OMAR 6 Опубликовано 26 июня, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 26 июня, 2013 Андрюха, свинь мені свій ДІЮЧИЙ номер в личку Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
OMAR 6 Опубликовано 29 июня, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 29 июня, 2013 увеличение колеи забавная штука .Долго думал ,очень хотелось но мысль как она будет управляться долго мучила .В итоге поставил балку , рычаги от 3 го гольфа + проставки 2,5 см колея увеличилась на 10см .Перед гонкой 2007 Белгород обкатывал разворачивался на трассе сильно занесло спровоцировал сам после было много мыслей о гонке и как гольф будет управляться .Оказалось очень и очень хорошо у авто стала нейтральная поворачиваемость , как хочешь так и едешь ощущения мего. Как будет работать подвеска большая загадка нужно пробовать тестировать.Теория немного расходится с практикой.В передней подвеске кроме проставок и рычагов изменил наклон стойки .С виду небольшие изменения в корне меняют поведение авто!!!!ну все як завжди. Буде вже видно результат на тестуваннях) Зараз лише про теорію можно говорити.Проїхав перші 10 метрів)))Зараз йде війна з прошивкою і паливним акамулятором, в який потрапляє повітря і він завоздушується(НУ і парочка фоток-підвязка балки-усі прилади на місці, все робить) -ковшик штурмана-встановлений фільтр повітряний славутовський інжекторний. Думаю має вистачити. + забір повітря з холодного місця-все приварили, але про передній крючок забули Прийшлось заново бампер скидувати-ну і парочка фоток зовншіншнього виглядуМав надію на цих вихідних поїхати на якісь тести, але через налаштування двигуна поки відміняється((( Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Atom.DP 800 Опубликовано 29 июня, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 29 июня, 2013 Супер выглядит! поздравляю, молодец Денис! Запчасти для Клуба Бортовик АКЦИЯ ! 063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rallyST 0 Опубликовано 29 июня, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 29 июня, 2013 А що з паливним? І погано видно, в тебе вхід, і вихід зверху? RallyBox Motorsport Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
OMAR 6 Опубликовано 29 июня, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 29 июня, 2013 РОма, вхід і вихід зверху, але на вхід всередині трубка стоїть, яка бере знизу паливо. Я в аккумулятор хочу ще обратку включити, щоб розвоздушувалось саме. Зараз, якщо працює 10хв на холостих, аккумулятор на половину заповнений повітрям. Десь смочке повітря, але не можу знайти де. І коли там є повітря, То насос починає працювати набагато голосніше. А з обраткою життя буде легшим і система більш надійна буде Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rallyST 0 Опубликовано 30 июня, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 июня, 2013 РОма, вхід і вихід зверху, але на вхід всередині трубка стоїть, яка бере знизу паливо.Я в аккумулятор хочу ще обратку включити, щоб розвоздушувалось саме.Зараз, якщо працює 10хв на холостих, аккумулятор на половину заповнений повітрям. Десь смочке повітря, але не можу знайти де. І коли там є повітря, То насос починає працювати набагато голосніше.А з обраткою життя буде легшим і система більш надійна будеСкільки насосів? Без обратки нормально не буде працювати. RallyBox Motorsport Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
OMAR 6 Опубликовано 4 июля, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 4 июля, 2013 (изменено) Одні розчарування( ПРиїхали ранком ремені на водійське місце. Задоволений поїхав ставити, сідаю в крісло, завязуюсь і розумію, ЩО банально навіть рукою не можу дотягнутись до перемикачів))) Посміялись, взяв щиток з перемикачами на шпильках посунув вперед. Тепер гуд, можно завести машину і кляцати інші кнопочки. Руль....якщо взятись на 12-00, то рука повністю витягнута і досить незручно керувати, Рішення - посунути ковш вперед, посунули, на 2 ділення прийшлось, Тепер посадка норм, але через свою довгуватість, голова вперлась в каркас фак(( НА задньому положення ковша до захисту криши лишалось 3-4см. Це максимальний зазор який вдавалось зробити. Тепер походу прийдеться знову ковш зсовувати на самий зад і ще подовжувати рульову колонку вперед, щоб можно нормально рулити. Ну і знову цілий вечір програлись з Я7.2 НУ нехоче він нормально працювати з тавродвигуном((( ХХ тримати не хоче, димить дико чорним і не хоче нормально розгазовуватсись. ВЖе і незнаю що з тим робити. Хто може допомогти яким софтом чи прошивкою, яка схожа на мій конфіг? Вже думали їхати на тести, але з приколами по налаштуванню, знову все відміняється(( Изменено 4 июля, 2013 пользователем OMAR Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Atom.DP 800 Опубликовано 4 июля, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 июля, 2013 Тепер походу прийдеться знову ковш зсовувати на самий зад і ще подовжувати рульову колонку вперед, щоб можно нормально рулити.Дядя, треба робити як зручно рулити. як би не було важкоінакше (якшо ставити "як стае") буде погано і врешті решт прийдется переробляти (тільки час згаешь і нерви)Ну і знову цілий вечір програлись з Я7.2 НУ нехоче він нормально працювати з тавродвигуном((( ХХ тримати не хоче, димить дико чорним і не хоче нормально розгазовуватсись. ВЖе і незнаю що з тим робити. Хто може допомогти яким софтом чи прошивкою, яка схожа на мій конфіг?Клич Міху (кр.ріг), він на 7.2 хоч калькулятор налаштуе! Запчасти для Клуба Бортовик АКЦИЯ ! 063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
$L!M 75 Опубликовано 4 июля, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 июля, 2013 А что у тебя за руль сейчас? Всё тот же омп с вылетом? Выставляй так, чтобы был чуть ближе, чем на гражданке. Но, естессно, чтобы не упирался локтем в ковш при рулежке.Чем ближе руль, тем больше у тебя диапазон рулежки без перехвата (позже начинает выворачивать большой палец при повороте закрытым хватом) и тем комфортнее будет рулить. _____________________________________________ 2108 LowCost Rally Edition на Drive2.ru Power means nothing without control. If everything seems under control, you're just not going fast enough. (с) Mario Andretti Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
OMAR 6 Опубликовано 4 июля, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 4 июля, 2013 Дядя, треба робити як зручно рулити. як би не було важкоінакше (якшо ставити "як стае") буде погано і врешті решт прийдется переробляти (тільки час згаешь і нерви)Клич Міху (кр.ріг), він на 7.2 хоч калькулятор налаштуе!ставити як є ніхто не збирається. Треба просто знайти компроміс між головою в каркасі і рульожкою)))Про міху, трохи далеко в кривий ріг їхати(А что у тебя за руль сейчас? Всё тот же омп с вылетом? Выставляй так, чтобы был чуть ближе, чем на гражданке. Но, естессно, чтобы не упирался локтем в ковш при рулежке.Чем ближе руль, тем больше у тебя диапазон рулежки без перехвата (позже начинает выворачивать большой палец при повороте закрытым хватом) и тем комфортнее будет рулить.там, ОМРдякую за пораду, буду пробувати Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти