Рекомендуемые сообщения

Цікаво, ті хто свторювали джей, читали його?

Хто мені скаже, що там написано в крайній лівій таблиці? Які параметри труби?

Изображение

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 573
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Зараз машинка готується до старту в ЧУ.   Ну і перевертатись їй не набридло   Це кінець 2018 року:    

Изображения в теме

на тварофоруме никто так и не ответил про эти отверстия. как по мне тонадо все заварить. слим прав... кто то из былых раллистов говорил что от лупящего по днищу в режиме боевого заезда гравия резинки вылетают...и в салоне наступает умора

тюнинг навсегдапродажа аксессуаров ОМР

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

блін, а я думав їх навпаки лишати, щоб воду зливати через них)))

Это же не оффроуд, чтобы в броды по шноркель заезжать, а потом воду с салона сливать :)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

блін, а я думав їх навпаки лишати, щоб воду зливати через них)))

Дійсно всі заглушки заварити краще?

Ну, чтобы сильно затопить салон до такой степени. чтоб пришлось сливать - это надо еще очень постараться. А пара литров вполне себе поролоновой мочалкой вымакиваются.

Цікаво, ті хто свторювали джей, читали його?

Хто мені скаже, що там написано в крайній лівій таблиці? Які параметри труби?

35х2.5

Это же не оффроуд, чтобы в броды по шноркель заезжать, а потом воду с салона сливать :)

+1 :)

tazzzman1.png

_____________________________________________

2108 LowCost Rally Edition на Drive2.ru

Power means nothing without control.

If everything seems under control, you're just not going fast enough. (с) Mario Andretti

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Привіт усім хто читає мій борт:)

Процес не стоїть на місці, процес іде:) КУпив ковша пілотського. ПРодавець каже "ну он там с крплением". Ну я думав з нормальними уголками і не придав значення цьому. Приїхало... Дивимся крпілення)))))

Изображение

Изображение

Продивишсь на конструкцію лонжеронів передніх, було прийнято рішення підсилити в деяких критичних місцях

Изображение

Ну і зробив кріплення для ковшів. Прийшлось повозитись з середніми пластинами.Не вистачало висоти тунеля, щоб нормально пластини приварити, прийшлось вварити подіуми. Здається ніхто проти такої конструкції не буде.

Ну і заодно згадав камасутру коли варив бокові кріплення знизу:) Ах да, чуть не забув, наклав колбасок в салоні і позаварював зайві отвори

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Ну і незамінний оператор болгарки по зачистці салона))

Изображение

доречі, нікому нетреба омологована табуретка ОМР?)

Изображение

Изменено пользователем OMAR
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

наклав колбасок в салоні

че єто?

тюнинг навсегдапродажа аксессуаров ОМР

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

колбаски

Изображение

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

красивые швы! :good:

хорошая работа ! ;)

п.с. чем варите ??

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

красивые швы! :good:

хорошая работа ! ;)

п.с. чем варите ??

ось цей пацан нам допомагає :) а шви ще далекі від ідеальних. Не можу до нового зварювального звикнути ніяк

Изображение

Изменено пользователем OMAR
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Додав кріплення ременів, і трохи нових колбасок і латок поклав.

Изображение

Изображение

Изображение

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти