Рекомендуемые сообщения

Какого года машина?

1992 р.в.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 24
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

А стойки, опорні, пружини - нормальні, частих пробоїв підвіски не чув?

Можливо впливають підуставші передні лонжерони?

Навсякий зніми розпорку стаканів, принаймні до ремонту. Я взагалі її не ставлю - непотрібна вона для звичайної їзди. ІМХО

Не усложняйте простое!

Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства.

Лучшее — враг хорошего...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А стойки, опорні, пружини - нормальні, частих пробоїв підвіски не чув?

Можливо впливають підуставші передні лонжерони?

Навсякий зніми розпорку стаканів, принаймні до ремонту. Я взагалі її не ставлю - непотрібна вона для звичайної їзди. ІМХО

Дякую за пораду, стійки, опори і пружини нормальні, пробоїв не чув ще ніразу. Передні лонжерони живі - не на "5", але на тверду "4" скажем так. Попробую зняти розпорку, може й справді від неї, але ж недаром її придумали, і ставлять для того щоб підняти жорсткість кузова.

І ще помітив, що в мене де стакани стикуються з лонжеронами і моторним відсіком є оцей герметик на швові. В родича теж вісімка тільки 1990 р.в. , то в нього цього герметика нема нігде ні на передніх стаканах, ні на задніх. Як таке може бути?

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

По розпорці - тобі дуже потрібна жорсткість кузова? В повороти говориш що швидко не входиш, їздиш спокійно, а вона призначена для активної їзди. Крім цього на якійсь польовій дорозі з великими ямами вона наоборот дає одні мінуси, так само як і стаб від пріори. Я так вважаю, тому ніяких усілітєлів кузова не ставлю, ну і кузов вже не новий.

В мене також нема герметика на швах. Напевно завод змінив технологію, або попередній власник його туди залив...

Изменено пользователем AXID

Не усложняйте простое!

Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства.

Лучшее — враг хорошего...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

В мене також нема герметика на швах. Напевно завод змінив технологію, або попередній власник його туди залив...

с 92го начали наносить

на десятках 04-05 годов уже попадаются трещины герметика, а тут 92й

Изменено пользователем Yurec 9
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

По розпорці - тобі дуже потрібна жорсткість кузова? В повороти говориш що швидко не входиш, їздиш спокійно, а вона призначена для активної їзди. Крім цього на якійсь польовій дорозі з великими ямами вона наоборот дає одні мінуси, так само як і стаб від пріори. Я так вважаю, тому ніяких усілітєлів кузова не ставлю, ну і кузов вже не новий.

В мене також нема герметика на швах. Напевно завод змінив технологію, або попередній власник його туди залив...

А я чомусь думав, що навпаки, розпорка по поганій (як ти казав польовій) дорозі навпаки тримає стакан один біля одного, щоб їх не так крутило.

І по суті, що мені далі з цим робити, просто спостерігати :ph34r: чи є якість способи, щоб укріпити, для того щоб не допустити подальшого "руйнування"?

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 3 недели спустя...

А я чомусь думав, що навпаки, розпорка по поганій (як ти казав польовій) дорозі навпаки тримає стакан один біля одного, щоб їх не так крутило.

І по суті, що мені далі з цим робити, просто спостерігати :ph34r: чи є якість способи, щоб укріпити, для того щоб не допустити подальшого "руйнування"?

Я б на твоєму місці познімав розпорку з амортом капота, на тріщину наніс легесеньку полоску герметика, що твердне і через тиждень-два подивився на результат. Якщо герметик тріснув і трошки розійшовся, треба підварювати\підсилювати лонжерони\підрамник, якщо ж тріщина не значна або й зовсім нема - винними були розпорка і аморт.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я б на твоєму місці познімав розпорку з амортом капота, на тріщину наніс легесеньку полоску герметика, що твердне і через тиждень-два подивився на результат. Якщо герметик тріснув і трошки розійшовся, треба підварювати\підсилювати лонжерони\підрамник, якщо ж тріщина не значна або й зовсім нема - винними були розпорка і аморт.

Аморта я вже зняв, а от який герметик взяти, що твердне я не знаю, може порадиш щось.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 3 недели спустя...

Попробуй пошукати щось подібне на пластилін, який твердне або холодну сварку тоненьким шаром - головне щоб вона встигла застигнути до того часу поки будеш кататися на машині.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Зараз машина на поварці. Заберу з ремонту от тоді й спробую.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти