AXID

Помощник клуба
  • Публикаций

    787
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

0 Обычный

Информация о AXID

  • Звание
    екс-вазовод
  • День рождения 14.11.1982

Информация

  • Автомобиль
    21083(була)----> Citroen Berlingo 1.9D
  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Львів
  • Интересы
    залежно від настрою і ваги гаманця :)

Контакты

  • Сайт
    http://
  • ICQ
    0

Посетители профиля

3 471 просмотр профиля
  1. В мене були такі диски Продано Моделі також не визначив, але 99% що це якийсь ранній дизайн "фантазії" На моїх в центрі було вибито ОТК 97, напевно це рік виробництва Вага біля 3,2-3,5 кг.
  2. Дякую, але комплект поки що не розглядаю. Шукаю тільки два передніх.
  3. Добрий день! Цікавлять передні сідушки Рено Сценік 2, саме такого кольору як на фото, в хорошому стані, без дефектів.
  4. Добрий день! Цікавлять передні сідушки Рено Сценік 2, саме такого кольору як на фото в хорошому стані, без дефектів.
  5. Я садив на силікон половинки блоку (не кришку) і нижню прокладку до кузова. За 4-ри роки ніяких траблів з електрикою, правда ЧЯ купив новий з ножовими запобіжниками.
  6. А чим забруднені сідушки? Бувають такі плями+ старість забруднення, що навіть хімчистка не візьме... В мене на потолку пляма ніякими засобами не відчистилась, хоча пробував 5 видів. Непоганий Tuff Stuff і К2.
  7. А передні фари хтось розбирав щоб покрасити вигорівший пластік? Чим клеєли скло? Я веду до того, що після суперклею і дихлоретану фонарі стануть не розборні без болгарки ... Може використати звичайний силікон? Раз в передніх фарах він тримає скло то і задній легенький пластик витримає. Попередньо пройтись антисиліконом (розчинник) для знежирення. В мене скло передніх фар вже 4 роки на силиконі.
  8. Поміняй кришку бачка для початку, може вона не тримає тиск.
  9. Недавно відчищав салон свого берлінго. Для очистки пластика користувався польською пшикалкою Plak жовтий - результат сподобався, застарілу каву, жирні плями знімає добре. Для потолка використовув пшикалку К2.
  10. В нас на базарі бачив менший в районі 50 $ і більший 80-100 $. Якщо роботи проводити в доступних місцях, можливо подивись ще на стрілочні, вони трохи дешевші. На форумі вроді Юрец9 з ринку Лоск показував варіанти. Але згідний з moss, для разового користування бажано в когось позичити. Хоча сам не дотримуюсь такого принципу Купив компресомір, раз поміряв компресію і пролежав рік часу... добре що знаю цього продавця і обміняв на набір біт і зірочок... Ударна отвьортка так і лежить без роботи вже 2 роки
  11. Інтертул і подібні дешеві марки думаю неварто брати. Краще щось дорожче в районі Джонесвей, Форс... Візьми пару ключів і попробуй на чомусь чи всі щолкнуть одинаково при закручуванні. Один ключ на всі випадки всеодно не підбереш, розбий з мануалу моменти затяжки на 2-і групи. Один ключ для менших моментів, а інший для більших. ІМХО
  12. На якомусь з російських форумів була тема про переробку іно регулятора під вазівський, пошукай. Можливо він буде надійнішим.
  13. Я коли собі міняв лобовуху, дав в середину герметик, а до кузова намазав мовіль+нігрол. Там в самому ущільнювачі є отвори з яких вода має попадати в відповідні отвори на бортіку кузова. Це дуже погане місце, звідки завжди починає іржавіти - слідкуй за цим. Нажаль під рукою нема фотки...
  14. Ковпачок обжатий навколо штуцера. Потрібно розігнути нижню частину ковпачка.
  15. Сьогодні продав 2108 і зняв з обліку Хай служить новій власниці