Рекомендуемые сообщения

Андрюха, свинь мені свій ДІЮЧИЙ номер в личку

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 573
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Зараз машинка готується до старту в ЧУ.   Ну і перевертатись їй не набридло   Це кінець 2018 року:    

Изображения в теме

увеличение колеи забавная штука .Долго думал ,очень хотелось но мысль как она будет управляться долго мучила .В итоге поставил балку , рычаги от 3 го гольфа + проставки 2,5 см колея увеличилась на 10см .Перед гонкой 2007 Белгород обкатывал разворачивался на трассе сильно занесло спровоцировал сам после было много мыслей о гонке и как гольф будет управляться .Оказалось очень и очень хорошо у авто стала нейтральная поворачиваемость , как хочешь так и едешь ощущения мего.

Как будет работать подвеска большая загадка нужно пробовать тестировать.Теория немного расходится с практикой.

В передней подвеске кроме проставок и рычагов изменил наклон стойки .С виду небольшие изменения в корне меняют поведение авто!!!!

ну все як завжди. Буде вже видно результат на тестуваннях) Зараз лише про теорію можно говорити.

Проїхав перші 10 метрів)))Зараз йде війна з прошивкою і паливним акамулятором, в який потрапляє повітря і він завоздушується(

НУ і парочка фоток

-підвязка балки

Изображение

-усі прилади на місці, все робить)

Изображение

-ковшик штурмана

Изображение

-встановлений фільтр повітряний славутовський інжекторний. Думаю має вистачити. + забір повітря з холодного місця

Изображение

-все приварили, але про передній крючок забули :lol: Прийшлось заново бампер скидувати

Изображение

-ну і парочка фоток зовншіншнього вигляду

Изображение

Изображение

Мав надію на цих вихідних поїхати на якісь тести, але через налаштування двигуна поки відміняється(((

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Супер выглядит! :good:

поздравляю, молодец Денис! :yes4:

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А що з паливним?

І погано видно, в тебе вхід, і вихід зверху?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

РОма, вхід і вихід зверху, але на вхід всередині трубка стоїть, яка бере знизу паливо.

Я в аккумулятор хочу ще обратку включити, щоб розвоздушувалось саме.

Зараз, якщо працює 10хв на холостих, аккумулятор на половину заповнений повітрям. Десь смочке повітря, але не можу знайти де. І коли там є повітря, То насос починає працювати набагато голосніше.

А з обраткою життя буде легшим і система більш надійна буде:)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

РОма, вхід і вихід зверху, але на вхід всередині трубка стоїть, яка бере знизу паливо.

Я в аккумулятор хочу ще обратку включити, щоб розвоздушувалось саме.

Зараз, якщо працює 10хв на холостих, аккумулятор на половину заповнений повітрям. Десь смочке повітря, але не можу знайти де. І коли там є повітря, То насос починає працювати набагато голосніше.

А з обраткою життя буде легшим і система більш надійна буде:)

Скільки насосів? Без обратки нормально не буде працювати.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Одні розчарування(

ПРиїхали ранком ремені на водійське місце. Задоволений поїхав ставити, сідаю в крісло, завязуюсь і розумію, ЩО банально навіть рукою не можу дотягнутись до перемикачів))) Посміялись, взяв щиток з перемикачами на шпильках посунув вперед. Тепер гуд, можно завести машину і кляцати інші кнопочки. Руль....якщо взятись на 12-00, то рука повністю витягнута і досить незручно керувати, Рішення - посунути ковш вперед, посунули, на 2 ділення прийшлось, Тепер посадка норм, але через свою довгуватість, голова вперлась в каркас:( фак((

НА задньому положення ковша до захисту криши лишалось 3-4см. Це максимальний зазор який вдавалось зробити.

Тепер походу прийдеться знову ковш зсовувати на самий зад і ще подовжувати рульову колонку вперед, щоб можно нормально рулити.

Ну і знову цілий вечір програлись з Я7.2 НУ нехоче він нормально працювати з тавродвигуном((( ХХ тримати не хоче, димить дико чорним і не хоче нормально розгазовуватсись. ВЖе і незнаю що з тим робити. Хто може допомогти яким софтом чи прошивкою, яка схожа на мій конфіг?

Вже думали їхати на тести, але з приколами по налаштуванню, знову все відміняється((

Изменено пользователем OMAR
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Тепер походу прийдеться знову ковш зсовувати на самий зад і ще подовжувати рульову колонку вперед, щоб можно нормально рулити.

Дядя, треба робити як зручно рулити. як би не було важко

інакше (якшо ставити "як стае") буде погано і врешті решт прийдется переробляти (тільки час згаешь і нерви)

Ну і знову цілий вечір програлись з Я7.2 НУ нехоче він нормально працювати з тавродвигуном((( ХХ тримати не хоче, димить дико чорним і не хоче нормально розгазовуватсись. ВЖе і незнаю що з тим робити. Хто може допомогти яким софтом чи прошивкою, яка схожа на мій конфіг?

Клич Міху (кр.ріг), він на 7.2 хоч калькулятор налаштуе!

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А что у тебя за руль сейчас? Всё тот же омп с вылетом?

Изображение

Выставляй так, чтобы был чуть ближе, чем на гражданке. Но, естессно, чтобы не упирался локтем в ковш при рулежке.

Чем ближе руль, тем больше у тебя диапазон рулежки без перехвата (позже начинает выворачивать большой палец при повороте закрытым хватом) и тем комфортнее будет рулить.

tazzzman1.png

_____________________________________________

2108 LowCost Rally Edition на Drive2.ru

Power means nothing without control.

If everything seems under control, you're just not going fast enough. (с) Mario Andretti

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Дядя, треба робити як зручно рулити. як би не було важко

інакше (якшо ставити "як стае") буде погано і врешті решт прийдется переробляти (тільки час згаешь і нерви)

Клич Міху (кр.ріг), він на 7.2 хоч калькулятор налаштуе!

ставити як є ніхто не збирається. Треба просто знайти компроміс між головою в каркасі і рульожкою)))

Про міху, трохи далеко в кривий ріг їхати(

А что у тебя за руль сейчас? Всё тот же омп с вылетом?

Изображение

Выставляй так, чтобы был чуть ближе, чем на гражданке. Но, естессно, чтобы не упирался локтем в ковш при рулежке.

Чем ближе руль, тем больше у тебя диапазон рулежки без перехвата (позже начинает выворачивать большой палец при повороте закрытым хватом) и тем комфортнее будет рулить.

там, ОМР

дякую за пораду, буду пробувати

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти