Кто соскучился по ралли?


Рекомендуемые сообщения

Валер, миня вычёркивай.....:(

<{POST_SNAPBACK}>

Дык, Геныч, уже давно вычеркнул.

Валера.

Маленького, кто хочешь обидит.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 263
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Всем привет!

Как всегда - почти опоздал!  :unsure:

Я точно участвую, может пригоню еще пару своих.

По взносам отзвонюсь Валере.

Как давно я у ВАС не был! :(

<{POST_SNAPBACK}>

Димон, всегда рады. Если притянеш народ, то примем всех. Еще одна приятная мелочь. Тебе, и твоим знакомым, кто приедет. Половина стартового взноса. То есть 50 гривен. Сможете хоть дорогу отбить туда и обратно. Вообщем ждем. Только скажи сколько человек будет, и сколько стартовых мест за тобой оставить.

Валера.

Маленького, кто хочешь обидит.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вторник подходит... только заранее отпишеш де куды.. :)  и почем ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Бомба, не кипешуй. Во вторник собираемся в 20.00 на месте клубной встречи. То есть на бермудах. В маке.

Валера.

Маленького, кто хочешь обидит.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Сегодня ездил не Круглик тестировать трассу. Если бы не стучащий двигатель, то вообще была бы красота. Вобщем немного подправить, и вы останетесь довольны. Да что там довольны, вы будете пищать от радости. Одго но, Доп прийдется сократить примерно на километр. Там в последнем повороте Камазы грун ровняют под застройку, и сама дорога быстро не проедется. Замерзший грует как кмень. Зеленка вообще на этих стыках как на трамплинах прыгала. И если бы не было защиты, то поддон бы остался на земле. А медленно, никаких проблем. Рекомендую зимнюю резину, так как если вынесет с траектории, то там в двух поворотах есть снег. Да и летняя сейчас будет дубеть. На зимней никаких проблем. С горки больше 100 км.ч. не напрягает. Это на ближнем круглике. Дальний разъезжен. Там и 150 можно. Но не забывайте, что мы делаем клубный отдых. Поэтому лучше не гоните.

Валера.

Маленького, кто хочешь обидит.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Значит так. Вот вам регламент. Как раз за неделю, как и обещал. Не ленитесь писать протесты в случае замеченных нарушений.

Клуб 2108

Валера Кат

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ РЕГЛАМЕНТ

автомобільних змагань

“МегаРалли –Зима 2005”

День рождения 2108

ЗМІСТ

РОЗДІЛ 1. ПРОГРАМА ЗМАГАННЯ

РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ

2.1. НАЗВА, СТАТУС ТА ОРГАНІЗАТОР ЗМАГАННЯ

2.2. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ

2.3. ОФІЦІЙНІ ОСОБИ

РОЗДІЛ 3. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

3.1. ТРАСА, ДИСТАНЦІЯ

3.2. АВТОМОБІЛІ

3.3. УЧАСНИКИ

3.4. ЗАЯВКИ НА УЧАСТЬ

3.5. ЗМІНИ У СКЛАДІ УЧАСНИКІВ

3.6. СПОРТИВНІ НОМЕРИ І ЕМБЛЕМИ

РОЗДІЛ 4. ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ

4.1. СКЛАД ЗМАГАННЯ

4.2. СПЕЦІАЛЬНІ ДІЛЯНКИ

4.3. КЛАСИФІКАЦІЯ. ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ. РОЗПОДІЛ МІСЦЬ.

4.4. ЗАКРИТИЙ ПАРК

РОЗДІЛ 5. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

5.1. ПРОТЕСТИ І АПЕЛЯЦІЇ

5.2. ВНЕСКИ УЧАСНИКІВ НА ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ (ЗАЯВОЧНІ ВНЕСКИ)

5.3. ПЕНАЛІЗАЦІЯ

5.4. РЕКЛАМА

5.5. НАГОРОДЖЕННЯ

5.6. ЗМІНИ І ДОПОВНЕННЯ ДО РЕГЛАМЕНТУ

5.7. ЗАСТОСУВАННЯ І ТЛУМАЧЕННЯ РЕГЛАМЕНТУ

5.8. ЗВЕДЕНА ТАБЛИЦЯ ПЕНАЛІЗАЦІЇ

РОЗДІЛ 1. ПРОГРАМА ЗМАГАННЯ

І-й день змагання

Збір у зазначеному місці

Початок змагань

IІ-й день змагання

Урочисте закриття змагань та нагородження переможців

РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ

2.1. НАЗВА, СТАТУС ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ

Клуб 2108, організує автомобільні змагання “МегаРалли- Зима 2005” День рождения 2108, яке відбудеться 17 декабря 2005 року. Змагання проводяться у відповідності з цим Регламентом, затвердженим Бородатым Кит-Катом.

Всі водії, учасники, офіційні особи, представники преси, і всі інші особи, які мають відношення до підготовки і проведення змагання діють у відповідності з цим Регламентом.

2.2. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ

Голова: Валера Кат;

Члени Оргкомітету: Андрей Борода

Толянь Кит

Леха Ляляйский

Адреса постійного Секретаріату: Фирма Кит. Сайт www.2108.kiev.ua

2.3. ОФIЦIЙНI ОСОБИ ЗМАГАННЯ

Перелік офіційних осіб змагання у Додатку 1.

Костя 2108

Бомбочка 2108

Лекс ЗАЗ 2108

Сир Серик 2108

РОЗДІЛ 3. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

3.1. ТРАСА, ДИСТАНЦІЯ

Траса змагання – Трасса Круглик, Круглик 2.

3.2. АВТОМОБІЛІ

3.2.1. До участі у змаганні допускаються серійні легкові автомобілі або автомобілі підготовленіпо групі N, зареєстровані у Державній Автомобільній інспекції, та які відповідають вимогам Правил дорожнього руху України.

3.2.2. Автомобілі повинні мати робочий об'єм двигуна не більше 4000 куб. см (з наддувом – не більше 2058 куб. см.)

3.2.3. Автомобілі розділені на наступні класи:

8 – автомобілі з робочім об’ємом двигуна до 1600 куб.см.;

9 – автомобілі з робочім об’ємом двигуна понад 1600 куб.см.;

У автомобілях які мають встановлений турбо-нагнічувач робочий об’єм двигуна помножується на коефіцієнт 1,3.

Автомобили с дизельным двигуном об’єм двигуна помножується на коефіцієнт 0,7. Також це росповсюджуеться на автоиобiлi з автоматичною коробкою передач.

3.2.4. Змагання не проводиться, якщо до участі в заліковій групі допущено менше 5 водіїв.

3.3. УЧАСНИКИ

3.3.1. До участі у змаганні допускаються володарі національних ліцензій водія категорії “В”

3.3.2. Під час керування і коли учасник - особа юридична, чи коли він не є членом екіпажу, всі його обов’язки і відповідальність покладаються повністю на першого водія, який декларований у заявці на участь у змаганні.

3.4. ЗАЯВКИ НА УЧАСТЬ

3.4.1. Будь-яка особа або команда, що бажає взяти участь у змаганні повинна до 16.00 години 15 Декабря 2005 р адресувати у Секретаріат змагання: Фирма Кит. www.2108.kiev.ua заповнені друкованим текстом заявочні документи (заявки).

Або сповістити організатора про своє бажання взяти участь у змаганні за телефоном 8-067-5020777

3.4.2. Заявку буде прийнято, якщо вона супроводжується документом, який підтверджує внесення заявочного внеску у відповідності з п.5.2.

3.4.3. Підписавши бланки заявочної форми учасник, водій та власник автомобіля зобов'язуються підкорятися тільки спортивній юрисдикції, визначеній НСК ФАУ, положеннями даного Регламенту та вимогам офіційних осіб змагань.

3.4.4. Максимальна кількість автомобілів, які приймають участь у змаганні – 40.

3.4.5. Перевагу участі у змаганні мають особи, які раніше подали заявки.

3.5. ЗМІНИ У СКЛАДІ УЧАСНИКІВ

Жодних змін не може бути внесено у заявку на участь, за винятком випадків, передбачених даним Регламентом. Однак, до моменту передстартового контролю учасники вільно можуть заміняти заявлений автомобіль.

3.6. СПОРТИВНІ НОМЕРИ І ЕМБЛЕМИ

3.6.1. Організатор надає на кожний автомобіль два панно з присвоєними номерами.

3.6.2. Емблеми змагань та панно з присвоєними номерами повинні бути до початку передстартового контролю надійно закріплені на автомобілі: номери на передніх дверях автомобіля з обох сторін; емблеми: на передньому та задньому капотах.

3.6.3. Якщо під час змагання виявиться, що:

а) один боковий номер відсутній, учасник підлягає штрафу – 5 сек.

б) два бокових номера відсутні, учасник підлягає штрафу - 10 сек.

.

РОЗДІЛ 4. ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ

4.1. СКЛАД ЗМАГАННЯ

Змагання складається з двох залікових етапів:

а) 8 спеціальніх ділянок які включають проходження спеціальної ділянки;

б) 8 проїздів за легендою (орієнтування).

4.2. СПЕЦІАЛЬНІ ДІЛЯНКИ

4.2.1. Спеціальні ділянки - це швидкісні змагання на шляхах, спеціально закритих для загального користування.

4.2.2. Під час проходження спеціальної ділянки, знаходячись в автомобілі, всі члени екіпажу повинні бути пристебнутими ременями безпеки, під загрозою виключення.

4.2.3. Екіпажам під загрозою виключення заборонено рух у напрямку, протилежному руху на спеціальній ділянці.

4.2.4. Старт буде даватися з місця, двигун на лінії старту обов’язково повинен працювати. Екіпаж, що не може представити свій автомобіль з працюючим двигуном буде відразу виключений із змагання.

4.2.5. Старти спеціальних ділянок будуть додаватися таким чином:

4.2.5.1. Як тільки автомобіль з екіпажем на борту зупиниться біля старту, Комісар посту запише у карті час, передбачений для старту цього автомобіля (години і хвилини). Він передасть контрольну карту екіпажу і оголосить йому голосно 30 сек., 15 сек., або наглядно продемонструн ци цифры табличкою.

4.2.5.2. Після закінчення останніх 5 секунд буде подано сигнал старту, після якого негайно повинен стартувати автомобіль.

4.2.5.3. Сигналом старту є початок наступноi хвилини, що будеть вiзуально вiдображатись на стартовому годиннику.

4.2.6. Старт спеціальної ділянки у час, вказаний у контрольній карті, може затриматися Комісаром посту тільки у випадку форс-мажорних обставин.

4.2.7. У випадку запізнення екіпажу на старт, Начальник посту запише новий час старту, а запізнення на старт буде розглядатися як запізнення, записане у секторах зв’язку.

4.2.8. Учасник, який допустив фальстарт, а саме старт, здійснений до сигналу, поданого Комісаром, буде пеналізований на 3 секунд за перший фальстарт в гонці, 10 секунд – за другий, 30 секунд – за третій. Ці штрафи не виключають більш серйозних санкцій, які можуть накладатися Колегією Спортивних Комісарів, і, зокрема, у випадку повторення.

4.2.9. Фініш спеціальних ділянок з ходу, або базою.

4.2.10. На дистанції від 20 до 100 м. після фінішу екіпаж повинен зупинятися на контрольному посту (пункт "СТОП"), щоб зробити запис у хронометражній карті свого часу фінішу (години, хвилини, секунди).

Якщо хронометристи не можуть повідомити негайно точний час фінішу відповідальним Комісарам, останні тільки проставляють свою візу у картці екіпажа, і запис часу буде виконано на наступних постах контролю, нейтралізації або перегрупування.

4.2.11. Якщо з вини екіпажу запис часу не буде виконано, буде застосовуватися приблизно таке покарання:

4.2.11.1. На старті: виключення.

4.2.11.2. На фінішу (пункт "СТОП"): штраф 30 сек.

4.2.12. Старт на спеціальній ділянці надається по закінченню хвилини, пiсля старту останього экипажу.

4.2.13. Кожен екіпаж, що відмовився стартувати на старті спеціальної ділянки у час і у черговості, які йому приписані, буде оштрафований Колегією Спортивних Комісарів щонайменше (на 30 секунд), аж до виключення, якщо цього запросить Директор Змагання, незалежно від того, чи пройдена спеціальна ділянка, чи ні.

4.2.14. Кожен екіпаж, який не в змозі стартувати на протязі 20 секунд після сигналу старту, повинен бути виштовханим з метою очистити хронометражну зону і відразу виключений із змагання.

4.2.14.1. Екіпаж який бере на борт автомобіля третю особу буде виключений із змагання, якщо це не транспортування пораненого. Лише за особистою згодою організатора дозволяється брати на борт третю особу.

4.2.14.2. Рух автомобіля дозволений лише при наявності на борту повного складу екіпажу. У випадку недотримання цієї вимоги екіпаж буде виключений із змагання.

4.2.15. Переривання спеціальної ділянки:

4.2.15.1. Коли проходження спеціальної ділянки буде остаточно зупинено до проходження останнього екіпажу з будь-якої причини, класифікація ділянки може бути встановлена шляхом встановлення екіпажам, яких стосуються обставини переривання, найгіршого часу, реалізованого до зупинки гонки.

4.2.15.2. Ця класифікація може здійснюватися, навіть якщо тільки один екіпаж зміг пройти на маршрут у нормальних умовах гонки.

4.2.15.3. Застосування цього положення залишається у компетенції виключно Колегії Спортивних Комісарів після представлення Дирекцією Змагання звіту про мотиви переривання.

4.2.15.4. У випадку, якщо Колегія ставить під сумнів сам принцип достовірності найгіршого часу, показаного у змаганні, вона може вибрати вихідним один із часів, який вона вважатиме найбільш прийнятим між чотирьох інших найгірших часів.

4.2.15.5. Нарешті, будь-який екіпаж, відповідальний за зупинку гонки, у жодному разі не зможе мати з цього вигоди. Цьому екіпажу присвоюється фактичний час, реалізований їм у гонці, якщо він вище фіктивного часу, присвоєного іншим екіпажам.

4.3. КЛАСИФІКАЦІЯ. ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ. РОЗПОДІЛ МІСЦЬ.

4.3.1. Після кожного етапу змагання встановлюється наступна класифікація:

- класифікація водіїв у індивідуальному заліку у кожній групі;

4.3.2. В разі отримання однакової кількості очок, вище місце посідає той, хто кращий час в першому етапі змагання.

4.4. ЗАКРИТИЙ ПАРК

4.4.1. Після закінчення змагань всі автомобілі, повинні без зупинки заїхати у закритий парк.

4.4.2. Автомобілі, які не заїхали у закритий парк, або що прибули туди з запізненням, або іншим чином порушили режим закритого парку, виключаються з змагань.

4.4.3. В закритому парку автомобілі повинні знаходитись 10 хвилин після гонки, для можливости подання протестiв.

4.4.4. В випадку подання протестів, режим закритого парку продовжується до моменту прийняття рішення Колегією Спортивних Комісарів.

4.4.5. У закритому парку дозволяється присутність тільки офіційних осіб та з їх дозволу та під їх контролем осіб, призначених для виконання робіт по перевірці автомобілів.

4.4.6. Режим закритого парку знімається рішенням Колегії Спортивних Комісарів.

4.4.7. Всі автомобілі повинні накопичуватись в закритому парку перед початком змагань.

РОЗДІЛ 5. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

5.1. ПРОТЕСТИ І АПЕЛЯЦІЇ

5.1.1. Будь-який протест повинен бути поданий у відповідності з Розділом XII НСК ФАУ.

5.1.2. Кожен протест повинен подаватися у письмовій формі, підписаний володарем ліцензії учасника та повинен супроводжуватись внеском у розмірі 20 грн. та гарантійним внеском у сумі:

50 гpн. за перевірку одної з частин автомобіля (двигун, трансмісія, керування, гальмівна система і т.і.);

250 гpн. за перевірку всього автомобіля.

5.1.3. Витрати, що пов'язані з виконанням робіт по демонтажу та монтажу при перевірці протесту, що не покриваються гарантійнім внеском відносяться на рахунок протестуючої сторони.

5.1.4. Внески, вказані у п.п. 5.1.2.; 5.1.3. повертаються тільки у випадку, якщо протест виявився обґрунтованим, або на основі рішення ФАУ.

5.1.5. Протести подаються Директору змагання. При відсутності Директора змагання протести подаються будь-кому зі Спортивних Комісарів.

5.1.6. Протести подаються:

- проти прийняття заявки - не пізніше двох годин після закінчення передстартового контролю автомобілів,

- проти послідовності заїздів - не пізніше ніж за годину до старту змагання,

- проти рішення Технічного Комісара або контролера - на протязі 30 хвилин після винесення цього рішення,

- проти помилок або порушень, здійснених на протязі змагання з питань відповідності (невідповідності) автомобіля вимогам або класифікації, встановленій по закінченню змагання - подається на протязі 30 хвилин після офіційної публікації результатів.

5.1.7. Забороняється внесення протестів по рішенням, винесеним суддями лінії старту, суддями фінішу або суддями факту по суті виконання ними своїх службових обов'язків.

5.1.8. Учасники можуть подавати апеляції відносно прийнятих рішень.

5.2. ВНЕСКИ УЧАСНИКІВ НА ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ (ЗАЯВОЧНІ ВНЕСКИ)

5.2.1. Для забезпечення проведення змагання учасники вносять Організатору доброчинні внески на розвиток автомобільного спорту (Заявочні внески) у розмірі:

а) за екіпаж – 100 грн.;

5.2.2. Від заявочного внеску учасники не звільняються.

5.2.3. Заявочний внесок буде повернено повністю:

а) особам, заявки яких було повністю відхилено;

б) у випадку коли змагання не відбулося.

5.3. ПЕНАЛІЗАЦІЯ

5.3.1. При порушенні під час змагань даного Регламенту учасники пеналізуються згідно відповідних пунктів цих регламентів. Колегія Спортивних комісарів приймає рішення у тих випадках, коли пеналізація чітко не встановлена.

5.4. РЕКЛАМА

5.4.1. Учасникам змагання дозволяється вільно розміщувати будь-яку рекламу на своїх автомобілях при умові, що ця реклама:

а) дозволена законодавчими актами України;

б) не носить образливого характеру;

в) не займає місця, зарезервовані для емблем, номерів змагання та обов'язкової реклами Організатора: два місця максимальним розміром 250 х 400 мм на передніх дверях автомобіля, та одне місце на передній частині капоту автомобіля;

д) не заважає видимості з місця водія.

5.4.2. Учасник змагання повинен розмістити на автомобілі обов'язкову та необов'язкову (якщо вона їм прийнята) рекламу Організатора до початку передстартового контролю.

5.4.3. Забороняється присутність на автомобілі емблем інших змагань.

5.4.4. Якщо реклама не відповідає вищевказаним вимогам, учасник виключається із змагання.

5.5. НАГОРОДЖЕННЯ.

5.5.1. Місце і порядок нагородження буде оголошений перед стартом гонки.

5.5.2. Відсутність на церемонії нагородження при відсутності форс-мажорних обставин веде до позбавлення призів.

5.6. ЗМІНИ І ДОПОВНЕННЯ ДО РЕГЛАМЕНТУ.

5.6.1. Положення даного Регламенту можуть змінюватись.

5.7. ЗАСТОСУВАННЯ І ТЛУМАЧЕННЯ РЕГЛАМЕНТУ.

5.7.1. Директор змагання застосовує даний Регламент під час змагання. Однак, він повинен інформувати Колегію Спортивних Комісарів про всі важливі рішення, які він приймає.

5.7.2. Всі протести по рішенням передаються для вивчення в Колегію Спортивних Комісарів.

5.7.4. У разі виникнення суперечностей у питаннях інтерпретації даного Регламенту необхідно використовувати тільки український або россiйскiй текст або просити тлумачення у офіційної особи.

5.7.5. Будь-яка неправильна, обманна або неспортивна дія, здійснена учасником, водієм або персоналом учасника, буде осуджена Колегією Спортивних Комісарів, яка оголосить будь-яке можливе покарання аж до виключення. Максимальний розмір пеналізації не може перевищувати 200 сек.

5.8. Зведена таблиця пеналізації

Зміст Відміна старту Виключення Штраф

Час гроші

ПДР - друге порушення 1 хв.

Старт –за кожну хвилину до допустимого обмеження 10 с.

Контроль часу:

За кожну хвилину запізнення 5 с.

За кожну хвилину випередження 10 с.

За кожну хвилину понад 8 хв. запiзнення 1 с.

Спеціальні ділянки:

За кожен дотик до маркера 2 с.

За кожну сбиту фiшку 5 с.

Фальстарт 3 с.

Неправильне виконання СД 1,5 гiрших результати даної СД

Невиконання СД 3 гiрших результати даної СД

Контрольна карта не віддана на фінішу гонки 1 хв.

Відмова стартувати вчасно і згідно послідовності 1 хв.

За кожний закритий номерний знак 10сек.

За один відсутній номер змагання 10сек.

ПДР - 1-е порушення 1хв.

Відсутність чи нефункціонування однієї з передніх фар, або двох передбачених ПДР, або одного із задніх вогнів або освітлення номерного знаку, або стоп-сигналів або покажчиків поворотів 5сек.

Порушення правил зони старту 10сек.

Штрафи, залишені у розпорядженні Колегії Спортивних Комісарів

Неправильна, обманна чи неспортивна дія

Порушення заборони сервісу

Недотримання інструкції Комісарів (офіційних осіб)

Недотримання процедурних правил відмітки

Повторний фальстарт (спеціальна ділянка)

Відмова стартувати вчасно і згідно послідовності

Відсутність документів на автомобіль

Валера.

Маленького, кто хочешь обидит.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вот и логотип. Правда, я его еще не доработал.

Валера.

Маленького, кто хочешь обидит.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А почему на русском?

С уважением, Сергей.

8 (097) 279-75-77

a1_a1_23_7_1996_3_1a.gif

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

извините за нескромный вопрос :rolleyes: а где находиться этот Круглик :unsure:

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

извините за нескромный вопрос  :rolleyes:  а где находиться этот Круглик :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

7 км от Одесской площади в сторону Одессы и налево пару км

!

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

7 км от Одесской площади в сторону Одессы и налево пару км

<{POST_SNAPBACK}>

сеньк ;)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти