Vov4eg 1 Опубликовано 15 марта, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 15 марта, 2012 Много читал как хорошего, так и не очень. Отговорите или подскажите где купить. зы не пинать, темы на форуме не нашел Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Gerasim_76 3 Опубликовано 15 марта, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 15 марта, 2012 или подскажите где купить.тут может остался, но надо договариваться) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
niiio 0 Опубликовано 15 марта, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 15 марта, 2012 поспрашивай здесь он где-то взял, тыць Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ValerKat 407 Опубликовано 15 марта, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 15 марта, 2012 Много читал как хорошего, так и не очень. Отговорите или подскажите где купить.зы не пинать, темы на форуме не нашелНе пинаю. Просто отговариваю. Просто забей, и не вспоминай. Маленького, кто хочешь обидит. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Credo 0 Опубликовано 16 марта, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 марта, 2012 (изменено) поспрашивай здесь он где-то взял, тыцьто я.купив в kasp'а в Казані. в нього є ще! радіали є але для мене було дорого. просто мені для початку торцовий достатньо попробувати що і як. але я ще не запустив. але вже скоро. надіюсь він хоть робочий ))))запалювання зробили. то було досить просто. ціна питання в околі 200$маслорадіатор іі причандалля купив фірмові mocal.вихлоп зварили на місці.сама головна проблема то був впускний колектор під вертикалки Dellorto! робився півроку, але зробився. а на радіал впускний колектор елементарний і таких проблем нема!прокладки на випускний колектор підійшли від део ланоса ) майже як рідні!залишилось в принципі дрібниці доробити. планую 200 сил якщо мотор в ідеалі, а не металолом (продавався як б/у, але після переборки, а як воно насправді хйз). провірити не представляється можливим.а варто чи не варто то питання філософське. зараз і поршньовик на 200 сил можна построїти. і напевно чуть дешевше получиться і ремонтопридатніший, і масла менше буде хавати на порядок.Фотоhttp://2108.lviv.ua/archives/pokupka-rotor...puskom-564.htmlВигляд на машині десь півроку назад http://2108.lviv.ua/archives/ustanovka-rpd...z-2108-576.html Изменено 16 марта, 2012 пользователем Credo No pistons. No valves. No problems. ET 13.39. Street FWD. Aтмо 1.3. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Credo 0 Опубликовано 3 июня, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 июня, 2013 (изменено) може комусь цікаво як їде рпд. вчора на змаганнях в Тернополі на кубку ФАУ було показано час 13.63 низькі 13 поїхати реально якщо підтягнути деякі косяки з підвіскою, з вихлопом, з впуском і з вагою (легкий капот, легкі ковші, зняти 40кг шумки і всякі колонки, подіумі і магнітофони). на гонках жре бензину немеряно. десь літр на заїзд. загалом на поїздку в 300км (в тому числі 12 заїздів на драгу) я потратив 37-40 літрів бензину. їхали 5 людей )) як включив 5 по трасі, так інші передачі і не включав.. тяне всюда.. і під горку тоже )) Изменено 3 июня, 2013 пользователем Credo No pistons. No valves. No problems. ET 13.39. Street FWD. Aтмо 1.3. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Stanislavskiy_ 0 Опубликовано 16 июня, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 июня, 2013 може комусь цікаво як їде рпд.вчора на змаганнях в Тернополі на кубку ФАУ було показано час 13.63низькі 13 поїхати реально якщо підтягнути деякі косяки з підвіскою, з вихлопом, з впуском і з вагою (легкий капот, легкі ковші, зняти 40кг шумки і всякі колонки, подіумі і магнітофони).на гонках жре бензину немеряно. десь літр на заїзд.загалом на поїздку в 300км (в тому числі 12 заїздів на драгу) я потратив 37-40 літрів бензину. їхали 5 людей )) як включив 5 по трасі, так інші передачі і не включав.. тяне всюда.. і під горку тоже ))еще работает?ДВИГ? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Credo 0 Опубликовано 17 июня, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 июня, 2013 еще работает?ДВИГ?працює. чого б йому не працювати вчора в Києві на чайці був на 3 етапі кубка фау по драгу. час заодно покращив.13.523 зараз. думаю то не межа. ще з підвіскою треба попрацювати передньою. її тупо нема. No pistons. No valves. No problems. ET 13.39. Street FWD. Aтмо 1.3. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти