Рекомендуемые сообщения

буду перемірювати з маслом а там видно буде.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 26
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Ktutyls Якщо попустити клапан то вона вмене взагалі глохне і на скільки я знаю клапан має бути закручений до кінця бо інакше пальне буде проходити мимо жикльора ХХ і можливий підсос повітря із під ущільнюючого кільця.

Полностью с тобой согласен. Но я расказал то что сам видел, а не от кого-то слышал. А колечко уплотнительное на электромагнитном клапане не просаженное, погрызеное? Если ничего не найдёшь, съезди к карбюраторщику разок. Пусть почистит карб и выставит ХХ. Если у него не получится, то хоть отметёшь точно впуск. И будешь рыть дальше.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Переміряв я компресію з добавленям масла в другий циліндр, було 11 стало 14 значить проблема з кольцами. Напевно залягли буду пробувати розкоксовувати.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Переміряв я компресію з добавленям масла в другий циліндр, було 11 стало 14 значить проблема з кольцами. Напевно залягли буду пробувати розкоксовувати.

Звичайно це означає що з циліндром не все чудово.

А ти систему запалення перевірив? Там все добре? Можливо свічки чи провода, троїть та нестабільний ХХ найчастіше через це.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Свічки нові, ВВ провода також замінив. Кут запалення змінити не можу тому що він прописаний в прошивці і не змінюється.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Свічки нові, ВВ провода також замінив. Кут запалення змінити не можу тому що він прописаний в прошивці і не змінюється.

Ремінь ГРМ вірно поставили?

Изменено пользователем astro
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ремінь ГРМ вірно поставили?

Ремінь стоїть правильно, машина їде добре, проблема тільки на низьких оборотах.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

ВАЗ 21083-02 1991р. випуску.

Двигун 1.5л.

Пробіг: 130000

Запаленя зібране на блоці управління "Електроніка МС 2713-02".

Компресія: 1-13. 2-11. 3- 13,7. 4-13.

Свічки нові NGK V-Line №2

Провода ВВ теж міняв

На холостих двигун працює не рівно, його трусе наче подається бідна суміш. Також економетер стоїть не в крайньому правому положені а трохи лівіше.

Карбюратор регулював, клапани також, запалення не регулюється, катушки замінив.

Спадає на думку два варіанти: 1.підсос повітря ( хотя я його ніде не виявив). 2. Підгорівший клапан у другому циліндрі.

Підскажіть будьласка що ще може бути і куди лізти.

Помогите Холостый ход ваз 2108

Вот это еще почитай я там отписывался, может поможет.. (ситуация похожая была)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Помогите Холостый ход ваз 2108

Вот это еще почитай я там отписывался, может поможет.. (ситуация похожая была)

Дякую, але це до мене мало чим відноситься так як вмене немає трамбльора :pardon:

Ще таке питання, недавно заміряв опір ВВ проводів і виявилась така картина двоє мають опір близько 7кОм а двоє 0 Ом, це може на щось впливати?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

У меня такое было, то причина была в форсунках, те шо в карбе стоят. Снимаешь верхнюю крышку карба и там на вид типа две изогнутых трубочки, легонько подковыриваешь отверточкой и продуваешь. Одна из них отвечает за ХХ, а вторая когда на газюльку давишь. За одно и проверь жиклер ХХ на електроклапане, у меня в средину когда-то маленькая волосинка попала и мозги компосировала.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти