проводо с десятком соединений. А всё это даёт падение напряжения.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
9 минут назад, toxa777 сказал:

Я заводское оставил. Но, напомню, у меня 2110 и немного другая электросхема.

Смысл установки допреле в моём случае - питание на втягивающее подаётся непосредственно с АКБ, а не через блок предов, замок и кучу метров проводо с десятком соединений. А всё это даёт падение напряжения.

Ну да про електросхему, що вона інша я не подумав. То можливо, що це допоміжне реле мені нічого не дасть. Хоча я ніколи не скаржився на просадку напруги, ні зимою, ні літом. 

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
3 часа назад, ВОВ@Н сказал:

Нє, без ями звичайно ні. Я туди взагалі лізти не хочу. Я як поначитувався, що і корпус КПП відкришується біля втулки, або вийняти її з відти важко, то в мене бажання немає її зачіпати.

Я так поняв ти її в себе міняв, Коротше, якщо не дай Бог мені прийдеться її міняти, то розпишеш мені потім що й до чого.i.gif

Не розпишу,тому що такого наковиряв.Натфільком потім добивав.Хтось тут на форумі метчиком на 14 доставав,але мені знайомий казав,що на 13.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
5 часов назад, ВОВ@Н сказал:

А що робити із заводським реле тим що під капотом, залишати  чи відключити?

1_500.jpgi.gif

Я думаю що на 2108 установка того реле нічого не дасть. Так як у нас є таке реле на відміну від 2110. Хіба що можна провід на 87 контакт реле кинути напряму з акума, замість того що йде з роз'єму Ш8 контакт 7. Але воно того не варте. Думаю що просадка в цьому місці мінімальна якщо провода від генератора до блока запобіжників нормальні. 

Якщо і шукати просадку на 2108 то не в цьому місці. Хороша маса на двигун напряму з акума дасть набагато більший ефект.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вчора поставив "позичений" стартер. 3 рази робив пробний запуск. Все наче нормально, далі "позичений" заводив через раз - втягуюче клацає, а заводити не хоче. Вмикаю запалення і грубою викруткою перемкнувши два болти на втягуючому авто заводилось. Заглушив, зняв центральний провід з котушки і пробував поганяти той стартер, він крутиться добре, а мій при такй маніпуляції з кожним обертом крутив тугіше і тугіше.

В гаражі розібрав свій, там мусору схожого на смолу чи пластилін повно, якор грязний, магніти обліплені, пилюкі від щоток повно.

Foto1552_500.jpgi.gif

Foto1553_500.jpgi.gif

Щотки ще не дуже стерті але вже на підході, але то інша справа, головне тепер все відмим і скласти все до купи назад.

Щіточкою і бензином повимивав всю ту гидоту

Foto1557_500.jpgi.gif

Foto1558_500.jpgi.gif

Весь процес контолювала моя малеча

Foto1556_500.jpgi.gif

Короче перемив все зібрав, стало відчутно легше крутити якор, ставлю на машину ключ на запуск - завелась. О, думаю добре. Глушу, заводити а фігушкі - те саме з кожним прокрутом стартер начинає крутити тугіше і тугіше. Через пару раз взагалі при старті майже вся електрика тухне і вольтаж падає до 8,3 Вольта, а з під капота чути якись писк. Вмикаю запалення, перемикаю два болта на втягуючому - стартер круте і круте добе, але в зацеп не входить. якщо ключем заводити то наче в зацеп входить але не може провернути і знову тухне майже вся електика, Перемикаю два болта стартер крутить, а  в зацеп не йде.  ЧО МОЖЕ БУТИ?

На дворі вже майже темно, дитина хоче до дому, я злий знімаю свій стартер, ставлю "позичений", збираю ключі, мию руки і їду додому. Вдома зняв втягуюче з стартера хотів розпаяти , але мій паяльник слабкий , тому нічого не вийшло.

Підкажіть в чому проблема?

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
26 минут назад, ВОВ@Н сказал:

Короче перемив все зібрав, стало відчутно легше крутити якор, ставлю на машину ключ на запуск - завелась. О, думаю добре. Глушу, заводити а фігушкі - те саме з кожним прокрутом стартер начинає крутити тугіше і тугіше. Через пару раз взагалі при старті майже вся електрика тухне і вольтаж падає до 8,3 Вольта, а з під капота чути якись писк. Вмикаю запалення, перемикаю два болта на втягуючому - стартер круте і круте добе, але в зацеп не входить. якщо ключем заводити то наче в зацеп входить але не може провернути і знову тухне майже вся електика, Перемикаю два болта стартер крутить, а  в зацеп не йде.  ЧО МОЖЕ БУТИ?

На дворі вже майже темно, дитина хоче до дому, я злий знімаю свій стартер, ставлю "позичений", збираю ключі, мию руки і їду додому. Вдома зняв втягуюче з стартера хотів розпаяти , але мій паяльник слабкий , тому нічого не вийшло.

Підкажіть в чому проблема?

Распаять втягивающее, почистить контакты, они там скорее всего хорошо подгорели.

А по всем симптомам у меня было почти то же самое, даже на перебранном стартере. Поставил реле и забыл об этой проблеме.

15 часов назад, Vasjok сказал:

Я думаю що на 2108 установка того реле нічого не дасть. Так як у нас є таке реле на відміну від 2110. Хіба що можна провід на 87 контакт реле кинути напряму з акума, замість того що йде з роз'єму Ш8 контакт 7. Але воно того не варте. Думаю що просадка в цьому місці мінімальна якщо провода від генератора до блока запобіжників нормальні. 

Якщо і шукати просадку на 2108 то не в цьому місці. Хороша маса на двигун напряму з акума дасть набагато більший ефект.

На 2110 тоже есть реле.

Просадка там всегда есть. Допреле как раз для того, чтобы не было большой просадки.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
1 час назад, toxa777 сказал:

Распаять втягивающее, почистить контакты, они там скорее всего хорошо подгорели.

А по всем симптомам у меня было почти то же самое, даже на перебранном стартере. Поставил реле и забыл об этой проблеме.

На 2110 тоже есть реле.

Просадка там всегда есть. Допреле как раз для того, чтобы не было большой просадки.

Да, але чого  інший стартер крутить добре і просадки майже немає. Мене цікавить чого коли я під капотом перемикаю два великі болти то чути що крутиться стартер, а в зацеп бендикс не входить, а якщо з ключа, то щось наче похоже на зецеп, але провернути немає сили і втягуюче дуже гріється, особливо нижній болт на який одягається провід що йде з стартера.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти