OMAR 6 Опубликовано 22 апреля, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 22 апреля, 2013 (изменено) Питання по каркасу є. МОже хто прояснить Елемент 253-25 має бути приварений строго до поздовжньої напівдуги, або його край можно змістити до елемента 253-29 ? Чи по суті каркас перевіряється тільки як клітка безпеки, а усі факультативні елементи до уваги сильно не беруться? Изменено 23 апреля, 2013 пользователем OMAR Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rallyST 0 Опубликовано 22 апреля, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 апреля, 2013 Питання по каркасу є. МОже хто прояснитьЕлемент 253-55 має бути приварений строго до поздовжньої напівдуги, або його край можно змістити до елемента 253-29 ?Чи по суті каркас перевіряється тільки як клітка безпеки, а усі факультативні елементи до уваги сильно не беруться?Привіт! А можеш фотками проілюструвати? А то переглядаю додаток, і ці елементи щось не дуже між собою стикуються Або щось напутано... RallyBox Motorsport Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
$L!M 75 Опубликовано 22 апреля, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 апреля, 2013 угу, я тоже не вкурил... Денис, ты там ничего не напутал с цифрами? _____________________________________________ 2108 LowCost Rally Edition на Drive2.ru Power means nothing without control. If everything seems under control, you're just not going fast enough. (с) Mario Andretti Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
OMAR 6 Опубликовано 23 апреля, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 23 апреля, 2013 блін, наплутав))) Виправив зверху Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rallyST 0 Опубликовано 23 апреля, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 23 апреля, 2013 повинно бути закріплено до напівдуг.... На техкомі звертають на всі елементи, деталі і шви... RallyBox Motorsport Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
OMAR 6 Опубликовано 1 мая, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 1 мая, 2013 Рома, а як оцінюють якість швів?Нарешті закінчено з каркасом, лишилося позасверлювати декілька болтів в опори і зачистити деякі місця.приймаю критику і поради Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rallyST 0 Опубликовано 1 мая, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 мая, 2013 Якість швів перевіряють візуально... Не повинно бути шлаку на ньому, пропусків.... А в загальному, добрий шов видно здалеку І ще радив би доробити наступні елементи: 8.3.2.1.4 Посилення стійки лобового скла 8.3.2.2.6 Посилення згинів і зчленувань (Малюнок 253-31 - 253-34) тоді вже точно не буде жодних питань по каркасу.... Можеш набрати мене завтра, на горі взнав декілька нових нюансів 2013року по виготовлені каркасів..... RallyBox Motorsport Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
OMAR 6 Опубликовано 2 мая, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 2 мая, 2013 Якість швів перевіряють візуально...Не повинно бути шлаку на ньому, пропусків.... А в загальному, добрий шов видно здалеку І ще радив би доробити наступні елементи:8.3.2.1.4 Посилення стійки лобового скла8.3.2.2.6 Посилення згинів і зчленувань (Малюнок 253-31 - 253-34)тоді вже точно не буде жодних питань по каркасу....Можеш набрати мене завтра, на горі взнав декілька нових нюансів 2013року по виготовлені каркасів.....На рахунок цих елементів вже чув, але ніде не написано що вони є обовязковими. І нової редакції j теж не бачив...ПОсилення стійки лобового думав робити, але тавра мала і заважати рулити буде. НАберу тебе сьогодні Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rallyST 0 Опубликовано 2 мая, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 мая, 2013 На рахунок цих елементів вже чув, але ніде не написано що вони є обовязковими. І нової редакції j теж не бачив...ПОсилення стійки лобового думав робити, але тавра мала і заважати рулити буде. НАберу тебе сьогодні8.3.2.3 Мінімальна конфігурація каркаса безпекивід 01/01/2006 - Малюнок 253-35C8.3.2.1 Обов'язкові елементи й посилення: 8.3.2.1.5 Посилення згинів і зчленувань:З’єднання між:- діагональними розпірками й головною дугою;- посиленнями даху (у конфігурації малюнка 253-12 і тільки для автомобілів омологованих починаючи з 01.10.2007);- дверними розпірками (у конфігурації малюнка 253-9);- дверними розпірками й посиленням стійки лобового скла (Малюнок 253-15), повинні бути посилені не менш чому двома кутовими косинками, що відповідають Ст.253-8.2.14.Якщо дверна розпірка й підсилювач стійки лобового скла розташовані не в одній площині, підсилювачі можуть бути виконані зі звареного листового металу, за умови, що розміри відповідають Ст. 253-8.2.1.4.8.3.2.2 Дозволені додаткові елементи й посилення.Якось так..... RallyBox Motorsport Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
OMAR 6 Опубликовано 2 мая, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 2 мая, 2013 по численним проханням додані елементи)))Так по феншую?) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти