провал при нажатии педали газа


Рекомендуемые сообщения

попробуй воздушный на номинал меньше если 165 стоит поставь 155,если в это время движок гудит значит точно бедновато на верхах(может быть эмр,уровень топлива,подсос воздуха и т.д.)

он не гудит а как будто мычит вот в этом положении в конце первой камеры, хотя когда от карбюраторшика выезжал, было вроде все ок, на следуюший день опять тоже самое, я думаю может погода влияет? хотя стоит родная кастрюля...
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 171
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

Я вже задовбася боротися з цим провалом. Вже змінив жменю жиклерів ХХ і кілька розпилювачів ускоріт.насоса. в.т.ч і Нивовський на 45.

ХХ виставив ідеально: двигун працює рівно і тихо, при знятті проводка з електро-клапана ХХ машина глохне, також виставляв гвинтами кількості/якості зразу на слух, а потім за допомогою прибора ИКС-1, свічки світло-коричневого кольору, як після пробігу у 30 км, так і при роботі на ХХ десь хвилин 10, у вихлопній трубі сажі майже немає.

Я не знаю чи це навіть називається провалом. Тобто якщо їхати на 2 передачі і пустити газ зовсім (оброти десь 1000-1200) і плавно натискати на газ - авто набирає обороти досить жваво і без провалу, так само якщо з тих же обертів (1000-1200) натиснути різко педаль газу в пол і тримати, авто теж прискорюється нормально.

Але якщо тримати газ на обертах в межах 1700 і 2100 (на тій же 2 передачі) і десь між цими показниками почати плавно давати газу - відчувається затримка у якісь пів-секунди, потім все нормально.

Також не відчувається ніякого провалу при любому вище-описаному режимі, якщо хоч трішки витягнута ручка підсосу.

До речі жиклери стоять І кам. 95/155, ІІ кам. 97,5/125.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я вже задовбася боротися з цим провалом. Вже змінив жменю жиклерів ХХ і кілька розпилювачів ускоріт.насоса. в.т.ч і Нивовський на 45.

ХХ виставив ідеально: двигун працює рівно і тихо, при знятті проводка з електро-клапана ХХ машина глохне, також виставляв гвинтами кількості/якості зразу на слух, а потім за допомогою прибора ИКС-1, свічки світло-коричневого кольору, як після пробігу у 30 км, так і при роботі на ХХ десь хвилин 10, у вихлопній трубі сажі майже немає.

Я не знаю чи це навіть називається провалом. Тобто якщо їхати на 2 передачі і пустити газ зовсім (оброти десь 1000-1200) і плавно натискати на газ - авто набирає обороти досить жваво і без провалу, так само якщо з тих же обертів (1000-1200) натиснути різко педаль газу в пол і тримати, авто теж прискорюється нормально.

Але якщо тримати газ на обертах в межах 1700 і 2100 (на тій же 2 передачі) і десь між цими показниками почати плавно давати газу - відчувається затримка у якісь пів-секунди, потім все нормально.

Також не відчувається ніякого провалу при любому вище-описаному режимі, якщо хоч трішки витягнута ручка підсосу.

До речі жиклери стоять І кам. 95/155, ІІ кам. 97,5/125.

икс 1 не подходит для пп у нас двигателя работают на обедненой смеси,газоанализатор лучше конечно,плавно нажимаеш педаль газа -УН не работет,хх на грани отключения или отключился попробуй эмр увеличить должно помочь,жиклеры подобраны нормально,у после поворота изредка такое бывает-забил
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

икс 1 не подходит для пп у нас двигателя работают на обедненой смеси,газоанализатор лучше конечно,плавно нажимаеш педаль газа -УН не работет,хх на грани отключения или отключился попробуй эмр увеличить должно помочь,жиклеры подобраны нормально,у после поворота изредка такое бывает-забил

Та про ИКС-1 я знаю, але реально коли ним користувався то чути, що коли багато відкрутив гвинт якості - оберти трішки падають, а у віконечку ИКСа починає блимати червона вспишка палива, трішки гвинта закрутив - оберти піднялися і вспишка у приборі стала синішою.

Що може не працювати в ускоріт.насосі? Струйки бризкають рівномірно і прямо в колектор. Провал відчувається, коли ПЛАВНО натиснути газ імено від 1700-2100 обертів. А якщо плавно чи швидко з 900 і до кінця, то провалу немає.

ЄМР збільшити шляхом установки трохи більшого номіналу? Як це вплине на розхід пального?

І чого немає провалу якщо ручка підсосу витягнута хоча б на 1 см?

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Та про ИКС-1 я знаю, але реально коли ним користувався то чути, що коли багато відкрутив гвинт якості - оберти трішки падають, а у віконечку ИКСа починає блимати червона вспишка палива, трішки гвинта закрутив - оберти піднялися і вспишка у приборі стала синішою.

Що може не працювати в ускоріт.насосі? Струйки бризкають рівномірно і прямо в колектор. Провал відчувається, коли ПЛАВНО натиснути газ імено від 1700-2100 обертів. А якщо плавно чи швидко з 900 і до кінця, то провалу немає.

ЄМР збільшити шляхом установки трохи більшого номіналу? Як це вплине на розхід пального?

І чого немає провалу якщо ручка підсосу витягнута хоча б на 1 см?

УН не работает если медленно давиш на педальку газа,да увеличивай большим номиналом,на расход особо нет-меньше чем увеличивать жиклер 1 камеры,эмр работает когда двигатель под нагрузкой,обогащаеш смесь подсосом
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

УН не работает если медленно давиш на педальку газа,да увеличивай большим номиналом,на расход особо нет-меньше чем увеличивать жиклер 1 камеры,эмр работает когда двигатель под нагрузкой,обогащаеш смесь подсосом

Якщо я збільшу жиклер ЕМР, то що, повинен запрацювати УН?

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Якщо я збільшу жиклер ЕМР, то що, повинен запрацювати УН?

нет,так работет УН- при медленном нажатии на педаль газа он не работает,пристреливать не обязательно-он льет пока двигатель не работает,когда двигатель заработал он распыляет(у него даже отверстие на носике своеобразной формы),ЭМР -его работа зависит от разряжения (то есть от нагрузки на двигатель)
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

нет,так работет УН- при медленном нажатии на педаль газа он не работает,пристреливать не обязательно-он льет пока двигатель не работает,когда двигатель заработал он распыляет(у него даже отверстие на носике своеобразной формы),ЭМР -его работа зависит от разряжения (то есть от нагрузки на двигатель)

Ти хочеш сказати, що при плавному нажиманні на газ, УН не працюватиме у всіх машинах?

Просто раніше цього провалу не відчував, а де він взявся і коли не знаю.

А якщо я не знайду жиклера більшого номіналу, то чи можна розбурити отвір як показував Н.Порошін, коли він збільшував діаметр отвору жиклера ХХ, тобто взяти грубу голку і заточити її, зробивши 3-4 гранною.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ти хочеш сказати, що при плавному нажиманні на газ, УН не працюватиме у всіх машинах?

Просто раніше цього провалу не відчував, а де він взявся і коли не знаю.

А якщо я не знайду жиклера більшого номіналу, то чи можна розбурити отвір як показував Н.Порошін, коли він збільшував діаметр отвору жиклера ХХ, тобто взяти грубу голку і заточити її, зробивши 3-4 гранною.

да на всех машинах,у меня набор с сверл от 0,3 до 2мм с шагом 0,05,за иглу не скажу- пробуй
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

да на всех машинах,у меня набор с сверл от 0,3 до 2мм с шагом 0,05,за иглу не скажу- пробуй

Блін, то якщо воно так на всіх машинах, то може не треба заважати машині їздити. Треба буде в родича його вісімку позичити покататись, попрорбувати і зрівняти, чи будуть провальчики.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти