Рекомендуемые сообщения

Питання по каркасу є. МОже хто прояснить

Елемент 253-25 має бути приварений строго до поздовжньої напівдуги, або його край можно змістити до елемента 253-29 ?

Чи по суті каркас перевіряється тільки як клітка безпеки, а усі факультативні елементи до уваги сильно не беруться?

Изменено пользователем OMAR
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 573
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Зараз машинка готується до старту в ЧУ.   Ну і перевертатись їй не набридло   Це кінець 2018 року:    

Изображения в теме

Питання по каркасу є. МОже хто прояснить

Елемент 253-55 має бути приварений строго до поздовжньої напівдуги, або його край можно змістити до елемента 253-29 ?

Чи по суті каркас перевіряється тільки як клітка безпеки, а усі факультативні елементи до уваги сильно не беруться?

Привіт!

А можеш фотками проілюструвати? А то переглядаю додаток, і ці елементи щось не дуже між собою стикуються :)

Або щось напутано...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

угу, я тоже не вкурил... Денис, ты там ничего не напутал с цифрами?

tazzzman1.png

_____________________________________________

2108 LowCost Rally Edition на Drive2.ru

Power means nothing without control.

If everything seems under control, you're just not going fast enough. (с) Mario Andretti

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

блін, наплутав)))

Виправив зверху

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

повинно бути закріплено до напівдуг....

На техкомі звертають на всі елементи, деталі і шви...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

Рома, а як оцінюють якість швів?

Нарешті закінчено з каркасом, лишилося позасверлювати декілька болтів в опори і зачистити деякі місця.

приймаю критику і поради :)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Якість швів перевіряють візуально...

Не повинно бути шлаку на ньому, пропусків....

А в загальному, добрий шов видно здалеку :rolleyes:

І ще радив би доробити наступні елементи:

8.3.2.1.4 Посилення стійки лобового скла

8.3.2.2.6 Посилення згинів і зчленувань (Малюнок 253-31 - 253-34)

тоді вже точно не буде жодних питань по каркасу....

Можеш набрати мене завтра, на горі взнав декілька нових нюансів 2013року по виготовлені каркасів.....

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Якість швів перевіряють візуально...

Не повинно бути шлаку на ньому, пропусків....

А в загальному, добрий шов видно здалеку :rolleyes:

І ще радив би доробити наступні елементи:

8.3.2.1.4 Посилення стійки лобового скла

8.3.2.2.6 Посилення згинів і зчленувань (Малюнок 253-31 - 253-34)

тоді вже точно не буде жодних питань по каркасу....

Можеш набрати мене завтра, на горі взнав декілька нових нюансів 2013року по виготовлені каркасів.....

На рахунок цих елементів вже чув, але ніде не написано що вони є обовязковими. І нової редакції j теж не бачив...

ПОсилення стійки лобового думав робити, але тавра мала і заважати рулити буде.

НАберу тебе сьогодні

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

На рахунок цих елементів вже чув, але ніде не написано що вони є обовязковими. І нової редакції j теж не бачив...

ПОсилення стійки лобового думав робити, але тавра мала і заважати рулити буде.

НАберу тебе сьогодні

8.3.2.3 Мінімальна конфігурація каркаса безпеки

від 01/01/2006 - Малюнок 253-35C

8.3.2.1 Обов'язкові елементи й посилення:

8.3.2.1.5 Посилення згинів і зчленувань:

З’єднання між:

- діагональними розпірками й головною дугою;

- посиленнями даху (у конфігурації малюнка 253-12 і тільки для автомобілів омологованих починаючи з 01.10.2007);

- дверними розпірками (у конфігурації малюнка 253-9);

- дверними розпірками й посиленням стійки лобового скла (Малюнок 253-15), повинні бути посилені не менш чому двома кутовими косинками, що відповідають Ст.253-8.2.14.

Якщо дверна розпірка й підсилювач стійки лобового скла розташовані не в одній площині, підсилювачі можуть бути виконані зі звареного листового металу, за умови, що розміри відповідають Ст. 253-8.2.1.4.

8.3.2.2 Дозволені додаткові елементи й посилення.

Якось так..... :rally:

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

по численним проханням додані елементи)))

Так по феншую?)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти